Forum Polityka, aktualnościŚwiat

"Śmierć Ameryce". Krwawy protest

"Śmierć Ameryce". Krwawy protest

Money.pl / 2011-04-02 15:13
Komentarze do wiadomości: "Śmierć Ameryce". Krwawy protest.
Wyświetlaj:
historyk z zamiłowania / 188.33.112.* / 2011-04-02 17:18
Ileż nienawiści trzeba wywołać w człowieku, żeby sprowokować go do takiego okrucieństwa!
Sprawy nie są jednak takie proste, jak wynikałoby to z tekstów "Stop faszyzmowi..."
Nieco szerzej naświetla problem prof. Pogonowski, na swoje stronie internetowej:

"Odwieczny dylemat Żydów polega na obronie własnej tożsamości i jednoczesnych próbach asymilacji z kulturą, językiem i polityką kraju zamieszkania, który w tradycji Talmudu dla ekstremistów żydowskich miał zawsze służyć do pasożytniczej eksploatacji. Naturalnie umiarkowani Żydzi zdawali sobie sprawę, że takie postępowanie naraża ich na zbiorowe konsekwencje z powodu nieuniknionych konfliktów. Właśnie umiarkowani i uczciwi ludzie wśród Żydów, są najlepszym źródłem informacji o prawdziwym stanie rzeczy stosunków Żydów z nie-Żydami.

Ukraińcy byli świadkami już w czasie zaborów Polski jak Rosja zagarnęła około miliona Żydów i wraz z Żydami połknęła zarzewie przyszłej rewolucji bolszewickiej, w czasie której, żydowski oddział egzekucyjny dokonał bestialskiego mordu całej rodziny carskiej, na osobisty rozkaz Lenina, syna Żydówki nazwiskiem Blank.
Rola Żydów była podstawowa w wybuch rewolucji bolszewickiej, która zaczęła się od puczu w Petersburgu, za pomocą opłacanych gangów zbrodniczych za pieniądze przywiezione przez Lenina z Niemiec oraz Trockiego z Nowego Jorku. Bolszewicki aparat terroru był wzorowany na tysiącletniej tradycji terroru rabinów, który trwał wśród Żydów do połowy 19go wieku.

Ukraina, w czasie kolektywizacji przeprowadzanej przez Lazara Kaganowicza w latach1930tych, była główną ofiarą ludobójstwa, w którym głód był narzędziem mordu dwukrotnie większej ilości ofiar, niż ilość ofiar żydowskich dziesięć lat później z rąk Niemców w czasie Drugiej Wojny Światowej. W latach 1930tych Żydzi chwalili się, że w Kijowie żaden Żyd nie był głodny w czasie kolektywizacji.

Obecnie w czasie kryzysu kapitalizmu lichwiarskiego w USA warto zaznajomić się co na temat Żydów pisze Beniamin Ginsberg, liberalny Żyd amerykański, profesor nauk politycznych prestiżowego uniwersytetu John Hopkins, w książce pod tytułem „The Fatal Embrace: Jews and the State,” („Śmiertelny Uścisk: Żydzi i Państwo”).

Obserwacje autora dotyczące wpływów Żydów na rząd i społeczeństwo amerykańskie byłyby zaklasyfikowane jako „wybuch antysemityzmu” gdyby autorem nie był Żyd. Faktycznie Ginsberg nie krytykuje obecnej kontroli Żydów nad polityką i kulturą amerykańską. Główną troską autora jest to jak dalece obecny stan rzeczy może spowodować wybuchy antysemityzmu w USA w przyszłości.

Ginsberg opisuje historię siły politycznej Żydów od średniowiecza - jak Żydzi pomagali królom powiększać i rządzić ich królestwa, takie jak n.p. Hiszpania, w dużej mierze służąc pożyczkami i w ogóle zajmując się gospodarką i handlem kosztem chłopów, wyjątkowo znienawidzonych w literaturze żydowskiej, jako potencjalni buntownicy i mściciele. Żydzi również przewodzili w ruchach rewolucyjnych w obalaniu rządów im nieprzyjaznych. Republika Weimarska była nazywana „Judenrepublik,” w której Żydzi dominowali i narażali się na nienawiść Niemców, co pomogło Hitlerowi dojść do władzy.

W Sowietach Żydzi przegrali walkę o władzę ze Stalinem i przekonali się, że demokracja fasadowa rządzona wpływami zakulisowymi jest dla nich bezpieczniejsza. Na razie ludzie znoszą panoszenie się Żydów w USA, ale Ginsberg przestrzega, że kontrola polityczna i gospodarcza USA przez mniejszość żydowską jest niebezpieczna i grozi katastrofą.

Autor ten opisuje jak po amerykańskiej wojnie domowej, niemieccy Żydzi finansowali rząd USA i rozwój przemysłu i doprowadzili do „Gilded Age” czyli „pozłacanego wieku.” Zostali oni utożsamieni z najgorszymi aferami na koszt skarbu USA i cierpieli z powodu antysemityzmu w stanach o przewadze rolnictwa, jak również wśród bogatych Anglo-Saksonów. W latach 1890tych Żydzi nie byli dopuszczani do elitarnych klubów i uniwersytetów w USA, więc popierali reformy „postępowe,” socjalistyczne, etc.

W czasie strachu przed komunizmem, po Pierwszej Wojnie Światowej, chwilowo osłabły wpływy Żydów aż do czasów prezydenta F. D. Roosevelt’a, który korzystał politycznie ze wzrostu wpływów żydowskich w USA i pozwalał na coraz większą eksploatację systemu politycznego i gospodarczego tego kraju. Tak zaczęła się poprawa pozycji społecznej Żydów w ramach „wolnego rynku,” oraz kosztem praw innych grup etnicznych, za pomocą kontroli mediów oraz programów opieki społecznej, jak też całego sytemu poprawności politycznej w USA.

„Deadly enemy, deadly friend” („Śmiertelny wróg, śmiertelny przyjaciel”) to tytuł recenzji ksiązki profesora Bejnamin’a Ginsberg’a pod tytułem „The Fatal Embrace: Jews and the State,” („Śmiertelny Uścisk: Żydzi i Państwo”) napisanej przez profesora Stephen’a Sniegoskiego. Tytuł tej recenzji podsumowuje o
historyk z zamiłowania / 188.33.112.* / 2011-04-02 17:25
Cd.
"Tytuł tej recenzji podsumowuje odwieczny dylemat Żydów, który polega na obronie własnej tożsamości, przy jednoczesnych próbach asymilacji z kulturą, językiem i polityką kraju ich zamieszkania. W tradycji Talmudu, proces niby asymilacji służy dla ekstremistów żydowskich do pasożytniczej eksploatacji kraju ich osiedlenia".
stop faszyzmowi, stop islamowi / 77.255.75.* / 2011-04-02 16:37
Dziedzictwo tzw. "Proroka":

http://chomikuj.pl/Quantomix/Dokumenty/religia_pokoju_i_tolerancji_podrecznik_antoni_ibrahim_alkud.pdf

http://religiapokoju.blox.pl/html

Fragment:
Dnia 12 października 2000 r. dwóch nieuzbrojonych rezerwistów izraelskiego wojska w trakcie jazdy samochodem pomyliło drogę. Po minięciu izraelskiego checkpointu nagle znaleźli się na rogatkach Ramallah, gdzie zostali aresztowani przez palestyńską policję. Zostali potem przewiezieni na komisariat w Ramallah. Wieść o aresztowaniu "dwóch syjonistycznych szpiegów" rozeszła się po palestyńskiej stolicy z szybkością błyskawicy.
Pod komisariatem zgromadził się wielotysięczny arabski tłum skandujący "śmierć Żydom".
Niedługo potem wiadomość o tym, że Vadim Nurzhitz oraz Yossi Avrahami są przetrzymywani przez palestyńską policję, dotarła do Izraela. Wydarzenia filmowała włoska telewizja RAI, natomiast dziennikarze stacji ABC News zostali sterroryzowani przez motłoch i odstąpili od filmowania.
Do budynku policji wdarł się palestyński tłum. W pewnym momencie w oknie pojawił się Aziz Salha pokazując wyjącemu z radości tłumowi swoje zakrwawione ręce. Krew nie należała jednak do niego.
Dwóch rezerwistów wcześniej pobito, wydłubano im oczy i wypruto wnętrzności. Zgromadzony tłum wył z radości. Następnie ciało jednego z rezerwistów wyrzucono przez okno, a tłum zaczął po nim skakać i w nie walić w dzikiej ekstazie. Potem ciała podpalono.
Na koniec zmasakrowane ciała obu żołnierzy zawleczono na plac Al-Manara w Ramallah, gdzie rozpoczęto świętowanie. Arabski tłum tańczył i śpiewał podrzucając narządy wewnętrzne rezerwistów.
stop faszyzmowi, stop islamowi / 77.255.75.* / 2011-04-02 15:13
Koran, tzw. "pismo święte" spreparowane przez tzw. "Proroka". Kilka faktów o autorze...

Mahomet poślubił sześcioletnią dziewczynkę, którą łaskawie zgwałcił kiedy miała lat dziewięć. Nieustannie nawoływał do mordowania w imię Allaha, i sam zajmował się mordowaniem i grabieżą.

Asma bint Marwan, poetka z Medyny, pisała wiersze krytykujące mieszkańców Medyny "Słuchacie obcego (Muhammada) który zachęca Was do mordowania za łupy. Jesteście zachłannymi ludźmi.
Czy nie ma honoru między Wami?'. Słysząc te słowa Muhammad powiedział "Kto pozbędzie się dla mnie tej kobiety?". Umayr, żarliwy muzułmanin, zdecydował się spełnić życzenie "Proroka". Tej nocy zakradł się do domu Asmy, która spała w otoczeniu swoich małych dzieci. Jedno z nich było przy jej piersi. Umayr odstawił ssące dziecko, a następnie wbił miecz w ciało poetki. Następnego dnia w meczecie Muhammad, który został poinformowany o zabójstwie, powiedział "Pomogłeś Allahowi". Umayr rzekł "Ona miala pięcioro synów, czy powinienem czuć się winny?". "Nie" - odpowiedział "Prorok". "Zabicie jej było równie nieznaczące jak dwie kozy tłukące się głowami"

Biograf Mahometa, At Tabari wylicza, aż 27 wielkich najazdów zbrojnych dokonanych na rozkaz "Proroka". Po raz pierwszy Mahomet przelał krew, gdy w styczniu 624 roku jego ludzie napadli na karawanę z Mekki i zabili jednego z kupców. Wywołało to wielkie wzburzenie wśród mieszkańców Medyny, gdzie mieszkał wówczas Mahomet, ponieważ działo się to w świętym miesiącu radżab, w którym dokonywanie zabójstw było zabronione. "Prorok" otrzymał jednak "objawienie", zgodnie z którym mordowanie w świętym okresie może być usprawiedliwione powagą grzechów dokonanych przez niesprawiedliwych.

Wkrótce potem doszło do znacznej potyczki z mekkańczykami pod Badr. Ponieważ szala zwycięstwa przechylała się to na jedną, to na drugą stronę, Mahomet, by zmobilizować swoich ludzi, obiecał im,
że każdy, kto zostanie zabity w tej bitwie, natychmiast trafi do raju. To zapewnienie sprawiło, że rzucili się oni do walki z nieposkromionym zapałem i pokonali nieprzyjaciół.
Po bitwie "Prorokowi" przyprowadzono dwóch jeńców z pytaniem, co z nimi zrobić. Odpowiedź Mahometa znajduje się w 68. wersie sury 8. Koranu: "Nie jest odpowiednie dla Proroka, aby brał jeńców, dopóki on nie dokona całkowitego podboju ziemi". Mekkańczyków więc ścięto przed obliczem "Proroka". Jeden z nich, Oqba bin Abi Mu'ait, prosił o litość i płacząc, pytał: "Co się stanie z moimi dziećmi?", na co Mahomet odrzekł krótko: "Ogień piekielny".

Po triumfalnym powrocie do Medyny z inspiracji Mahometa zabici zostali jego ideowi przeciwnicy: wspomniana poetka Asma Bint Marwan i poeta Abu Afak. "Prorok" publicznie pochwalił ich zabójców, a zarazem swych towarzyszy: Umajra Ibn Adiego i Salima Ibn Umajra. Innego poetę, który podważał misję Mahometa, Kaba Ibn al Szarafa zwabiono podstępem w odludne miejsce, odcięto mu głowę i rzucono ją pod nogi "Proroka". Będąc świadkiem zabójstwa, udzielił on mordercom swego błogosławieństwa. Zaaprobował też zastosowanie kłamstwo, którego użyli, by oszukać przeciwnika.

W kolejnym przypadku Mahomet zaaprobował nawet bluźnierstwo. Wysłał bowiem swego człowieka Adb Allaha Ibn Unajsa, aby wkradł się w łaski przywódcy wrogiego plemienia - Sufajna Ibn Chalida,
a następnie go zabił. Tak też się stało. Zanim jednak wysłannik "Proroka" zdobył życzliwość wodza i wykonał zadanie, musiał udawać wroga Mahometa. W tym celu bluźnił przeciw największym świętościom religii islamskiej, ale Prorok rozgrzeszył go z tego, gdyż osiągnięcie celu usprawiedliwiało użyte środki.

Hadisy, czyli opowieści o życiu Mahometa, wspominają, że jego ofiary nie były przypadkowe, lecz starannie przez niego wybierane. Zazwyczaj byli to ludzie, którzy podważali jego posłannictwo, zwłaszcza zaś ci, którzy drwili z niego lub zadawali mu zbyt kłopotliwe pytania, np. stary mędrzec żydowski Abu Rafi.

Najbardziej krwawym epizodem w dziejach Mahometa wydaje się jednak masowy mord dokonany z jego rozkazu na Żydach z Medyny. Kiedy w 622 roku Mahomet zamieszkał w tym mieście po ucieczce z Mekki, mieszkały tam trzy żydowskie plemiona: Banu Kurajza, Banu an Nadir i Banu Kajnuka. "Prorok" zawarł z miejscowymi Żydami tzw. umowę medyńską, która była aktem przymierza między jego zwolennikami a plemionami izraelickimi. Dokument mówił o wzajemnej przyjaźni arabsko-żydowskiej i nakazywał obopólną pomoc. Kiedy Mahomet zawierał przymierze z Żydami, jego pozycja w Medynie była jeszcze słaba. Z czasem, gdy jego wpływy rosły coraz bardziej, zmieniał się jego stosunek do miejscowych wyznawców judaizmu, którym zaczął okazywać coraz większą wrogość.
stop faszyzmowi, stop islamowi / 77.255.75.* / 2011-04-02 15:16
Sprzeczka na miejscowym targu, podczas której muzułmanin zabił Żyda, posłużyła Mahometowi jako pretekst do rozprawy z najsłabszym plemieniem mojżeszowym - Banu Kajnuka. Po dwóch tygodniach oblężenia ludzie "Proroka" zdobyli twierdzę Żydów, a Mahomet postanowił zgładzić wszystkich jej obrońców. Uratował ich zdecydowany sprzeciw jednego z medyńskich wodzów, sojusznika Mahometa - Abd Allaha. Miał on jeszcze zbyt silną pozycję, by przywódca muzułmanów mógł wchodzić z nim w otwarty konflikt. Żydom darowano więc życie, ale wygnano ich z miasta i odebrano cały majątek.

Po pokonaniu Banu Kajnuka Mahomet wystąpił przeciw kolejnemu plemieniu żydowskiemu, Banu an Nadir, któremu dał dziesięć dni na opuszczenie Medyny. Kiedy Żydzi nie posłuchali i zabarykadowali się w swej twierdzy, nakazał wyciąć wszystkie palmy w ich oazie. Czyn ten nosił znamiona wojny totalnej, ponieważ do tamtej pory kodeks wojenny mieszkańców Półwyspu Arabskiego zabraniał wycinania palm. W pustynnym krajobrazie były one dobrem wspólnym, które nie podlegało działaniom wojennym. Rozkaz ten wzburzył nawet wielu Arabów, ale wkrótce się uspokoili, ponieważ Mahomet otrzymał kolejne "objawienie", w którym Allah potwierdził słuszność jego postępowania. Pozbawieni palm, a więc na dłuższą metę podstaw egzystencji w swej oazie, Żydzi z plemienia Banu an Nadir złożyli broń i zostali wypędzeni z miasta.

Najdłużej broniło się przed Mahometem w Medynie plemię Banu Kurajza. Zostało ono oblężone, a następnie zmuszone do kapitulacji." Prorok" nie miał dla pokonanych litości. Doszło do eksterminacji Żydów. Wszystkich dorosłych mężczyzn spędzono na targ w centrum Medyny, gdzie ścięto im głowy, kobiety i dzieci sprzedano w niewolę, a majątki rozdzielono między muzułmanów.

Medyna stała się strefą wolną od Żydów, ale Mahomet bał się, że wygnańcy z Banu Kajnuka i Banu an Nadir, którzy schronili się w Chajbarze, zechcą dokonać zemsty za śmierć swych towarzyszy. Wysłał więc do nich poselstwo z zaproszeniem na rokowania pokojowe. Żydowski wódz Usajr Ibn Razim przyjął ofertę i razem z trzydziestoma mężczyznami wyruszył na negocjacje z Mahometem. Żydzi nie dotarli na miejsce, gdyż na rozkaz "Proroka" zostali wymordowani przez towarzyszących im muzułmanów.

Jezus nauczał przeciw wszelkiej przemocy. Mahomet jednej nocy obciął głowy ośmiuset jeńcom i wziął na gwałt do swojego namiotu kobietę, w obecności której ojca i brata chwilę wcześniej zabił...

Prorok, czy psychopata?

Najnowsze wpisy