Spada liczba klientów Netii. Zysk mocno w dół
Money.pl
/ 2015-08-06 09:09
huo
/ 159.253.145.* / 2015-08-15 13:49
Co do wRodzinie, to po prostu prostę do ogarnięcia i nie treba się bawić z wybieraniem, czyli oszczędzasz czas.
Marek749
/ 83.26.206.* / 2015-08-07 16:12
Netia ma fatalna opinie bo łatwo jest zawrzec z nią umowę ale potem po jej zakończeniu jest bardzo trudno do nich sie dodzwonić i umowę wypowiedzieć !!! Ja to juz przerobiłem i dla mnie Netia nie jest żadnym partnerem.
mietek736
/ 159.205.108.* / 2015-08-07 16:07
przez 1.5roku pobieranie 980Kb\s do 1,1Mb\s czyli umowa max 10Mb\s wszystko chodziło pięknie zero problemów ale od miesiąca same problem zaniżona prędkość do 500Kb\s pobierania i co chwilę zrywanie połączenia nigdy więcej Netii
jo44
/ 89.67.115.* / 2015-08-07 15:42
Niech zatrudnią więcej stażystów, to się wynik poprawi .. na kosztach!
j23451
/ 159.205.150.* / 2015-08-07 15:22
Czekam jeszcze 6 mcy do zakończenia umowy i nigdy więcej!! Dziady i oszuści. Bezczelna obsługa i zero pomocy - podpisałeś umowę wiec goń się frajerze, nie działa internet bezprzewodowy?prosze Pana przecież może Pan sobie kabel podłączyć. Zanika Panu kablówka coż to się zdarza. Odradzam wszystkim ten badziew!!!!!Od półtora roku nie mogę normalnie oglądać tv pisma i reklamacje nic nie dają. Dla mnie mogą zbankrutować.
Jack528
/ 89.231.127.* / 2015-08-07 13:59
Moja rada: jak najdalej od tej firmy, a szczególnie od biura obsługi klienta. Stracony czas i nerwy. Na początku cacy, ale gdy już jesteś na haczyku to już tylko coraz gorzej. Umowy napisane po cwaniacku, tak aby nie można było łatwo się wyrwać z ich uścisku bez okupu ...
xcxm
/ 85.222.117.* / 2015-08-07 13:31
Słusznie, sami są sobie winni. Brak szacunku dla klienta kiedyś musiał się zemścić. Ciekawe jak czują się gwiazdorscy Prezesi? Co na to Rada Nadzorcza?
Feliks D
/ 46.112.82.* / 2015-08-07 13:07
Pracują na plajtę, fatalna obsługa, zaniki sieci usuwane w tempie 3 tygodnie.
Jerzy_Katowice
/ 164.127.147.* / 2015-08-07 12:04
Sami są winni. Chciałem przyśpieszyć Internet z zawrotnych 2 Mbit/s, które miałem. Tylko umowa na 24 miesiące! Dziękuję. Chcę jako klient od 7 lat na czas nieokreślony, NIE DA SIĘ. No to bye bye. Poza tym co 2 lata podpisywanie nowej umowy - kuriery, papiery. Niech je sobie zbierają. Sprzedajcie makulaturę poprawią się wam wyniki. Obsługa klienta do d... Przedstawiciel handlowy jak tylko coś podpiszesz to nie pogada z tobą szybciej jak za 2 lata.
mimimi
/ 194.181.245.* / 2015-08-07 11:51
Nie dziwne jak się starych klientów traktuje jak zło konieczne. Olewa się ich pytania i proponuje coś czego nie można zainstalować.
szekle
/ 83.9.34.* / 2015-08-07 10:56
jakby nie oszukiwali ludzi przy zawieraniu umow to by mieli sie dobrze do tej pory - wiem cos na ten temat
qość
/ 89.171.137.* / 2015-08-07 10:49
Polegli całkowicie w kwestii czasu usuwania awarii, co trwało 49 godzin zamiast umownych 7. I to nie był pierwszy raz, gdy szukali problemu nie tam, gdzie trzeba. Może o to im chodziło, żeby pozbyć się klienta?
KonkubentZx
/ 195.211.8.* / 2015-08-07 18:56
Przrczytaj regulamin jeszcze raz i pokaz gdzie jest to 49 godzin
--
Komentarz wysłany ze strony mobilnej
http://m.money.pl/
aaa109
/ 77.255.37.* / 2015-08-07 10:16
Nie dziwię się jak zgłaszam awarie to mówią,że mają czas na naprawę 6 dni 23 godziny 59 minut i mogę ich pocałować bo jak naprawią w tym terminie to nie mogę rozwiązać umowy bez kar umownych.
Ale mi umowa na czas określony się skończyła i szukam innego dostawcy.A co mi zaproponowała Netia....umowa na 24 miesiące z tą samą ceną minus 5 złotych....huraaaa
lolo 400
/ 83.24.57.* / 2015-08-07 09:38
Jak się nie szanuje klienta i konkurencji , tak się zazwyczaj kończy. Życzę im szybkiego upadku.
E4
/ 77.114.38.* / 2015-08-07 09:27
Dziwne że jeszcze ta dziadowska firma istnieje!! Internet z Netii to totalna porażka, w większości przypadków prędkość jaką oferują nijak się ma realnych osiąganych, ale to chyba niestety normalna sprawa u operatorów (prędkość jaką oferują jest do, a to że oferują np 100 mega a jest 1 jest zgodne z prawem i nic im nie mogą zrobić) A płacić trzeba całą fakturę a nie na przykład 10%
Wpisy na forum dyskusyjnym Money.pl stanowią wyraz osobistych opinii i
poglądów ich autorów i nie powinien być traktowany jako rekomendacja kupna bądź sprzedaży papierów wartościowych. Money.pl nie ponosi za nie
odpowiedzialności.