Forum Forum prawneCywilne

sporna umowa dzierżawy z Urzędem miasta.

sporna umowa dzierżawy z Urzędem miasta.

Tomasz1235 / 178.36.86.* / 2016-01-05 01:22
Witam,
W 2003 roku zawarłem z urzędem miasta umowę dzierżawy gruntu pod ściśle określoną działalność odkrywkową. W umowie dzierżawy zobowiązałem się, że grunt oddam do 31 czerwca 2015 roku. W umowie były zawarte wszystkie warunki itp. Wykonałem odpowiednią dokumentację i wszystko co do mnie należało. Następnie złożyłem do urzędu odpowiednie pismo, że oddaję dzierżawę itp. z odpowiednimi decyzjami organów administracyjnych o przyjetych dokumentacjach itp. I tu zaczyna się problem. Urząd Miasta odmawia mi przyjęcia tej działki. Twierdzą, że powinienem wykonać specjalistyczną dokumentację pod działalność, którą chce tam zrobić urząd miasta. Co wg mnie jest bzdurą i tego nie zrobię, bo to do mnie nie należy a po drugie to wydatek kilkaset tysięcy złotych. Urząd wysłał odpowiednie zapytanie do innego urzędu.
Czy urząd miasta może odmówić przyjęcia tej dzierżawy. Oni twierdzą, że muszą przyjechać na oględziny, zrobić protokół zdania i wtedy dopiero mogą odebrać ale dopóki nie kupię im tych projektów to oni tego nie zrobią.
Co mam zrobić w tej sytuacji?
szklarek / 2016-01-05 10:36
Zacząć od skargi do zwierzchnika tego działu/wydziału/ departamentu urzędu. Jednocześnie postarać się wydobyć tę opisaną tu odmowę na piśmie. Jak rozumiem Pan zawiadomienie o gotowości oddania nieruchomości jest na piśmie, z potwieredzeniem odbioru. To ważne dla biegu terminów i kwestii opieszałości urzędniczej.

Najnowsze wpisy