Forum Polityka, aktualnościGospodarka

Sprzęt medyczny poza kontrolą?

Sprzęt medyczny poza kontrolą?

Money.pl / 2008-10-15 13:28
Komentarze do wiadomości: Sprzęt medyczny poza kontrolą?.
Wyświetlaj:
Meteusz / 5.60.217.* / 2013-12-29 17:59
Według ustawy każdy gabinet MUSI posiadać kontrole jakości sprzetu, nieważne czy ma rtg czy tez nie. jest to po prostu wymóg. Jeszcze tylko jedna kwestia jest do poruszenia: czy lepiej miec oprogramowanie, które za Ciebie wprowadzi nade, czy też wprowadzać jej samemu?
Karolinaaa / 46.215.55.* / 2013-12-20 13:40
Kontrole sanepidu są coraz częstsze w gabinetach lekarskich. Jestem lekarzem i muszę przyznać, że w tym roku zdarzały mi się one już dwa razy. Firm oferujących sprzęt do zarządzania jakością jest rzeczywiście wiele, ale niestety większość z nich nie jest skuteczna.
Piorun King / 194.181.245.* / 2008-10-15 13:32
Akredytacja placówek medycznych nie rozwiąże problemów - to wielka ściema!!! System zarządzania jakością można skonstruować prawie dowolnie już nie mówiąc o braku wiarygodnych laboratoriów pomiarowo-wzorcujących.
Pilsener / 2008-10-15 13:28 / Sofciarski Cyklinator Parkietów
Tak, prywatne szpitale to zło, tylko publiczne szpitale zapewnią najwyższą jakość obsługi, najlepszy sprzęt, zero problemów finansowych, łatwą dostępność, zero korupcji i oczywiście są za darmo - bo lekarze to wolontariusze a sprzęt i leki daje Caritas.

Czas skończyć z komunistyczną mitomanią i zacząć myśleć pragmatycznie - prywatne warsztaty samochodowe też złe? Wyobraźcie sobie teraz, gdyby samochody były naprawiane z podatków w publicznych warsztatach, a zamiast 500 zł OC przez Internet płacilibyście co miesiąc 10% poborów na Narodowy Fundusz Samochodowy - nietrudno sobie wyobrazić, jak fatalny w skutkach byłby taki system i ilu politruków by zatrudniał - ale tego właśnie polacy chcą, więc mają to, czego chcą.
JX / 212.191.170.* / 2008-10-18 11:15