Forum Polityka, aktualnościGospodarka

Strajkujący i demonstrujący górnicy, gazownicy swoim zachowaniem nie różnią się od innej grupy zawodowej – urzędników. Wyrwać jak najwięcej dla siebie, choćby nawet trzeba było wyrywać innym z gardeł, bo się nam należy i już.

Strajkujący i demonstrujący górnicy, gazownicy swoim zachowaniem nie różnią się od innej grupy zawodowej – urzędników. Wyrwać jak najwięcej dla siebie, choćby nawet trzeba było wyrywać innym z gardeł, bo się nam należy i już.

Wyświetlaj:
maximus / .* / 2005-08-12 11:03
i na tym koniec , starczy mu tych społecznych przemian - Kopalnia na której pracuję jest bez długów od kilkunastu lat , rząd nie dopłaca do wydobycia ani złotówki (płace stoją w miejscu od 3 lat)ale za to sieje gruntowną propagandę w środkach masowego przekazu o rzekomej wieloletniej zapaści "całego" przemysłu węglowego .Komuś na tym bardzo zależy...Wójcicki pisząc ten atykuł dołączył do dziwnego klanu .Rząd twierdzi że mamy gospodarkę rynkową - jednocześnie ustala ceny węgla i limity wydobycia - ale dla autora i jemu podobnych uprawiających płytką erystykę wszystko jest OK...Jasne ! Prawda jest taka że kopalnie a w tym "moja" utrzymują bezproduktywne masy panów Wójcickich i dlatego żądam trochę szacunku dla górniczego wysiłku. Kopalnie znane z lat 70 "fedrowały" na 300m dzisiejsze na 1000m - skoki ciśnień . Dzisiejsze ściany dochodzą do 300m , są ogromne wybiegi chodników od szbów wentylacyjnych - warunki klimatyczne nie spełniają żadnych standardów ( wszędzie powyżej 28stC) - są to warunki ekstremalne , wyniszczające organizm dzień po dniu za które płaci się grosze.Kadra oczywiście zarabia świetnie a ponieważ stanowi załogę kopalni podbija średnią plac i stąd te bajki o górniczych zarobkach...Co miesiąc odbiera nam się 80% zarobków - gdzie idą ...w kosmos.Zyski jak co roku podprowadził minister - 81 mln puścił na wypłatę dywidendy.I jeszcze siada do klawiatury jakiś dzięcioł i neguje moje prawo do przejścia na emeryturę po 25 latach tyra