Forum Polityka, aktualnościGospodarka

Strata PKP Intercity za 2015 r. Prognoza na ten rok też mówi o 50 mln zł straty

Strata PKP Intercity za 2015 r. Prognoza na ten rok też mówi o 50 mln zł straty

Wyświetlaj:
ham-NPN / 94.254.167.* / 2016-03-14 09:53
Z nowościami na siłę wprowadzanymi przez ekipy jest ten problem że trzeba wyciąć konkurencje -NIE RYNKOWO aby odtrąbić sukces . PEDOLINO wycofano oblegane pociągi aby zmusić ludzi do korzystania .
MARIAN 10 / 178.217.250.* / 2016-03-14 09:52
Przecież to nie PIS kupił ten pociąg zastanawiacie się co piszecie wtedy rządził TUSK a potem KOPACZ nie myślicie co piszecie
kolops / 83.238.165.* / 2016-03-14 09:52
Co za głupi tendencyjny tytuł! Nikt z branży nie ma wątpliwości, że kontrakt PENDOLINO to doby interes - przepłacono, ktoś zapewne na tym zgroszował, dodatkowo ten nowoczesny pociąg nie ma internetu (aktualnie tramwaje z PESY mają go w standerdzie) i aby go uruchomić trzeba producentowi płacić grube miliony bo tak skonstruowano umowę. Nie twierdzę, że to fajnie, iż PESA sie spóźniła z dostawą Dartów ale z tego powodu załatwić polską firmę aby zagraniczna nie miała konkurencji to chyba przesada.
ppl / 37.47.14.* / 2016-03-14 09:52
Bardzo często jeżdżę pociągami. Moje podróże to Śląsk-pomorskie- mazowieckie-lubelskie-Śląsk i z powrotem.
Ostatnio stwierdziłem że lepiej czuję się w pociągach niż w domu. Jest coraz lepiej. Braki jednak są też, rzadko spotykam gniazdka elektryczne w wagonach, a siedzenia są za blisko siebie. mam 186 cm wzrostu i czasem jest mi bardzo niewygodnie. (w dartach jest więcej miejsca). Staram się więc wybierać wagony z przedziałami. Co do czystości w toaletach, nie jest najlepiej ale tez i tragedii nie ma. A za ten syf jaki czasami sie zdarza to winni są sami pasażerowie. Przecież jak każdy zadba o porządek po sobie to czystość zostanie utrzymana. Wagon same z siebie nie syfią. Jest też i kwestia ceny biletu. Moim zdaniem jest ona za wysoka. Wybrać się w podroż całą rodziną, np. pięcioosobową to koszty sa bardzo wysokie. A przecież z każdego wyjazdu trzeba jeszcze wrócić. Do tego dochodzą koszty pobytu w punkcie docelowym. Oczywiście, bilet można kupić dużo wcześniej i przez to taniej ale tak nie zawsze się da, życie dużo spraw koryguje samo i plany idą w łeb. Nie zawsze się tak da.
Reasumując, bilety muszą być dużo tańsze, przede wszystkim na pociągi ekspresowe. Ich ceny muszą chociaż w części uwzględniać nasze średnie zarobki. Spadną ceny to wzrośnie liczba pasażerów i wszyscy powinni być zadowoleni.
krecik1980zg / 87.105.154.* / 2016-03-14 09:51
prawda jest taka, że Jarek, człowiek starej daty parowozy by chętnie podpiął do wagonów :-), dodatkowo uratowałby polskie górnictwo bo PKP zwiększyłaby zapotrzebowanie na wungiel :-)
Jod23 / 78.8.118.* / 2016-03-14 09:51
WP nie ma nic wspólnego z Polską.To jest francuska tuba propagandowa dla tubylców.Altshom to znana na całym świecie firma z procesów o wręczanie łapówek .Dane w internecie.Nie ma się więc co dziwić ,że PKP ma kłopoty finansowe skoro te cudowne "kontrakty" trzeba przerzucić na tubylców
ppl / 37.47.14.* / 2016-03-14 09:56
Francuska tuba propagandowa mówisz? Spytaj się Szyszki jakie firmy będą wycinać puszczę białowieską. Ot i cały pis.
marcus49 / 46.112.72.* / 2016-03-14 09:51
wczoraj pociąg II klasy z krakowa do warszawy kosztował jeszcze 54 dzisiaj rano ten sam kosztuje juz 60 złotych to wzrost o 11,11% w związku oczywiście ze zmianą rozkładu jazdy dniu 13.03.br pogratulować udanej zmianie rozkładu .
gem / 217.99.15.* / 2016-03-14 09:50
Pani Kopacz przestała podróżować po kraju i wożą teraz powietrze.
Maria 5 / 178.217.250.* / 2016-03-14 09:49
Ludzie o patrzcie pada dada deszcz no tak ale co sie tu dziwic przecież to wina PISU
train / 79.191.5.* / 2016-03-14 09:49
a ja tam samolotami wolę pooooolecieć
sw2a / 95.49.57.* / 2016-03-14 09:48
Zaczynają się chyba strasznie bać skoro oskarżają w tytule PIS o gigantyczne straty za 6 lat wstecz.Chyba szykuje się kolejna afera rządów PO/PSL która ujrzy światło dzienne.
b9 / 78.10.146.* / 2016-03-14 09:47
Szczerze to ja się dziwię, że PKP jeszcze w ogóle istnieje.
tupolew / 37.47.15.* / 2016-03-14 09:47
Dziwne,że przy transakcji z pendolino rząd szedł na daleko idące ustępstwa,
a w przypadku pesy stosowano zasady 5 kolumny, Najlepiej zniszczyć rodzimego producenta.
Nie z powodu merytorycznego i ekonomicznego,ale dla dalszej degrengolady polskiej produkcji.
ijj / 77.91.13.* / 2016-03-14 09:45
Czego juz w tych artykułach nie wymyslicie,barany.Wina PIS-u???Widzicie ta tabelkę ze stratami i jakich lat dotyczy?
Wal(e)c / 87.205.235.* / 2016-03-14 09:45
Co wtym dziwnego. Strata w wymiarze finansów polega na tym że przedsiębiorstwo zainwestowało ogromne pieniądze w rozwój nie tylko taboru ale też infrastruktury. Sieć komunikacyjna min. tory na szlakach były w opłakanym stanie. A minister finansów już chciałby wydawać kasę zarobioną przez firmę na coś innego.(np. dofinansowywać o.Rydzyka)

Najnowsze wpisy