Forum Forum inwestycyjnePierwsze kroki

Student i konto maklerskie

Student i konto maklerskie

damian0021 / 92.55.194.* / 2012-11-22 11:57
Witam,

jestem studentem i chce zacząć grać na giełdzie. Chcę otworzyć rachunek inwestycyjny w DM BZ WBK a dokładnie Młody Rekin, chce się was zapytać czy z kwotą 500-1000 zł mam co startować i czy jest szansa aby człowiek kompletnie zielony w tej dziedzinie, który dopiero pogłębia się w tym, jest w stanie wyciągnąć 100-200 zł miesięcznie ?

Dodam, że mam dużo czasu aby na to poświecić praktycznie 24/7.
Wyświetlaj:
dodge / 2012-11-23 22:49 / Mistrz gry: „Najlepsze spółki tygodnia"
Damian

Będąc studentem zainwestuj większość tego wolnego czasu w naukę. Nie piszę tego zgryźliwie, ale z perspektywy dojrzalszego kolegi, który lata studiów ma już za sobą. Potraktuj to jako dobrą radę. Giełda to nie najlepsze miejsce na szukanie sposobu na życie i łatwy zarobek. Studia powinny dać Tobie podstawy do tego, byś w przyszłości realizował się zawodowo i mógł utrzymać z pracy rodzinę. A jeśli faktycznie nie szkoda Tobie tysiaka i uprzeć się chcesz, aby spróbować - to próbuj. 20% miesięcznie ugrać co miesiąc - to nie lada sztuka. Jeśli zdecydujesz się na inwestowanie, poprzedź ten krok wiedzą teoretyczną. Zyski i dodatnie inwestycje łatwo się liczy tylko na kalkulatorze :)

P.S. W sumie tym wpisem dokonuję dywersji, bo takich jak Ty potrzeba giełdzie :)

Pozdr. i dobrych wyborów życzę.
Ciułacz / 2012-11-23 04:00 / portfel / Mistrz gry: „Najlepsze spółki tygodnia"
Zacznij od wirtualnego demo i nie oszukuj samego siebie, licz wszystko nawet prowizje.

wyciągnąć 100-200 zł miesięcznie ?

Ja byś zainwestował 500zł to byś chciał wyciągnąć 20-40% miesięcznie ? hmm... to sadzisz że tu większość starych wyjadaczy wyciąga drugie tyle co Ty nowicjusz ? albo myślisz że tu są sami gamonie i nieudaczniaki co się zadowolą 2-5% miesięcznie ?
Będziesz płacił prowizje 1% bo minimum jest 5zł, np dzisiaj kupisz a jutro sprzedasz to już jesteś w plecy 2%.