Forum Forum ubezpieczeńNa życie

Super Kapitał w Amplico AIG Life czy warto tym się zainteresować?

Super Kapitał w Amplico AIG Life czy warto tym się zainteresować?

aigman / 2008-05-14 21:35
Witam!
Ostatnio zaproponowano przystąpienie do ubezpieczenia z funduszem kapitałowym, niestety jestem w temacie zielony, agent przygotował symualcję, z której wynika, że na prawdziwe zyski z inwestycji mogę liczyć dopiero po 10-15 latach. Składka roczna 2400 zł, przy ubezpieczeniu na życie w wysokości 88 000 zł na wypadek śmierci i 92 000 na wypadek trwałego inwalidztwa, z gwrancja opłacania składek na wypadk inwalidztwa. Z kwoty 2400 - 2040 będzie inwestowane. Czy ta propozycja jest godna uwagi?
Czy moze lepiej co roku podobna sumę inwestowac w FI?
Wyświetlaj:
Aga787 / 94.191.189.* / 2014-11-30 12:42