Forum Polityka, aktualnościKraj

Syryjczyk: Brak A2 będzie kompromitacją, ale kibice dojadą

Syryjczyk: Brak A2 będzie kompromitacją, ale kibice dojadą

Wyświetlaj:
millie / 89.234.232.* / 2011-06-08 21:19
Od początku było wiadomo że Chińczycy nie dadzą rady - przede wszystkim ze względów organizacyjnych, oni liczyli na to że przywiozą sobie robotników, sprzęt itd. nauczą się trochę działać wg FIDIC i będzie dobrze. A nie będzie dobrze, bo robotników mogą sobie przywieźć tylko niewykwalifikowanych, a żaden szanujący się inżynier kontraktu nie pójdzie do pracy u Chińczyka, bo to firma mająca niepewną przyszłość i dosyć tajemniczą przeszłość, poza tym tym to wróg nr. 1 branży budowlanej i nikt nie będzie sobie paprał rąk współpracą z tym przedsiebiorstwem.
sarmacki wernyhora / 83.7.65.* / 2011-06-08 16:57
i zazdroszczą trzeźwego spojrzenia na kraj
Wyksztalciuch / 213.172.175.* / 2011-06-08 09:59
Brzuch mnie już boli (ze śmiechu) od wynurzeń takich "ekspertów"
Fakir12 / 2011-06-08 12:59 / Bywalec forum
Teraz takie wypowiedzi na pewno się przydzadzą...
POrazka. / 194.213.1.* / 2011-06-08 09:52
Jak widać dziennikarze potrafili teraz w tydzień sprawdzić Chińczyków.

Dlaczego ABW i inne służby nie potrafiły sprawdzić chińskiej firmy?

Nie potrafiły czy nie chciały? A może sprawdziły i mimo tego Chińczycy i tak dostali kontrakt ?
i to by było na tyle / 83.7.95.* / 2011-06-08 09:57
Przecież ABW się nie rozerwie! A zadań wraz z rozwojem demokracji przybywa.
polak2 / 84.10.155.* / 2011-06-08 08:47
I JEST OKAZJA BY SIĘ NIE SKOMPROMITOWAĆ DAĆ CHIŃCZYKOM KASY ILE CHCĄ??
z77 / 85.128.78.* / 2011-06-08 07:02
Ja sie pytam pana Syryjczyka co dalej z obiecywana przez niego przed wyborami 1997 dwujezdniowa droga miedzy Olkuszem a Krakowem? W ostatnich latach droga zostala zmodernizowana, w dosc specyficzny sposob. Po pierwsze prawie na calej dlugosci zlikwidowano pobocza - to wyrazny uklon w strone cyklistow, po drugie zbudowano trzeci pas-po srodku drogi (rozdzielajacy pasy do jazdy w obu kierunkach) co znacznie zwiekszylo wypadkowosc drogi jednoczesnie ograniczajacy jej przepustowosc i limitujac predkosc przejazdowa do 40-60 km/h. Nie wspomne o stanie drogi, mimo ciaglych remontow koleiny takie, ze miejscami mozna "puscic" kierownice i jedzie sie jak po szynach. Dodatkowym atutem jest parenascie radarow-atrap na odcinku 32 km - podobno najwieksze zageszczenie w kraju. Kolejny magic od transportu, a mozna bylo by tak normalnie, przejezdzac ten odcinek w 20 min.
i to by było na tyle / 83.7.95.* / 2011-06-08 09:55
Chciałoby się rzec "szkoda że Gierek nie zdążył" Ale gdyby zdążył to zyski Stalexportu z eksploatacji A4 byłyby o wiele mniejsze.
słychać wyraźnie-drogi to nie tani / 213.241.60.* / 2011-06-08 08:23
Droga ta jest miejscem badania zachowań szczurów w labiryncie. Pan występuje przeciw testom naukowym. Postępowe drogownictwo odrzuca przestarzałą tezę o wygodnym przemieszczaniu się pojazdów z punktu A do punktu B.

Najnowsze wpisy