Forum Polityka, aktualnościKraj

Syryjczyk: Gdyby Deutsche Bahn miało tyle co PKP, nie wyglądałoby lepiej

Syryjczyk: Gdyby Deutsche Bahn miało tyle co PKP, nie wyglądałoby lepiej

Wyświetlaj:
s0s / 95.160.92.* / 2011-01-10 14:08
ministra transportu - konfiskata mienia? bo - jeśli do p****** - to trzeba płacić za utrzymanie - Godził się nim być ("ministrem") - to niech odpowiada....I tak robić w każdym resorcie. A ile się dopłaca do górnictwa? Ale Holdingi łupią kasę i mają w d..pie dobro narodowe. Ścierwa może przestaliby się brać za władzę... Bo są bezkarni - albo nic - albo jeszcze gorzej robią - bo nawet chcąc - trzeba potrafić...Kraj tranzytowy, żeby miał problemy z koleją? Farsa! Tylko, kto ma rządzić jeśli kolej jest państwowa, a państwo się samo sprzedaje - przez takie rządy - 5 rozbiór czeka? Bo zamiast zarabiać na tym co się ma to się musi za to płacić.... To jest Polska. Cóż lepiej nie mieć....Trzeba bankrutować... Ale takie prawo ! I nikomu nie zależy żeby zmieniać....
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx / 82.177.194.* / 2010-12-24 09:49
Na co mam dopłacać. W tym momencie podróż do Krzakowa i z powrotem (ok 350 km, auto na gaz) wychodzi mi taniej samochodem niż koleją i to przy jednej osobie. W momencie, w którym jeździ dwie lub więcej osób, to nawet nie ma o czym rozmawiać. Jakby doliczyć do ego losowo odjeżdżające i przyjeżdżające, śmierdzące, brudne, niewygodne i niebezpieczne pociągi, to nie wiem po jakiego grzyba to jeszcze istnieje. Obserwuje pociągi jak czasami stoję na przejedzie kolejowych. Praktycznie we wszystkich, na przykładowo 10 wagonów, przypada może 15 - 20 pasażerów. Po co utrzymywać coś takiego?
Polak nie Syryjczyk / 83.31.209.* / 2010-12-24 08:22
To se dopłać Syryjczyk
djey / 93.107.223.* / 2010-12-23 23:39
"Nie chcę komentować decyzji personalnych, ale trzeba sobie uzmysłowić proporcję nakładów na inwestycje i dofinansowanie przewozów na kolei. W Polsce są one stosunkowo niskie na tle innych krajów europejskich. Gdyby za takie pieniądze Deutsche Bahn musiało funkcjonować, to nie wyglądałoby wiele lepiej od PKP w obecnej sytuacji."

a czy w pl zarabiamy 1000 euro czy 1000 zl ?
jak by db wozilo ludzi w pl i dostalo takie dotacje jak pkp to powstal by najlepszy przewoznik na swiecie
co za kretacz...
mirwojski / 178.36.167.* / 2010-12-23 19:56
Trzeba ekspertowi panu Syryjczykowi przypomnieć że był swego czasu ministrem i telewizja była ściągana do Katowic aby pokazać jak pan minister wsiada do pociągu i co mówi na ten temat. Oj lata nie te i pamięć takoż. C.d.n.
KelThuz / 78.88.216.* / 2010-12-23 14:21
Polecam przeczytać sobie komentarz nt. PKP ekonomisty Instytutu Misesa, Szymona Chrupczalskiego:
http://mises.pl/blog/2010/12/23/chrupczalski-co-czeka-pkp/

PKP to bastion komuny, który należy wyeliminować.
kierowca tira / 79.186.167.* / 2010-12-23 12:40
dlaczego wszyscy w tej firmie dostają deputat węglowy? dotyczy to też emerytów ,13tke wcześniejsze emerytury,jak wyglądają dodatki stażowe(są to ogromne kwoty) itp,czy ktoś policzył to,ciekawe jaka cyferka by się pokazała,ciekawe ile ludzi zatrudnia pkp i jak by to sie miało do liczby połączeń jakby wszyscy weszli do wszystkich jeżdzących pciągów to podejrzewam że by były wszystkie pełne
podróżny 88 / 193.19.125.* / 2010-12-23 10:13
to śmieszne,że w spółce akcyjnej (skarbu państwa niestety) odpowiedzialność za beznadziejny bałagan organizacyjny ponosi jakiś (nicniewiedzący i nicnierobiący) wiceminister.
przecież za zarządzanie spólką odpowiada zarząd tejże.
beznadziejne są te populistyczne krzyki wszelakiej maści opozycji - odwołać ministra - a co to zmieni?
Beznadziejne ponieważ nie powoduje żądnej zmiany.Ludziki w zarządzie PKP pewnie siedza sobie teraz i śmieją się...tacy tam prezesikowie, śmieszni...wystarczy raz pojechać na ul.Szczęśliwicką 62...szkoda gadać...głęboka komuna i megalomania...
szakee / 2010-12-23 09:01
Jezeli według Pana Syryjczyka była przeprowadzona w swoim czasie prywatyzacja to mysle, że ma podobny sposób myslenia co pracownicy kolei. Dopóki włascicielem jest skarb państwa, samorząd to czy powołamy 4 spółki czy 100 to nie maznaczenia. Konkurencji nie ma bo właścicielem jest nadal skarb państwa, samorzad (też skarb państwa). Jedenym rozwiazaniem jest sprzedaż w drodze licytacji tego biznesu. I stworzenie konkurencji ale w postaci właścicieli prywatnych. Chyba że faktycznie chcemy dopłacac z naszych podatków do tego interesu to prosze bardzo musi to zostac tak jak teraz, bo raczej nikt nie bedzie miał jaj żeby dokonac restrukturyzacji poprzez m.in zwolnienia w administracji i część kolejarzy!
klient awanturujący się / 83.27.36.* / 2010-12-24 09:33
"To, że finansowanie przekazano samorządom województw, to był dobry krok, bo one lepiej znają potrzeby pasażerów." A ja twierdzę, że to pasażer zna najlepiej własne potrzeby, a najlepiej je zrealizuje prywatny usługodawca, bo ma w tym interes.

Najnowsze wpisy