Amelia :)
/ 178.217.193.* / 2015-07-15 09:23
Odkąd pamiętam zawsze były problemy ze sprzedażą przez Internet... chyba na prawdę mają złych informatyków.. Zastanawiam się tylko, czemu ludzie kupują nadal bilety przez Internet, mimo, że nie raz mieli problem z zakupem. Niestety tak to wszystko funkcjonuje.. Ci co siedzą na wyższych stołkach i tak nadal nie mogą znaleźć żadnego rozwiązania i się nie przejmuję się główna informacja telefoniczną i jej pracownikami, którzy za nich dostają wielkie obelgi i pretensje od podróżnych, co więcej Ci pracownicy są pod ciągłą kontrolą i presją!! Ja rozumiem, że taki zwód wymaga stalowych nerw, ale jednak ta cała dyrekcja powinna jednak zrobić coś, dla tych, którzy jednak ich promują, aby społeczeństwo zaprzestało tak traktować ludzi!! (Ciągłe wyzwiska, obelgi). Nie mam zielonego pojęcia, co jest nie tak z tymi ludźmi - ludzka głupota nie zna granic. Pozdrawiam wszystkich pracowników Informacji Intercity! I mam prośbę do całego narodu polskiego, aby zaczęło się zachowywać jak cywilizowani ludzie i zaprzestali mieć pretensje do ludzi, którzy nie są odpowiedzialni ani za problemy związane ze sprzedażą internetową, ani za to, że pani kasjerka wydała zły bilet bądź za opóźnienie pociągu.. bo to nie jest ich wina!
P.S Wg mnie bezpieczniej jest iść do kasy i kupić bilet, wiem też, że niektórzy maja problem z dostępem do kasy, ponieważ jest oddalona od danej miejscowości nawet o kilkadziesiąt kilometrów i w związku z tym ta cała elita jednak też powinna coś z tym zrobić, skoro tak często zawodzi sprzedaż internetowa. Każdy tez nauczył się wygodny i oczekuje wielkich rzeczy.. to nie Japonia ani USA czy Niemcy, gdzie gospodarka jest tak bardzo rozwinięta i daje wiele możliwości