Forum Polityka, aktualnościGospodarka

System PKP Intercity wreszcie zaczął działać. Przez problemy stracił posadę prezes PKP Informatyka

System PKP Intercity wreszcie zaczął działać. Przez problemy stracił posadę prezes PKP Informatyka

Wyświetlaj:
su / 178.42.115.* / 2015-07-15 21:25
Dlaczego nie działa? Co się psuje?

Może zwalnia się ludzi w takim tempie, że Ci co już widzą dlaczego nie działa wylatują nim zdążą coś zrobić by sytuacje takie nie miały miejsca?
iz ka / 88.65.166.* / 2015-07-15 20:20
to naprawde wstyd zeby nie mozna bylo kupic biletu przez internet, po prostu dziadostwo, brak profesjonalizmu, za co biora ta kase informatycy?
Kolejny podróżny / 31.61.131.* / 2015-07-15 14:00
Nadal nie działa...
I tak musiałem już zakupić bilety w kasie, i to drożej. :(
informatyk007 / 31.61.131.* / 2015-07-15 13:48
HURRA!!! udalo sie. nie ma bufona.
pyly / 83.7.151.* / 2015-07-15 12:19
Bzdura! System wciąż nie działa! To już jest kpina!
b0ss / 149.156.6.* / 2015-07-15 12:04
"Przez problemy stracił posadę prezes PKP Informatyka"

i dostał 10 letnią odprawę?
Badhorse / 195.114.160.* / 2015-07-15 11:28
Ciekawe kto weryfikował te informacje. Strona nadal NIE działa.
wertu / 178.42.173.* / 2015-07-15 10:36
O 20 minut chcę kupić bilet u mnie tez nie działa :(
Krzyś645 / 212.160.130.* / 2015-07-15 10:35
to jest ściema, wywołali fałszywą awarię żeby mieć powód odwołania prezesa, na jego miejsce wstawią słupa którego po wyborach odwoła PIS, słup dostanie gigantyczną odprawę i podzieli się częściowo z kolesiami wspierając kampanię, obserwuje spółki skarbu państwa bo zaraz takich numerów będzie kilka!
Remik683 / 213.77.28.* / 2015-07-15 09:28
A kupowaliście bilet bo dalej nie działa :-(
Amelia :) / 178.217.193.* / 2015-07-15 09:23
Odkąd pamiętam zawsze były problemy ze sprzedażą przez Internet... chyba na prawdę mają złych informatyków.. Zastanawiam się tylko, czemu ludzie kupują nadal bilety przez Internet, mimo, że nie raz mieli problem z zakupem. Niestety tak to wszystko funkcjonuje.. Ci co siedzą na wyższych stołkach i tak nadal nie mogą znaleźć żadnego rozwiązania i się nie przejmuję się główna informacja telefoniczną i jej pracownikami, którzy za nich dostają wielkie obelgi i pretensje od podróżnych, co więcej Ci pracownicy są pod ciągłą kontrolą i presją!! Ja rozumiem, że taki zwód wymaga stalowych nerw, ale jednak ta cała dyrekcja powinna jednak zrobić coś, dla tych, którzy jednak ich promują, aby społeczeństwo zaprzestało tak traktować ludzi!! (Ciągłe wyzwiska, obelgi). Nie mam zielonego pojęcia, co jest nie tak z tymi ludźmi - ludzka głupota nie zna granic. Pozdrawiam wszystkich pracowników Informacji Intercity! I mam prośbę do całego narodu polskiego, aby zaczęło się zachowywać jak cywilizowani ludzie i zaprzestali mieć pretensje do ludzi, którzy nie są odpowiedzialni ani za problemy związane ze sprzedażą internetową, ani za to, że pani kasjerka wydała zły bilet bądź za opóźnienie pociągu.. bo to nie jest ich wina!
P.S Wg mnie bezpieczniej jest iść do kasy i kupić bilet, wiem też, że niektórzy maja problem z dostępem do kasy, ponieważ jest oddalona od danej miejscowości nawet o kilkadziesiąt kilometrów i w związku z tym ta cała elita jednak też powinna coś z tym zrobić, skoro tak często zawodzi sprzedaż internetowa. Każdy tez nauczył się wygodny i oczekuje wielkich rzeczy.. to nie Japonia ani USA czy Niemcy, gdzie gospodarka jest tak bardzo rozwinięta i daje wiele możliwości
asior999 / 193.19.165.* / 2015-07-15 08:42
przecież nadal nie działa nie wiem co piliscie...
do początku nowsze
1 2

Najnowsze wpisy