Szary papier i sznurek? Oto marketingowy hit
Money.pl
/ 2014-01-17 22:30
kosma1
/ 83.27.149.* / 2014-02-23 01:49
Szanowny autorze, (ośmielę się zacytować) „przykładem są na przykład...” i to użyte dwa razy w tym jednym artykule, serio?!
tak uważam
/ 95.160.95.* / 2014-02-18 11:14
No i dobrze aŁtorze Krzysztofie .Zastanawia mnie dokąd
- przez analogię do cytatu z tekstu:"...pozycjonują się na markety premium... "- pozycjonujesz siebie,jako wykształconego eksperta .
Ps.
Wczorajszy mój wpis do innego tekstu,do dziś nie zachował na stronie ."Dziękuję" redagujacym stronę/y
ellgreyka
/ 5.60.120.* / 2014-01-22 15:04
...dlatego właśnie czytajmy etykiety, a na żadne udawane eko się nie złapiemy!
Kontro targi Fuj
/ 62.148.95.* / 2014-03-04 10:05
Ja sie nie godze... To co lepiej iść na jakiś targ i kupic produkty z nie wiadomo jakiej wsi ? Mięsa które się przą na słoncu i syropy którę się rozpuszcząją z czasem.. Fuj !
Normalne produkty w hipermarkiecie są NAJLEPSZE ! Tam pisze czarno na biało (lub innymi kolorami) co w tym jest, jaka jest data przydatności oraz czy to jest ekologiczne czy nie ze znaczkiem czy tylko zdrowa żywnośc... Ludzie obudzić się... To juz nie komuna a na targach chcą tylko nas okraść !
Firmy dostosowują się do sytuacji na rynku, marketingowcy doskonale znają potrzeby współczesnego konsumenta, pragniemy być cool i dobrze wyglądać żywność i rzeczy które posiadamy muszą mieć style i być zgodne z obecnie panującą modą czyli ekologiczne, z jednej strony to dobry trend z drugiej ukazuje płytkość dzisiejszego społeczeństwa...