Forum Forum inwestycyjneForex

Szczęście mnie opuściło,pomóżcie:(

Szczęście mnie opuściło,pomóżcie:(

anka z bankiera / 2009-04-25 12:34
Mąz chyba nudził się w pracy i sprawdził kurs dolara.Poczytał sobie jeszcze analityków,którzy trabią o umocnieniu zł.Atmosfera w moim domu nie jest najlepsza;)Poradzcie co zrobić,bo jak strace jeszcze więcej to czarno sie widzę:)Mam czas do jesieni.
Wyświetlaj:
anka z bankiera / 2009-04-25 13:39 / Bywalec forum
Green-w porę sie pojawiłas,bo mój oświecony pan namawia mnie na GPW.
Sierotka dzięki za wyjasnienie i przepraszam,,ale jestem laikiem i nie mam pojęcia o At i reszcie...Nurtuje mnie to samo pytanie co Jolę.Co się stanie jesli EBC zacznie drukowac?Rozumiem,ze euro osłabi się do dolara,ale jak bedzie wygladał kurs euro do złotówki?
Mąż jest rozczarowany,do tej pory moje inwestycje zawsze były udane:(
sierota marycha / 2009-04-25 15:42 / Tysiącznik na forum

Co się stanie jesli EBC zacznie
drukowac?

Anka......pisalem juz, ze EUR poleci, poleci jeszcze mocniej gdy Amerykanie w miare wychodzenia z kryzysu zaczna podnosic stopy procentowe i to jest oczywiste, PLN jest sztucznie podtrzymywany i pisalismy o tym wielokrotnie, a jaki bedzie skutek mozna domyslac sie

p.s. w temacie GWP musicie decydowac sami, nie wiem jednak czym Twoj maz uzasadnia swoja decyzje ale nie wnikam, nie wtracam sie do prywatnych decyzji a jedynie wymieniam na forum naszej paczki swoje spostrzezenia w temacie, to tyle, pozdrawiam
anka z bankiera / 2009-04-25 12:36 / Bywalec forum
Mogłabyś mi przetłumaczyć z polskiego na nasze,co pisze sierotka?Ja niestety nie wiem,co dla mnie oznacza fala C itp.,please:)
kibic_43 / 2009-04-25 20:06 / Bywalec forum
Aniu ja tez jestem laik ale zobacz tu. ( ładnie wyrysowane )
http://pl.wikipedia.org/wiki/Teoria_fal_Elliotta
ala z bankiera / 83.26.234.* / 2009-04-25 20:51
Podstawowe świece -ta wiedza tajemna tez wam sie przyda ;) do anki i kbica ;)
prezesi usmiechnijcie się ;)

Biała świeca - długi dzień