Forum Forum dla firmKadry

Szkolenia z wystąpień Publicznych i prowadzenia Prezentacji

Szkolenia z wystąpień Publicznych i prowadzenia Prezentacji

WGD_PR / 2011-11-21 19:14
Warszawska Grupa Doradców PR serdecznie zapraszam na szkolenia z: Wystąpienia publiczne i prowadzenie prezentacji (2 dni), które odbędzie się 5-6 grudnia 2011r. Zgłoszenia przyjmujemy do 01-12-2011r. Zapraszamy do odwiedzenia naszej strony internetowej www.wgd-pr.pl, w celu zapoznania się z naszą ofertą.

ADRESACI SZKOLENIA
Szkolenie adresowane jest do wszystkich pracowników i do kadry zarządzającej firm i instytucji publicznych.

O SZKOLENIU
Kardynalnym błędem mówcy w Polsce jest powielanie błędów i utrwalanie ich w swoim stylu przemawiania. Po 10 latach przemawiania wielu nadal trzyma złożone dłonie na brzuchu lub w poniżej pępka.

Kadra zarządzająca występuje średnio 10-15 razy w tygodniu. Reprezentowanie organizacji, otwieranie placówek, spotkania okolicznościowe to standard pracy wielu managerów.

Mamy merytorycznie kompetentnych burmistrzów, prezesów, dyrektorów i rzeczników prasowych. Jednak mamy niewielu dobrych mówców. A przecież dobre przemówienie potrafi porwać tłumy, przekonać przeciwników i pozyskać sprzymierzeńców. Niekiedy jedno wystąpienie decyduje o losie w firmie lub urzędzie, o awansie, o prestiżu i szacunku. To szkolenie pozwoli uczestnikom być na to przygotowanym. Pokażemy jak wykorzystać każdą okazję do zaprezentowania się jako profesjonalny mówca. Po szkoleniu słowa i mowa ciała będą ze sobą współgrały.

Atutem szkolenia oprócz programu jest doświadczony trener, którym ma na koncie kilka tysięcy wystąpień publicznych przed audytorium od 10 do 10 tysięcy osób. Część z nich wykonał jako samorządowiec. Szkoli dyplomatów, urzędników, rzeczników prasowych, polityków i księży.

PROWADZĄCY SZKOLENIE

Maurycy Seweryn – Były wiceburmistrz Dzielnicy Ochota w Warszawie. Trzykrotnie wybrany radnym. Prowadził biuro prasowe Kandydata na Prezydenta Warszawy – Marka Borowskiego . Przeprowadził wiele kampanii wizerunkowych i PR, w tym kilkadziesiąt w ramach samorządu terytorialnego.

Wykładowca „Komunikacji interpersonalnej” i „Autoprezentacji i wystąpień publicznych” w Studium Podyplomowym w Wyższej Szkole Handlowej w Radomiu oraz „Etykiety i savoir vivre” na Wydziale Nauk Humanistycznych WSH. Szkoleniowiec polityków, dyplomatów, urzędników.

Absolwent Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego i stypendysta Uniwersytetu Humboldta w Berlinie. Były doktorant w Katedrze Zarządzania WSPiZ im. Leona Koźmińskiego.

Absolwent Krajowego Centrum Edukacji Europejskiej oraz Studium Stosunków Międzynarodowych IPB. Ukończył Szkołę Liderów Społecznych i Politycznych Fundacji Schumana.

Doświadczenie w komunikacji i kreowaniu wizerunku zdobywa od 1995. Przez 4 lata był rzecznikiem prasowym Polskiego Związku Działkowców, rzecznikiem organizacji społecznych, pracownikiem Centrum Informacyjnego Rządu i sekretariatu MSWiA a następnie dyrektorem ds. PR w Towarzystwie Inicjatyw Społecznych „TROSKA” i PR managerem roadshow RAGE-RACE 2010. W sferze gospodarczej był kierownikiem projektu w Raabe Verlags, i dyrektorem ds. sprzedaży w Ricco Sp. z o o.
Ma na swoim koncie ponad 2000 publikacji prasowych. Założyciel Warszawskiej Grupy Doradców Public Relations.

PROGRAM SZKOLENIA

DZIEŃ 1
PRACA Z KAMERĄ – NAGRYWANIE UCZESTNIKÓW

Zasady tworzenia spójnego przekazu podczas prezentacji i wystąpienia publicznego.
Dobór stylu wystąpień do mówcy.
Rodzaje mówców i najczęściej popełniane błędy.
Budowa wizerunku poza słowami - przestrzeń, władza, status, symbolika.

Budowanie wypowiedzi. Panowanie nad dyskusją oraz rola emocji w wystąpieniu publicznym.
Przemawianie, techniki prezentacji i autoprezentacji.
Analiza i przygotowanie przestrzeni wystąpienia.
Typy słuchaczy i audytorium. Badanie potrzeb, oczekiwań i możliwości audytorium.
Struktura wystąpień publicznych.
Przygotowanie się do wystąpienia.
Wybór modelu prezentacji do audytorium i okoliczności wystąpienia.
Co po przemówieniu – prezentacja to dopiero początek.
Techniki panowania nad dyskusją.
Zasady postępowania z trudnym audytorium.

DZIEŃ 2
ANALIZA NAGRAŃ UCZESTNIKÓW

Umiejętność przekonywania. Prezentacja a mowa ciała, czyli komunikacja niewerbalna podczas wystąpienia.
Zgodność przekazu werbalnego i mowy ciała.
Jak zdobyć słuchaczy, czyli zarządzanie wystąpieniem i emocjami audytorium.
Komunikacja werbalna i niewerbalna w telewizji i radio.
Prawidłowa argumentacja dobór do predyspozycji audytorium.
Perswazja i techniki manipulacji.
Strach i trema - techniki zmniejszania napięcia.
Metody radzenia sobie z dziennikarzami, mikrofonem i kamerą.

Najnowsze wpisy