SkinClinic
/ 37.47.188.* / 2017-05-15 14:17
Jakość sprzątania firmy HOJO pozostawia bardzo wiele do życzenia. Ceny kompletnie nie odzwierciedlają świadczonych usług, serwisu. Pomieszczenia są ogarniane, nie sprzątane. Zamazy, brak dokładności - to odzwierciedla stan po usłudze serwisu sprzątającego. Lustra w całym salonie, nie myte, pomimo podpisanego harmonogramu, dopiero po interwencji przetarte. Podłogi ewidentnie myte samą wodą, bez użycia detergentów. Rozmazywane nie myte. Często naczynia w pomieszczeniach socjalnych nie pozmywane.
Bardzo częsta, praktycznie cotygodniowa zmiana ekipy, co uniemożliwiało przepływ informacji i znacznie pogarszało jakość usług.
Sprzątanie dwupoziomowej kliniki, ponad 300 m2, 15 pomieszczeń, zajmowało w godzinę!!!
Szczerze odradzamy, a jednocześnie ubolewamy nad takim stanem.
Z przykrością stwierdzamy, że jesteśmy zawiedzeni serwisem firmy HOJO.
PS. Proszę uważać na umowy - konstruowane w sposób nie dający pełnej możliwości składania reklamacji!!!! Wielokrotnie składaliśmy reklamacje ustne, którymi nikt się zajmuje i nie przejmuje . Odrzucono wypowiedzenie usług! Po czym nastąpiła windykacja , a ta o dziwo , działa sprawnie .
Zapraszamy do Galerii: http://imgur.com/a/PsVyy