ZG_GDA
/ 89.64.45.* / 2015-12-23 13:02
A ja mieszkam w Gdańsku Brzeźnie przy plaży i mam w domu w T-Mobile tylko jednego BTSa w zasięgu (na -106 dBm), a w Plusie aż 12, z czego dwie praktycznie zawsze ok. -80 dBm. W T-mobile nie da się u mnie rozmawiać (co trzecie słowo słychać, często zrywa połączenia, często nie można się do mnie dodzwonić). Zgłaszałem reklamację i T-Mobile stwierdził, że wszystko jest w porządku. Dlatego wczoraj rozpocząłem procedurę przenoszenia do Plusa numeru. W międzyczasie T-Mobile stwierdził, że mam płacić nadal promocyjną stawkę abonamentu (tzn. uwzględniającą koszt telefonu) w wysokości prawie 150zł, choć już okres wskazany w umowie minął (nie mogę zrezygnować z "opcjonalnych modułów"). Życzę powodzenia z takim traktowaniem klientów. Teraz będę płacił 50zł i w dodatku będzie działało (sprawdziłem).