Taxxo opinie

nowyznawca / 2012-03-30 23:53
Witam,
szukam doświadczonych osób robiących przesiadkę z działalności na spółkę. Czy warto korzystać z ofert jakie proponują platformy enova czy taxxo na prowadzenie księgowości ? Razem ze zmianą statusu rośnie obrót, co też spowodowało zmianę charakteru biznesu i wiem, że dotychczasowe małe biuro może mieć problemy z większą ilością operacji. Wybór jednej z platform wydaje się rozsądny nie tylko ze względów cenowych, ale również organizacyjnych. Czy ma ktoś zatem doświadczenie z przemianowywania firmy i księgowości, lub przejścia na takie platformy ?
Dziękuję za rady i opinię
Wyświetlaj:
Rafus Złomowiec K-CE / 193.24.206.* / 2012-08-30 20:59
CO mnie zainteresowało dopiero przy tej firmie, to ubezpieczenie. W życiu bym nie pomyślał, żeby pytać o takowe, a już o istnieniu nie wspominam. Jeszcze się waham, poczekam z decyzją do końca roku rozliczeniowego. W trakcie zbyt duży młyn w papierach, a szkoda.
Anna Rabus / 37.130.227.* / 2012-08-31 12:09
jeżeli zmieniasz biuro to pamiętaj, żeby wcześniej się dogadać ze swoim. wcześniej to najlepiej 3 miesiące, w zależności też od zawartej umowy i okresie wypowiedzenia. 3 miesiące to jednak dikumentacyjnie wystarczający okres, żeby przygotowali wszystko do zdania. Samo wdrożenie trwa moment, właściwie tylko pare dni na oswojenie się z systemem i powoli z możliwościami.
Zemler / 46.59.74.* / 2012-08-24 12:39
Bardzo sprawny i sprytny system, w sczególności system do przekazywania i kontrolowania faktur. Widac na bieżąco postęp księgowania i to jest super. W małej firmie, gdzie nie ma miejsca na dział księgowy się sprawdza.
Wesołekk / 37.59.237.* / 2012-07-04 22:11
Czy ta operacja w końcu się udała? Mam na myśli oczywiście zmianę biura na taxxo.
nowyznawca / 2012-08-01 19:56
Witam,
bardzo sprawnie został wdrożony system, wraz ze szkoleniem księgowej, ale jakieś poważniejsze wnioski o samym systemie taxxo mógłbym opisać dopiero za jakiś czas. Plus za to czego obawiałem się najbardziej, czyli rozpoczęcie przeniesienie biura.
kurek / 198.144.105.* / 2012-11-29 12:09
proszę podziel się opinią. dużo dobrego słyszalem o tej platformie.
heniek113 / 2012-06-26 19:43 / Bywalec forum
Spraw księgowych nie można polecić niesprawdzonej firmie, dlatego polecam fachowców - www.ksiegowionline.pl
tiffanys3 / 80.81.183.* / 2012-06-27 00:48
daruj sobie tę reklamę księgowy online...pl
nowyznawca / 2012-06-22 18:44
Dziękuję za opinie, czy ktoś korzysta poza Toruniem, np: w Bydgoszczy ?
Pokłos / 37.31.62.* / 2012-11-26 00:53
Mieszkam w Chełmży i korzystam z toruńskiego biura taxxo i co ciekawe, bo daleko nie mam - byłem tam raz, tylko na podpisanie umowy i treściwe wyjaśnienie warunków umowy i zakresu działań. Mija rok w styczniu, wszystko naprawdę rzetelnie i na czas. fakt prowadzę niewielką działalność, maksymalnie 20 dokumentów/mc ale wszystko online załatwiamy, czuję że nawet przy 200 dokumentach byłbym sam to w stanie ogarnąć. Więc nawet jak się przenosisz, to nie bój, że nie będziesz blisko biura...po co ? Mi kartka na święta (dziękuję przy okazji) raz w roku wystarczy, tak to powinno funkcjonować.
Saltom / 109.109.213.* / 2012-11-26 22:45
Ja nie wiem nad czym wy się zastanawiacie, skoro taxxo jest online, tak samo zresztą jak w i ifirma czy inne z branży, to to jest właśnie jego największy atut, że można pracować z nim zdalnie. Biuro może być zatem w Honolulu, a jedyne co firmę interesuje to dostęp do internetu. Sam korzystam z innego rozwiązania, ale bardzo podobnych funkcjonalności i obsługuje mnie firma z Krakowa, a mieszkam w Bielsku-Białej.
polityka56 / 63.141.199.* / 2012-11-29 13:23
Mówisz tak jakby online=bezproblemowo, a tak przecież nie jest.
TaxImpact / 50.117.72.* / 2012-11-28 15:17
No i to jest clue całej sprawy - online - wherever !
wakpol / 198.144.116.* / 2012-11-28 20:03
A więc nie muszę wcale przyłączać się do Taxxo, żeby prowadzili moją księgowość, ale mogą dać mi taki system do kontaktowania się z biurem księgowym ?
Budmin / 2012-11-28 22:44
Nie do końca, bo po drugiej stronie - w biurze też musisz mieć system, do którego się wpinasz. To mnie bardzo zainteresowało, ale niestety moja księgowa pracuje na papierowych księgach . Starsza Pani, ale obtrzaskana w przepisach, że choćbym miał do niej nosić papiery na nogach to bym to zrobił. No i mogę zapomnieć o takiej integracji z taxxo chociaż myślałem, że przejdzie z tego idealny duet. Zapomnij...no cóż nie można mieć wszystkiego, ale jak masz możliwość to próbuj.
Aha, no i pozostaje sprawa przekonania księgowej do takiego systemu.
kasmas / 173.245.64.* / 2012-11-30 14:21
Ale w sieci są przecież biura rachunkowe z sieci Taxxo, nie lepiej przejść od razu na ich rozwiązanie ?
Mizurri / 37.59.237.* / 2012-06-25 00:28
Na pewno w Wrocławiu są dwa biura i w Poznaniu jest jedno.
krabąszcz / 166.70.207.* / 2012-06-29 12:36
nie orientuje się jak we Wrocławiu, ale w Poznaniu są (były w grudniu) trzy, bo sam dostałem wybór podczas przenoszenia biura.
Gaździna / 89.70.63.* / 2012-06-10 23:28
Robiłem praktyki w zeszłym roku w księgowości, w firmie, która korzystała z systemu i jest baaardzo intuicyjny, jedyny minus to spięcie z excelem, bo daje strasznie dużo informacji, które fakt są użyteczne, ale główna księgowa mnie cały czas o nie maltretowała, a zestawienia nie były wcale takie pożyteczne jak sądze.
rabinowicz / 77.79.6.* / 2012-06-04 20:42
Ile kosztuje taka przyjemność?
Digitar / 37.108.175.* / 2012-06-04 21:20
Wszystko zależy od pakietu jaki potrzebujesz. Do 500 przy małej firmie spokojnie się zmieścisz.
mambi / 176.9.238.* / 2012-06-22 17:18
Co w 500 zlotych mogą zaoferować ?
waniecki krzysztof / 2012-06-05 01:36
Najbardziej opłaca się mieć spółkę z małą ilością dokumentów o ile można w przypadku spółki założyć taką sytuację. Najniższy abonament w zeszłym roku wynosił 299 złotych, jak jest teraz, nie wiem, ale pewnie podobnie więc do 500 to jeszcze daleko.
Bonarka / 193.24.206.* / 2012-06-04 17:02
a co w przypadku prowadzenia bardzo małej firmy, czy koszty wdrażania nie przerastają ewentualnych zysków ?
Grzeszek / 194.109.218.* / 2012-06-19 17:13
Może to dziwne porównanie, ale tak to po pół roku widzę. Gdybyś miał do wyboru auto na benzynę albo lpg w tej samej cenie, to jakie wybierasz ? Nie ma znaczenia, czy jeździsz raz w tygodniu na zakupy, czy codziennie 50km do pracy...zawsze jest taniej. Aha, bo ktoś mógłby powiedzieć, że gaz jest gorszy, akurat tutaj to mogę szczerzę polecić bo jakość jest naprawdę dobra, no i wiele możliwości jakie dają w taxxo. Kwitując wypowiedź, może oszczędność nie jest jakaś drastyczna, ale zdecydowanie jest, a dodatkowo kilka bardzo ciekawych funkcji. Dla mnie dwie pieczenie na jednym ogniu.

PS, fvat kosztowe, budowlanka, śląskie
g.zarychta@o2.pl
Mariusz Siwek / 174.139.114.* / 2012-04-25 22:02
Jeżeli masz spółkę zoo to zdecydowanie taxxo. Jak nie siedzisz w finansach na co dzień, to docenisz łatwy dostęp i przejrzystość danych, znowu jak prowadzisz księgowość to mnogość użytecznych opcji i opcji zestawień. Nie musisz się w ogóle obawiać zmian tym bardziej, że całe przeniesienie zrobią za Ciebie. W maju mija rok od podpisania umowy i mogę szczerzę polecić dla spółki komandytowej z o.o.
kopieyka / 2012-04-12 16:28
akurat mam przyjemność pracy z systemem taxxo od stycznia br i jestem bardzo zadowolona. Biuro się nie zmieniło, tylko rozszerzyło swoją działalność i praktycznie z automatu zaproponowano nam taki system. Wiem, że jest to też kwestia wyboru i można przyjąć biuro razem z platformą. Zarówno z biura jak i platformy jestem szczerze zadowolona.

STBS Szcz-n.
Szymczykowa / 2012-04-05 18:20
prosze o taką obiektywną opinię czy to jest usługa dla spółek bardziej czy dla każdego ? Na stronie jest informacja dla spółek z o.o. i o takiej działalności rozmawiacie chyba?
80Vat / 188.147.112.* / 2012-04-05 20:13
Na stronie taxxo.pl masz generalne informacje o zastosowaniu i wszystkich opcjach systemu. Jak widać specjalizują się w spółkach, grupach kapitałowych i franczyzach rozliczanym na pełnej księgowości i na książce przychodów i rozchodów. Tutaj osoba się zastanawia nad zmianą charakteru działalności i wykorzystaniem platformy, ale spokojnie przecież zostając na działalności gospodarczej może również skorzystać. Konkludując, najważniejszym powodem do wejścia w taki system jest chęć obniżenia kosztów, a charakter działalności nie ma zupełnie znaczenia, bo we wszystkich znajduje zastosowanie.
Marekkkk / 193.24.206.* / 2012-04-10 21:24

Na stronie taxxo.pl masz generalne informacje o zastosowaniu i wszystkich opcjach systemu.


czy ktoś korzysta z podstawowego pakietu za 299 ? I czy to są całkowite koszty obsługi księgowej, czy tylko systemu taxxo ?
nowyznawca / 2012-04-02 17:20
Witam,
dzięki za podpowiedzi. Jeżeli dobrze rozumiem, to muszę się zgłosić bezpośrednio do taxxo, żeby oni wybrali mi odpowiednie biuro, które współpracuje z nimi. Jest gdzieś może taka lista biur kooperujących ?
rolander / 89.25.228.* / 2012-04-04 00:36

Witam,
dzięki za podpowiedzi. Jeżeli dobrze rozumiem, to muszę się zgłosić bezpośrednio do taxxo, żeby oni wybrali mi odpowiednie biuro, które współpracuje z nimi. Jest gdzieś może taka lista biur kooperujących ?


raczej nie bo to pewnie zbyt duża lista, a poza tym tak naprawdę można wdrożyć ich system w każde chętne do współpracy biuro, praktycznie bez ograniczeń. Najlepiej zapytaj bezpośrednio w taxxo czy dla firmy jaką prowadzisz, w swojej okolicy mogą Ci coś zaproponować.
Marek Frankowski / 155.158.32.* / 2012-04-02 10:49
Od pół roku korzystam z systemu. Biuro stacjonarne jakie mnie obsługuje w Rudzie Śl chyba dzięki temu już dawno mnie nie widziało, bo nie ma zupełnei potrzeby. Oszczędność czasu dla mnie to największy plus, więc polecam. Dodam, że mam działalność, ale pewnie przy większych przedsięwzięciach jest podobnie.
Jagoda72 / 212.232.24.* / 2012-05-02 12:36
Można wiedzieć z jakiego biura korzystasz w RŚL ?
Pimkies / 178.18.244.* / 2012-05-30 21:18
Na Nowym Bytomiu może coś znajdziesz, jeżeli musi być akurat Ruda Śl
porannny / 213.158.216.* / 2012-11-19 08:56
W Katowicach jest biuro doradczo-serwisowe taxxo, tylko po co tak kombinowac? Uslugi mozesz wprowadzic w biurze w swoim miescie, nie wspominajac ze oparta jest na funkcjach obslugiwanych wirtualnie wiec defacto nie obchodzi Cie wcale gdzie sa prowadzone.
porannny / 213.158.216.* / 2012-11-19 08:56
W Katowicach jest biuro doradczo-serwisowe taxxo, tylko po co tak kombinowac? Uslugi mozesz wprowadzic w biurze w swoim miescie, nie wspominajac ze oparta jest na funkcjach obslugiwanych wirtualnie wiec defacto nie obchodzi Cie wcale gdzie sa prowadzone.
warszavva / 2012-04-02 03:00
zgodnie z tym co piszą na http://taxxo.pl/ to księgowość małych spółek kosztuje trzysta złotych miesięcznie ! i to w takim systemie kombinowanym, czyli, że biuro w mieście daje dostęp do takiej platformy online. Według mnie bomba i słyszałem wśród znajomych, że takie coś funkcjonuje w Toruniu, ale ile może płacić za prowadzenie działalności z takim systemem ? Dzika ciekawość mnie roznosi teraz...
kasyerka / 2012-04-02 12:54
prowadzenie działalności w podobnej kwocie, czyli 200-300. To zależy już indywidualne od biura, które będzie Cię obsługiwać, ale standardowo w tych widłach. musisz na taxxo.pl złożyć zapytanie to indywidualnie dobiorą Ci biuro, które najbardziej odpowiada pod profil i lokalizację.
Bar_man / 37.59.237.* / 2012-06-20 12:27
Jak to jest, że biuro oferujące usługę w ramach platformy Taxxo może zaproponować klientowi niższą cenę niż standardowo w swoim cenniku ?
Zaraza / 77.109.139.* / 2012-06-22 00:15
Bo korzystają z automatycznych rozwiązań na dużą skalę, czyli buissnes automation
sundays / 77.255.80.* / 2012-04-01 14:19
akurat im większa spółka tym lepiej, bo nikt Cię nie chargeuje za ilość dokumentów. Jak najbardziej odciąż się z księgowości, ale pamiętaj, żeby biuro, które będzie Cię obsługiwać miało doświadczenie i ubezpieczenie. Często mało kto o to pyta, ale warto sprawdzić czy takowe mają.
Dante ALl / 178.181.144.* / 2012-04-06 22:22
no nie do końca, abonament opiewa na jakąś ilość dokumentów (rząd) więc to nie jest tak, że bierzesz obsługę biura i nie obchodzi Cię nic. Nie wiem jak w przypadku taxxo, ale ponieważ to jest normalna księgowość tylko z super dodatkiem zapewne umawiasz się na jakąś ilość.
kryzystop / 2012-04-02 00:41
no co ty kolego, im większa stertę przyniesiesz tym dłuższy pasek wystawi Ci księgowa. Reguła jest generalnie taka, że liczysz klienta za ilość operacji. Co innego abonament, w którym można liczyć na jakieś widełki. Takie platformy online to właśnie na użytkowniku żyją, a nie dokładnej ilości dokumentów, szczególnie dlatego, że to są zautomatyzowane systemy i moc przerobowa nie jest ich najważniejszą cechą. Sztuką jest niewątpliwie mariaż takiej platformy z biurem, które świadczy usługi w ramach takiej platformy.

Najnowsze wpisy