Forum Forum dla firmKadry

Telekomunikacja zwalnia ludzi. Duże odprawy

Telekomunikacja zwalnia ludzi. Duże odprawy

Money.pl / 2011-10-25 11:21
Komentarze do wiadomości: Telekomunikacja zwalnia ludzi. Duże odprawy.
Wyświetlaj:
Żona byłego Tepsiarza / 83.10.239.* / 2012-07-19 15:28
Zawsze się śmiałam że TP to kochanka mojego męża,bo więcej czasu z nią spędza.Po TRZYDZIESTU latach pracy dostaje kopa!Duża odprawa!Śmiech,jak myślicie na ile starczy te niecałe 20tysięcy,gdzie znajdzie teraz pracę.Tepsa jak widać nie lubi mieć fachowców.Już współczuje abonentom,bo na pewno wydłuży się czas oczekiwania na usunięcie uszkodzenia,skoro zostanie zwolnionych tylu pracowników!!
pracownica TP / 83.30.107.* / 2012-07-09 13:58
Duże odprawy?? chyba tylko dla tych przy korycie. Pracuję w TP od 6 lat w dziale sprzedaży i to co się dzieje to jakaś masakra. Zwalnia się ludzi z doświadczeniem, którzy pracują dla klienta i są zdania że zadowolony klient jest na wagę złota. Teraz tylko cele i nic poza tym. Likwidowane są działy sprzedaży bezpośredniej (likwidacja stanowisk pracy) to było do przewidzenia jak Orange przejęło telekomunikację. I ci którzy deklarują chęć odejścia nie dostają zgody. Dodatkowa kasa jest tylko dla swoich a nie dla szarego pracownika pracującego po 10-12 godzin na dobę (bez nadgodzin) Dają cele i mają w nosie to, że pracuje się w nadgodzinach. Braknie ci 1 szt i idziesz z gołą stawką.
Adam M. / 2012-07-09 14:02
Telekomunikacja? A to nie jest teraz już Orange? Czemu w ogóle Orange (telekomunikacja) zwalnai ludzi , przecież nie mają problemów finansowych?! Czyżby jakiś kolejny chory pomysł francuzów?
a_pis / 89.78.213.* / 2011-10-26 00:09
Ciekawe ile weźmie ROZUM i SERCE - a może zostają?
sarmacki wernyhora / 78.30.123.* / 2011-10-25 19:03