Marcus400
/ 94.196.72.* / 2012-12-01 22:21
Większość z Was pisze o problemach z TV na kartę;a co powiecie na taki: Dzwoniłem do nich już 5 lub 6 razy.Cztery tyg. temu wieczorem w sobotę nagle zniknęły mi "wszystkie" polskojęzyczne kanały. Dekoder odbiera 4-5 kanałów typu tele5, polonia1,TV Polonia i PULS - to wszystko. Doładowanie mam aktywne do lipca 2013r.; dekoder jest sprawny, bo drugi starszy model podłączony jest do tej samej anteny. Według nich wszystko jest ok; tylko że na pozostałych kanałach mam komunikat [brak dostępu]. Naprawdę nie chodzi o pieniądze, tylko serwis za który płacisz to jacyś laicy. Wypytują o wszystko; następnie słyszysz TNK -To ma pan dekoder typu Opticum?
Ja:) -Tak, mam taki dekoder i co?
TNK -To ja nie mam do nigo instrukcji.
Ja:) -To gdzie ja się k..wa dodzwoniłem? Do rzeźnika, czy do serwisu TNK?
Po co Ty tam patafianie siedzisz jak się na tym nie znasz?
Odpowiedź jest prosta: aby odbierać telefony wkurzonych i sfrustrowanych ludzi, oraz pobierać za to opłatę.
Po 4 tygodniach zamówiłem Cyfrowy Polsat; zobaczymy czy tam nie bedzie problemów.
Nie jestem laikiem w tych sprawach. Miałem już Cyfrę+ w latach '90, telewizję N, kożystałem również z nowej Cyfry+; większość podłączałem sam. Przez 6 miesięcy aktualizowałem regularnie dekoder i programy, aż tu nagle skopało się. Wszystko zrozumiałe bo bywają problemy ale każda z tych innych TV rozwiązywała problem w przeciągu 2 dni. (a teraz 4 tygodnie; 5 telefonów i nic)
Nie wiem co można zrobić poza tym że odradzam Wszystkim zakup TV na kartę.
Oczywiście mógłbym porobić zdjęcia lub nagrać filmy obrazujące zblokowany odbiór; następnie pójść do Inspekcji Handlowej gdzie mam znajomych lub do prawnika i założyć im sprawę która będzie się ciągnęła miesiącami albo dłużej i zapewnę zapłacili by koszty sprawy sądowej, może nawet jakieś odkszkodowanie, zwrot pieniędzy za zakupiony dekoder i doładowanie i co?
Nauczy to kogoś czegoś? Myślę że nie.
Większy odzew który ich zdenerwuje będzie jeśli dzięki temu mojemu postowi ludzie nie będą tego kupowali. Jestem handlowcem od lat; w dzisiejszych czasach internet ma władzę potężną, stracić klienta jest bardzo łatwo i na szczęście jest duża konkurencja która chętnie tego klienta przejmie. Ja wiem że na pewno do nich już nigdy nie wrócę i mam nadzieję że dzięki temu co napisałem jakiś kierownik, bądź prezes tej firmy przeczyta również to o czym napisałem i zastanowi się nad tym że stracił dzięki jednemu niezadowolonemu klientowi którego zlekceważono paredziesiąt tysięcy klientów którzy mają pieniądze aby opłacać regularnie rachunki. Swoją drogą świadczy to również źle o telewizji N, która jest jako-tako połączona z Telewizją Na Kartę, mam nadzieje żę do nich również moja sprawa trafi i może znajdzie się choć jeden normalny kierownik który zaineteresuje się tą sprawą.
Pozdrawiam Wszystkich i czekam na komentarze na mailu marcusking@o2.pl