RastaMan
/ 87.207.190.* / 2008-09-10 16:02
Po pierwsze - swietna reklama gumek!!
Po drugie - widac, ze jestesmy jeszcze daleko w dzunglii, jesli chodzi o ewolucje spoleczna. Podobne kampanie na swiecie nie wywoluja juz zdziwienia.
3. Ktos wczesniej wspomnial, ze to rodzice zaszczepiaja w dzieciach najgorsze zachowania. Reklama zdecydowanie nie odegralaby tu wiekszej roli.
4. Idea tej reklamy podobna jest do ktorejs z poprzednich reklam, kiedy wprowadzano starter za 9zl. Szla sobie 9tka i byla pogardzana, ignorowana przez otoczenie, bo "nic nie znaczyla, nikt sie nia nie przejmowal". Tak samo jest teraz.. nawet dla malolata 10zl to nic.. a w plej znaczy wiecej :D
5. telewizja emituje znacznie wiecej zlych rzeczy.. powinni sie raczej skupic na tym, zeby produkowac pasma edukacyjne dla dzieciakow a nie blokowac pseudo-kontrowersyjne reklamy.