Forum TechnologieHi-Tech

Test golarek elektrycznych - Najtańsza lepsza od najdroższej

Test golarek elektrycznych - Najtańsza lepsza od najdroższej

Wyświetlaj:
adas839 / 31.61.129.* / 2013-12-24 12:55
hmmm ciekawe, ja sam miałem już kilka philipsów (teraz używam sensotouch 2d już prawie dwa lata) i nie przypominam sobie z żadnym tego typu "przygód". moim zdaniem to porządne golarki są... fakt, wszystko się zużywa a szczególnie sprzęt codziennego użytku, ale tutaj ewidentnie wygląda to na jakiś pechowy egzemplarz... z elektroniką tak to o bywa niestety...
Piotrekop / 31.135.20.* / 2013-12-23 15:38
Nie wiem kto pisze te fantastyczne komentarze o Philips Senso Touch 3D. Pewnie pracownicy Philipsa albo sklepów które to sprzedają. Napisałem negatywny komentarz na stronie sklepu Euro AGD i niestety nie ukazał się. Stąd moje twierdzenia co do pisanych komentarzy. Kupiłem to zachwalane bóstwo i niestety po czasie się mocno rozczarowałem. Nabyłem model RQ1290 w zestawie ze stacją czyszczącą. Wydałem 1500 PLN. stacji nie użyłem ani razu od zakupu. Minęło prawie 2 lata. W ciągu 12 miesięcy psuła się dwa razy. Z czego kolejne trzy miesiące przeleżała w serwisie. Serwis to też jakaś tragedia - porażka. Flejtuchy i brudasy!. Do naprawy oddałem do sklepu Euro AGD. Sprzęt miał wyjątkowo ładne opakowanie. Naprawdę klasa. Duże pudło. Wróciło do mnie całe opakowanie a wyglądało jak onuca. Nie zapakowane ani raz w żadną folię ani w opakowanie ochronne! Po dwóch razach to eleganckie duże opakowanie wyglądało jakby je ktoś przewiózł na lince za samochodem. Taki poziom świadczy właśnie Euro AGD i ich serwis. Tragedia!!! Reklamowałem też sposób naładowania akumulatorów. Moim zdaniem zbyt szybko się zużywają. Za każdym ładowaniem wyświetlacz pokazuje coraz krótszy czas pracy. Dodam że poprzednio miałem też najwyższy model Philipsa ale wytrzymał 10 lat z akumulatorami. Nie do wiary prawda? A jednak. To co kupiłem to po prostu namiastka poprzedników. Fakt inny system, nowocześniejszy, ale ważna jest funkcjonalność a tej brak w nowej maszynce.
Przede wszystkim nie wytrzymuje głowica, no chyba że ktoś chce golić pośladki. Szumny system a razem z napędem nie wytrzymuje 15 miesięcy. Awarii uległ najpierw napęd. Wyświetlały się wszystkie kontrolki na panelu. Nie dało się tego wyłączyć. Potem zaczęła zgrzytać głowica. Awarii uległa któraś z zębatek przenoszących napęd na nożyki w głowicy. Oczywiście wymieniono mi na gwarancji cały napęd czyli prawie na nową maszynkę z wyjątkiem głowicy, która nie podlega wymianie i gwarancji bo jest to element eksploatacyjny. Tu uwaga: gdyby to zrobili maszynka miałaby znowu gwarancję 24 miesiące. Moim zdaniem awaria głowicy nie wynikała na skutek eksploatacji, tylko z powodu jakości wykonania - Usterka techniczna.

Podsumowując. Dlaczego teraz Philips odejmuje od ceny 200 PLN dając je klientowi, ano po to aby wysprzedać bubel bo nie chcą się przyznać do bubla. Nie kupujcie tej maszynki bo się rozczarujecie. Lepiej kupić inny model z innym systemem głowicy, taki klasyczny jak poprzednio bywały a i są do dzisiaj, inny od senso touch 3d. Z tego wszystkiego to tylko wygląd ma fajny nic poza tym. Nie polecam. emalia: piotrekop@op.pl

Najnowsze wpisy