Forum Polityka, aktualnościKraj

Tomasz Dalach z Gruper.pl: To my jesteśmy numerem dwa!

Tomasz Dalach z Gruper.pl: To my jesteśmy numerem dwa!

Wyświetlaj:
kikos / 95.49.80.* / 2011-07-12 10:56
Odnośnie jakości obsługi klienta to nagminne jest zawyżanie ceny i zaniżanie jakości usług dla osób z kuponami. I nie ma tu wyjątków, robi to każdy portal.
NoSign / 83.30.153.* / 2011-07-12 19:24
@kikos: myślę, że wszystko zależy od współpracy na linii portal zakupów-partner. Jak współpraca opiera się na racjonalnych zdrowych zasadach, to takie przypadki jakie opisujesz zdarzają się rzadko. Dużo zależy od samej firmy jak wykorzysta taką współpracę i jak ją rozumie. A co do zawyżania cen: w dobie takiego dostępu do info można sobie tu i tam poszukać i się zorientować, podpytać, żeby nie dać się naciągnąć.
Vero / 194.63.132.* / 2011-07-11 16:50
Z tym korzystaniem z telefonu komórkowego zamiast drukowania kuponu to jest niezły pomysł, przede wszystkim wygodny-jestem za
laura80 / 194.63.132.* / 2011-07-11 15:24
dobre podejście. koniec ze sztucznym dmuchaniem bańki
Bernard32 / 93.159.27.* / 2011-07-11 10:35
Gruper jest ok. Ja korzystam jeszcze z frupi i mydeal
klikos / 95.49.80.* / 2011-07-12 10:52
Przestań już chłopie się ośmieszać z frupi i weź się za robotę.

Najnowsze wpisy