kot lufcik
/ 77.254.41.* / 2008-11-05 23:34
Ale cep! Wiesz co ja Tepsie zawdzięczam?
1. Duże rachunki - w porównaniu z ofertą konkurencji (do której już przeszedłem)
2. Po zmianie operatora dostawałem od nich jeszcze rachunki przez 3 miesiące, za które w końcu mi oddali po reklamacji
3. Duplikujące się faktury - zdarzyło mi się dostać dwa razy różne faktury za ten sam okres rozliczeniowy
4. Stratę cennego czasu - przy zmianie operatora zwlekali jak najdłużej z wysłaniem papierów do netii, przez co oni nie mogli mnie podłączyć, a na początku to nawet stwierdzili, że mam z nimi jeszcze umowę, co było nie prawdą.
5. Na działce r*********lili mi cały ogródek przed domem ciągnąc te swoje kable, a ja wcale tam nie mam telefonu
Wniosek:
Gdzie nie miałem kontaktu z tą firmą, to był jakiś problem i im bardziej ją podzielą i osłabią tą pomarańczową zarazę, tym, bardziej będę usatysfakcjonowany!