Michalecc
/ 83.27.44.* / 2010-09-08 23:02
Witam serdecznie !
7 lipca zawarłem umowę z TP S.A.,na świadczenie usługi Internet 1024+TV+telefonia internetowa, w ramach promocji "spełniamy marzenia".Umowa zawarta została na 24 miesiące.(W umowie widnieje zapis,że jest to w ramach promocji)
Wszystko było ok,póki nie przyszedł rachunek,opiewający na ponad 500 zł(naliczone bez ulg przewidzianych w promocji).Złożona została reklamacja,przyjęto ją i póki co czekam wraz z rodziną na odpowiedź...
Dodatkowo mogę powiedzieć,że już jakiś czas temu (przed zawarciem umowy),przeniosłem połączenia wykonywane przez telefon stacjonarny do operratora "Dialog".Informowałem o tym,przed zawarciem umowy o TV+internet+telefonia internetowa.
Oczywiście Pani z infolinii uznała ,że reklamacja jest jak najbardziej zasadna i u nich widnieje,że mamy tą usługe w ramach promocji,przeprosiła ,była bardzo uprzejma.
Jak sądzicie, jaka przyjdzie odpowiedź odnośnie reklamacji,odmowna czy może pozytywna dla mnie ?
Ktoś może miał podobny przypadek ?
Jak długo maksymalnie będę czekał na ów odpowiedź ?
Może czynić już jakieś dodatkowe kroki ?
Jeśli tak ,to jakie ?