Forum Forum prawneGospodarcze

TP SA livebox +telewizja+neofon ,reklamacja

TP SA livebox +telewizja+neofon ,reklamacja

Michalecc / 83.27.44.* / 2010-09-08 23:02
Witam serdecznie !

7 lipca zawarłem umowę z TP S.A.,na świadczenie usługi Internet 1024+TV+telefonia internetowa, w ramach promocji "spełniamy marzenia".Umowa zawarta została na 24 miesiące.(W umowie widnieje zapis,że jest to w ramach promocji)
Wszystko było ok,póki nie przyszedł rachunek,opiewający na ponad 500 zł(naliczone bez ulg przewidzianych w promocji).Złożona została reklamacja,przyjęto ją i póki co czekam wraz z rodziną na odpowiedź...
Dodatkowo mogę powiedzieć,że już jakiś czas temu (przed zawarciem umowy),przeniosłem połączenia wykonywane przez telefon stacjonarny do operratora "Dialog".Informowałem o tym,przed zawarciem umowy o TV+internet+telefonia internetowa.
Oczywiście Pani z infolinii uznała ,że reklamacja jest jak najbardziej zasadna i u nich widnieje,że mamy tą usługe w ramach promocji,przeprosiła ,była bardzo uprzejma.
Jak sądzicie, jaka przyjdzie odpowiedź odnośnie reklamacji,odmowna czy może pozytywna dla mnie ?
Ktoś może miał podobny przypadek ?
Jak długo maksymalnie będę czekał na ów odpowiedź ?
Może czynić już jakieś dodatkowe kroki ?
Jeśli tak ,to jakie ?
Wyświetlaj:
biarda / 79.184.194.* / 2012-04-22 07:56
od miesiąca mam nieczynny tylko dlatego że chciałam aby przysłali mi regulamin neofonu.Zamiast regulaminu wysłali mi jakieś ustrojstwo którego nie przyjęłam.Nie podpisałam umowy ale usługa została włączona.Teraz dzwonię przyjęli reklamację a telefon milczy.To telekompromitacja
Lkdomi / 83.9.31.* / 2012-02-16 11:53
Tragedia u mnie jest to samo.Telefonu ciągle nie moge urzywać-televizja przy najmiejszej złej pogodzie od razu nie odbiera.Jutro jade złożyć reklamacje ale bede walczył do skutku.Nie polecę tego ścierwa nikomu!
Ines158 / 83.31.210.* / 2012-03-17 14:36
U mnie kolejna umowa z 14 stycznia,właśnie ta nowa oferta,myślę naiwnie może będzie ok, nagle wczoraj telefon przestał odbierać,co się okazuje-telefon trzeba podpiąć do liveboxa, haha
Od dawna tego nie używam bo to bubel jakich mało, a lalunia z punktu obsługi nie raczyła wspomnieć o tak drobnym warunku technicznym, no i klops.Poza tym pierwszy rachunek przyszedł podwojony ale oni nie wiedzą dlaczego. Napisałam reklamację i czekam.
TPSA to syf.Chyba udam się do UOKIK.
zuzia1946 / 83.6.146.* / 2012-02-07 12:59
Również podpisałem umowę w dniu 11.01.2012 na internet+neofon
dziś jest już 07.02.2012 mam nieczynny telefon -składałem reklamację kilkanaście razy,wszystko miło tlko brak kompetencji,nie potrafia uruchomić telefonu.Niestety podpisałem umowe na dwa lata.Stanowczo odradzam jak najdalej od neofonu ,połakomiłem się na szybki internet 40 mega -chociaz to jest dobre.
Pelagia GG / 178.42.176.* / 2012-02-13 21:54
To jest jakaś masakra! w połowie grudnia zamówiłam internet + neofon. Od pierwszego stycznia 2012 miało wszystko ładnie chodzić.A tu lipa, internet zrywa się wraz z telefonem, połączenia z najsłapszą jakością, czyli nie słychać dzwoniącego itp.Do 20-go wysiałam nie mal że codziennie na telefonie z TP aby usunąć usterkę, fakt naprawili mi telefon ale do rachunku doliczyli czas połączeń na tą chorą infolinie w wysokości 47zł PARANOJA!!! DOŚĆ ŻE CZŁOWIEK WKURZA SIĘ CAŁYMI DNIAMI, ŻE NIE MOŻNE NORMALNIE KORZYSTAĆ Z CZEGOŚ ZA CO PŁACI TO JESZCZE DOLICZĄ ZA POŁĄCZENIE, KTÓRE WYKONUJESZ ABY ZGŁOSIĆ PROBLEM!!!! Reasumując telefon chwilowo naprawiony klienta kosztem, a internet nadal się zrywa, ale strach do nich zadzwonić, gdyż znów dowalą z rachunkiem!
lecki222 / 83.31.176.* / 2012-02-08 19:00
Dokładnie tak samo! Umowa podpisana 11.02, livebox pokazuje od 2.02 "telefon aktywny" (VOIP), test pokazuje, że "nie widzi aparatu", czyli nie można ani odbierać ani dzwonić, SPIK nie działa, bo neofon nie znajduje serwera. Przyjeto już kilka reklamacji, każą czekac...2 tygodnie! Na co? Gdyby nie to, że i na rezygnację trzeba długo czekać i szukać nowego usługodawcy, zaraz bym to zrobił! Życzę TP SA plajty!
abonent tp sa / 83.27.237.* / 2012-01-22 19:48
od 6 dni nie mogę korzystać z usługi neofon, zgłaszałam reklamację mieli to naprawić w ciągu 48 h, ale niestety, dzwonię do nich piszę i cisza, byłam nawet dwa razy w punkcie obsługi klienta ale mają nas głęboko...., dobrze że podpisałam umowę tylko na 12 mc-y i jestem pewna że tym razem zrezygnuję z usług tp sa i wszystkim odradzam, jak najdalej od tp sa
zs55 / 83.29.217.* / 2011-12-07 16:58
od sierpnia posiadam internet + neofon z liveboxsem bez telewizji, probvlemy są tylko z szybkością łącza przy internecie to odrazu zauważam .usterkę usuwają do 48 godz ale przeważnie szybciej.Denrrwuje mnie tylko płatna infolinia801 505 505 .Rozmawijąc z info linią najlepij poprosić o kontakt z przedstawicielem z waszego rejonu wtedy on dostarcza umowę i załatwia formalności.mam inernet 6mega.
GOSIA 777777777777 / 93.95.90.* / 2011-12-07 15:57
mam to samo- nic nie podpisywałam przysłali mi jakiś sprzęt. Po 3 miesiącach fakturę . dodam, ze nie podpisałam umowy , sprytnie to wymyślili i nie zjednają sobie klientów. Za 2 lata będa dzwonic do podpisania nowych umów i niestety klienci im odpadną. masakra korporacyjna
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx. / 83.23.223.* / 2010-10-12 20:12
Ja 2 dni temu zgłaszałem usterkę dotyczącą telewizji. Miała być naprawiona jeszcze tego samego dnia. No i czekam do dzisiaj. A jeżeli chodzi o infolinię to jeszcze nie niałem okazji kożystać z tak zle działającej. Czasami trzeba się nieźle namęczyć żeby automat załapał na który klawisz naciskam. Początkowo myślałem, że to wina telefonu, ale próbowałem z kilku aparatów i na każdym jest tak samo.
Mirosław Grzelak / 83.22.187.* / 2012-03-12 23:19
Mam to samo. Na załatwienie reklamacji czekam już miesiąc. Na infolinii konsultanci wyjątkowo uprzejmi, ale nieskuteczni. Obiecują osobiste zainteresowanie problemem i na tym się kończy. Mam wrażenie, że dla nich to normalne a kilkukrotne, odpłatne zgłoszenie awarii i nieskuteczna reakcja to biznes dla TP S.A. Tym sposobem zarabiają na swoje pensje.

Najnowsze wpisy