Don Kenobi
/ 83.5.251.* / 2009-05-06 12:14
W kwietniu 2009 roku całodobowy udział kanału
TVN w rynku spadł do 16,7 proc. z 18,8 proc. rok wcześniej, a
udział całej grupy zmniejszył się do 21,7 proc. z 23,8 proc. -
podał TVN na podstawie danych AGB Nielsen Media Research.
Polsat zmniejszył swój całodobowy udział w rynku w kwietniu do
15,1 proc. z 15,3 proc.
W peak time (18.00-23.00) w kwietniu udział wszystkich programów
z grupy TVN spadł do 24,0 proc. z 26,5 proc. przed rokiem, a
kanału TVN do 20,1 proc. z 22,4 proc.
W tym czasie Polsat zmniejszył oglądalność do 16,5 proc. z 17,7
proc.
W kwietniu oglądalność TVN w komercyjnej grupie docelowej
całodobowo (16-49 lat) spadła do 18,2 proc. z 19,7 proc., a w peak
timie spadła do 20,9 proc. z 23,2 proc. W grupie TVN był to spadek
odpowiednio do 23,2 proc. z 25,0 proc., a w peak time do 24,7
proc. z 27,6 proc. przed rokiem.
W przypadku Polsatu całodobowo udział w grupie komercyjnej spadł
do 17,6 proc. z 18,3 proc., zaś w peak timie zmniejszył się do
19,0 proc. z 20,4 proc.