Piotr~wroc
/ 89.74.234.* / 2013-04-19 16:24
Można przypuszczać, że zainteresowanie turystyką medyczną i leczeniem w Polsce po wejściu w życie Dyrektywy UE w sprawie transgranicznej opieki zdrowotnej znacznie wzrośnie. Polskie ośrodki służby zdrowia (prywatne jak i również publiczne) już teraz powinny rozpocząć przygotowania do kompleksowej obsługi zagranicznych pacjentów, w tym do opracowania własnej metodologii reklamy i promocji placówki, pozyskania pacjenta, logistyki związanej z przyjazdem i obsługą na miejscu. Oczywiście istnieje na rynku kilku pośredników, ale w celu osiągnięcia zysków długoterminowych i minimalizacji kosztów (gdzie prowizje sięgają 10-15% brutto) placówki, a szczególnie te nastawione na pacjentów zagranicznych powinny samodzielnie zając się tym procederem. Warto postawić na właściwe formy reklamy i promocji w Internecie i lokalnie na rynkach zagranicznych. Ciekawe informacje o turystyce medycznej można znaleźć na serwisach internetowych, np.: turystyka-medyczna.com, medi-tour.pl, medical-tourism-poland itp