Forum Forum dla firmOprogramowanie

Tworzenie strony firmowej

Tworzenie strony firmowej

mmartin / 2009-10-10 16:48
Wszystkim tym, którzy mają zamiar wydać kupe kasy na wykonanie strony firmowej radzę uważać.

W sieci jest pełno dzieciaków, którzy po prostu partaczą sprawę, oddając po prostu dziadostwo, które rozwala się w późniejszym użytkowaniu.

pare miesięcy temu zleciłem pewnej osobie wykonanie strony, oczywiście zapłaciłem ponad 3000zł, jak później się okazało to był syf niewarty tego.

znalazłem jedno narzędzie, które umożliwia samemu stworzenie strony bez znajomości tajników tworzenia stron. Jako, że nie znam się na tworzeniu stron postanowiłem wypróbować. Mam na myśli tutaj ThePortal 2. Po pobraniu i zainstalowaniu zapoznałem się z jego obsługą, jest bardzo prosta, a po dwóch dniach miałem gotową stronę firmy. Najlepsze jest w tym to, że zapłaciłem za licencję tylko 50zł, w porównaniu do tego partacza jest różnica!

Dla zainteresowanych podaję link do tego narzędzia:

http://the-portal.pl

pozdrawiam
Wyświetlaj:
Megii31 / 31.174.113.* / 2012-08-10 20:27
Do tego celu proponuję wynająć profesjonalną firmę , która stworzy nam stronę taką jaką chcemy. Ja wybrałem firmę Hekama i jestem z ich usług bardzo zadowolona. Strona działa bardzo szybko i nie jest obciążona zbyt dużą ilością grafiki. Rewelka
Ewela32 / 193.22.83.* / 2012-06-08 01:31
Mój kolega ostatnio zlecił stworzenie sklepu internetowego podajże firmie Hekama. Zachwyca się ta firmą non stop ponieważ w krótkim czasie, za małe pieniądze stworzyli mu super stronkę. Używają nowoczesne technologie, przez co sklep internetowy działa szybko i bez zarzutu.
Marcinek1234 / 83.2.175.* / 2012-02-05 23:56