Ulga internetowa

YYYY1111 / 89.77.82.* / 2012-12-13 21:00
Witam, mam takie pytanko, jestem studentem i w tym roku nie pracowałem więc nie wykaże jako takiego dochodu. Wiem, że w takim wypadku nie mogę skorzystać z ulgi internetowej. Jednak sęk w tym, że inwestuje z różnym skutkiem na GPW więc jeżeli wykaże tam dochód (od którego zapłacę podatek, choćby 0,01 zł) to będę mógł odliczyć ulgę na internet? Co się stanie jeśli wykażę stratę? Dodatkowo otrzymuje stypendium, czy ono będzie zaliczane do dochodu? Z góry dzięki za odpowiedź.
Wyświetlaj:
belladonna / 2012-12-13 22:15 / Tysiącznik profesjonalny
Nie, w PIT-38 (giełda) ulgi internetowej odliczyć nie można.
Co do stypendium nie wiem jakie, w jakiej kwocie, więc udzielić odpowiedzi nie mogę :)
YYYY1111 / 89.77.82.* / 2012-12-14 09:14
Rektora, 300 zł/msc.
belladonna / 2012-12-14 20:35 / Tysiącznik profesjonalny
39) stypendia otrzymywane na podstawie przepisów o stopniach naukowych i tytule naukowym oraz o stopniach i tytule w zakresie sztuki, stypendia doktoranckie otrzymywane na podstawie przepisów - Prawo o szkolnictwie wyższym oraz inne stypendia naukowe i za wyniki w nauce, których zasady przyznawania zostały zatwierdzone przez ministra właściwego do spraw szkolnictwa wyższego po zasięgnięciu opinii Rady Głównej Nauki i Szkolnictwa Wyższego albo przez ministra właściwego do spraw oświaty i wychowania;

40b) stypendia dla uczniów i studentów, których wysokość i zasady udzielania zostały określone w uchwale organu stanowiącego jednostki samorządu terytorialnego, oraz stypendia dla uczniów i studentów przyznane przez organizacje, o których mowa w art. 3 ust. 2 i 3 ustawy o działalności pożytku publicznego, na podstawie regulaminów zatwierdzonych przez organy statutowe udostępnianych do publicznej wiadomości za pomocą Internetu, środków masowego przekazu lub wykładanych (wywieszanych) dla zainteresowanych w pomieszczeniach ogólnie dostępnych - do wysokości nieprzekraczającej w roku podatkowym kwoty 3800 zł;