Forum Polityka, aktualnościKraj

UOKiK prześwietli ofertę nc+? Na razie się przygląda

UOKiK prześwietli ofertę nc+? Na razie się przygląda

Wyświetlaj:
Na razie abonent C+ / 95.49.167.* / 2013-03-28 20:28
Migracja tylko na droższy pakiet od posiadanej oferty, dlaczego nie ma możliwości wyboru tańszej oferty.
Abonent ( n ) / 80.239.242.* / 2013-03-28 20:16
Rozdział II Warunki Promocji punkt 2b jest napisane : korzystanie przez abonenta z usługi netVOD ( nie mam podłączonego internetu do telewizora a w t-mobile jest zasięg max. GPRS a powinno być min 2 MBs do tej usługi . Czy w takim wypadku ta ( umowa ) może być ważna ?
andrzej sawa / 5.184.252.* / 2013-03-28 18:25
Ale jaki problem,zmieniają umowę,tzn.przechodzimy do konkurencji.Oni zmieniają,tzn.wypowiadają umowę.
Były klient / 83.29.222.* / 2013-03-28 16:02
U mnie zrobili już wypad na zbity pysk. I mam nadzieję, że większość ludzi też tak ich potraktuje. Mogli wprowadzić nową ofertę dla nowych abonentów a dla dotychczasowych pozostawić bez zmian do końca obowiązywania aktualnej umowy a nie pisać, że z dniem 1 maja zaczyna mnie obowiązywać nowa umowa na 18 miesięcy za 79 zł jak teraz płaciłem 59 zł a dodatkowe kanały i pakiety to mogą sobie wsadzić w... i tyle w temacie.
Abonent (n ) / 80.239.243.* / 2013-03-28 15:43
Pytanie do UOKiK :

Czy to jest zgodne z prawem , że obywatel RP mieszkający poza miastem ( bez dostępu do kablówki i łącza TP) miał wybór z trzech telewizji satelitarnych N, CP i Cyfraplus a w tej chwili jerzeli nie zaakceptuje wyższego abonamentu w NC+ to jest zmuszony rozwiązać umowę i korzystać tylko z Cyfrowego Polsatu.

Proszę o opinię też innych zawiedzionych abonentów n lub cyfraplus ( bo to co dzieje w tej chwili z kompletnym niezrozumieniem potrzeb klienta przez nieprzewidziane logistycznie w odniesieniu do długoterminowych działań może mieć wpływ na bardzo wiele czynników związanych z dostęppem do informacji )
Krzychoo64778 / 5.173.70.* / 2013-03-28 16:45
Oczywiście, że jest to zgodne z prawem. Zostań sobie bez telewizji, kogo to obchodzi? Jak nie masz co jeść, to też ktoś ma interweniować? Twój wybór, Twoja sprawa. A NC+ to podmiot prywatny, bardzo dobrze, że zastosował taką politykę cenową. Plebs musi zrozumieć, że nie wszystko jest dla nich. Na zachodzie wysoki pakiet telewizji to luksus, a u nas Multiroomy i HBO za grosze. Ktoś w końcu poszedł po rozum do głowy i przekalkulował, że trzeba brać więcej.

Ja nie mam wcale TV, żonie wystarcza ipla +kilka stron w necie i jest ok.
chichot dona / 5.173.110.* / 2013-03-28 15:20
Dziwna praktyka. Czy to jest oznaka niekompetencji zarządu nC+ ?
Ciekawe jak zareagują udziałowcy na spadek przychodów a nawet straty?
A na to właśnie się zanosi , co wyniknąć może z masowego, tak masowego a nie jednostkowego odpływu klientów?
nC+ nie zmonopolizowało rynku , na szczęście nie, jest przeciwwaga w Polsacie Cyfrowym oraz w kablówkach. Choć na prowincji a zwłaszcza na terenach wiejskich poza nadawcami pakietowymi z nadajników naziemnych nC+ ma rywala jedynie w Polsacie Cyfrowym.
A Polsat ma ofertę o wiele bardziej elastyczną i o wiele bardziej realistycznie dopasowaną do kieszeni przeciętnego (potencjalnego) odbiorcy. Może i nC+ ma aspiracje aby być ( miec ofertę) z tzw. górnej półki, jest tylko jedno ale, czy nC+ chce utrzymać swoich klientów? Moim zdaniem na ich obecną (nową) ofertę stać co najwyżej kilkaset tysięcy (np. ok 700 tys do 1.200 tys) obecnych klientów, a na najdroższe propozycje zaledwie 200-300 tysięcy. Co z pozostałymi? Mają przejść do konkurencji?
Cyfra plus kusiła ostatnio bardzo atrakcyjną cenowo ofertą, co z setkami tysięcy tych klientów, zdecydowali się na Cyfrę plus właśnie ze względów cenowych (przynajmniej większość z nich). No i ta wymuszona forma przejścia na wyższe cenowo abonament/umowy/pakiety. Zupełny brak profesjonalizmu.
Zamiast zachować dotychczasowe pakiety czy oferty i dodać nową atrakcyjniejszą ale i droższą, postanowiono pozbyć się tych najtańszych ale najliczniejszych. Bo jak inaczej można interpretować posunięcia zarządu? Podobno po to firmy się łączą, aby redukować koszty i przedstawiać atrakcyjniejszą ofertę cenową, a jeżeli to możliwe to i jakościową? nC+ pokazuje jednak , że wcale tak nie musi być, połączenie skutkuje podrożeniem oferty przy jakimś teoretycznym podniesieniu oferty jakościowo. Ciekawe jak badano rynek? Skoro nie zorientowano się, że fanów filmu non stop jest zaledwie kilkadziesiąt tysięcy , że nie zorientowano się, iż większość klientów wcale nie potrzebuje setki kanałów , ponieważ oglądają jedynie kilka ulubionych.
Oni wszyscy odejdą, ponieważ nie zgodzą się płacić drożej za to co już mieli taniej, i nie chcą aby ich uszczęśliwiano na siłę.
No cóż " gdzie drwa rąbią , tam wióry lecą". Ciekawe czy tymi wiórami nie będzie dymisja zarządu nC+ ?
Krzychoo64778 / 5.173.70.* / 2013-03-28 16:49
Nie przejmuj się. Większość pospólstwa pozwoli dzieciom się przegłodzić, aby mieć pakieta z ejczbio, bo jak tu inaczej sąsiadowi w oczy spojrzeć.

Kupują w biedrze 30 chlebów i mrożą, jedzą kiełbę za 5zł/kg, ale płacą 600zł rat miesięcznie za laptopa, tableta dla każdego w chałupie i koniecznie za telewizor z 3D, HD, p***** i bumbum.

Jak ja tego społeczeństwa coraz bardziej nie cierpię... Chyba trzeba stąd wyjeżdżać.
ARW / 178.36.236.* / 2013-03-28 15:04
Oni zapomnieli że JA MUSZĘ TYLKO UMRZEĆ !!!
Zef / 80.55.157.* / 2013-03-28 14:50
A mnie ciekawi jedna rzecz, Jak klient chce zmienić umowę na czas określony np na tańszą to nie może lub płaci karę, ale jak firma zmienia, to klient co najwyżej może zrezygnować, Czy kary nie powinny obowiązywać w obie strony?
sarkot / 88.135.179.* / 2013-03-28 14:27
Przecież można wypowiedzieć umowę bez zadnych konsekwencji, oddać zabawki i przejść do Cyfrowegi Polsatu. Ja tak zrobiłem i jestem bardzo zadowolony.
doll / 82.177.194.* / 2013-03-28 14:17
wczoraj dodzwoniłem się po 27 min. Pani grzeeczna, ale jak to na call center. nic nie może i nie powinno się na nich "wyzywać ". Tylko przekazują regułki z kartek.
Olewam nc+ i rezygnuje z badziewia.
ps. Ciekawe czy gdybym im jako strona umowy wysłał aneks w którym pisze że teraz będę płacił 5 zł bo taki jest mój poziom oceny firmy i jak chcą to mogą mi wypowiedzieć umowę
slowik288 / 62.29.164.* / 2013-03-28 13:54
Od dwóch dni próbuję się do nich dodzwonić. Raz mam komunikat, że "czas oczekiwania na rozmowę z konsultantem powyżej 10 minut" - czekam...później schodzę poniżej "10 minut", ale jakoś się dzieje, że podczas tego samego połączenia znów wskakuję na "powyżej 10 minut"... to jakaś masakra!. Proszę, nie dzwońcie do nich, to może mi się uda. Ja tylko chcę wypowiedzieć umowę :)
Krzychoo64778 / 5.173.70.* / 2013-03-28 16:50
To weź kartkę, długopis i wypowiedz. Jakie to trudne, ja p********.
życzliwy / 217.76.125.* / 2013-03-28 13:46
Niech się nie przyglądają tylko biorą do roboty.Takie zmiany to skandal i wyzysk w biały dzień.Niech "nic+" nie zapomina dzięki komu ma na chleb.Odejdą abonenci to trzeba będzie zbierać puszki,czego wam serdecznie życzę.
anonim1025 / 83.20.236.* / 2013-03-28 13:44
64 zł za pakiet canal+ silver
lukasz.duran@gmail.com / 212.106.167.* / 2013-03-28 13:17
Nie rozumiem o jakie skargi chodzi?mnie oferta nc+ bardzo odpowiada. za 119 PLN brutto/m-c będę mieć lepszą ofertę niż w Cyfra+ a dodatkowo za 10 PLN brutto/m-c mam Multiroom do 6 dekoderów a obecnie mam 5.
do tego nie muszę wymieniać karty. nie umiecie nić wybrać spośród 7 propozycji ofertowych?ŻAL. pozostaje "bezpłatna" naziemna telewizja cyfrowa opłacana z podatków.
tv widz / 217.76.125.* / 2013-03-28 13:50
pewnie "konsultant" nc+

-5 spadek
2013-03-28 13:17:02 212.106.167.* | lukasz.duran@gmail.com
Re: UOKiK prześwietli ofertę nc+? Na razie się przygląda [0]
Nie rozumiem o jakie skargi chodzi?mnie oferta nc+ bardzo odpowiada. za 119 PLN brutto/m-c będę mieć lepszą ofertę niż w Cyfra+ a dodatkowo za 10 PLN brutto/m-c mam Multiroom do 6 dekoderów a obecnie mam 5.
do tego nie muszę wymieniać karty. nie umiecie nić wybrać spośród 7 propozycji ofertowych?ŻAL. pozostaje "bezpłatna" naziemna telewizja cyfrowa opłacana z podatków.
do początku nowsze
1 2

Najnowsze wpisy