Forum Polityka, aktualnościKraj

UOKiK zbada umowy telewizji nC+

UOKiK zbada umowy telewizji nC+

Money.pl / 2013-03-29 14:19
Komentarze do wiadomości: UOKiK zbada umowy telewizji nC+.
Wyświetlaj:
jasio2442, / 31.2.73.* / 2013-08-28 21:12
JAKI JEST WYNIK TEGO BADANIA ?.UOK.NIGDZIE TEGO NIEZNALAZŁEM..A MNIE ŚCIGAJĄ OD 30 ,KWIETNIA .. MAM 1 UMOWĘ 4LATA WSTECZ, GDZIE NIC NIEPISZE O ZWROCIE DEKODERA ,ODDAŁEM I ŚCIGAJĄ MNIE NADAL MAM WYSŁANE PISMO O WYPOWIEDZENIU UMOWY W TERMNIE KOŃCA .I KWITEK ZWROTU SPRZĘTU..A LISTY POLECONE PRZYCHODZĄ NADAL ...I STRASZĄ WINDYKACJĄ .
WiF / 80.51.214.* / 2013-04-06 00:12
Witam ! Czy jest jakiś konkret w sprawie Nki ? Chodzi o to , że Dostawca zmienia warunki umowy , czyli zmienia według własnego widzimisię nadawane programy . Gdy podpisywałem pierwszą umowę (fizycznie w punkcie N) miałem określone programy które będą mi dostarczone . Po fuzji N'ki i C+ programacja mocno się zmieniła . Czy to nie jest zmianą warunków umowy ? Czy muszę tkwić i płacić NC+ przez następne 17 miesięcy jeśli warunki umowy się zmieniły . Nie powiadomiono mnie podczas aprobaty telefonicznej o zmianie programów na inne . Na koniec - Czy ktokolwiek może doradzić jak postępować by zakończyć umowę "promocyjną" na skutek zmiany warunków promocji (zmiany dostarczanej treści/programów) .
zenon1936 / 95.178.77.* / 2013-04-02 11:55
Potwierdzam bezprawne działanie połączonych platform nc+. W mc-cu styczniu br przedłużyłem umowę z platformą n na określony czas, tj. na dalsze pół roku na określonych warunkach.Niestety w marcu otrzymałem powiadomienie, że platformy się połączyły i od maja mam płacić znacznie wyższą stawkę miesięczną niż dotychczas,o czym z radością informuje mnie nowy dostawca usług medialnych.I to wszystko ubrane jest w chwytliwe hasło "nowe wyjątkowe, promocyjne warunki".Nie dziwię się,że UOKiK dał się nabrać i wyraził zgodę na fuzję "nc+".Regulamin świadczenia usług nc+ jest tak skomplikowanie napisany,że chyba i UOKiK też się w tym pogubił i wyraził zgodę na fuzję.Regulamin w całości podporządkowany jest jego twórcom z pominięciem usługobiorców.
arko825 / 79.186.230.* / 2013-03-31 00:42
Odwiedziłem 3 odziały C+ i dzwoniłem do kolejnych 5ciu i nikt nie potrafił mi powiedzieć co dalej. Odziały nie mają żadnych wytycznych z centrali - są bezradni. Na infolinię nie można się dodzwonić to jest niepoważne traktowanie klienta - ja dziękuje rezygnuje
Andrwe / 83.142.122.* / 2013-03-30 13:40
http://www.antyncplus.pl/
Niezadowoleni Klienci Łączcie Się !!!
wira / 83.23.111.* / 2013-03-30 10:22
Co to za kraj, w którym taki proceder kręci się publicznie ???
satpol / 83.21.102.* / 2013-03-29 21:07
Wszyscy z "n" mają zniżkę w Polsacie jak się przeniosą i nc+ idzie z torbami !! :)
Steffi / 194.28.168.* / 2013-03-29 18:55
jeśli my mamy stare umowy które podpisaliśmy i my nic nie zmieniamy to jeśli oni zmieniają warunki naszych umów to niech oni z nas zrezygnują a my oskarżymy ich o zerwanie umów i możemy wyciągnąć konsekwencje najlepiej pieniężne w kupie siła olać NC+
dydelf / 77.255.25.* / 2013-03-29 18:54
Tej pani (wiceprezes nC+ Beata Mońka) już nie ma. Wywalona w trybie natychmiastowym. Firma przeżyje tylko wtedy, kiedy jej oferta zostanie skorygowana tak, by ceny były niższe od Polsatu.
dan_ / 83.24.41.* / 2013-03-29 14:19
tak "elastyczne", że daje mi się wybór: albo 109zł za pakiet, w którym jest 5 kanałów mniej niż mam teraz, albo 165zł za 3 kanały więcej niż mam teraz.
Wystarczy przejrzeć fora, żeby dojść do wniosku, że jestem traktowany tak samo "indywidualnie" jak 80% z 2,5mln abonentów.

Dla uzupełnienia: płacę w C+ obecnie 68,50zł z multiroomem.

Najnowsze wpisy