Wysyłam dość regularnie przesyłki ze szkłem - z kieliszkami. W pewnym momencie zacząłem korzystać z usług firmy kurierskiej UPS bo wydawało mi się, że to poważna i solidna firma. Bardzo się pomyliłem się!
Gdy zniszczyli mi zawartość jednej z przesyłek okazało się, że olewają swoich stałych klientów.
Nie uznali mi ani reklamacji ani odwołania.
Napisali, że to moja wina!
Dodam, że zawartość paczki była bardzo dobrze zabezpieczona i usztywniona oraz oznakowana taśmą z napisem 'Ostrożnie szkło'.
Ktoś po prostu paczką bardzo mocno rzucał !!!
I to jak się okazuje bezkarnie.
Bardziej szczegółowo problem opisałem na portalu reklamacyjnym :
http://www.moj.reklamacyjny.pl/articles/19/ups-bezkarnie-niszczy-przesy-ki
Jeśli ktoś również miał problemy z uznaniem reklamacji w tej firmie to zachęcam do przyłączenia się.