Forum Polityka, aktualnościGospodarka

Ustawa o obrocie ziemią. Borusewicz złożył wniosek o jej odrzucenie

Ustawa o obrocie ziemią. Borusewicz złożył wniosek o jej odrzucenie

Wyświetlaj:
xvvvv / 178.235.101.* / 2016-04-14 08:18
PISBolszewikom PRL bardzo się podobał, skoro do niego wracają. A taki Prezes to nawet 13 grudnia spokojnie sobie do południa spał.
qwerty569 / 83.28.141.* / 2016-04-14 09:05
Szkoda że nie możesz zrozumieć o co w tym wszystkim chodzi. Pracuję w branży rolno=spożywczej, mam znajomych w dawnym bloku wschodnim na południe od Polski i ostatnio facet opowiadał mi jak w jego regionie zachodnia korporacja kupiła 10 lat temu 6 tys. hektarów ziemi. Najpierw była uprawa zbóż, następnie postawili ogromną chlewnię, niedawno wybudowali rzeźnię która dostarcza mięso do sieci handlowych. W ciągu tylko 10 lat wyeliminowali z rynku miejscowych rolników i małe zakłady mięsnej. Chcesz mieć taką sytuację w Polsce ???
bogdan19734 / 80.60.177.* / 2016-04-14 08:17