uszkodzony sprzet w serwisie
oddałem komputer do serwisu w sklepie gdzie go zakupiłem na naprawe gwarancyjna bo ulegl uszkodzeniu. Po naprawie i odebraniu komputera wrocilem do domu i zauwazyłem na monitorze rysy i kilka martwych pikseli ktorych nie bylo przed oddaniem sprzetu na naprawe. Co mam teraz zrobic zeby reklamowac uszkodzenie?? Oni sie zapieraja ze tak juz bylo jak oddawalem sprzet ;/
ołaa szkoda ze nie zauwazyes tego wczesniej bo bys nie odebral sprzetu, udaj sie do tego serwisu i przekaz im to co tutaj napisales, jesli sa profesjonalni to sie tym zjama, gorzej a raczej napewno bedzie tak ze sie beda wymigiwac mowiac ze to nie ich wina
Wg mnie jest to słuszna uwaga, skoro uszkodzenie nie było widoczne w momencie składania towaru do naprawy i nie zostało odnotowane na pokwitowaniu to można z całą pewnością przyjąć że go nie było. Proponuję pisemnie wezwać serwis do usunięcia powstałej z ich winy usterki. Zresztą trzeba z nimi rozmawiać bo moze sie cos da dogadać
Adrian11
/ 2013-04-19 15:51
/
Bywalec forum
W takim razie musisz dochdozić swoich praw u rzecznika praw konsumenckich , niestety firmy bardzo często tak w kulki lecą ze swoimi klientami...przesdadzają!!