Forum Forum finansoweKarty

UWAGA !!! na SYGMA BANK i ich karty kredytowe !!!!!

UWAGA !!! na SYGMA BANK i ich karty kredytowe !!!!!

Tomasz Iwaniec / 88.156.81.* / 2008-01-07 11:59
W ubiegłym roku, w jednym ze sklepów Praktiker, namówiono mnie na kartę kredytową Sygma Banku. Była to moja pierwsza karta kredytowa. Zakupiłem towar z formą płatności 10 x 0% za pomocą owej karty. Po spłacie zobowiązania (terminowego), bank BEZ MOJEJ ZGODY i pytania mnie, podniósł mi limit na owej karcie z 1`200 zł na 4`200, nawet NIE INFORMUJĄC mnie o tym !!!!!! Jakież było moje zdziwienie, gdy w trakcie starania się o kredyt hipoteczny na dom (w innym banku), dowiedziałem się, że mam kartę kredytową z limitem 4`200 zł. Wyszedłem na oszusta, który stara się zataić ową kartę. Niezwłocznie złożyłem rezygnację z karty w sygma banku, jednak tu czeka się na to 30 dni, i następne 14 (robocze) na wystawienie zaświadczenia o zamknięciu rachunku. Na nic były moje prośby o szybsze wysłanie zaświadczenia (o wysłaniu fax-em nawet nie można pomyśleć !!!! - bank nie zna takiego urządzenia). Ponad to okazało się, że jest błąd w adresie do korespondencji, którego pan z infolini nie może poprawić bez mojego PISEMNEGO poinformowania banku (na początku mojej rozmowy telefonicznej wypytał mnie dokładnie o nazwisko rodowe matki, pesel, nr buta - w celu identyfukacji rozmówcy - tylko po co ?????, jak i tak on "nie wie czy rozmawia napewno ze mną"). ŻENADA !!!!!!!!! Ludzie, omijajcie ten bank szerokim łukiem !!!!!!!
Wyświetlaj:
Agness / 94.78.129.* / 2011-09-07 11:24
Witam!
My też z mężem jesteśmy ofiarami tego nieszczęsnego banku,mieliśmy karte kredytową w banku cetelem którą spłaciliśmy i zamkneliśmy rachunek,po połaczeniu z i zmianie nazwy,bank Sygma przysłał karte kredytową z której wogóle nie korzystaliśmy.Dwa miesiące temu wysłaliśmy listem poleconym prośbe o zamknięcie karty i nadal nic,nie pomagają telefony,bo ciężko się do nich dodzwonić jak już się uda to odpowiedż jest taka już wysyłamy w ciągu paru dni dostaniecie państwo zaświadczenie o zamknięciu.Trwa to już ponad dwa miesiące.Oszuści i niekompetetni ludzie tam pracują,nic innego nam nie pozostaje tylko wybrać się tam osobiście a jesteśmy z Gdańska do Warszawy bo tam znajduje się siedziba banku mamy niezły kawałek drogi.Pozdrawiam wszystkich poszkodowanych przez ten bank i życze rozwiązania wszystkich problemów. SYGMA BANK TO JEDEN WIELKI OSZUST KTÓRY NIC NIE ROBI SOBIE Z KLIENTÓW!!!
Jan W. / 46.134.204.* / 2011-08-24 16:53
Ludzie rozmawiajac telefonicznie z konsultantem, nagrywajcie cala rozmowe. Najwazniejsze zeby podal imie i nazwisko.Musicie zapisac kiedy i o ktorej godzinie byla przeprowadzona ta rozmowa. Ja taka rozmowe nagralem, gdzie zapewnial mnie ze zadnych oplat za ta pseudo karte nie bede mial. Teraz po splacie calego kredytu, jak tylko mi przysla kwit ze zalegam z jakas kwota, skladam skarge i bedziemy rostrzygac ta sprawe najprawdopodobniej w sadzie.
e77 / 195.187.156.* / 2011-09-17 10:53
Zgadzam się z Tobą. Też mam taki problem spłacicłam całkowitą ratę w ciągu 6 m a oni mi dzwonią że zalegam z opłatami. Piszę właśnie skargę!!!
Niestety klijent SyfnaBanku / 46.134.218.* / 2011-08-23 15:56
Ludzie piszcie skargi do Komisji Nadzoru Bankowego link ponizej.Sprawy moga byc nawet stare.Rozmawialem z osoba odpowiedzialna za rozpatrywanie skarg i czym wiecej skarg z opisywaniem nieuczciwych praktyk, tym szybciej mogaa zainterweniowac. Moze w koncu ktos zajmie sie tym lichwiarskim bankiem.
https://www.knf.gov.pl/dane_wspolne/Serwis_konsumenta/pomoc/skarga_na_bank.jsp
eokaneska / 77.255.128.* / 2011-08-18 18:01
oni nawet nie wiedza co to e-mail
LidkaK / 213.238.104.* / 2011-08-10 17:24
Witam serdecznie Wszystkich, ja również mam problem z wymienionym "bankiem" MASAKRA;) Tak jak państwo piszą dodzwonić się nie da, maile nie dochodzą, wysyłałam zarówno na pocztę klienci jak klienci_forum wyświetla się komunikat :"Wiadomość adresowana do użytkownika klienci_forum@sygmabank.pl nie została dostarczona z powodu nieznanego błędu po stronie serwera odbiorcy." I tak już od kilku dni. Straszne podejście do klienta, marnowanie wzajemnego czasu i dodatkowy z tym związany stres. Ile razy można dzwonić? jak już uda się czystym przypadkiem, to brak kompetencji, i dalsze odbijanie piłeczki" to nie ten dział, to dział windykacji" i odwrotnie. W końcu któryś z konsultantów podaje mi stronę mailową gdzie prosi aby wysłać reklamację. Wysyłam raz, wysyłam drugi i trzeci - porażka, maile nie dochodzą. Ręce opadają na takie instytucje. KU PRZESTRODZE - OMIJAJ TEN BANK,SZKODA TWOJEGO CZASU :)
KLIENT J23 / 109.243.86.* / 2011-08-12 14:04
Witam
Jestem, na swoje nieszczęście klientem tego banku. Mam podobne zdanie ..... Jak był to Cetelem to było ok!.Niestety muszę stwierdzić, że z każdym dniem jest coraz gorzej a ich wkurzający ,,bank w inernecie" to istna żenada i całkowity brak kompetencji...
matra / 91.218.203.* / 2011-08-09 16:23
jak zlikwidować kartę kredytową tego banku ? skoro nie maja siedziby banku np. w Krakowie . ja brałam coś tam na raty w cetelem i po dwóch latach przyszedł mi list z tego banku ze muszę zapłacić za utrzymanie karty , której w ogóle nie mam.
vinc1313 / 85.89.190.* / 2011-08-11 18:12
Mój znajomy też próbował pozbyć się tego śmiecia i był zmuszony załatwić to osobiście w W-wie.Jedyny pewny sposób!
EwaJ_SygmaBank / 2011-08-10 11:08 / Sygma Bank
Szanowna Pani,
Uprzejmie proszę o przesłanie swoich danych i numeru telefonu na adres e-mail:
klienci_forum@sygmabank.pl
Pomogę w rozwiązaniu sprawy.
Z poważaniem,
Ewa Jakubiak
Sygma Bank
klienci_forum@sygmabank.pl
madlen1976 / 81.190.201.* / 2011-08-27 20:58
WITAM
Ja nie narzekam na Sygma Bank :)
filo / 89.73.136.* / 2012-02-11 01:18
to dokładnie poczytaj umowy
JAJUŚ / 46.204.16.* / 2011-08-10 08:22
Potwierdzam!Też brałem sprzęt na raty za pomocą tego banku.Po roku przysłali mi PIN do karty,której do tej chwili nie mam.Dodzwonić się graniczy z cudem.Jak już się dodzwonisz to jesteś odsyłany do innych numerów i od nowa zabawa.Poczta elektroniczna u nich to też fikcja-żadnych odpowiedzi!
EwaJ_SygmaBank / 2011-08-10 11:12 / Sygma Bank
Szanowny Panie,
Uprzejmie proszę o przesłanie swoich danych i numeru telefonu na adres e-mail:
klienci_forum@sygmabank.pl
Skontaktuję się w sprawie bezpośrednio.
Z poważaniem,
Ewa Jakubiak
Sygma Bank
klienci_forum@sygmabank.pl
LidkaK / 213.238.104.* / 2011-08-10 18:20
Pani Ewo, po cóż kierować na stronę mailową, którą Pani podaje, jak od kilku dni wyświetla się dokładnie taki sam komunikat pisząc na maila klienci, klienci_forum oraz nie omieszkałam zwrócić się również do Pana Damiana Ziaber :"Wiadomość
adresowana do użytkownika klienci_forum@sygmabank.pl nie została dostarczona z powodu
nieznanego błędu po stronie serwera odbiorcy." Czy Państwo nie wiedzą, że owe poczty nie działają poprawnie. Mi już naprawdę brak czasu na wieczne wyjaśnianie.
dessssss2011 / 83.5.180.* / 2011-11-25 17:15
NIE MOGĘ SIĘ ODCZEPIĆ OD SYGMA BANKU.CIAGLE MAM JAKIS DŁUG...

Zalogowałam się do bankowości internetowej i patrzę ile mam zadłużenia ....wpłacilam cała kwotę i napisalam odrecznie pismo o rezygnacji z karty i zamkniecia rachunku ...
Przez dwa tyg zero odzewu a dziś loguje sie na konto a tam 24 zadłużenia.
Kuuur....co to jest ? to jak niekonczący się dług.
Dzwonie na infolinie i tam faktycznie trzeba uregulowac wszystkie dodatkowe oplaty w okresie rozliczeniowym.
Jak tego nie splace to idzie nastepny okres rozliczeniowy i dodatkowe koszty typu ubezpieczenie na zycie pakiet podstawowy , oplata za prowadzenie konta ...
nie jestem w stanie sie wyplacic ...niekonczacy sie dług
stas / 83.21.34.* / 2011-08-09 11:05
jaja sobie robią dodzwonić się nie można od dwóch dni !!!
Magda A geo / 77.112.78.* / 2011-12-07 14:17
Ja dzwonię już pół roku, spłaciłam katrę i okazało się że mam nadpłatę ok 150 zł. Od 20 lipca 2011 nie mogę jej odzyskać, codziennie mi mówią że już załatwili i że pieniądze będą na moim koncie najpóźniej jutro i tak pół roku. UWAGA NA NICH!!!!!!!! ZASTANÓWCIE SIĘ DWA RAZY!!!!!!!!!!
tomek 111111 / 79.191.81.* / 2011-08-08 14:31
Tragedia z tym bankiem, dodzwonic sie do niego to istny CUD dzwonie od rana i nic. Ludzie trzymajcie sie z dala id takich oszustów jak oni to skandal by tak traktowac ludzi.
nikola660 / 77.255.188.* / 2011-08-13 13:07
Banda krawaciarzy ,oni są szkoleni w tym kierunku na szkodę dla NAS ,żeby tak z NAMI postępowac ?-,bo tak normalnie to napewno odebrali by tan telefon ja 3 godziny siedziałam i nic naciągaja na jakieś wymyślone kwoty -których nie zaciągłam-kartę zniszcze i im wyślę jedno rozmiazanie
agnes55 / 87.204.177.* / 2011-08-04 14:40
SZOK--NIE WIDZIAŁES CZŁOWIEKU NA COMIESIECZNYCH WYCIAGACH Z BANKU,ZE MASZ LIMIT PODNIESIONY ?? GRATULUJE BYSTROSCI UMYSŁU !! RACZEJ NIE WYSZEDŁES NA OSZUSTA TYLKO NA ANALFABETE-HIHI
midoko / 89.231.212.* / 2011-08-03 20:44
Uwaga .. Dzis mój ojciec ,lat 70 dostał wezwanie do zapłaty jakiejs raty do tegoż banku z którym niemiał nigdy do czynienia ,co wiecej najpierw sie przestraszył jak to człowiek starszy ale to był momet .... po tym co przeczytałem tu jutro zgłaszam sprawę odpowiednim organom o próbę wyłudzenia i to wszystko teraz oni będą do nas dzwonili a ja nie będe odbierał tej smiesznej infolini pozdrawiam
Altair 9 / 195.116.20.* / 2011-08-11 16:04
Może miał do czynienia z Cetelem Bank? Teraz te banki się połączyły pod szyldem Sygma.
WYBACZAM / 83.24.177.* / 2011-07-21 21:07
Ano widzisz Drogi Tomaszu! Od początku swojej "znajomości" z bankiem jesteś KLIENTEM tego banku i Twoje finanse a także dane są niesamowicie chronione - tajemnicą bankową - widać nie bardzo orientujesz się w branży bankowej, ale wierz mi wielu chciałoby być tak traktowanym jak Ty i Twoje finansowe sprawy.
Podwyższenie limitu na karcie kredytowej jest zaszczytem - i nie wielu klientów to dostanie "od tak" - Ty dostałeś - bravo! Nie był ci potrzebny - rezygnujesz - no problem. Że pisemnie? Że problem? A chciałbyś aby jakiś Twój ziomal (szwagier, teść czy inny facio z rodzinki znający Twoje dane osobowe)zadzwonił do "Twojego" banku i zlecił mu jakieś operacje finansowe na Twoim koncie? Chyba nie? To dlatego najpierw upewniano się telefonicznie czy to jest szanowny klient tego banku a potem poinformowano szanownego klienta jak ma złożyć rezygnację z propozycji banku (że pisemnie). Co do pojawiających się błędów w adresie korespondencyjnym czy w innych miejscach - tam gdzie człowiek - tam błędy. Przecież gdzieś ktoś musiał zapisywać Twój adres. Może to była pani w Praktikerze, może młody uczeń na infolinii banku - każdemu się zdarza - prawda? Ty nie popełniasz błędów piśmiennych? To gratuluję.
Mamy tyle urzędów, tyle spraw codziennych i tyle oferowanych usług - że wyżywanie się na jednym z banków na forach jest niepotrzebne i zajmuje przestrzeń. Jak w każdej instytucji tak i w banku mogą być błędy, wpadki i osiągnięcia - żadna nowość. Nie ma co wieszać psów na SYGMA BANK.
Ja wiem - że ów Bank - jest bardzo dobrym PRACODAWCĄ - postępuje zgodnie z prawem i regulaminem pracy, przestrzega wszelkich paragrafów, dodaje opiekę medyczną w socjalu i jest współorganizatorem różnych charytatywnych akcji. ZA TO MA U MNIE WIELKI PLUS +.
JAJUŚ / 46.204.106.* / 2011-08-10 08:33
Gratuluję odwagi przyznania się do pracy w tej mizernej instytucji.Jesteś jednym z tych którzy tak "POWAŻNIE" traktują klientów. BRAWO!Trzymaj się
Altair 9 / 195.116.20.* / 2011-08-11 16:07
No akurat ja pracuję w tym banku i o dziwo :-) rzadko zdarza się nam niezadowolony klient z reklamacją. Większość spraw jest do wyjaśnienia w punktach kredytowych ponieważ jest tam prowadzona obsługa posprzedażowa. Z mojego doświadczenia wynika, że większość spraw da się wyjaśnić w 5-15 minut. Co się okazuje? Problem, który urósł do rangi tragedii niemalże da się najczęściej szybko rozwiązać. Nieskromnie powiem, że nie miałem klienta, który wyszedł z punktu zdenerwowany. Nawiasem - Praktiker jest zadowolony mając nasz Bank za partnera.
Wydaje mi się, że większość ludzi pisząca na tym forum to albo KONKURENCJA albo osoby narzekające zawodowo na WSZYSTKO. Takich w naszym kraju nie brakuje i dlatego mamy opinię wiecznych narzekaczy w świecie. Niestety. Jeszcze raz powtarzam - gdyby było tak jak piszecie, spotykałbym codziennie niezadowolonych klientów w punkcie. Tymczasem klienci po zakończeniu jednego kredytu przychodzą po następny, stali klienci konsultują saldo w koncie karty, nowi klienci często przychodzą z polecenia stałych klientów. Interesujące, prawda? Dlatego nie wierzę w 90% z tego co tu czytam. Mało tego sam jestem klientem banku (po połączeniu Sygma i Cetelem), załatwiam jako klient różne sprawy i... nie mam żadnych problemów. Pozdrawiam
axon / 79.184.64.* / 2011-09-05 12:06
Podaj namiary gdzie pracujesz mam sprawę do wyjaśnienia . Może pomożesz ?
Paweł78 / 84.38.223.* / 2011-08-22 18:28
Ja sprawę załatwiam od lutego 2011 i do tej pory nikt z banku nawet nie podjął tematu. Nie mówię już o połączeniu się w sprawie z infolinią. Graniczy to z cudem. Dopiero dzisiaj po awanturze z panią z innej infolinii udało się uzyskać odpowiednie informacje. Choć to dopiero początek. Nie wierzcie w to co piszą, że Bank Sygma jest taki wspaniały. Ostrzegam nie dajcie się namówić na żadne raty. Ja już nigdy nie skorzystam. Wolę płacić odsetki u innych niż dać się znowu nabrać.
czak noris / 188.125.132.* / 2011-08-20 16:15
Zapomniałeś dodać albo osób które nie płacą rat terminowo i mają pretensje, że na skutek swojej nieodpowiedzialności bank zgodnie z regulaminem naliczył im karę.
Klient wielu Bankow / 178.181.78.* / 2011-08-15 18:17
Rzadko zdarza się nie zadowolony klient gdyż nie może się takowy dodzwonić lub w inny sposób skontaktować. Jedynie gdzie można się dodzwonić to do aktywacji waszych śmiesznych kart kredytowych. Pozdrawiam!!! Życzę rozwoju zawodowego idącego równolegle z kulturą osobistą
Stop kart kredytowych / 82.139.33.* / 2011-08-30 23:44
Nie tylko Sygma ma problemy. Ja mam kredyt hipoteczny w lukasie. Zabierają mi z konta swoją dolę i ok. Jednak niestety ciągle im mało i dostałem monit za spłatę mniejszej kwoty niz powinna być. Myślę jakiś absurd. Środki na koncie są oni kwotę pobrali a to że niższą to przecież nie moja "brocha". Jednak nie!!! muszę teraz pisać pismo z reklamacją. Ludzie wszystkie banki to banda nieudaczników. Zdarzają się osoby znające się na robocie ale uwierzcie takich już mało zostało. Bankowość po prostu przestała się opłacać i wszyscy lepsi już dawno uciekli. Dla mnie obojętne czy to Sygma, Lukas, Santander czy inne g.... Wszystkim zaczyna brakować kompetencji. Mam taką Panienkę do obsługi konta w Lukasie jest pusta jak "bęben" o co by nią nie zapytać to musi się kogoś poradzić. Pracuje już sporo ale według mnie antytalent do tego zawodu. Brałem raty w kilku bankach i nie miałem problemów. Ludzie przede wszystkim trzeba czytać umowy. Sam pracowałem w banku i na 1000 kredytów może ze 2 zapoznawało się z tekstem umowy. A później pretensje do "garbatego" że coś przyszło, coś się uaktywniło. Ja od czasu pracy w banku czytam wszystko co podpisuję. Więc Wam również radzę. Pozdrawiam
NieWybacze / 79.185.110.* / 2011-08-03 19:17
P********* pewnie pracujesz w tym banku i piszesz żeby zachęcić do tego syfu. Wielkie S********* dla Ciebie
[Ten komentarz został zgłoszony do usunięcia przez 1 osobę - tomek208.]
AGASIEN / 81.219.113.* / 2011-08-05 17:30
MAM KDEDYT W SYGMA,OBECNIE USZCZĘŚLIWILI MNIE SWOJĄ KARTĄ KREDYTOWĄ,DO KTÓREJ PIN IDZIE (CHYBA Z WARSZAWY NA PIESZO !!) 6 TYGODNI..JAK DZWONIE DO BIURA OBSŁUGI TO SIEDZA TAM CIEMNOTY,KTORE NIE ZA WIELE WIEDZA O BANKOWOŚCI A JUŻ NA PEWNO NIE O KOMPUTERACH..NA MONITORZE NIE WIELE WIDZA,PROPONUJA MI JUZ Z RZEDU 3-PIN I KOLEJNE CZEKANIE NA TRÓJKĄT ''BERMUDZKI"..PINY POPROSTU DO DUZEGO MIASTA WOJEWODZKIEGO NIE DOCIERAJA !! BANDA OSZUSTÓW,WYLICZYLI MI JUZ NAWET OPŁATE ZA URUCHOMIENIE KARTY I ÓW DZIWNY PIN,KTOREGO JESZCZE NIE OTZYMAŁAM ..ALE ZE NIE ZNAM NUMERU KONTA,NA KTORE MAM RZEKOMO WPŁACIC-TEZ NIKT NIE RACZYŁ MI PRZYSŁAC!!
AUTOR1 / 89.77.80.* / 2011-08-01 13:36
FACIO!!!TY NA 100% JESTEŚ ZATRUDNIONY W TYM BANKU I DLATEGO TAK BRONISZ TEGO SYFU!!!!NAJGORSZY BANK JAKIE ZNAM A WIELE MAM KONT W INNYCH.NIE BĘDĘ WYPISYWAĆ SZCZEGÓŁÓW BO MIEJSCA BY BRAKŁO.SAMI NACIĄGACZE,KŁAMCY,ZŁODZIEJE I KRĘTACZE.OMIJAJCIE TEN BANK Z DALEKA I JESZCZE DALEJ.SĄ INNE GODNE ZAUFANIA A TEN TYLKO SZARGA NERWY.FUUUUUU!
Damian_Ziaber_SygmaBank / 2011-07-22 14:50 / Sygma Bank
Szanowny/a Panie/Pani,
Proponuję przemyśleć język i styl, w jakim pisze Pan/Pani o klientach.
Trudno to zaakceptować. A jeśli, jak Pan/Pani pisze, tak bardzo ceni
Pan/Pani naszego wspólnego (?) pracodawcę, to szczerze polecam koncentrację
na sposobie obsługi klientów w miejsce nie do końca przemyślanego udzielania
się na forum.

Ja, w każdym razie, odcinam się od Pani/Pana sposobu pisania, zwłaszcza do
klientów banku, czyli osób, które de facto płacą pensje pracownikom tego
banku. Wszystkich, którzy chcą coś załatwić w Sygma Banku zapraszam
serdecznie do kontaktu na:
klienci_forum@sygmabank.pl
d.ziaber@sygmabank.pl

Pozdrowienia,
Damian Ziąber
PR manager, Sygma Bank
Witek27 / 129.178.88.* / 2011-07-11 15:30
To, że jest to kiepski Bank wiadomo nie od dziś. Szkoda mi tylko Praktikera, Obi czy innych firm z którymi współpracują, bo tylko im Klientów odstraszają. Na potwierdzenie wystarczy spojrzeć na te ogrooomne kolejki w weekendy do stoisk Sygmy w marketach, pomimo interesujacych rat 20x0%!
Wielbiciel_kart / 89.72.70.* / 2011-07-11 18:12
Mam w Praktikerze kartę i jestem nią zachwycony więc gadasz głupoty!!! Chciałem wziąć w Castoramie ale wyśmiałem ich oprocentowanie i opłatę za kartę oraz formę w jakiej liczą okres bezodsetkowy. Poza tym z tego co widzę to są w Praktikerze kolejki...mam firmę budowlaną więc coś wiem o tym. Karta Praktiker biznes to jedna z najlepszych na rynku, oprocentowanie niższe niż w większości banków, a do tego z miejsca dostałem 30tys. Do tego mam jeszcze kartę Selgros i każdemu polecam karty Sygma bank(o ile ktoś potrafi korzystać z tego typu form kredytu). Miałem kiedyś kartę Citi ale to był jakiś koszmar!!! Większość osób z tego co tu widzę, nie potrafi jeszcze korzystać z usług finansowych banków. Jedyna karta, która według mojej oceny jest jeszcze ok to karta Millenium bank ale Sygmę polecam każdemu kto wie co to karta kredytowa, kredyt ratalny i potrafi z tego korzystać. Nie należy sugerować się opiniami osób, które nie potrafią zarządzać swoimi finansami i całą winę próbują zrzucać na instytucję finansową...a internet jak kartka, wszystko przyjmnie!!!
MONIKA116 / 88.199.103.* / 2011-07-06 11:43
POSIADAM KARTĘ OD 4 LAT I NIGDY NIE MIAŁAM PROBLEMU Z TYM BANKIEM.ROCZNA OPŁATA 15ZL NIE JEST WYSOKA BIORAC POD UWAGE OPŁATY ZA KARTY W INNYCH BANKACH.LIMIT NATONIAST POZOSTAŁ NIEZMIENNY OD POCZATKU JEJ POSIADANIA.A ODSETKI ZA NIETERMINOWA WPŁATĘ OTRZYMAŁAM W WYSOKOSCI 0.13ZŁ.NIE WIEM JAK TO MOŻLIWE ZE TYLU LUDZI MA TAKIE PROBLEMY.
bea76 / 83.29.146.* / 2011-05-23 11:45
W tamtym roku kupiłam lodówkę na raty przez Sygme i pracownik sklepu od razu przy podpisaniu umowy poinformował mnie że po zakonczeniu spłat moga mi przysłac karte kredytową i jeżeli jej nie chcę to mam do nich zadzwonic i odmówic i tak faktycznie zrobiłam i zero problemu.
aktm / 213.238.105.* / 2011-01-20 17:10
Powiem krótko:) rozumiem wszystko że trzeba terminowo spłacać, nie ma nic za darmo itd
ble ble ble

Ale na własnej skórze przekonałem się że zrobia z ciebie durnia i musisz zapłacić za
nic:)
Kupiłem telewizor na raty 10x0% Raty spłaciłem w 5miesiecy czyli chyba dobrze:) Ale w
miedzy czasie dostałem list z jakąś karta kredytowa, oczywiście wywaliłem i nigdy nawet
jej nie aktywowałem. I tu własnie zaczyna sie problem, wysłali karte, otworzyli limit i
musiałem zapłacic czy karta aktywna cz nie:) Faktycznie czytajac później umowe ratalną
było tam coś o karcie, jednak pajac z Rtv euro Agd nie udzielił żadnej informacji o
karcie, tylko tyle że sprzęt na 10 rat i spłacać. Naprawdę trzeba wszystko czytać bo cię
wydymają bez mydła:)

pozdr
Altair 9 / 195.116.20.* / 2011-08-11 16:24
Wystarczy przeczytać umowę w domu. Klient ma 10 dni na odstąpienie od umowy zgodnie z prawem bankowym. Jesli coś się nie spodoba - wrócić do placówki, zwrócić sprzęt i odstąpić od umowy. Tyle. Czytać umowy trzeba wszędzie to chyba logiczne. Błędem jest zakładać, że ktoś próbuje nas oszukać skoro wszystkie informacje zawiera umowa, którą klient dostaje do ręki... Wszędzie tak jest, nie tylko w Sygma. Pozdrawiam
bummmek / 91.227.64.* / 2011-07-13 21:31
Masz racje kolego w Media Expert rowniez mila Pani udzielajac mi kredytu nic nie wspomniala o Karcie kredytowej Poprostu nabieraja ludzi!!!! Chcialem kredyt na raty a nie na karte kredytowa!!!!
Aurelia / 79.184.9.* / 2011-08-10 06:41
Mnie tak też załatwili z tą kart biorąc sprzęt
na raty i nikt nie wspomniał o karcie,że wyślą
bibiaaa / 89.73.223.* / 2011-03-30 09:00
ja tez jestem ofiara tego niby banku mi wcisneli bez mojej zgody dodatkowe ubezpieczenie w trosce o moje finanse hahaha zlodzieje i naciagacze !
sygma bank / 195.26.75.* / 2011-06-08 11:46
jestem ofiarą tego banku tyle że nie korzystałam z ich karty nic na raty a ciągle musiałam płacic,za nic,więc wkurzyłam się odesłałam im kartę,przysłali mi list że mam płacic 33,90 niewiem za co?przeciesz z niczego nie korzystam.mało tego to wpisali mnie do BIK,za takie oszustwa jak staną przed Bogiem?

Najnowsze wpisy

Karta kredytowa - najlepsza oferta: