Forum Forum finansoweKredyty

Uwaga na Eurobank !!!

Uwaga na Eurobank !!!

kibat / 212.76.33.* / 2006-04-10 15:28
Dzisiaj odebrałem raport o swojej osobie z Biura Informacji Kredytowej. Okazało się, że gdy kilka miesięcy temu starałem się o kredyt gotówkowy, pytałem tylko w kilku bankach o warunki, (nie podpisywałem żadnego wniosku kredytowego) to EUROBANK bez mojej wiedzy przesłał do BIK informacje, że złożyłem u nich wniosek o kredyt w kwocie 30000zł co jest nieprawdą gdyż tylko pytałem na jaki kredyt mogę liczyć. W efekcie złożyłem wniosek o kredyt w innym banku. Okazało się jednak, że dla innego banku nie jestem już wiarygodnym klientem gdyż kilka dni wcześniej EUROBANK odżucił mój wniosek o kredyt (KTÓREGO NIGDY NIE SKŁADAŁEM) lub, że próbuję zaciągnąć kolejny kredyt. W efekcie zostałem bez kredytu mimo, że nie mam żadnych zaległości kredytowych. Przestrzegam przed tym bankiem.
Wyświetlaj:
antek2222 / 81.219.61.* / 2009-08-07 22:19
podpowiedz jak można uzyskać taki raport z BIK
Hanoi / 79.186.183.* / 2009-08-13 09:39
Raport BIK uzyskuje się na stronie WWW tej instytucji. Wnioski dzielą się na podstawowy, plus i plus z ocena punktową score (zdolność kredytowa). Podstawowy można raz na pół roku otrzymać za darmo, za inne płaci się 30 i 35zł. Wypełnia się i rejestruje elektronicznie, drukuje wniosek, wysyła się go poleconym wraz z dowodem zapłaty i czeka aż przyślą raport. Warto brać chociaż plus bo tam jest calutka historia co komu i ile zalegamy i jakie kroki (windykacja,komornik)zostały wszczęte...itd.Na stronie BIK można też sprawdzić stan przygotowania wniosku i śledzić czynności.Jest też instrukcja.
roli85 / 81.219.61.* / 2009-08-07 22:17
podpowiedz jak można uzyskać taki raport z BIK
klient Eurobanku / 89.74.228.* / 2009-08-06 22:28
Chyba jedno z najdłuższych forum ;) to coś dla "wyrównania bilansu".
Eurobank ma w ofercie kilka kredytów m.in. gotówkowy [tu chyba najbardziej opisywany - chyba bo wszystkich wpisów - 1275 - czytanie długo by zajęło ;) ] , hipoteczny.
Co do tego drugiego,to zdecydowanie taka praktyka banku nie jest stosowana.
Mało tego, kiedy kursy CHF szybowały do góry, mało banków można było znaleźć, aby i na tym nie przypomniały sobie o pazerności. Natomiast Eurobank nawet tego nie brał pod uwagę - nawet dla Klientów którzy się spóźniali ze spłatą.

Poza tym doceniam forumowiczów, ale ile tu polskiej - pewnie i nie tylko - charakterystycznej cechy.

Aby nie spamować dla wszystkich odpowiedzi na NIE - i tak Cię lubię.
Bądźmy dla siebie bardziej przyjaźni, a żaden "kryzys" [osobościowy, ekonomiczny itd.] nas nie pokona.

Udanych wakacji, pozdrawiam...
maria 1 / 83.25.196.* / 2009-08-05 16:33
ja wzielam porzyczke z eurobanku i nie mialam jak splacac to focet dzwonil do mnie jak wariat i odgrarzal sie ze zadzwoni do pracy przyjedzie do mojego domu i zaplace 110 zl za jego przyjazd a najgorsze mowil ze bedzie chodzil po sasiadach wogule byl bez kultury i bardzo frechowny splace ten bank i mam ta obslugie daleko gdzies a spoznilam sie tylko 24 dni a wogule derekcjia banku powinna sie zainteresowac takim pracownikiem ktory ma zero kultury i jest frechowny dla klijeta bo nagrane musza byc wszysykie rozmowy ktore przeprowadza pracownik bo dzis jest czlowiek raz na wozie a raz pod wozem a tak traci klijeta raz na zawsz
mitka / 77.113.175.* / 2009-09-16 22:14
jak nie wiesz przez jakie ż pisze się pożyczka, mogłaś użyć słowa kredyt, a nie się kompromitować. Wypowiedzi z błędami ortograficznymi lub interpunkcyjnymi nie brzmią wiarygodnie, niestety...
milka244 / 94.254.226.* / 2009-08-31 13:32
Porąbało Cie chyba! jak sie kredyt bierze to go splacac trzeba! i oczywiscie ewentualne kosztu dojazdu pracownika do klienta sa a wlascieiw powinny byc w taryfie prowizji i oplat.nie ma samowolki w splacie kredytu.
niezadowolona EUROBAN NIEEEEE / 89.74.146.* / 2009-09-14 18:14
sama jestes porabana, wszyscy zdaja sobie sprawe ze raty trzeba splacac ale wysluchiwac obelg to chyba nie, sa rozne powody dla ktorych czlowiek nie jest wstanie zaplacic i nie koniecznie mu sie nie chce
lolita02 / 213.158.199.* / 2009-08-02 20:05
jestem klientka eurobanku od 2lat i jestem bardzo zadowolona wszystie formalnosci w 10minut obsluga w moim miescie super 3 mlode i bardzo mile dziewczyny pomogly w znalezieniu produktu jaki mi odpowiadal dostalam ponad 100tys i nikt nie potraktowal mnie jak zlodzieja jak w innych bankach a mialam przyjemnosc z ge pko lukas itp. polecilam go kilku znajomym i tez sa zadowoleni . dla osob prowadzacych dzialalnosc to swietny bank bo nie wymaga dokumentow z kosmosu . w ing mam konto od 6miesiecy zrobilam 400tys obrotu i odmowili mi kredytu a tu dalam dowod osobisty i byla oferta na 120tys ktore dostalam od reki . ja goraco polecam
euroNIE / 94.42.32.* / 2009-08-10 17:03
pracujesz w tym banku? to ta kwote dostalas na dowod czy na dokumentacje? bo z tego, co mi wiadomo, takiej kwoty na dowod nie dostaniesz! pozdrawiamy pracownikow euro buszujacych po forach i piszacych bzdury!!!!
feres / 77.113.175.* / 2009-09-16 22:17
jeśli jest to któryś z kolei kredyt to nawet 120 tyś można dostać "od ręki"-wiem, co piszę, bo pracuję w eurobanku. A Ty euroNIE to pewnie jesteś z konkurencji, prawda?;o)
krążownik szos / 85.222.40.* / 2009-08-15 01:43
to jest możliwe - jeśli klient miał już kiedyś pożyczkę w eurobanku, i ją spłacił, może dostać kolejną pożyczkę obecnie do 150 tys przy konsolidacji albo do 120 tys pożyczki na sam dowód.
to ta kwote dostalas na dowod czy na dokumentacje? bo z tego,
co mi wiadomo, takiej kwoty na dowod nie dostaniesz!

To co napisałaś to dotyczy się tylko nowych klientów, oni mają ograniczenie - max 30 tys na dowód.
euroNIE / 88.156.195.* / 2009-08-15 16:00
poprzedni forumowicz napisal post tak, ajby byl nowym klientem, wiec komu tu wierzyc?
katoliczka / 83.13.222.* / 2009-08-04 11:20
a spóżnij sie tylko z ratą kilka dni to zobaczysz haha!!!! nie bedziesz juz tak goraco polecać.......
Hanoi / 79.186.183.* / 2009-08-13 09:42
Może inaczej obsługują klientów instytucjonalnych z duzymi obrotami, a mrówki tępią?
dtyjkcghj / 83.27.16.* / 2009-07-25 20:54
dgud
MOLENDA JERZY / 83.30.139.* / 2009-07-22 14:28
korzystam z tego banku dla mnie jest wiarygodny i chwalę obsługę tego banku GLIWICE UL ZWYCIĘSTWA zadowolony z obsłUGI
kleszcz / 83.10.27.* / 2009-07-31 20:59
Ja też korzystam z ofert tego banku ,obsługa bardzo miła przynajmniej w Lodzi przy ul. piotrkowskiej 79 .Kredyt dostałam na dowód a jak raz ratę wpłaciłam dwa dni po terminie to nikt do mnie nie dzwonił i mnie nie wyzywał .nie jestem pracownikiem tego banku ,tylko klientem .Po wcześniejszej spłacie poprzedniego kredytu otrzymałam zwrot składki ubezpieczeniowej po kilku dniach.Ja osobiście nie mogę narzekać na ten bank, a jeśli chodzi o oprocentowanie kredytów to w Getin Banku jest drożej .Pozdrawiam .
arcoski1 / 83.19.185.* / 2009-07-26 10:50
chyba tam qrwa pracujesz....
Dainah / 213.158.196.* / 2009-07-30 01:23

2009-07-26 10:50:30 | 83.19.185.* | arcoski1
chyba tam qrwa pracujesz....

Ja korzystam z Eurobanku od jego powstania, nie narzekam. trzeba oczywiście o wszystko dokładnie wypytać jak w każdym innym banku.A prawda jest taka, ponieważ łatwiej dostać u nich kredyt gotówkowy niż gdzie indziej i wychodzi się z kasą od razu, to o NIC nie pytacie. I NIE PRACUJĘ tam, po prostu zanim biorę kredyt CZYTAM i przychodzę PRZYGOTOWANA !
jacek-placek / 83.24.47.* / 2009-07-17 14:15
Ja brałem kredyt przez biuro które obsługuje eurobank i jest OK
jacek43 / 83.24.47.* / 2009-07-17 14:13
Ja brałem tam kredyt za pośrednictwem biura, które obsługuje m.in. eurobank i wszystko jest OK
IWA7896 / 89.200.167.* / 2009-07-15 21:55
Dziewięć dni spóźnienia ,a oni dzwonią już trzeci dzień ale nie do kretytobiorcy tylko do mnie czyli do osoby która odkupiła telefon od kredytobiorcy.Na moje pytanie czemu nie zadzwonią do właściwej osoby odpowiadają że telefon jest nieosiągalny,ja jako osoba postronna nie mam problemów z dodzwonieniem się do tej osoby i nawet widziałam połączenie na tym telefonie i żadne z nieodebranych nie było z eurobanku.Dziwne prawda.
ewa 45 / 87.207.249.* / 2009-07-18 14:32
Potrafię zrozumieć ,ze praca windykacji polega na odzysku długów,ale nie potrafię zrozumieć doboru słownictwa jakim operują tam panowie typu debil idiota,że o innych nie wspomnę.Też mi się zdarzył kilkudniowy poślizg w spłacie raty i to co ja usłyszałam nie mogłam długo tego zapomnieć.Pomijając fakt,ze w przeciągu 3 dni wykonali do mnie Ci panowie kilkanaście telefonów-no takich obelg nie słyszałam nigdy.Ale jeżeli zdarzy mi się jeszcze jedna taka sytuacja ,nie pozostawię tak tego choćbym miała iść do telewizji z tym .tak zrobię.Przecież za to ,że nie płacę w terminie bank pobiera odsetki to chyba wystarczy ,a nie nagabywanie ludzi i dręczenie tymi telefonami. nagram rozmowę nawet jak się nie zgodzą i wrzucę na youtube łącznie z danymi personalnymi osoby dzwoniącej-może Urząd Nadzoru Bankowego będzie miał okazje usłyszeć jaką reklamę Eurobankowi robi ich windykacja.
a78 / 87.205.213.* / 2011-02-17 20:10
Tak to prawda! Mój tata biorąc kredyt podał mój domowy numer telefonu i teraz wydzwaniają do mnie non stop! Tłumaczę, żeby się kontaktowali na komórkę bo ten numer został podany bez mojej zgody ale do nich nic nie dociera. Potrafią w ciągu jednego popołudnia dzwonić około 10 razy!!!! Proszę o radę co mogę zrobić i gdzie ewentualnie złożyć skargę???
malamut16 / 83.27.197.* / 2011-02-20 21:13
złożyć skargę na www.knfgov.pl u mnie było podobnie nie reagowali na telefony, że nie zyczę sobie telefonów do nieletniej córki i rodziców, po skardze telefony umilkły za to otrzymałam list z pretensjami, dlaczego nie złozyłam bezposrednio u nich dyspozycji tylko napisałam skargę do KNF
salieri / 79.163.32.* / 2011-02-27 15:55
STALKING , z angielskiego : uporczywe nękanie telefonami i SMS-ami będzie zagrożone karą więzienia do lat trzech. Trwa nowelizacja Kodeksu Karnego . Czekam , choć po złożeniu skargi do KNF telefony są teraz rzadsze , przerzucili się na SMS-y typu " eurobank przypomina ..." , jednak troszkę boją się KNF , a skargę można złożyć nie wychodząc z domu www.knf.gov.pl
Agnieszka Browarna / 2009-07-21 16:04
Prosimy o informację o wszelkich uchybieniach bądź nieprawidłowościach, z jakimi się Państwo spotkaliście. Odpowiemy na każde zgłoszenie i wyjaśnimy indywidualnie każdą sprawę. Aby zapewnić szybki i sprawny proces weryfikacji zgłoszeń, prosimy o przesłanie informacji na adres: forum.zgloszenia@eurobank.pl.

Agnieszka Browarna
Ekspert
Euro Bank S.A.
QUB25 / 89.229.86.* / 2009-07-20 20:06
popieram panią czas najwyższy coś z tym zrobić i mysle że pojście z tym do telewizji to bardzo dobry pomysł ja tez mam z nimi problem i bardzo chetnie pójde do telewizji i opowiem jak chamy pracujące w windykacji eurobanku traktują ludzi czas z tym skończyc jeśli będzie pani dalej tak traktowana przez pracowników eurobanku i zdecyduje sie pani coś z tym zrobic to prosze o kontakt chętnie sie przyłącze żeby zrobić porządek z tymi ludzmi to mój mail qubec24@wp.pl jestem ze szczecina.pozdrawiam
Patrycja3110 / 83.16.100.* / 2009-07-08 13:10
Witam,
Istnieją dwie możliwości zaistniałej sytuacji którą opisałeś:
1. Nie podpisałeś wniosku kredytowego ale być może pracownik EuroBanku podsunął Ci do podpisu oświadczenie o BIK - wtedy niestety nie masz prawa wnosić żadnych roszczeń. Z własnego doświadczenia wiem, że zdarzają się takie sytuacje, choć większość Banków stosuje oświadczenie o BIK na wniosku kredytowym.
2. Jeśli faktycznie nie podpisałeś żadnego wniosku i żadnych innych dokumentów, wtedy masz prawo wystąpić do Biura Informacji Kredytowej o rozpatrzenie reklamacji. W tej sytuacji przeprowadza się weryfikację danych operatora który wprowadził Twoja dane do systemu (Tobie niestety nie ujawnią danych osobowych operatora) i w razie potwierdzenia się informacji, iż dokonane zostało to bez Twojej wiedzy (nie będą posiadać Twojej pisemnej zgody) pracownikowi wprowadzającymi dane grozić będzie odpowiedzialność z tytułu prawa bankowego. Warto o to powalczyć bo każde zapytanie kredytowe widoczne jest na raporcie BIK przez okres 12 m-cy...

Pozdrawiam
waski78 / 83.18.244.* / 2009-08-04 21:07
ja sprobowalem raz i.........ostatni splacalem regularnie ale takiego czegos nie slyszalem wczesniej. chamst
wo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
uwagawazne / 94.42.63.* / 2009-07-04 09:28
Szanowni Panstwo :)

poniewaz teoretycznie eurobank s.a. nie obciaza Panstwa za rozmowy telefoniczne, nie sa Panstwo zobligowani do sluchania wyzwisk pod Panstwa adresem. Radze po prostu odbierac telefony i w razie wyzwisk, po prostu przerywac rozmowe. Bank nie moze Panstwa do niczego zmusic, a tym bardziej do wysluchiwania pod swoim adresem obelg. Mam nadzieje, ze beda Panstwo wszystkim swoim znajomym 'polecac' profesjonalne metody euro bank s.a., tak aby wiedzieli, ze z uslug eurobanku sie nie korzysta, bo mozna tylko na tym stracic.
QUB25 / 89.229.86.* / 2009-07-11 18:45
ja też tak myśle ludzie pracujący w dziale windykacj tego banku sa beszczelni też mam z nimi problem ale ja im powiedziałem że nie będą mną pomiatać i postanowiłem że każda ich rozmowe nagram na dyktafon i jeśli usłysze jakieś grożby czy zastrasznie mojej osoby to ide z tym odrazy na policje i proponuje robic tak wszystkim osoba które maja do czynienia z tymi ludzmi
wierny klient / 83.22.27.* / 2009-07-22 21:26
22.07.09.21.35....maja................jest prawda ze panowie w dziale windykacji sa jak hieny monitu nie przysla ale straszycumieja nawet ludzi ktorzy leza w szpitalu po groznym wypadku samochodowym , mozna ich prosic to glosem rozkazujacym kaza zaraz uregulowac parodniowe opoznienie. szefom banku trzeba pogratulowac takich pracownikow
ciekawa / 89.74.146.* / 2009-07-07 21:18
czy to prawda jezeli rate zaplacilam dopiero w czternastym dniu od ustalonej kara za zwloke moze wyniesc 1000 zl i czy pani ktora dzwonila i straszyla ze sie postara sama zebym zaplacila zato .i po jakim czasie jest sprawa oddana do komornika
były eurobankier / 89.174.33.* / 2009-07-08 17:26
nie prawda. Odsetki nie są duże, często jest to kilka-, kilkadziesiąt złotych przy takim terminie zwłotki
niezadowolona EUROBAN NIEEEEE / 89.74.146.* / 2009-07-04 23:02
TAK przerwac rozmowe a potem dzwonia do pracy robia awnture przy kierowniczkach ,ludzie kochani na jakim my swiecie zyjemy dwa lata splacam kredyt zostal mi jeszcze rok , doslownie dwa razy mi sie zdazylo ze o dwa tygodnie splacilam kredyt pózniej ,o malo wlos nie stracilam pracy jak nie odbieram telefonu dzwonia do pracy i zaczyna sie gechenna to tak sie postepuje z ludzmi jak tej pani powiedzialam ze przez takie telefony moge prace stracic powiedziala ze nic ja to nie obchodzi ona ma,wszyscy wiemy ze jak sie wezmie kredyt trzeba splacac nizaprzeczam ale czasami sie zdazaja rozne sytuacie losowe .I wy chcecie miec klientow w jaki sposob przyciagacie ludzi obiecalam sobie ze jeszcze rok sie z nimi pomecze i nigdy wiecej ,i moje komentarze beda sie ukazywaly codziennie tak jak ja sie czulam wysluchujac obelg takie same beda moje posty bede odradzac ludziom takiego banku .Widze ze podobne sytuacie mieli inni tak ze dla tego banku mowie NNNIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEE
klientka5 / 83.11.176.* / 2009-07-18 08:36
Mało że do pracy! Oni wydzwaniają po sąsiadach!!! To jest żenada! Jakaś masakra! W życiu się z czymś takim nie spotkałam. Jak mam odebrać od nich telefon to dostaję gęsiej skórki. Mężowi wczoraj pan przemiły powiedział, żeby poszedł na maliny albo jagody jak nie ma z czego zapłacić raty! I że jest kretynem. Wszystkim odradzam ten eurobank. Celowo nie piszę jego nazwy dużymi literami.
maryna / 195.177.210.* / 2009-09-30 14:14
Przygotowuje artykuł o Eurobanku i windykatorach. Czy można prosić o kontakt. Mój adres emailowy: klrklngr@yahoo.com
Pozdrawiam.
znekany / 194.187.183.* / 2009-07-02 17:25
W eurobanku mam juz 3 kredyt i styczność z tym bankiem od 3 lat. Przez cały ten okres zawsze terminowo spłacałem raty ale teraz od dwoch miesięcy z powodu trudności w firmie otrzymuję nieregularnie wypłatę i spłacam raty częsciowo. I to zaczeła się moja gehenna pracownicy z działu windykacji wydzwaniaja codziennie, spokojnie im tłumaczę dlaczego są opoźnienia, a oni jakby nigdy nic dzwonią następnego dnia. Ale dzisiaj to już był armagedoon. Zadzwoniła do mnie Pani z działu windykacji, krzyczała i groziła mi najpierw starałem się jej spokojnie wytłumaczyć dlaczego zalegam jeszcze z połową raty miesiecznej ale nic do niej nie docierało. W koncu zdenerwowany powiedziałem ze w takim razie w protescie na jej zachowanie koncze rozmowe, to dzwoniła jeszcze dwa razy tego samego dnia. Bardzo załuje ze wzielem kredyt w eurobanku, wspolpracownicy ktorzy tez teraz splacaja kredyty nieregularnie nie mają az takich przebojów. Strach i zastraszanie jak u rosyjskiej mafii. Szczerze nie polecam!!!
Agnieszka Browarna / 2009-07-09 12:13
Szanowny Panie,

jeżeli Klient odpowiednio wcześnie poinformuje bank o trudnej sytuacji życiowej i przewidywanych problemach ze spłatą zobowiązania kredytowego, bank może pomóc Klientowi, przychylając się do wniosku o restrukturyzację. Prośby takie rozpatrywane są indywidualnie. Ważne, aby w momencie składania wniosku nie było zaległości w spłacie rat i aby Pożyczkobiorca miał dotychczasową dobrą historię spłat. Podpis złożony pod pismem powinien być zgodny z podpisem, który Klient złożył w placówce na karcie wzoru podpisu. Klient składający tego typu prośbę powinien ją umotywować aktualną trudną sytuacją finansową oraz udokumentować tę trudną sytuację, uniemożliwiającą spłatę raty o określonej wysokości.

W sytuacji gdy Klient ma już zaległości w spłacie zobowiązania kredytowego, bank ma prawo podjąć działania windykacyjne, mające na celu wyegzekwowanie swoich wierzytelności. Proces windykacji w każdej instytucji przebiega według ściśle określonych zasad, chroniących zarówno prawa Klienta, jak i możliwość egzekwowania umowy przez usługodawcę. Kontakt z Klientami zalegającymi z płatnością przebiega zawsze na kilku etapach – od przypomnienia o upływającej dacie, przez prośbę o określenie terminu spłaty, po wezwanie do zapłaty. Ostateczne wezwanie ma zwykle miejsce w przypadkach krytycznych: długotrwałego braku kontaktu ze strony Klienta i znacznego przekroczenia terminów regulacji zobowiązań. Prosimy o informację o wszelkich uchybieniach bądź nieprawidłowościach, z jakimi się Państwo spotkaliście. Odpowiemy na każde zgłoszenie i wyjaśnimy indywidualnie każdą sprawę. Aby zapewnić szybki i sprawny proces weryfikacji zgłoszeń, prosimy o przesłanie informacji na adres: forum.zgloszenia@eurobank.pl.

Agnieszka Browarna
Ekspert
Euro Bank S.A.
romka / 83.8.33.* / 2010-04-22 19:23
pani Agnieszko mam pytanie od kilku miesiecy krucho jest z pieniedzmi a rate mam przewaznie do 15 ale z 6 razy zdazyło mi sie placic po 13 dniach i teraz w tym miesiacu tez tak jest przeciez pani pewnie tez nieraz sie cos zdazyło pozniej wpłacic i tzeba kilka razy dzwonic dziennie skoro mowiłam ze jak tylko dostane pieniadze to wpłace przeciez to jest nienormalne przeciez tez sa granice jakieies
euroNIE / 94.42.46.* / 2009-07-21 07:52
nawet falszywy adres e-mail podali. hehe. widzisz, jacy oni profesjonalni. nie radzilbym nic pisac, bo to nic nie da. dla picu tu p. Agnieszka odpisuje, ze niby dbaja o klientow. a jak dbaja to widzimy na wlasnych przykladach.
OMCIA / 77.253.119.* / 2009-07-19 19:03
PANI AGNIESZKO PODANY ADRES EMAIL JEST NIEPRAWIDŁOWY.PRÓBOWAŁAM WYSŁAĆ NA NIEGO WIADOMOŚĆ I POJAWIŁA SIĘ INFORMACJA,ŻE NIE MA TAKIEGO ADRESU.PROSZĘ O PODANIE PRAWIDŁOWEGO ADRESU.
Agnieszka Browarna / 2009-07-21 15:24
Szanowni Państwo,
adres, który podałam na forum jest poprawny. Nazwę należy wpisywać bez polskich znaków: forum.zgloszenia@eurobank.pl. W razie problemu z wysłaniem wiadomości, zapraszam do kontaktu na adres: agnieszka.browarna@eurobank.pl.

Agnieszka Browarna
Ekspert
Euro Bank S.A.
OMCIA / 77.254.52.* / 2009-07-18 18:00
TA PANI CHYBA NIE WIE CO PISZE.WCALE TO SIĘ TAK NIE ODBYWA ZE STRONY EURO BANKU.WRĘCZ PRZECIWNIE.ZA TRZY DNIOWE OPÓŻNIENIA PRZY KWOCIE NP.150 ZŁ LUB MNIEJ PRACOWNICY WINDYKACJI EURO BANKU OBRAŻAJĄ,UBLIŻAJĄ WYZYWAJĄC OD KOŁKÓW I TYM PODOBNYCH.KTO ZATRUDNIA TYCH LUDZI?GRATULUJĘ ŚWIETNEGO DOBORU PRACOWNIKÓW.OBY TAK DALEJ TO Z PEWNOŚCIĄ USTAWI SIĘ DO WAS KOLEJKA PO KREDYT.
grreg / 2009-07-17 15:28
Przez 3 tygodnie przeszedłem gehennę, codziennie kilkakrotne obrażanie, polecenia: "panie... biegiem do banku zapłacić zaległość, o przywłaszczeniu przez pana pieniędzy banku dowie się pracodawca, sąsiedzi, prasa" - to tylko część tego co przeszedłem po wyjściu ze szpitala, po zawale, bez możliwości wytłumaczenia się. Bliski byłem załamania, o innych sercowych atrakcjach nie wspomnę. Taki los mi zafundował eurobank wrocławski, z ich (jak się okazuje słynną na cały kraj ekipą "negocjatorów") działem windykacji, ludzie po jakichś "budowlankach", studiach (szkołach prywatnych) (mam szacunek do ludzi uprawiających ten trudny zawód), zatrudniony dwa miesiące w eurobanku i krzyczy na mnie przez telefon, prowokuje. Zgłaszam skargę na zachowanie tego pana (pan A. - ostrzegam przed nim - jest w stanie doprowadzić każdego do ostateczności swoją niekompetencją, chamstwem oraz lekceważeniem), a tu "pan" od skarg mówi, ze po przeanalizowaniu skargi - uznaje za bezzasadną - to są kpiny z ludzi. Brak możliwości komunikacji z przełożonymi tych panów, a to wszystko za poślizg w wys.630 złotych, przy kredycie ponad 30 000 !!! Wychodzę po zawale ze szpitala, żona straciła pracę, kredyt hipoteczny, a tu 630 złotych, obraza, że nie chciałem rozmawiać ze szpitala, z oddziału na którym nie wolno używać tel. komórkowych. Tak nie traktuje się przestępców w "republikach bananowych" Nie mam określenia na tego typu ludzi. może mi pomożecie - jak ich nazwać?


Pani Agnieszko.
Obowiązkiem dłużnika jest płacić w terminie, to wiemy, co zrobić jak 3 miesiące nie dostaję odpowiedzi na moją prośbę o zmniejszenie rat (chociaż przez okres moich przejściowych trudności)? Jak można dzwonić do pracodawcy z informacją, że przywłaszczyłem pieniądze banku? czy pytania: "czy pan jest mężczyzną?" należą do dozwolonych środków wyrazu w tym fachu? czy nie ma na to siły w XXI wieku w Unii Europejskiej.
Wiem Pani Agnieszko, "Obowiązkiem dłużnika jest płacić w terminie..."

P.S. Bardzo jestem zawiedziony takim postępowaniem, gdyż to kontrastuje z tym, jaki wizerunek kreujecie. Szkoda, bo miałem nadzieję, że żyję w normalnym kraju...

Pozdrawiam.
upośledzona wg pracownika waszego banku / 93.89.195.* / 2009-07-16 18:01
Owszem bank ma prawo podjąć działalności windykacyjne,ale nie wtedy ,gdy pierwszy raz zdarza się "poślizg",bo prawo bankowe chyba obowiązuje wszystkie banki i dopiero (zgodnie z umową ) po niespłaceniu pełnych 2 rat ma do tego prawo.Przedtem powinno się wysłać monit,a nie zastraszać i obrażać klientów.
niezadowolona EUROBAN NIEEEEE / 89.74.146.* / 2009-07-04 23:08
Ciekawa jestem czy takie dzwonienie kilka razy dziennie do domu i do pracy jest karalne przeciesz to jest nachalnosc .i nagabywanie
euromasakra / 94.42.63.* / 2009-07-04 09:22
Szanowny Panie,

wlasnie skorzystal Pan z promocji "zrob sobie przerwe w splacie kredytu" - tak reklamowanej przez euro w telewizji. teraz juz Pan wie, na czym to polega. Zgnoic klienta, nawyzywac go - to nasze metody, mamy nadzieje, ze jest Pan zadowolony ze wspolpracy.

Pozdrawiamy,
nowa 2 / 91.94.7.* / 2009-07-01 13:30
Moj tata podpisał umowe w euro banku o karte kredytową dostał karte pin i miał podpisana umowe sami zaproponowali mu karte .Karta była uruchomiona i wskazywało wszystko ok.natomiast po 1,5 miesiaca kiedy chciał skorzystac z tej karty okazało sie ze niema tam zadnych srodków.dzwoniac do banku kobieta powiedziała ze wniosek na karte jet nieaktualny dziwne bo decyzja była pozytywna 1,5 miesiaca temu a nagle po miesiacu juz nie i ze ma karte wywalic a umowe ma z bankiem podpisana i figuruje ze ma 4 tys na karcie czyli zmiejsza mu sie zdolnosc ,co najlepsze wniosek niewazny a umowa jest a pieniedzy niema złodzieje
batik3 / 89.75.152.* / 2009-06-24 20:35
NAJGORSZY BANK .OPROCENTOWANIE WYSOKIE,BARDZO NIENILI KONSULTANCJI.
SAMOWOLA.TRAGEDIA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
KAT KATÓW / 91.197.89.* / 2009-07-23 11:04
Biorąc kredyt trzeba go spłacić.To oczywiste!!! Wychodząc za mąż trzeba być wiernym swojemu mężowi.To oczywiste!!! Urodziłeś się człowiekiem to nim bądź. To oczywiste!!!
Czy ktoś zaprzeczy?
I tylko o to chodzi w tej walce z windykatorami eurobanku.
czarnulkoodpisz / 94.42.43.* / 2009-07-23 11:59
nie wypowiadaj sie na forum, jak jestes pijany, oki?
KAT KATÓW / 91.197.89.* / 2009-07-23 15:34
Ok.Już nie będę...
KAT KATÓW / 91.197.89.* / 2009-07-23 16:08
Ale obiecaj, że będziesz czytał(a) wątki ze zrozumieniem oki?
czarnulkoodpisz / 94.42.57.* / 2009-07-23 17:33
oczywiscie. nie pij wiecej. buzi.

Najnowsze wpisy

Kredyty samochodowe - najlepsza oferta: