Forum Forum finansoweKredyty

Uwaga na Eurobank !!!

Uwaga na Eurobank !!!

kibat / 212.76.33.* / 2006-04-10 15:28
Dzisiaj odebrałem raport o swojej osobie z Biura Informacji Kredytowej. Okazało się, że gdy kilka miesięcy temu starałem się o kredyt gotówkowy, pytałem tylko w kilku bankach o warunki, (nie podpisywałem żadnego wniosku kredytowego) to EUROBANK bez mojej wiedzy przesłał do BIK informacje, że złożyłem u nich wniosek o kredyt w kwocie 30000zł co jest nieprawdą gdyż tylko pytałem na jaki kredyt mogę liczyć. W efekcie złożyłem wniosek o kredyt w innym banku. Okazało się jednak, że dla innego banku nie jestem już wiarygodnym klientem gdyż kilka dni wcześniej EUROBANK odżucił mój wniosek o kredyt (KTÓREGO NIGDY NIE SKŁADAŁEM) lub, że próbuję zaciągnąć kolejny kredyt. W efekcie zostałem bez kredytu mimo, że nie mam żadnych zaległości kredytowych. Przestrzegam przed tym bankiem.
Wyświetlaj:
jestem i nic / 87.199.40.* / 2009-04-06 15:50
Ja tam place raty zaciagnietego kredytu systematycznie ale mam opinie taka ze naprawde i tu podzielam opinie wielu ludzi- tam pracuja niedouczeni i chamscy ludzie(oddzial w Belchatowie)Ciezko sie z nimi dogadac i mam nadzieje(zostaly dwie raty po 240 zl)ze juz nigdy nie bede musial rozmawiac z pracownikami Tego pozalsieboze banku!!
jendza1976 / 2009-03-25 14:16
ja również mam złe wspomnienia,jak narazie nie rozstrzygnięte.od 7 miesięcy czekam na decyzje w sprawie ubezpieczenia na wypadek utraty pracy.nie zostałem ani powiadomiony listownie ani pisemnie że zostaje wpisany do BIKu co jest absurdem.składki są wliczone w raty jakie powinienem płacić.jak dzwonie do eurobanku to odsyłaja mnie do ubezpieczycila a ubezpieczyciel twierdzi że tylko z bankiem na ten temat moze gadać.a w BIKu jestem i w przyszłości bede miec kłopoty.oferuja ubezpieczenie na wypadek utraty pracy a gdy ja sie traci oczekuja rat.mam ochote opowiedziec całemu światu w telewizji co to za BANK.i to sie nadaje do telewizji a nie tylko na forum.
kjgvhfr / 89.229.89.* / 2009-04-03 10:18
ouhjokujy67
kaja3223 / 89.229.4.* / 2009-03-27 19:59
No ok. To ja może skomentuje. W eurobanku spłaciłam pożyczkę 12 miesięcy przed
czasem. Miesiąc już czekam na rozpatrzenie reklamacji w związku ze zwrotem
ubezpieczenia za wcześniejszą spłatę. Oczywiście cisza. Durnie i tyle. Wczoraj
zadzwonili do mnie z ofertą.

Kredyt mogę wziąć w każdym banku, a Eurobank to naciągacze!!!!!!!
Andrzej Kowalczyk / 83.24.33.* / 2009-04-19 19:59
Mojej żonie dali duzy kredyt nie sprawdzając zdolności kredytowej. Raty jakie miała juz do spłaty wynosiły wielokrotność jej dochodu.
Jak można nazwać takie postępowanie banku? Tak postępuje uczciwy bank?
master_blaster / 94.42.59.* / 2009-04-19 21:16
a twoja pusta glowa rozumie, iz nie wszystkie banki, jakie daly twojej polowce kredyt, zraportowaly to do BIKu? jak zona to zataila, a z raportu z BIKU to nie wyszlo, to co myslisz? uderz sie w glowke, albo trzezwy pisz cos na forum!
Małpa / 78.28.9.* / 2009-04-29 17:35
Prawie wszystkie banki raportuja do Bik z wyjatkiem Lucas Bank.To nie pierwsza sytuacja ze banki udzielaja kredytu osobie ktora posiada juz tyle kredytów ze dochod przewyzsza płatnosci.Banki sugeruja sie tylko dobra historia kredytowa tzn niezaleganiem z platnosciami do chwili złozenia wniosku o kredyt.A jak naprawde kiedys cos sie stanie i klient przestanie spłacac ,cała wina spada na klienta.A bank umywa raczki i stawia warunki.A w mojej ocenie winien jest klient ktory wie ile ma kredytow i przemilcza taen fakt,ale bank tez jest winien i powinien ponosic konsekwencje swoich działan
ram / 77.114.81.* / 2009-04-23 00:45
naucz sie pisac cwoku jeden.
kibic / 77.115.19.* / 2009-04-24 10:38
a ty prostuj garb c****
jendza1976 / 2009-03-26 09:52
skoro pani agnieszka odpowie to jeszcze jedno.jak można poinformować klienta że do wyjaśnienia sprawy ma nie płacić rat a potem wpisać go do BIKu?klient jest zobowiązany do wysyłania wyciągów bankowych co miesiąc że pobiera kuronia a pani która to skanuje w eurobanku w mojej placówce skanuje to do niewłaściwej poczty ubezpieczyciela ,a klient dodatkowo ma stresa że dokumenty nie wpłynęły bo przychodzi takie powiadomienie.składana była skarga na tą panią i nic.jak dotąd tylko ja jestem winy.co to za bank gdzie pracowników chwalą a klientów olewają.to cos nie tak.wysyłane były listy ponaglające ale nie mam odpowiedzi,listy były polecone więc mam pokwitowania.
Agnieszka Browarna / 2009-04-03 11:19
eurobank odpowiada:

Informacje do BIKu wysyłane są przez cały okres trwania umowy kredytowej. W tej sytuacji proponuję Pani po zamknięciu pożyczki złożyć w placówce eurobanku pisemną prośbę o usunięcie danych z BIKu. Pani dane zostaną usunięte.
Informacje na temat złożonej przez Panią reklamacji może Pani uzyskać w każdej placówce eurobanku lub telefonicznie w Centrum Obsługi Klienta (nr tel. 19000).

Agnieszka Browarna
Ekspert
eurobank
petronela1978 / 213.199.219.* / 2009-04-28 13:31
a co pani ekspert z euorbank powie ,skoto w ostanim raporcei bikowskim państwa bank nie zaktualizował danych od stycznia 2009 r., ,w międzyczasie zostały dobrane kolejne pożyczki
a system reklamacji u państwa jest ropatrywany ponad miesiąc a z odpowiedzią pracownicy państwa działu reklamacji z tą samą odpowiedzią wydzwniają po kilka razy ???
Agnieszka Browarna / 2009-05-07 10:02
eurobank odpowiada:

Szanowna Pani,

Zgodnie z umową zawartą przez eurobank z BIK S.A., podobnie jak w przypadku pozostałych banków współpracujących z BIK, eurobank wysyła dane raz w miesiącu. Ostatnie dane zostały przekazane do BIK w dniu 27.04.2009. Jeżeli życzy sobie Pani, aby zostały wyjaśnione szczegóły Pani sprawy, zapraszam do kontaktu mailowego (agnieszka.browarna@eurobank.pl).

Okres rozpatrywania reklamacji to 14 dni roboczych. Jeżeli reklamacja ma złożony charakter, okres rozpatrywania reklamacji może się wydłużyć. Odpowiedzi na zgłoszenia reklamacyjne są przekazywane Klientom jeden raz. Wyjątkiem są sytuacje, gdy Klient poprosi o klika form odpowiedzi, np. telefoniczą i pisemną - wówczas otrzymuje tę samą odpowiedź kilkukrotnie.


Agnieszka Browarna
Ekspert
eurobank
x-x-x / 213.158.199.* / 2009-06-11 00:41
bardzo sie pani myli . pani ekspert
jendza1976 / 2009-04-09 08:26
nie powinno być tak że nie z winy klienta wpisywany jest on do BIKu.zawinił ubezpieczyciel a nie ja,teraz małżonka ma problemy z wzięciem kredytu bo ja jestem na liscie w biku.trzeba było powiedzieć że do wyjaśnienia sprawy mam płacic raty a jakby co zostanie mi to zwrócone.ale nie wy najlepiej odrazu wszystkich do jednego gara.NIE POLECE WAS NIKOMU,WRĘCZ PRZECIWNIE BĘDE NAMAWIAŁ ABY Z WASZEGO BANKU NIE KORZYSTALI>wy nie jesteści dla klientów.
xxxxxxxxxxxxxxx / 94.42.54.* / 2009-03-26 07:51
zapewne pani Agnieszka z Euro wypowie sie w tej sprawie ;)
noris1225 / 2009-03-24 09:01
Od dawna wiadomo że ta instytucja to łapacz rencistów tych mozna oszukać miałem u nich kredyt skonsolidowałem w innym ,wyplacili ubezpieczenie z oporem i odtod mam zakaz brania kredytu w eurob- podobny do nich jest city-finaszial,i wiele innych jedynymi do uczćiwszych to mbank ,gemonej żagiel, lukas dla stałych klijentów
centurion z Galicji / 80.53.173.* / 2009-03-23 08:04
Uwaga na treści umów ! nie czytajcie i nie podpisujcie od razu w banku !!! Czytałem 2 godziny i tak mnie nabrali. Wcisneli dodatkowe ubezpieczenie po wczesniejszej spłacie kredytu w paragrafie 10 umowy pożyczki... Patrzcie też na terminy ! Bank zastrzega sobie
prawo do tego, że dla niego terminy biegną 14 dni od wysłania listu do klienta na ostatni podany przez niego adres... Zaś dla banku... z chwilą doręczenia ... Na tzw. kłopotliwe pytania pracownicy banku odpowiadają, że trza było czytać umowę... tylko szkopuł w tym, że to nie klient tylko bank ja redagował.

NIE DAJCIE SIĘ NABIJAĆ W BUTELKĘ !!! CZYTAJCIE UMOWY !!!
Tomasz Wojciechowski / 83.20.142.* / 2009-03-22 19:38
Eurobank wysłał do BIK zapytanie. W zapytaniu oznacza się, ojaki produkt klient wnioskuje. Zapytanie w BIK pozostaje przez 12 m-cy. Nie jest równoznaczne z tym, że zaciągnałeś kredyty w Eurobanku. Pytać można w 10 bankach, i każdy zapewnie złoży zaytanie do BIK w celu oceny zdolności kredytowej.
N. / 81.190.237.* / 2009-03-22 22:27
Na większości wniosków kredytowych widnieje zapis że nie dłużej niż dwa lata.

Zapytania z eurobanku znikają po miesiącu. Wiem, bo sprawdzałem.
luis196630221 / 2009-03-15 17:49
PRZYŁĄCZAM SIĘ DO OSTRZEŻENIA WŁAŚNIE 12-03-2009 OTRZYMALAM TELEFON Z EUROBANKU O ODRZUCENIU MOJEGO WNIOSKU O KREDYT HIPOTECZNY .TRZYMANO DOKUMENTY PRAWIE MIESIĄC , A NA KOŃCU STWIERDZONO ŻE W PIĄTEK CZYLI 05-03-2009 ZMIENILY SIĘ KRYTERIA PRZYZNAWANIA TYCH KREDYTOW .JESTEM NA LODZIE MAM UMOWE PRZEDWSTEPNA PODPISANA ,NIERUCHOMOSC ZALICZKOWANA I CO TERAZ ? NIE MOGE POJAC DLACZEGO JESTEM TRAKTOWANA JAKO NOWY KLIENT POMIMO DOSTARCZENIA DOKUMENTOW W POLOWIE LUTEGO ,A ZMIANY NASTAPILY POCZATKIEM MARCA .DLA MNIE TAM PRACUJA NIEUDACZNICY KTORYM NIE ZALEZY NA SPRZEDAZY PRODUKTOW .
argh / 79.186.234.* / 2010-03-18 15:23
fakt jest mój chłopak spłaca wszystko terminowo a i tak nawiedzają ludżi w domu,dla mnie to nie jest nie normalne,maja bałagan i tyle,wypytując się rzeczy które ich niepowinny interesować
TOTOO0001 / 94.254.155.* / 2009-03-15 08:48
JA TEŻ OSTRZEGAM PRZED EUROBANKIEM. JUŻ MIESIĄC TEMU MIAŁEM DOSTAĆ KREDYT PRZY "REWELACYJNEJ ZDOLNOŚCI" A DO DZISIAJ NAWET NIE MA DECYZJI.... COŚ SIĘ Z NIMI DZIEJE NIEDOBREGO, MOŻE NAWET SIĘ ZMYJĄ Z POLSKIEGO RYNKU??? OSTATECZNIE BIORĘ KREDYT W BOŚ
668899 / 83.20.142.* / 2009-03-22 19:36
Ja dostałem kredyt 20.000,- decyzja w max 10 min. 18.03.09
Może kiepski oddział wybrałeś.
łukasz80 / 2009-03-14 18:34 / Bywalec forum
juz nie lubie tego banku
POMYSL TROCHE / 83.14.43.* / 2009-03-09 11:14
No skoro pytałes o kredyt to musieli to wpisac do komputera o zapytanie to czego sie dziwisz i nie musiales nic podpisac wystarczy ze dales im dowod i zniego Cie sprawdzili w komputerzea to bylo zapytanie a chyba normalne ze gdzies to zapytanie wysylaja a skoro Ci jeden bank odmowil puzniej drugi itd to normalne ze jak inne banki widza to tez nie dadza zastanow sie na wiecej pare razy co piszesz a puzniej pisz
Analfabetyzm / 83.168.106.* / 2009-05-09 14:43
A Ty najpierw zastanów się,czy warto cokolwiek i kogokolwiek obrażać na forum. Widzę jednak dobre wyście dla Ciebie, powrót do szkoły,bo takie błędy są gorsze niż wszystkie banki w naszym kraju.
AKM / 84.201.212.* / 2009-03-10 13:12
Klient spłacający nieterminowo ratę, stoi zawsze na przegranej pozycji. Taką właśnie sytuację wykorzystują windykatorzy wychodząc z założenia, że nikt nie powoła ich do odpowiedzialnośći za agresywne zachowania skoro sam nie jest w porządku. To naruszenie prawa na które coraz częściej nie zwraca się uwagi w naszym pięknym kraju. twarda ekonomia staje na pierwszym miejscu przed wartościami. Wątpię aby bank odpuścił klientowi spłatę zaciągniętych zobowiązań. Prędzej czy później je odzyska, z nawiązką naturalnie. Za taką politykę odpowiadają zarządy banków, to tam ustalana jest strategia wobec klienta. Podobno nic nie dzieje się bez przyczyny. Słaby bank ma niewielu klientów, udziela kredytów nawet kiedy istnieje ryzyko spłat. Potem drży o każdy niespłacony terminowo grosz. wymusza na pracownikach taktykę wobec klienta i koło się zamyka. klientów coraz mniej a nerwowość większa. Ludzie boją się stracić pracę, a dochody banku maleją. wewnętzrne rozliczenia odbijają się na wizerunku firmy i klientach.
N. / 81.190.237.* / 2009-03-09 17:50
Sam pomyśl, aby móc wysłać zapytanie do BIK potrzebny jest podpisany przez klienta wniosek kredytowy. I kup pan słownik!
lena0 / 79.187.129.* / 2009-03-16 13:37
Aby móc wysłać zapytanie - tak, aby się znaleźć w BIKu - wystarczy zapytanie, to ma ukrócić możliwość wzięcia kredytu jednocześnie w kilku placówkach w tym samym czasie.Jak ktoś jest wiarygodnym klientem, to wystarczy oświadczenie, że wniosek o kredyt nie został zrealizowany i po sprawie.W moim przypadku były 2 zapytania - o jednym wiedziałam, a drugi związany był z umową na kształcenie, kiedy podejmowałam studia.
OLKA JJ22 / 83.14.237.* / 2009-03-09 09:07
NIGDY WIECEJ EUROBANKU!!!PSEUDOBANKU JAK KTOS ZAUWAZYŁ!!!!!! BRAK KULTUTY WYCHOWANIA !!!!LUDZIE NIGDY NIE ZAKŁADAJCIE ,KONT W TYM BANKU ANI NIE BIERZCIE KREDYTÓW LEPIEJ JUZ PROVIDENT!!!! Z DALEKA OD NICH!!!!!!!!!!!
awertu / 95.160.228.* / 2009-04-17 21:48
brednie....................................................
SYLWIAWWW / 83.29.164.* / 2009-03-08 12:30
LUDZIE NIE NABIERAJCIE SIE NA EURO BANK!!!!!!!!BEZCZELNI I NIE WYCHOWANI LUDZIE TAM PRACUJA MAM WRAZENIE ZE BYL CASTING NA NAJBARDZIEJ CHAMSKICH I NIE KULTURALNYCH LUDZI BRAK WYCHOWANIA TACY WLASNIE LUDZIE PRACUJA W EUROBANKU.NIGDY WIECEJ Z USLUG TEGO BANKU NIE SKORZYSTAM .NAJGORSZY BANK POWINI W TV PROGRAM ONICH NAPISAC A O JEDNYM PANU Z MAŁOPOLSKI SIE STARAM ZEBY W GAZECIE NAPISALI.MAM NADZIEJE ZE SIE MI UDA....
MISIEK 123456 / 213.158.196.* / 2009-06-30 15:00
WITAM TAK JAK WIELU WYPOWIEM SIĘ TROCHĘ NA TEMAT WINDYKACJI EUROBANKU MAM ZALEGŁĄ JEDNĄ RATĘ NO I W SKRUCIE ZACZEŁO SIĘ TELEFONY OBRAŻANIE MOJEJ OSOBY MOICH RODZICÓW STRASZENIE ŻE SĄSIEDZI SIĘ DOWIEDZĄ ZAŻEKŁEM SIĘ JAK TO PANI Z WINDYKACJI POWIEDZIAŁA PŁAĆ TĄ RATE A JA JEJ NATO ŻE NOGA SIĘ PODWINEŁA I LEDWO NA ŻYCIE STARCZA A ONA MI NATO ''ŻREJ CHLEB Z WODĄ A RATE MA PAN ZAPŁACIĆ'' DLATEGO BĘDĘ ŻREĆ CHLEB Z WODĄ JA I MOJA RODZINA ALE TEN KREDYT SPŁACĘ JAK NAJSZYBCIEJ I ZARAZ POTYM SPRAWĘ ODDAM DO SĄDU GDYŻ WSZYSTKIE ROZMOWY MAM NAGRANE OCZYM OCZYWSCIE POINFORMOWAŁEM ROZMÓWCĘ NIE DAJCIE SIĘ .NAGRYWAJCIE WSZYSTKO ZAWSZE INFORMUJCIE ŻE NAGRYWACIE ABY NIKT TEGO NIE MÓGŁ PODWAŻYĆ NIE BÓJCIE SIĘ GDYŻ KAŻDY MA SWOJĄ GODNOŚĆ
MISIEK 123456 / 213.158.196.* / 2009-06-30 15:00
WITAM TAK JAK WIELU WYPOWIEM SIĘ TROCHĘ NA TEMAT WINDYKACJI EUROBANKU MAM ZALEGŁĄ JEDNĄ RATĘ NO I W SKRUCIE ZACZEŁO SIĘ TELEFONY OBRAŻANIE MOJEJ OSOBY MOICH RODZICÓW STRASZENIE ŻE SĄSIEDZI SIĘ DOWIEDZĄ ZAŻEKŁEM SIĘ JAK TO PANI Z WINDYKACJI POWIEDZIAŁA PŁAĆ TĄ RATE A JA JEJ NATO ŻE NOGA SIĘ PODWINEŁA I LEDWO NA ŻYCIE STARCZA A ONA MI NATO ''ŻREJ CHLEB Z WODĄ A RATE MA PAN ZAPŁACIĆ'' DLATEGO BĘDĘ ŻREĆ CHLEB Z WODĄ JA I MOJA RODZINA ALE TEN KREDYT SPŁACĘ JAK NAJSZYBCIEJ I ZARAZ POTYM SPRAWĘ ODDAM DO SĄDU GDYŻ WSZYSTKIE ROZMOWY MAM NAGRANE OCZYM OCZYWSCIE POINFORMOWAŁEM ROZMÓWCĘ NIE DAJCIE SIĘ .NAGRYWAJCIE WSZYSTKO ZAWSZE INFORMUJCIE ŻE NAGRYWACIE ABY NIKT TEGO NIE MÓGŁ PODWAŻYĆ NIE BÓJCIE SIĘ GDYŻ KAŻDY MA SWOJĄ GODNOŚĆ
MISIEK 123456 / 213.158.196.* / 2009-06-30 15:00
WITAM TAK JAK WIELU WYPOWIEM SIĘ TROCHĘ NA TEMAT WINDYKACJI EUROBANKU MAM ZALEGŁĄ JEDNĄ RATĘ NO I W SKRUCIE ZACZEŁO SIĘ TELEFONY OBRAŻANIE MOJEJ OSOBY MOICH RODZICÓW STRASZENIE ŻE SĄSIEDZI SIĘ DOWIEDZĄ ZAŻEKŁEM SIĘ JAK TO PANI Z WINDYKACJI POWIEDZIAŁA PŁAĆ TĄ RATE A JA JEJ NATO ŻE NOGA SIĘ PODWINEŁA I LEDWO NA ŻYCIE STARCZA A ONA MI NATO ''ŻREJ CHLEB Z WODĄ A RATE MA PAN ZAPŁACIĆ'' DLATEGO BĘDĘ ŻREĆ CHLEB Z WODĄ JA I MOJA RODZINA ALE TEN KREDYT SPŁACĘ JAK NAJSZYBCIEJ I ZARAZ POTYM SPRAWĘ ODDAM DO SĄDU GDYŻ WSZYSTKIE ROZMOWY MAM NAGRANE OCZYM OCZYWSCIE POINFORMOWAŁEM ROZMÓWCĘ NIE DAJCIE SIĘ .NAGRYWAJCIE WSZYSTKO ZAWSZE INFORMUJCIE ŻE NAGRYWACIE ABY NIKT TEGO NIE MÓGŁ PODWAŻYĆ NIE BÓJCIE SIĘ GDYŻ KAŻDY MA SWOJĄ GODNOŚĆ
fhdhffhdtu / 84.40.181.* / 2009-07-06 01:33
Mój drogi, jak zapewne wiesz, aby nagranie mogło stanowić dowód w postępowaniu karnym musi zostać nagrane na dyktafonie kasetowym a nie cyfrowym.
posejdon12 / 95.160.228.* / 2009-04-17 21:53
Słuchaj pani inteligentna:( programy TV się kręci nie pisze!!!!!!!!!!!!
zzz1983 / 83.4.56.* / 2009-04-02 17:34
jesteś małym nic nie wartym człowieczkiem oceniającym ludzi, którzy cięzko pracują na takich jak ty.
mandrynka1 / 78.8.125.* / 2009-04-02 16:03
szanowny Panie, narzeka Pan zapewne na windykację. wystarczy więc wpłacać tylko TERMINOWO raty a na pewno nie będzie miał Pan do czynienia z windykacją. ci ludzie nie mają być mili tylko SKUTECZNI!!!! bank to nie instytucja charytatywna żeby udzilić kredyt, a potem chodzić i prosić o zwrot WŁASNEJ gotówki!
mandrynka1 / 78.8.125.* / 2009-04-02 16:03
szanowny Panie, narzeka Pan zapewne na windykację. wystarczy więc wpłacać tylko TERMINOWO raty a na pewno nie będzie miał Pan do czynienia z windykacją. ci ludzie nie mają być mili tylko SKUTECZNI!!!! bank to nie instytucja charytatywna żeby udzilić kredyt, a potem chodzić i prosić o zwrot WŁASNEJ gotówki!
hanka-kasia / 83.17.30.* / 2009-04-13 16:44
prosić o zwrot WŁASNEJ gotówki! ????? to tak jak zarząd dróg z własnej kasy płaci za szkody powstałe na drogach którymi zazrądzają??? koń by się uśmiał.Ci Panowie powiini być mili z definicji ;bo gdzie pracowali gdyby brakło kredytobiorców i dłużników??
łukasz80 / 2009-02-28 19:08 / Bywalec forum
najlepiej nie miec konta w banku jak Kaczyński
asdfhfjkdfhsdhfhsdfsd / 94.42.45.* / 2009-02-28 20:21
sorki, ale Kaczynski ma juz kontko, dzisiaj na tvn24 jakos mowili o tym, swiat sie zmienia, zmienia sie i PiS ;)))) i to nawet netkowe ma, hehehe....
pink1 / 2009-02-26 12:23
ja tez jestem klientem euro i niestety zdazylo mi sie miec nieprzyjemna rozmowe z ich przedstawicielem.spoznilam sie 8 dni i juz rozpoczela sie akcja.najpierw okropnie chamski pan pojechal do moich rodzicow ktorzy mieszkaja 50 km ode mnie.na niego trafila moja chora mama na ktora krzyczal nie baczac ze jest na klatce schodowej az sasiedzi powychodzili z domow.potem przyjechal do mojej miejscowosci gdzie wypytal sie najpierw ludzi o mnie (miejscowosc bardzo mala -wszyscy sie znaja)narobil mi wsydu no i trafil na moja tesciowa ktorej tez sie za mnie dostalo .malo mu bylo wiec wieczorem do mnie zadzwonil i nawrzeszczal.mam pytanie co taki bank robi z ludzmi ktorzy wogole nie placa?mnie straszyl juz sadem.mam w rodzinie osobe pracujaca w banku ale nie tym.podpowiedziano mi ze przedstawiciel nie ma prawa mnie straszyc nachodzic a tym bardziej krzyczec.moge mu nie otworzyc nawet drzwi nie musze zgodnie z prawem go wpuszczac do domu.podobno najlepiej na ich krzyk reagowac krzykiem u mnie to zdalo egzamin.teraz nie odbieram tel.nie otwieram drzwi raty splacam i mam spokoj.bylam w eurobanku-tam poiformowano mnie ze na taka osobe mozna zlozyc skarge tylko gdzie?tego nie powiedzieli.powiem jedno,jezeli wszyscy bedziemy tylko pisac i sie zalic nic to nie da.moze lepsza bylaby inwazja skarg na przedstawicieli?moze wkoncu cos by zrobili.mam wrazenie ze wiekszosc tych przedstawicieli z takim podejciem do ludzi nigdzie nie znalazla pracy i na takich jak my sie odstresowuja.nie mowie o wszystkich bo oczywiscie jak wszedzie tak i tu znajduja sie wyjatki.
re0511 / 89.76.47.* / 2009-05-15 13:59
Zastanawiam się co można zrobić by ukrócić te chore procedury eurobanku -żyjemy w państwie prawa i pewne reguły nas obowiązują -nie może być tak ,że jakiś pan X dzwoni i krzyczy mówiąc ,że to jego praca i tak należy postępować(egzekwować należności w tak sposób)skandal -proponuje zbiorowy pozew do Sądu .
asj,hdasjksdhjasd / 94.42.38.* / 2009-05-15 19:32
a co ten pozew Tobie da? po prostu przestancie korzystac z tego parabanku i namawiajcie do tego znajomych. wtedy prezesik przestanie sie cieszyc!
kryzys7r / 79.191.8.* / 2009-04-16 21:52
euro bank to h...e /windykacja/
euro bank to h...e /windykacja/
trk / 83.9.172.* / 2009-03-22 00:54
Zawsze najbardziej pokrzywdzeni są ci którzy nie chcą oddać pieniędzy,które pożyczyli...Ciekawe...
neta / 145.237.72.* / 2009-04-20 14:34

Zawsze najbardziej pokrzywdzeni są ci którzy nie chcą oddać pieniędzy,które
pożyczyli...Ciekawe...


Akurat nie zawsze-na spóźnioną ratę można się umówić z godnośćią i bez obelg, ale może i Ty "Trk" pracujesz w windykacji i tego nie wiesz...
-ag- / 84.10.16.* / 2009-03-25 00:19
Ty to masz gadane.Poczytaj FREUDA o swoim "MALYM EGO".
Nie dociera do ciebie ze jest roznica miedzy "NIE CHCIEC, A NIE MOC"?!
Agnieszka Browarna / 2009-03-20 17:48
eurobank odpowiada:

Proces windykacji w każdej instytucji wiąże się ze ściśle określonymi zasadami działania. Podobnie w eurobanku - na samym początku, po przekroczonym terminie zapadalności raty (czyli po dniu raty określonym w harmonogramie spłat) dzwonimy do Klienta i przypominamy o tym, że termin płatności raty już minął. Oczekujemy jego gotowości do współpracy w tym zakresie. Jeżeli mimo naszego przypomnienia kredytobiorca nie ureguluje zaległości, przechodzimy do kolejnych, bardziej stanowczych kontaktów.

Rozumiemy, że to nie są przyjemne rozmowy jednak konsekwentne egzekwowanie spłaty rat wiąże się z dbałością o rentowność naszych działań i kondycję finansową banku. Osoby, które mają w związku z tym procesem zastrzeżenia prosimy o przesyłanie maila na adres: agnieszka.browarna@eurobank.pl. Wyjaśnimy każdą zgłoszoną sprawę możliwie jak najszybciej.

Agnieszka Browarna
Ekspert
eurobank
nick231 / 83.16.144.* / 2009-04-05 23:26

Proces windykacji w każdej instytucji wiąże się ze ściśle określonymi zasadami
działania. Podobnie w eurobanku - na samym początku, po przekroczonym terminie
zapadalności raty (czyli po dniu raty określonym w harmonogramie spłat) dzwonimy do
Klienta i przypominamy o tym, że termin płatności raty już minął. Oczekujemy jego
gotowości do współpracy w tym zakresie. Jeżeli mimo naszego przypomnienia
kredytobiorca nie ureguluje zaległości, przechodzimy do kolejnych, bardziej
stanowczych kontaktów.

Rozumiemy, że to nie są przyjemne rozmowy jednak konsekwentne egzekwowanie spłaty rat
wiąże się z dbałością o rentowność naszych działań i kondycję finansową banku. Osoby,
które mają w związku z tym procesem zastrzeżenia prosimy o przesyłanie maila na
adres: agnieszka.browarna@eurobank.pl. Wyjaśnimy każdą zgłoszoną sprawę możliwie jak
najszybciej.

Agnieszka Browarna
Ekspert
eurobank


Pani Agnieszko,
dobrze, że Wasi windykatorzy na mnie nie trafili. Dałęm radę Justici i Krukowi
i biedni są ci ludzie co dają się zastraszyć jeżeli tylko spóźnili się ze spłatą.
tyle.
centurion z Galicji / 80.53.173.* / 2009-04-01 09:09
Pani Agnieszko !

Wy, a raczej Pani chlebodawcy nie rozumiecie niczego poza... ZYSKIEM za wszelka cenę.
Dowód : umowa kredytu gotówkowego ... Znalazłem 3-4 klauzule naruszające moje prawa jako klienta waszego pożal się Boże banku. Nie wiem, czy nie jesteście na tyle świadomi, że sporą części zapisów konstruowanych przez was umów klient może zaskarżyć nawet po ich... PODPISANIU !?

Nie jesteście świadomi !? To poczytajcie sobie uważnie to co wciskacie klientom do podpisania !!! Porównajcie chociażby zapisy o prawach banku i prawach klienta !!!
bbbbbankowy / 85.193.244.* / 2009-03-12 21:29
Dlaczego osoby które terminowo spłacają raty nigdy nie narzekają na banki? Ciekawe?
centurion z Galicji / 80.53.173.* / 2009-04-01 09:17
2009-03-12 21:29:41 | 85.193.244.* | bbbbbankowy
Dlaczego osoby które terminowo spłacają raty nigdy nie narzekają na banki? Ciekawe

Spłaciłem kredyt... 32 miesiące przed terminem w eurobanku... i za to bank usiłował naliczyć mi dodatkową opłatę.... W 99% banków klienci wcześniej spłacający swoje wierzytelności są nękani dodatkowymi opłatami....
Agnieszka Browarna / 2009-04-03 11:15
eurobank odpowiada:

Pożyczkobiorcy przysługuje prawo do spłaty całości lub części zobowiązania przed terminem określonym w umowie. Ważne jest aby pisemnie zadeklarować wcześniejszą spłatę nie później niż 3 dni przed terminem najbliższej raty (określonym w harmonogramie spłat). Wcześniejsza spłata nie wiąże się z dodatkowymi opłatami.

Agnieszka Browarna
Ekspert
eurobank
kaja3223 / 89.229.4.* / 2009-03-27 19:56
No ok. To ja może skomentuje. W eurobanku spłaciłam pożyczkę 12 miesięcy przed czasem. Miesiąc już czekam na rozpatrzenie reklamacji w związku ze zwrotem ubezpieczenia za wcześniejszą spłatę. Oczywiście cisza. Durnie i tyle. Wczoraj zadzwonili do mnie z ofertą.

Kredyt mogę wziąć w każdym banku, a Eurobank to naciągacze!!!!!!!
tolcia / 77.113.72.* / 2009-03-11 16:10
Ten komentarz nie dotyczy samego banku, miej na uwadze że windykatorzy to nie pracownicy banku lecz firmy zewnętrznej. nie możesz więc winić za ich zachownanie Banku.
basiako / 79.188.7.* / 2009-03-10 12:40
ja tez mam kredyt w eurobanku i też zdarzyło mi sie opóźnienie w zapłacie za ratę kredytu, chyba nawet ponad dwa tygodnie, zadzwoniła do mnie pani z banku, powiedziała, że nie wpłynęła rata i zapytała kiedy zapłacę, ja powiedziałam, że na następny dzień i tak też zrobiłam. wszystko było ok i mam nadzieję, że tak pozostanie.
~~~~~~~~~~~~~~ / 83.20.88.* / 2009-03-06 16:56
rzeczywiście ten eurobank O.o troche przesadza,
chciałam wziasc kredyt na spłatę drugiego kredytu, wszystko sie dobrze układało, dostarczaliśmy takie dokumenty o jakie proszono, ponieważ mój mąż pracuje za granica.
Po jakimś czasie ta cala rada banku czy cos tam, przyjęła decyzje o nieudzielanie kredytów osobom pracującym za granica. Chwiałabym jeszcze powiedzieć ze wniosek o kredyt złożyliśmy razem z mężem jeszcze grubo 2 miesiące temu, nie rozumiem tej nagłej zmiany decyzji... Wg mnie ten bank oszukuje swoich klientów i nie daje szansy ludziom, którzy potrzebują wziasc kredyt... bardzo się zawiodłam, ponieważ są także niekompetentnymi pracownikami i nawet nie dostałam żadnego wyjaśnienia w sprawie odrzucenia wniosku
nabij / 89.108.232.* / 2009-03-05 17:19
oj coś mi się wydaje, żę po 8 dniach od daty spłaty raty żaden z windykatorów nie udaję się do miejsca zamieszkania klienta. Śmiem twierdzić iż było to już spóźnienie conajmniej 90 dni po terminie. W każdym banku działają firmy windykacyjne, i to nie ona tworzą wizerunek danego banku tylko tworzą go doradcy, którzy sprzedali Pani kredyt.
Jakie zasady odzyskiwania głuuuugów - bo to już jest dług nie kredyt!! ztak więc Pani plecie bzdury do widzenia!
zorientowany / 83.14.194.* / 2009-03-04 23:28
Nie ukrywaj sie, to nie bedą Cie szukać po rodzinie. Gdybyś odbierał telefon to nikomu by sie nie chciało za Tobą jeżdzić. A te 8 dni spóżnienia to chyba jakis żart
hihi / 94.42.35.* / 2009-02-26 18:59
oszlalas, oni tak sa szkoleni, to nie jego widzimisie, oni mu placa za to. bylo goscia kopna c w dupe, wsadzic w kopke łajna i niech sobie jedzie.
mmarcinn / 83.16.30.* / 2009-02-26 13:58
Nie wiem czy chamskie postepowanie pracownikow eurobanku jest norma czy moze sa to tylko sporadyczne wystepki. Sadzac po ilosci wpisow na tym i innych forach smiem twierdzic, ze bank przyjal dziwna polityke dzialania na polu zagrozonych kredytow.
Sam mialem watpliwa przyjemnosc rozmowy z windykatorem tego banku. Tak jak moich przedmowcow, pan windykator potraktowal jak gowniarza ktoremu mozna nawciskac i wyladowac na nim swoje frustracje. Wiem, to jego praca i zapewne jest rozliczany z jej efektow. Niestety ktos zapomnial, ze szybsze sciagniecie zaleglej raty wcale nie jest korzystniejsze od pozytywnego wizerunku banku wsrod konsumentow. Nie potrafie zrozumiec, ze w dzisiejszych czasach komus nie zalezy na powtarzalnosci sprzedazy. W przypadku spoznienia ze splata zobowiazania bank ma narzedzia zeby to sobie zrekompensowac, w postaci chociazby odsetek...
Po telefonie z dzialu windykacji eurobanku, napisalem oficjalna skarge i wyslalem do odpowiedniego departamentu. Nie musialem dlugo czekac na odpowiedz, przyszla w ciagu kilku dni listem poleconym. Po otworzeniu koperty przeczytalem oficjalne, imienne i odnoszace sie konkretnie do mojego przypadku przeprosiny jednego z dyrektorow banku.
Czy to mnie usatysfakcjonowalo? Trudno powiedziec, na pewno bylo w pewien sposob milo, ze sparawa nie przeszla bez echa.
Jezeli kazdy z obrazanych klientow napisze takie pismo i wysle, mysle, ze bank bedzie musial zweryfikowac system dzialania windykacji. To przeciez w jego interesie....
pink1 / 2009-02-26 14:59
gdzie szukac adresu do do tego departamentu?chcialabym napisac skarge ale nie wiem gdzie ja wyslac?pomozcie
Agnieszka Browarna / 2009-03-20 17:45
eurobank odpowiada:
Prosimy o informację o wszelkich uchybieniach bądź nieprawidłowościach,
z jakimi się Państwo spotkaliście. Odpowiemy na każde zgłoszenie i wyjaśnimy indywidualnie każdą sprawę .

Aby zapewnić szybki i sprawny proces weryfikacji zgłoszeń, prosimy o przesłanie informacji na adres: agnieszka.browarna@eurobank.pl.

Agnieszka Browarna
Ekspert
eurobank
ak29 / 87.105.210.* / 2009-04-02 09:54
już dwa razy składałam skargę w oddziale Eurobanku nawet dostałam kopię potwierdzoną pieczątką z datą wpływu to było jakiś rok temu - do dnia dzisiejszego zero odpowiedzi szkoda czasu na ten bank trzeba spłacić zaciągnięty kredyt i jak najdalej od tego banku oczywiście wśród znajomych i osób pytających o ten bank wystawiam zawsze taką samą opinię JAK NAJDALEJ OD TEGO BANKU.
0000 / 77.114.73.* / 2009-03-23 16:44
kim pani jest że,zbiera pani opinie
Agnieszka Browarna / 2009-03-24 11:34
eurobank odpowiada:

W nawiązaniu do pytania informuję, że jestem pracownikiem eurobanku, upoważnionym do zbierania opinii Klientów na temat banku .

Agnieszka Browarna
Ekspert
eurobank
marutcin / 83.24.191.* / 2009-02-24 18:12
Ja też jestem klientem EUROBANKU i mogę napisać z czystym sumieniem że w tym banku
kredytu już nigdy więcej nie wezmę,krótkie wyjaśnienie.Po stracie pracy dodatkowej nie
miałem na zapłacenie rat na to mi konsultant banku ,,nie ma problemu niech pan weźmie
kredyt w PROVIDENCIE i będzie miał pan na kolejną ratę"dobry bank...
J.K / 79.162.179.* / 2009-03-25 15:51
Dziwią mnie nie które komentarze.Po prostu jak się bierze kredyt to trzeba go spłacać.Każdy powinien liczyć się z faktem że jest kryzys na rynku pracy.O ile ktoś chce żyć jak bonzo to trzeba zarabiać jak bonzo.Eurobank udziela kredytów każdemu kto ma zdolność kredytową. Można wnioskować z komentarzy że większość przeciwników eurobanku to osoby które mają żal bo nie otrzymały kredytu.Niema tak że kredyt dostaje się na ładne oczy.Każdy obywatel naszego kraju ma swobodę wyboru banku w którym chce mieć konto lub uzyskać pożyczkę.
Solidarna / 83.168.106.* / 2009-05-10 00:14
Mnie również dziwi pisanie takich bzdur. Jeżeli ktokolwiek byłby bonzo jak wyżej napisane, to po co komuś takiemu jakiś głupi kredyt w banku. A jeżeli chodzi o innych skoro sytuacja zmusza do zaciągnięcia kredytu lub pożyczki,to skąd nagle może wiedziedz, iz może na drugi dzień dołączyć do długiej listy bezrobotnych.Życzę wysokich zarobków i brak strachu przed utratą pracy,natomiast innych popieram i walczcie o swoje prawa i godność.
neta / 145.237.72.* / 2009-04-20 14:44

2009-03-25 15:51:29 | 79.162.179.* | J.K
Dziwią mnie nie które komentarze.Po prostu jak się bierze kredyt to trzeba go
spłacać.Każdy powinien liczyć się z faktem że jest kryzys na rynku pracy.O ile ktoś
chce żyć jak bonzo to trzeba zarabiać jak bonzo.Eurobank udziela kredytów każdemu kto
ma zdolność kredytową. Można wnioskować z komentarzy że większość przeciwników
eurobanku to osoby które mają żal bo nie otrzymały kredytu.Niema tak że kredyt dostaje
się na ładne oczy.Każdy obywatel naszego kraju ma swobodę wyboru banku w którym chce
mieć konto lub uzyskać pożyczkę

Zaraz zaraz, czegoś chyba nie zrozumiano...Poczytaj może trochę uważniej powyższe komentarze, a przynajmniej kilka z nich. Ci ludzie nie skarżą się że windykatorzy każą im spłacać kredyt, tylko na sposób załatwienia tej sprawy. Tak nie można postępować nawet z dłużnikami, Euro Bank się broni, że windykatorzy nie są ich pracownikami-mnie to nie obchodzi, oni się na ten Bank powołują, więc Bank traci klientów. Prosta sprawa. Proszę czytać tekst ze zrosumieniem Pozdrawiam.
marutcin / 83.24.191.* / 2009-02-24 17:50
Ja też jestem klientem EUROBANKU i mogę napisać z czystym sumieniem że w tym banku kredytu już nigdy więcej nie wezmę,krótkie wyjaśnienie.Po stracie pracy dodatkowej nie miałem na zapłacenie rat na to mi konsultant banku ,,nie ma problemu niech pan weźmie kredyt w PROVIDENCIE i będzie miał pan na kolejną ratę"dobry bank...
ebklientka / 83.23.129.* / 2009-03-12 20:48
Ludzie czytam te komentarze i nie wierzę po prostu, idziecie do banku i mówicie jakimi to jesteście super rzetelnymi ludźmi, dostajecie kredyt i co? Nie potraficie spłacić raty w terminie tym bardziej, ze akurat w eurobanku można sobie wybrac termin raty.
Wiem, że różni doradcy tam pracują, z tymi z którymi miałam doczynienia byli mili i kompetentni i chętni do pomocy, a z róznymi bankami miałam już doczynienia. A windykacja może i jest chamska ale jeśli rozmawia się stanowczo i nie unika to i z nimi da się dogadać.Bank ma głaskać po główce ludzi, którzy ciągle się spóźniają ze spłatą.....śmieszne.Troche samokrytyki.
Chyba nie korzystaliście z usług providenta skoro macie takie opinie.

Najnowsze wpisy

Kredyty hipoteczne - najlepsza oferta: