Forum Forum finansoweKarty

Uwaga, na karty kredytowe GE Money Banku (karty Makro)

Uwaga, na karty kredytowe GE Money Banku (karty Makro)

firma / 82.139.31.* / 2009-02-01 18:50
Uwaga, uwaga, przestrzegam przed tym bankiem !!!!

Naprawdę zastanówcie się 1000 razy zanim wpadniecie w jego sidła. Bank w ogóle nie dba o interes klienta tylko o swój !!! Potwierdzone nie tylko na moim przykładzie.
Otóż, pewnego dnia będąc na zakupach w hali Makro podeszła do mnie pani z propozycją wymiany karty na nową. Tu już jest pierwsze kłamstwo. Usiadłem przy stoliku i oznajmiła mi, że to karta kredytowa GE money banku, która mnie nic nie kosztuje. Jeszcze zaoferowała bony za każde wydane 1000zł dostałem 10zł. Wszystko wyglądało pięknie do czasu.....
Przychodziły wyciągi, spłacałem całą kwotę wykorzystaną z karty kredytowej w terminie zgodnym z umową. Wszystko zgodnie z zasadami bo jeśli spłacasz w terminie to nie ponosisz kosztów.........
Po paru miesiącach okazało się, że mam zaległość i odsetki od niespłaconych kwot. Dlaczego ? Otóż szanowna pani podpisując ze mną umowę zaznaczyła, że chcę UBEZPIECZENIE !!! Ja nie miałem nawet kopii tego aneksu do umowy !!! Dowiedziałem się po dłuższym czasie, że zostały mi naliczone odsetki wskutek nie spłacania wymaganej kwoty w określonym czasie !!! Dlaczego ?
Oczywiście pobierali sobie koszty ubezpieczenie (10-30zł miesięcznie). Nie miałem o nich pojęcia i spłacałem tyle ile wykorzystałem !!! Więc nie powinienem płacić odsetek od wykorzystanej kwoty z karty. Byłem w błędzie. Nie dajcie się nabrać !!!
Pisałem wyjaśnienia do banku w tej sprawie. Oczywiście odpisali, że zapoznałem się z umową i podpisałem, itp. Szkoda, że akurat części dotyczącej jakiegoś ubezpieczenia nie otrzymałem !!!
Powiem prosto. Są to zwykli oszuści i naciągacze !!! Dla mnie 300 czy 500 zł nie ma znaczenia bo w innych bankach posiadam złote karty kredytowe i nigdy nie miałem takiego problemu jak z GE money bankiem !!!
Posiadam konta kilkanaście lat w innych bankach np. ING, BPH i mogę je z czystym sumieniem polecić. Nie są tanie ale dbają o klienta i są „ludzkie”. Natomiast GE MB żeruje na klientach i dąży tylko do tego by jak najwięcej mieć dla siebie kosztem zwykłych obywateli. Stosuje nieuczciwe praktyki marketignowe. W umowach z tym bankiem są: kruczki, haczyki, zawiłości oraz całkowity brak poinformowania klienta o wszelkich niedogodnościach.
Jestem strasznie zawiedzony i nie pozostawię tej sprawy bez echa. Moja wyżej opisana sytuacja powinna pojawić się w mediach: TV, radio, gazety i innych by uchronić niedoinformowanych klientów przed pułapkami w banku GE MB.
Wyświetlaj:
wojtek123 / 79.191.4.* / 2010-01-19 00:38
Właśnie wypowiadam umowę. Nie wiem czy mi się to uda ale na pewno napiszę do UOKiK. Skusiłem się, żebym nie musiał nosić gotówki. Przestrzegam i na pewno nie dam się nabrać. Otrzymuję wykaz transakcji. Na stronie 1 są transakcje i moje wpłaty (z ironicznym dziękuję). Wpłacam kwotę z 1 strony od razu po otrzymaniu wyciągu ( w tym samym albo najdalej w następnym dniu) z pozycji "suma transakcji" myśląc, że jest o.k. Ale nie bo na stronie drugiej nalicza mi się opłatę 39,00 zł za obsługę karty. Przyznaję - moja wina, że nie popatrzyłem na drugą stroną. Dzwonię na infolinię a tam tłumaczą mi, że jak nie zapłaciłem tej kwoty to naliczają mi odsetki kredytowe od całej kwoty z danego okresu rozliczeniowego. Tak od czterech lat i odsetek jest ponad 700,00 zł. Oczywiście w żaden sposób nie potrafię sprawdzić czy wyliczenie odsetek jest prawidłowe. Perfidia polega na tym, że nikt z banku nie wezwał mnie do zapłaty zaległości, nawet telefonicznie. Wręcz przeciwnie - przyznali mi, z własnej inicjatywy, większy limit. Specjalnie czekali, żeby odsetki im rosły. Z czymś takim nie spotkałem się w innych bankach.
Właśnie wypowiadam umowę
Ktoś lub Coś / 85.193.235.* / 2010-04-03 21:06
Witam


Otrzymuję wykaz transakcji. Na stronie 1 są transakcje i moje wpłaty (z ironicznym
dziękuję). Wpłacam kwotę z 1 strony od razu po otrzymaniu wyciągu ( w tym samym albo
najdalej w następnym dniu) z pozycji "suma transakcji" myśląc, że jest o.k.

Panie Wojtku na 1 stronie jest Minimalna wymagana miesięczna spłata oraz Termin spłaty Jeżeli wpłacił pan tą pozycje w odpowiednim terminie to informuję iż nie będzie naliczona kara za obsługa nieterminowej spłaty ale ....na następnym zestawieniu będą naliczone odsetki

zaś na drugiej stronie znajdują się dane typu:
Saldo początkowe, Wpłaty, Rozliczone transakcje, Odsetki Opłaty oraz Saldo Końcowe

a teraz najważniejsze "Kwota do wpłaty, którą należy dokonać aby skorzystać z okresu bezodsetkowego od transakcji bezgotówkowej ( Zapłata ). ,WYMAGANA SPŁATA (ta nie szczęśliwa ) bo w tym miejscu na pewno była zawarta kwota zakupów pana oraz ta opłata 39zł roczna obsługa za kartę.


Dzwonię na infolinię a tam tłumaczą mi, że jak nie
zapłaciłem tej kwoty to naliczają mi odsetki kredytowe od całej kwoty z danego okresu
rozliczeniowego.

a co o tym piszą Panie Wojtku w umowie?


Tak od czterech lat i odsetek jest ponad 700,00 zł.


a dlaczego nie czyta Pan zestawień

Oczywiście w żaden
sposób nie potrafię sprawdzić czy wyliczenie odsetek jest prawidłowe

to proszę zadzwonić i wymagać od konsultanta aby wysłał do pana zbiorcze zestawienie w celu sprawdzenia

Perfidia polega na
tym, że nikt z banku nie wezwał mnie do zapłaty zaległości, nawet telefonicznie.

a zestawienia otrzymywał pan ? bo tam wszystko jest
Pozdrawiam
habi3x7 / 83.27.32.* / 2010-01-09 22:01
A ja podpisze sie pod tym postem ...
W podobny sposob mnie ów super ekstra bank przekrecil...
na poczatek pierwsza rate mi zaksiegowali jako przedplate o niczym nie informujac (data dokonania przelewu poprzedzala dzien splaty jednakze byla to godzina okolo 23 a stwierdzili ze za wczesnie dokonalem splaty choc niewiem jakim cudem skoro sesja najwczesniejsza wyplywu pieniedzy z mojego banku miala byc nastepnego dnia okolo godziny 8 rano !!!) potem nie chcieli mi tej wplaty zaakceptowac zaczeli naliczac odsetki bo nie mialem funduszy by nadgonic te rate :( i tak co miesiac ... na domiar zlego tak samo jak kolege wrobili mnie w ubezpieczenie ktorego nie chcialem... jednak walka z nimi byla zgory przegrana bo w umowie byly kruczki ktore po fakci zrozumialem :( a zeby bylo smieszniej to co chwile dzwonili domagajac sie splaty zadluzenia a nastepnie proponowali mi aktywacje karty opisujac jakie to wielkie profity bede mial nie informujac o oplacie ktorej nie musialbym placic...


jak dla mnie to bank ktory powinni spalic i zrownac z ziemia a na ich miejscu zalozyc rezerwat dzikiej przyrody...


a teraz mam problem z rozwiazaniem umowy bo niemaja placowki we wroclawiu ktora byla by wladna do rozwiazania zawartej umowy na kredyt z karta kredytowa... poprostu zenada.... pozdrawiam wszystkich i odrazdzam szczerze no chyba ze ktos ma za duzo zbednych funduszy..
Ktoś lub Coś / 85.193.235.* / 2010-04-03 21:33
habit3x7
nie wiem w czym problem okres dla kart Makro wygląda następująco (zaznaczam jest to tylko przykład) np 5 marca (każdego miesiąca) zaczyna się okres rozliczeniowy trwa 30 dni i tak do 4 kwietnia (następnego miesiąca). 4 kwietnia o północy zamyka się okres rozliczeniowy i tak spłatę należy dokonywać "zawsze" po 4 kwietnia czyli od 5 kwietnia do 29 kwietnia ( to 24 dni na spłatę raty kredytu itp.) i tylko w tych dniach spłacamy od 5 do 29.

Zaznaczę iż wszystkie inne spłaty traktowane są jako "dobrowolna spłata" np w 4 w dniu generowania zestawienia ale przed wygenerowaniem czyli zamknięciem tych 30dni
więc ta wpłata nie jest traktowana jako spłata RATY.


jednak walka z nimi byla
zgory przegrana bo w umowie byly kruczki ktore po fakci zrozumialem

zabawne :) czy tak ciężko przeznaczyć ok 10-15min na przeczytanie umowy dla mnie nie było żadnego problemu przeczytałem i wszystko było jasne a jeżeli coś jest nie jasne czy tak ciężko podejść do punktu który wydaje te karty i poprosić o wytłumaczenie "niejasności"


Pozdrawiam
a teraz mam problem z rozwiazaniem umowy bo niemaja placowki we wroclawiu ktora byla by
wladna do rozwiazania zawartej umowy na kredyt z karta kredytowa... poprostu zenada....

a jaki problem napisać rezygnacje i zanieść do punktu BPH bądź wysłać rezygnację fax-em trzeba tylko chcieć :)
woher / 83.19.96.* / 2009-12-04 15:17
Ostrzegam wszystkich przed kartami kredytowymi GE Money Banku !!!
Posiadam w tym banku kartę od 2005 roku z dużym limitem. W czasie tegorocznych wakacji wykorzystałem kartę w 100 %. Gdy przyszło do płacenia odsetek okazało się, że bank nalicza mi odsetki w wysokości 31,5 % - mimo, że ustawa antylichwiarska pozwala na góra 20 %. Bank twierdzi, że ponieważ umowę podpisałem w 2005 r. to mogą pobierać tak duże odsetki. Nieważne jest, że kredyt na karcie zaciągnąłem niedawno, w momencie obowiązywania ustawy antylichwiarskiej.
piter68 / 62.61.35.* / 2009-11-25 23:07
to co piszesz nie jest prawdą
żaden Bank nie praktykuje oszustwa Klientów
fakt jest jeden, nie czytaeś umowy. nie musi być żaden inny druk dotyczący ubezpieczenia, wszystko jest na jednej umowie. Zgodze się z jednym, pracownik nie powinien mówić że karta nic nie kosztuje bo to jest kłamstwo, natomiast ubezpueczenie jest dobrowolne i zapisane jest w umowie. w przypadku opłat żle naliczonych zawsze warto zadzwonic na infolinię i dowiedzieć się co i jak-przeciez wszedzie pracuja ludzie, a nie od razu oczerniac bank. jesli chodzi o kruczki, haczyli w umowach-to nie prawda-każda umowa jest w każdym banku pisana na jednakowych zasadach bo są ustawy które to warunkują. Jest tez strona gem24.pl na której każdy z Klientów sam może sprawdzac saldo swojego zadłużenia
naprawdę, warto czytac umowę a nie zwalać wine na swoja niuwagę
Ktoś lub Coś / 85.193.235.* / 2010-04-03 21:38
w końcu Pan Piotrek potwierdził co jest najważniejsze :)
Pozdrawiam
lwb / 213.199.225.* / 2010-03-11 10:38
Właśnie jestem po wielokrotnych próbach zarejestrowania się w serwisie gem24 i za każdym razem bezskutecznie :-( Po rozmowach na infolinii przyznali mi rację, że wszystko wpisuję poprawnie, a mimo to serwis wyrzuca komunikat o wpisaniu niepoprawnych danych i odsyła na infolinię, na której znowu lecą minutki płatnej rozmowy czy tego chcesz, czy nie. Konsultant zapewniał, że zgłosi fakt złej pracy serwisu gem24 i po 2 dniach wszystko miało działać....... i co? ........ dalej nie działa i naciągają na rozmowę przez infolinię, na której nic sensownego nie można usłyszeć !!!!!!! I jak mam spłacać raty, skoro nie mam wglądu na plan spłat??????
Do kichy taki bank!!!!!!! Podejrzewam, że jeszcze nie jedne kłopoty będę miał z tym bankiem, nim spłacę kredyt i zrezygnuję z ich usług i karty!!!!!!!!!
oszukany janusz / 87.99.99.* / 2011-01-22 15:57
zgadzam się z opinią że wszystkie działania banku poprzez ich pracowników są ściśle zaplanowane a oszukanych przez ten bank jest jak widać nie mało
Ktoś lub Coś / 85.193.235.* / 2010-04-03 21:43
a czy wszystkie dane które zostaje Pan/Pani poproszony podczas rejestracji wpisuje poprawnie może wciśnięty jest "Caps Lock" bądź błędny wpisywane numer karty ?? albo nazwisko rodowe mamy?
ZDEGUSTOWANY / 87.99.99.* / 2011-01-22 23:21
JA TEŻ ZOSTAŁEM OSZUKANY PRZEZ TEN BANK PRZY ZAKUPIE LAPTOPA NA RATY W SATURNIE W SILESIA CITY CENTER W KATOWICACH. PRZY ZAŁATWIANIU FORMALNOŚCI DODANO MI KARTĘ I ZAPEWNIONO(po moim pytaniu czy z tego tytułu nie będę ponosił rzadnych kosztów) ŻE KARTA JEST CAŁKOWICIE BEZPŁATNA PO ROKU SPŁACANIA RAT OKAZAŁO SIĘ ZE ZA OBSŁUGĘ KARTY MUSZĘ DOPŁACIĆ 45,00ZŁ
NIE CHODZI MI O TE PIENIĄDZE ALE O FAKT ŻE W TYM BANKU PRACUJĄ OSZUŚCI
CHCIAŁBYM ŻEBY NARESZCIE KTOŚ SIĘ IM DOBRAŁ DO SKÓRY
GDYBY ZAJĄŁ SIE TYM JAKIŚ OBROTNY PRAWNIK TO POZEW ZBIOROWY BYŁBY NAPEWNO MOŻLIWY I WIELE WIELE OSÓB BY SIĘ POD NIM PODPISAŁO
anty ge moneyowiec / 78.30.86.* / 2009-11-24 10:53
Złodziejskie metody ge money banku.
Obciążanie klientów horendalnymi karami za nieterminowe wpłaty rat to są ich stare
metody rekompensowania tzw.0% przy zakupie na raty..Najczęściej robią to w ten sposób, że nie wydają książeczki z blankietami do spłat całego kredytu,tylko wysyłają co miesiąc pojedyńczy druk do wpłaty.Wysyłają go z premedytacją w ostatniej chwili, tak, że nie ma żadnej szansy aby opłata doszła w wymaganym terminie, a to daje im podstawę do naliczania horrendalnych haraczy.Chcę dodać, że w każdej umowie jest klauzula cyt:"wpłat należy dokonywać w oparciu o otrzymywane blankiety..." , i takie późne wysyłanie tych blankietów daje pełne prawa do reklamacji. Istnieje możliwość złożenia zbiorowego pozwu do UOKiK,ale musi być co najmniej kilka osób z podobnym problemem.Bezprawne kierowanie przez bank sprawy do sądu, egzekucje komornicze i umieszczanie w rejestrze dłużników daje podstawę do ubiegania się o
wysokie odszkodowania. Czas najwyższy zjednoczyć się i dać im do wiwatu.
Zapraszam wszystkich, którzy zostali naciągnięci na dodatkowe koszty z tytułu
nieterminowych wpłat rat kredytowych, do wspólnego złożenia pozwu do UOKiKu i nadzoru bankowego.Proszę o wyrażanie opinii i propozycje odnośnie kontaktu.
Ktoś lub Coś / 85.193.235.* / 2010-04-03 21:53

Najczęściej robią to w ten sposób, że
nie wydają książeczki z blankietami do spłat całego kredytu,tylko wysyłają co miesiąc
pojedyńczy druk do wpłaty.Wysyłają go z premedytacją w ostatniej chwili, tak, że nie ma
żadnej szansy aby opłata doszła w wymaganym terminie, a to daje im podstawę do naliczania
horrendalnych haraczy

no nie wiem jaki jest problem wypełnieniu blankietu, bądź podejść do kasy Makro i dokonać wpłatę za Raty albo internetem, wystarczy numer umowy i nr rachunku aaaaaa no tak jaką ratę wpłacić trzeba tu może być problem :) hihihih są trzy możliwości aby sprawdzić:
1) zarejestrować się na stronie internetowej
2) zadzwonić na infolinie
3) podejść do pierwszego lepszego punktu BPH i poprosić o te dane
a jeszcze jest czwarty skopiować dane ze wcześniejszego zestawienia czy to takie trudne?


którzy zostali naciągnięci na dodatkowe koszty z tytułu
nieterminowych wpłat rat kredytowych

ale zaraz zaraz to twój problem że nie spłacasz w terminie
Pozdrawiam
Andrea182 / 217.97.173.* / 2010-02-11 18:57
zgadzam się najwyższy czas na zjednoczenie
mikkee / 89.231.88.* / 2010-01-19 12:29
Hmm mi wysyłaja druki co miesiąc z 2 tygodniowym wyprzedzeniem i nie zdarzyło się jeszcze by wysłali 3-4 dni np. przed terminem spłacenia raty( zazwyczaj jest to 10-14 dniowym wyprzedniem wysyłają druk) i nie narzekam a od kiedy trzeba wpłat raty dokonywać w oparciu o ich druki, które są wysyłane co miesiąc? Można samemu wypełnić druk iść do banku i wpłacić, nie widzę problemu. Przecież różnie bywa, że może list sie zgubić i nie dojść do odbiorcy i co wtedy nie zapłace raty, bo druczek nie doszedł - bez przesady. W umowie jest nawet napisne w przypadku nie dostarczenia druczku listownie do spłaty raty nieupoważnia to osoby od uchylania się spłaty należnej raty. Bank przecież nie będzie sprawdzał czy dana osoba dała druczek oryginalny banku czy wypełniony przez siebie do spłaty raty, ważne by poprawnie wypełnić i zaksięgować kwote na ich koncie. Przykładowo rata jest do spłacenia 7 stycznia - a są osoby co płacą na ostatnia chwile przypuśćmy 6 stycznia po południu - trzeba dodać, że zanim kwota się zaksięguje u nich mijają 2 dni( 8 stycznia, by była zaksięgowana) i wtedy bank może naliczyć kare 45 zł, więc wniosek nasuwa się jeden zapłcić 3-4 dni przed terminem i mieć spokój niż wpłacać na ostatnią chwile.
mkfs / 94.75.121.* / 2010-01-20 21:46
Tak naprawde opłata 45zl jest niezgodna z prawem i bank nie może naliczyc tej opłaty jest ona owszem w regulaminie ale jak sie napisze reklamacje bank albo moze ci ja zaliczyc na poczet nastepnych rat badz umozyc jezeli masz spłacony cały kredyt:] a tak naprawde ludzie decydujacy sie na kredyt powinni czytac ze w umowach jest informacja ze liczy sie wpływ pieniedzy na rachunek banku i jezeli nie otrzyma sie blankietu to nie zwalnia z nieplacenia raty,a wytlumaczenie ze "przyszlo za pozno", "to lezy w waszym obowiazku dostarczyc mi blankiet" owszem jest taka inf. ze bank zobowiazuje sie do wyslania blankietow do splaty, ale jezeli przekazuje je na poczte to juz pozniej jest wina poczty ze nie dochodza na czas!! a tak naprawde to lezy w obowiazku klienta(jezeli nawet nie posiada blankietu z wygenrowana rata)żeby zapłacić bieżaca rate w terminie-bank to nie Caritas Polska i nic na piekne oczy nie daje. Zanim podpiszesz umowe przeczytaj ja dokładnie i zapoznaj sie ze wszystkimi informacjami.
kolkef / 62.61.35.* / 2009-11-25 23:12
jesli chodzi o to że co miesiąc otrzymujesz blankiet do spłaty tzn że wziąłeś kredyt w ramach karty kredytowej, więc co miesiąc otrzymujesz zextawienie transakcji-warto poczytać umowę zanim cokolwiek sie podpisze, jesli bioerzesz kredyt ratalny bez karty to blakiety otrzymujesz 2 tyug po wzięciu kredytu, jesli bank nie wysle, zawsze masz blankiet na ostatniej stronie umowy który mozna skserować
mikkee / 89.231.88.* / 2010-01-19 12:37
Właśnie, przecież jest gotowy wzór blankietu do spłaty raty na ostatniej stronie umowy, widocznie ludzie nie przeglądają tego i narzekają tylko no cóż. Z jednego komentarza wynika, że jak nie doszedł list z druczkiem to ja nie zapłace im - to nie jest wytłumaczenie, ma prawo nie dojść, więc samem utrzeba się troche pofatygować, mam już drugi kredyt u nich w formie karty i póki co nie narzekam, trzeba się trzymać poprostu terminów i zasad.
Ktoś lub Coś / 85.193.235.* / 2010-04-03 21:55
ale dla inny jest to duży problem niestety :)
anty ge moneyowiec / 78.30.86.* / 2009-11-24 10:12
Zapraszam wszystkich, którzy zostali naciągnięci na dodatkowe koszty z tytułu nieterminowych wpłat rat kredytowych, do wspólnego złożenia pozwu do UOKiKu i nadzoru bankowego.Proszę o wyrażanie opinii i propozycje odnośnie kontaktu.
mikkee / 89.231.88.* / 2010-01-19 12:39
" nieterminowcyh spłat " - i wszystko w tym temacie, pretensje mieć jedynie do siebie.
BAZYLISZEK / 83.14.6.* / 2010-03-09 15:29
TEŻ MAM ZŁOTĄ KARTE MAKRO GE MONEYA TERAZ SPÓZNIŁEM SIE ZE SPLATA 250ZŁ
MAM DEBET 6000ZŁ KOSZTY NALICZONE PRZEZ MONEYA TO UBEZPIECZENIE 25ZŁ+DRUGIE UBEZPIECZENIE25ZŁ+45zł ZA OBSŁUGE NIETERMINIOWEJ WPŁATY
RAZEM 95 ZŁ+ODSETKI 120ZŁ=215 ZŁ ZA POŻYCZKE 6000ZŁ TO NIE JEST BANK TO LICHWA ZRASZTĄ SYGMA W SELGROSIE NIE JEST LEPSZA
slowin / 188.47.118.* / 2011-03-06 16:03
Witajcie ja też jestem zawiedziona pracą z kartą Makro, skończyła mi się w grudniu 2010, do dziś nie mam nowej. a karzą mi płacić za kartę na rok 2011, jest już trzeci miesiąc , obsługa konsultantów nie miła, to Oni powinni wyjaśnić, dlaczego nie mam do tej pory karty, a nie grozić konsekwencjami braku opłaty za coś czego nie mam.
Ktoś lub Coś / 85.193.235.* / 2010-04-03 22:01
ale jak się spłaca w terminie to wszystko jest ok :) i wtedy fajnie jest posiadać 6000zł i wtedy Pan nie krzyczy że jest źle :)
OSZUKANY / 213.158.197.* / 2009-10-06 13:30
Dopisuję się do tego.
Płatności zawsze przed terminem, za raty z Media Markt, a mimo to opłaty za nieterminowość. Dlaczego nikt sie tym jeszcze nie zają? To nie pierwsze zakupy na raty, zawsze wszystko płacone w terminie i zawsze bez kłopotu. Zawsze bylem zadowolony az nie dobrał się do mnie system księgowania GE MOney Banku. Po raz pierwszy zostałem podliczony za przedterminowe płacenie rat opłatą za nieterminowość!!!!! BZDURA!!!!!! A tłumaczeni? Kwota wpływa i pomniejsza saldo kredytu ale ponieważ system sprawdza wpłaty 10 każdego miesiąca, nie zauważa wpłaty przedterminowej jako tej która powinna wpłynąć nalicza opłatę za nieterminowość. Napisałem reklamację. Pierwsza rozpatrzona pozytywnie ze względu na dalsza dobrą współpracę ( dosłałem dowody wpłat rat z których czarno na białym wynikało, że jestem w porządku). W odpowiedzi ta sama śpiewka. Saldo pomniejszone ale wpłata nie została zaksięgowana PRZEZ ICH SYSTEM W TERMINIE!!!!!!!. Kolejna reklamacja rozpatrzona negatywnie bo przeciez wyjaśnili mi że rata ma wpłynąć między 3 a 10, żeby ich nieudolny system poradził sobie z tym problemem. Opłacane zgodnie z zaleceniami kolejne raty i tak okazały się opłacane po terminie bo ICH system sobie nie poradził. Zapałciłem wszystko żeby zakończyć tą jakże NIEUDANA współprace z tym jakże NIEUDANYM bankiem i ICH NIEUDANYM SYSTEMEM. I tez problemy. Z przelaniem pieniędzy z tym, z tamtym - TEN BANK TO JEDNA WIELKA POMYłKA!!!!!!!Przez cały czas miałem wrażenie że system jest specjalnie tak stworzony, żeby wszystkie wpłaty były nieterminowe mimo, że płacone przed upłynięciem terminu płatności. Mało tego cały czas byłem traktowany jak ktoś kto nie dość że nie wywiązuje się z umowy ale tego po prostu nie chce robić!!!!!!!!!!!????????????? KOSZMAR, ZENADA, SMIECH NA SALI i można tak wymieniać w kółko. Oni po prostu z tego żyją. Oszukują - tak się czułem, czuję i i z doświadczenia innych potiwerdzam, oszukany przez tą nieudolną firmę. Nigdy nik nie dzwonił do mnie w sprawie rat bo wywiązywałem się z ich płacenia rzetelnie. Nigdy nie brałem czegoś czego nie potrafiłem spłacić, zawsze było to po prostu rozłożenie płatności w czasie żeby sobie ulżyć. Od 10 lat pracuję w jednej firmie, która nie ma i nie miała klopotów finansowych, wypłaty i premie zawsze na czas aż tu zaczyna dzwonić wielce tajemniczy buc z windykacji ge mb - pisze z małej litery bo nie mam do nich szacunku - boi się przedstawić boi się pokazać numer telefonu. Wstyd ludzie patrzą na mnie jakbym był oszustem. Aż ktoś pyta co się dzieje? Ja mówię tylko hasło zakupy na raty w ge mb. A tu nagle głośne aaaaaaaaaaa...... i milion historii takich jak niżej przez Was opisane i jak moja.
UWAGA!!!!!!!!!!!!!!!!!! NIE DAJCIE SIE NABRAC!!!!!!! NIE BIEZCIE TAM KREDYTOW I NIE KUPUJCIE PRZEZ NICH NA RATY!!!!!!! RATY OKAZA SIE DLA WAS DODATKOWYM I DUZYM KOSZTEM!!!!!!!!! LUDZIE UWAZAJCIE I NIE KOZYSTAJCIE Z USLUG TEGO BANKU!!!!!!!!!!!
Mam tylko cichą nadzieję, że będziemy wszyscy starali się mocno nagłaśniać sprawę oszukańczej działalności tego tylko z nazwy banku, że inni nauczą się z naszych błędów i że w końcu nasza opinia stanie się opinią ogólnie znaną i rozpowszechnioną, prowadzącą do destrukcji tej oszukańczej instytucji!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ktoś lub Coś / 85.193.235.* / 2010-04-03 22:19

Płatności zawsze przed terminem

a dlaczego płaci pan przed terminem?

i sam Pan/Pani robi to dla sowiego widzimisię
tak jaw wcześniej opisałem np okres rozliczeniowy zaczyna się 2 maja zaczyna się okres rozliczeniowy który trwa 30
dni i tak do 1 czerwca (następnego miesiąca). 1 czerwca o północy zamyka się okres
rozliczeniowy i tak spłatę należy dokonywać "zawsze" po 1 czerwca czyli "od" 2 czerwca
do 25 czerwca ( to 24 dni na spłatę raty kredytu itp.) i tylko w tych dniach spłacamy
od 2 do 25.

Zaznaczę iż wszystkie inne spłaty traktowane są jako "dobrowolna spłata" np w 1 czerwcu w dniu którym jest dniem
generowania zestawienia ale przed wygenerowaniem czyli zamknięciem tych 30dni
więc ta wpłata nie jest traktowana jako spłata RATY.


buc z windykacji

dlaczego Pan obraża człowieka ja wiem że tak najlepiej przecież to jego praca to nie on zakrywa numer tylko tak mają w systemie informatyczno-telefonicznym, a po drugie jeżeli ta osoba źle się do Pana odzywała dlaczego pan nie złoży skargę z tego co wiem wszystkie rozmowy z klientem są nagrywane
Pozdrawiam
klklklk / 62.61.35.* / 2009-11-25 23:15
to że dostajesz informacje o nietrrminowej spłacie to nie wina banku tylko Klienta ktory nie czyta umowy
w umowie jest napisane jak nalezy dokonywac spłat
jesli nikt ci tego nie wytłumaczył to ja to zrobię
co miesiąc otrzyujesz zestawienie transakcji i spłacac powinieneś od nastepnego dnia po otrzymaniu tego zestawienia az po datę która jest w prawym dolnym rogu
jesli zrobisz to wczesniej bank naliczy to jako nadpłate a nie jako spłate obecnej minimalnej kwoty
czytaj umowę to bedzie wszystko ok
atomek333 / 62.29.143.* / 2009-10-15 14:04
Witam Forumowiczów
Dopisuję swój przypadek do historii zakup na raty w Media-Markt .
Na początek kilka słów które znalazłem w sieci na temat GE = General Electric do którego należy GE Money Bank S.A. Jedno z największych przedsięborstw na świecie zatrudniające ponad 340 tys osób.Notowane od końca XIX wieku na giełdzie nowojorskiej.Wartość giełdowa ponad 500 miliardów dolarów.I na koniec wisienka: według rankingu Financial Times od 1999 roku firma nieprzerwanie jest uznawana za ,tu cytat:Najbardziej poważaną firmę świata - koniec cytatu.
Tak więc najbardziej poważana firmo na świecie i to nieprzerwanie od 1999 roku, posłuchaj kilku gorzkich słów:
Pani z obsługi ratalnej miała zanaczone flamastrem miejsca do złożenia podpisu i NIE poinformowała mnie że mogę NIE przyjąć karty kredytowej GE.Powiedziała natomiast że system spłat NICZYM NIE RÓŻNI sie od tradycyjnych spłat w innych bankach.Jeśli nie będzie pan używał karty to wystarczy płacić każdego 10 dnia miesiąca ratę i spokój...
Spóźniłem się kilka dni ze spłatą ( rata 98 zł) i otrzymałem karę w wysokości 45 zł - duzo, ale nie mam absolutnie pretensji, moja wina.Ustawiłem w moim systemie spłatę przed wymaganym terminem, aby uniknąc w przyszłości podbnych sytuacji...Jakież było moje zdumienie kiedy po raz kolejny zadzwonił przedstawiciel GE ( naturalnie bez przedstawienia się i z zastrzeżonego numeru) z żądaniem natychmiastowej zapłaty kolejnej kary w wysokosci 45 zł za ...przedterminową wpłatę !!!
Powiem tyle, z natury jestem spokojny, ale nerwy mi puściły, w żołnierskich słowach powiem co mnie boli:
1.Gdybym do jasnej cholery chciał kartę kredytową to nie poszedłbym do miejsca gdzie handlują telewizorami tylko do banku!!!być może nawet banku bedącego częścią najbardziej powazanej firmy na świecie.! Od 1999 roku! I to nieprzerwanie!ale ja przyszedłem po telewizor nie po karte - mam nadzieję że specjaliści z GE to rozumieją.
2.Impertynencja , bezczelnosć, arogancja, chamskie oddzywki przedstawicieli GE:kiedy MI pan zapłaci?!, JA nie będe czekał do końca miesiąca!, podpisał pan umowę na kartę!!! po każdym zdaniu wykrzynik!!!plus występowanie w 1 osobie jakby pan z obsługi był właścicielem banku - członka najbardziej poważanej firmy itd
3.Nierzetelna obsługa kredytu w Media-Markt - brak info o możliwości odmowy wzięcia karty, brak info o karze za wcześniejsze spłaty, brak info o bardzo wysokich karach za choćby 1 dniowe spóźnienie w płatności dla banku będącego częścią najbardziej itd...
Podsumowanie:
Czekam na opinię z UOKIKu...czy takie praktyki są legalne?Podkreslam raz jeszcze nie mam pretensji za kary wynikające ze spóźnienia w płatnościach.
Nie będę się tutaj wyrażał i obrażał Banku GE - moja wina że nie przeczytałem napisanej maczkiem umowy, ale uważam, że praktyki firmy która powinna świecić przykładem, walczyć uczciwie o klienta, dbać o jego interesy i pielęgnować tradycję jednej z największych firm na świecie (nieprzerwanie i tak dalej) są delikatnie mówiąc (wstawcie sobie tutaj dowolny przymiotnik )
Tyle w tym temacie
[Ten komentarz został zgłoszony do usunięcia przez 1 osobę - parzych_d_j1.]
,.,.,.,' / 62.61.35.* / 2009-11-25 23:17
to że dostajesz informacje o nietrrminowej spłacie to nie wina banku tylko Klienta
ktory nie czyta umowy
w umowie jest napisane jak nalezy dokonywac spłat
jesli nikt ci tego nie wytłumaczył to ja to zrobię
co miesiąc otrzyujesz zestawienie transakcji i spłacac powinieneś od nastepnego dnia
po otrzymaniu tego zestawienia az po datę która jest w prawym dolnym rogu
jesli zrobisz to wczesniej bank naliczy to jako nadpłate a nie jako spłate obecnej
minimalnej kwoty
czytaj umowę to bedzie wszystko ok
mikkee / 89.231.88.* / 2010-01-21 08:45
Napisałeś, ze wpłacać 1 dzień po otrzmaniu zestawienia a co w przypadku gdy bank wyśle z jakiś powodów 3 dni przed terminem?? Bo zdarzały się takie przypadki, w sumie mi wysyła z dużym wyprzedzeniem ale różnie bywa.
Ktoś lub Coś / 85.193.235.* / 2010-04-03 22:29
Mikkee ale jaki cudem Bank wyśle ci coś jak nie zostało to wygenerowane np Bank wygenerował ci zestawienie dnia 5 to twoje zdanie jest aby wpłacić tę ratę od 6 do 29 ponieważ to jest ostatni dzień do spłaty (czyli to te słynne 24dni spłaty kredytu ) zaznaczam że chodzi tu o kartę w kredycie. a zaś zestawienie z banku dostaniesz ok 5-10 dni od 5 czyli od dnia generowania ta różnica dni (5-10) wynika z wysyłki listu zwykłego czas dostarczenia listu od operatora pocztowego. Ale tak jak wcześnie pisałem warto czasami skorzystać ze strony internetowej i ja tak robię ponieważ po 5 czyli od 6 te zestawienie jest dostępne zaznaczę te same co otrzymasz pocztą.
Pozdrawiam
anty ge moneyowiec / 78.30.86.* / 2009-11-24 10:12
Zapraszam wszystkich, którzy zostali naciągnięci na dodatkowe koszty z tytułu nieterminowych wpłat rat kredytowych, do wspólnego złożenia pozwu do UOKiKu i nadzoru bankowego.Proszę o wyrażanie opinii i propozycje odnośnie kontaktu.
zdegustowana / 89.230.6.* / 2009-09-19 20:25
Uważajcie na ten bank!!!!!!!!!!1 Wzięłam drobne zakupy w Media Markt na kwotę ok. 500zł. Oczywiście obowiązkowe było ubezpieczenie w wysokości 4,30 na miesiąc Moja rata to 22,20. W tym miesiącu przez zwykłe gapiostwo spóźniłam się ze spłatą kredytu o 5 dni. Już 3 dnia po terminie naliczono mi 45 zł kary i ...2 grosze odsetek. Pierwszy raz spotkałam się z takim bankiem, który tak bezwzględnie traktuje klientów. Rozumiem, gdybym zalegała z płatnością dłuższy czas, ale 5 dni? A naprawdę sporo rzeczy biorę na raty.. Ostrzegam wszystkich klientów owego banku, jeśli już zdecydujecie się na raty z tego banku, przestrzegajcie co do dnia terminu spłaty, bo się mocno zdziwicie jak ja. Pozdrawiam
Ktoś lub Coś / 85.193.235.* / 2010-04-03 22:38
trzeba czytać umowę ja nie mowie o czytaniu umowy w sklepie bo ja np nie mam na to czasu ale można sobie pięknego wieczorku usiąść i przeczytać czy to takie trudne oraz uważać jak się spłaca a nie samowolka w umowie masz od.. do... wiec złość możesz kierować tylko do siebie
Pozdrawiam
a i jeszcze jedno a jak spłacasz w terminie to dlaczego nie narzekasz ze taki okrutny niedobry bank dał raty :)
Anastazy73 / 89.77.38.* / 2009-09-21 02:51
Pisałem to już w innym poście ale powtórzę i tutaj !!!
"ZAPAMIĘTAJCIE WSZYSCY RAZ NA ZAWSZE !!! KARA 45ZŁOTYCH JEST**** NIEZGODNA Z
PRAWEM******!!! PISZECIE DO BANKU REKLAMACJĘ POWOŁUJĄC SIĘ NA REJESTR KLAUZUL
ZABRONIONYCH UOKiK,**** NR KLAUZULI 623 ***** I PO KŁOPOCIE, EWENTUALNIE ZA 5 ZETA
PISZECIE DO RZECZNIKA PRAW KONSUMENTA, ON ZAJMUJE SIĘ SPRAWĄ I ZAWSZONY BANK GE
PRZEPRASZA WAS GRZECZNIE!!!!! CHOĆ ZAWSZE LEPIEJ O M I J A Ć T E N "BANK" S Z E
R O K I M Ł U K I E M"
ziom 69 / 94.78.136.* / 2009-09-25 18:55
buhahahah... co za koleś... a słyszałeś o tym, że banki mogą obciążać cie za różne
dodatkowe czynności - np. wystawienie zaświadczenia itp.? to tutaj jest tak samo
człowieku... bo masz pokryć koszty tego, że bank cię ściga za to że nie spłacasz długów i
nie dotrzymujesz umowy... dostałeś pismo z banku, że nie płacisz? dostałeś. i za to jest
ta opłata a nie za samo spóźnienie. poczytaj sobie - 623 dotyczy własnie opłaty za samo
spóźnienie a nie za windykację...

który rzecznik naciągnął cię na 5 zeta ? ściemniasz bo normalnie udziela bezpłatnych
porad (w przeciwieństwie do postępowania u Arbitra Bankowego, bo za to się płaci)

napisz do banku, napisz... a bank ci figę pokaże... spóźniłeś się to płać grzecznie, bo
się na to zgodziłeś... spłać wszystko to nie będziesz miał kłopotów. albo spłacaj
terminowo i dotrzymuj umów jak zdecydowana uczciwa większość... niektórym powinno się neta odciąć, bo ludzi okłamują...
ks5 / 83.15.103.* / 2009-11-26 12:49
jak się spłaca całość to też naliczają jakieś dodatkowe koszty niewiadomo z kąd i potem Cię ścigają.
ghvghv / 62.61.35.* / 2009-11-25 23:19
zgadzam się w 100%
najpierw czytanie umowy-potem pretensje
Anastazy73 / 2009-09-26 01:05
Widzę, że trafił się tu kolejny tępak(ziom69)!!!Odsetki odsetkami, windykacja windykacją ale ludzie tu piszą o opłacie za opóźnienie w spłacie i ona jest niezgodna z prawem!!! Wystarczy napisać reklamację powołując się na tę klauzulę i każdy bank anuluje tę karę!!! Poczytaj sobie trochę co ludzie tu piszą, a nie wyskakujesz jak Filip z konopi!!!RPK bierze opłatę za wysłane pismo do banku w sprawie klienta, tak samo arbiter bankowy(więcej kosztują same rozprawy) więc nie ośmieszaj się, poczytaj trochę i wtedy pisz , bo tak to się tylko ośmieszasz!!!
mpix22 / 193.138.110.* / 2009-11-04 18:41
Nie rozumiesz co Ziom pisze, a ma rację. Płacisz za obsługę nieterminowej spłaty a nie za opóźnienie, różnica jest prosta jak 2 x 2. Przeczytaj Taryfę Opłat i Prowizji a zrozumiesz.
ziom 69 / 94.78.136.* / 2009-09-27 21:03
2009-09-27 20:48:53 | 94.78.136.* | ziom 69
Zrozum człowieku, że banki nie naliczają opłaty za samo opóźnienie - właśnie
dlatego, że jest ona zabroniona. Naliczają za CZYNNOŚCI WINDYKACYJNE (OBSŁUGĘ
nieterminowej spłaty), a nie za samo opóźnienie. Jeśli jakiś RPK zażądał 5 zł a ty
zapłaciłeś, to gratulacje dla RPK, że sobie tak dorabia i współczucie dla głupoty
tych którzy płacą - bo zgodnie z ustawą o ochronie konkurencji i konsumentów mają
obowiązek bezpłatnie zajmować się sprawami konsumentów. Arbiter Bankowy nie
organizuje żadnych rozpraw i nie pobiera opłat za wysyłki pism, tylko za całość
postępowania (płacisz 50 zł przy złożeniu wniosku - niezależnie od tego ile pism
wymaga potem postępowanie). Regulamin arbitrażu na www.zbp.pl. Jeszcze nikogo tu
nie obraziłem - w przeciwieństwie do Analstazego. Ale mogę zacząć...
rdaa / 79.186.174.* / 2009-08-20 14:56
Brałam na raty w saturnie po tygodniu otrzymałam karte a pinu niemam do tej pory dzwoniłam do nich kilkakrotnie ale mydlą mi oczy jakimiś głupimi wymówkami,i zwalają wine na poczte,że zagubili czy coś takiego.Czytając wasze opinie zastanawiam się czy niezrezygnować z tej karty?!Niż wpakować się w problemy. Bo przecież z nimi się niewygra.
ZJUTEK / 193.109.212.* / 2009-06-25 20:52
uwaga to złodzieje ge money bank ZŁODZIEJE
JKDSGNFNGJ / 83.12.198.* / 2010-03-12 14:26
zgadzam się z tą opinią ZŁODZIEJSKI BANK- i do tego jakikolwiek dokument wystawiaja ze strasznym opóznieniem ZŁODZIEJE
zdenerwowana / 83.230.38.* / 2010-03-29 19:49
Jutro idę wypowiedzieć umowę a kartę makro możecie sobie wsadzić w .....
Uwaga .....za opóznienie opłaty za kartę -39 zł ,po terminie 2 dni wpłaciłam- obciążyli mnie 91 zł.Ludzie co to za procent? Cenią się lepiej niż urząd skarbowy!!!Nigdy więcej takich udogodnień,nie chcę mieć z nimi nic wspólnego.
oszukany2010 / 77.253.88.* / 2010-07-02 20:44
ZŁODIEJE I OSZUŚCI podobnie jak zdenerwowana opłaciłem kartę 2 dni po terminie i mam do załacenia 91,13 żygać się chce na takie praktyki ,oszuści w białych rękawiczkach.
zawiedziony / 89.77.247.* / 2009-06-02 20:24
Wyjątkowo zgadzam się z ta opinią. Dodatkowo nie dajcie się wrobić w kartę w Saturnie lub Media/Markt, chcecie wziąć coś na kredyt to pamiętajcie, że możecie wziąć ZWYKŁY KREDYT RATALNY. Będą Was oszukiwać, że kredyt to tylko w karcie!!! Ale wystarczy, że się z nimi pokłócicie i dostajecie umowę na kredyt ratalny, a nie kartę. GE TO OSZUSCI!!! OMIJAJCIE ICH
dawid s. / 83.5.103.* / 2009-05-27 19:49
a ja mam teraz lepsze jaja z karatą kredytową GE MONEY BANK !!! Słuchajcie, 10.04.2009r. rano dzwoni do mnie przedstawiciel GE MONEY BANK z zapytaniem, czy dokonywałem przy pomocy tej karty płatnościw walucie EURO... Że to było rano i Wielki Piątek dopiero co wsta łem z łóżka(ok. godz. 10) mówię mu, że nie. Kazał mi sprawdzić, czy posiadam kartę przy sobie. Sprawdziłem - mam! On mi mówi, że od 06.04.2009r. ktoś mi systematycznie czyści kartę kredytową !!! Kazałm natychmiast kartę zablokować. Zrobił to. Bank przysłał mi po kilku dniach, na mój wniosek protokoły reklamacyjne. Wypełniłem je. Odesłałem do Departamentu Wyłudzeń w GE MONEY BANK. W międzyczasie zgłosiłem popełnienie przestępstwa na Policji. Protokół i potwierdzenie z Policji odesłałem do GE MONEY BANK. Po około tygodniu dostałem odpowiedź z banku, że "w związku z tym, że byłem w posiadaniu karty i transakcje zostały przeprowadzone prawidłowo, Bank nie widzi podstaw do uznania reklamacji!!! Dodam, że transakcji było kilkanaście, na łączną kwotę ponad 2000 zł. Transakcje były realizowane w Wielkiej Brytanii, Francji, Luxemburgu, Polsce. Prawdopodobnie były to transakcje internetowe.
Dodam, że karta była ubezpieczona od kradzieży, a tutaj jak się okazuje to nie ma żadnego znaczenia!!! GE MONEY BANK- OSZUŚCI, ZŁODZIEJE!!!!!! Dawid
tukan / 89.228.37.* / 2009-02-08 12:39
nie dostawałeś wyciągu z rachunku karty kredytowej? tam musiało być naliczenie dodatkowych opłat , które wpływały na całkowitą kwotę zadłużenia.
Dawid s. / 83.5.1.* / 2009-08-24 08:49
owszem, dostawałem, ale widzisz co napisałem...telefon od przedstawiciela banku dostałem 10.04 br., a kradzież odbywała się od 06.04 br, tak więc nie mogłem tych transakcji widzieć na wyciągu, bo był zbyt krótki okres...
Jest 24.08 br., po kilku interwencyjnych pismach od mojego prawnika do banku, bank zobowiązał się oddac mi kwote sporną wraz z odsetkami...hmmm zobaczymy:)
diko / 82.139.31.* / 2009-02-08 20:50
Tak, masz rację to było. Problem w tym, że na drugiej stronie wyciągu. Na pierwszej stronie nie było napisu VERTE !!! Traci klient jak zawsze !!!
gembus / 94.42.46.* / 2009-02-07 16:52
ja tez mam zlote karty kredytowe, ale w przeciwienstwie do co poniektorych, te banki przesylaja mi wyciagi z karty, wiec wiem co sie dzieje na moim rachunku! pamietaj, iz istnieje cos takiego jak GEM24 - internetowy serwis klientow GE, zalogowac sie latwo i kontrolowac stan karty kredytowej! bylo patrzec na umowe, jak podpisywales, a nie na rozowa, badz co badz, pewnie sliczna, bluzeczke z dekoltem, hostessy ;)
firma / 82.139.31.* / 2009-02-10 01:39
Masz rację, tylko czytaj umowę w markecie od dechy do dechy. Laska ładna i zapewniała mnie, że nie ma opłat. Szkoda, że nie dała mi części umowy na której były zaznaczone opcje ubezpieczenia !!!
Bank sie tłumaczy, że nie ma obowiązku wysyłać tych wyciągów. W GEM24 logowałem się. Widziałem tylko minimalna spłata karty i aktualne transakcje.
Anka777 / 83.168.106.* / 2009-06-08 15:31
Potwierdzam, unikajcie kart kredytowych tego banku. W Media Markt dałam się naciągnąć. Spłaciłam kilka rat przed terminem i za to zostałam ukarana. GE Money Bank to złodzieje !!!! Mafia!!!!
gvhnjghjh / 62.61.35.* / 2009-11-25 23:25
trzeba spłacac w terminie wyznazonym
nadgorliwośc gorsza od faszyzmu, nie wiesz o tym? jest czas to spłacaj-tak działaja karty kredytowe
mismis / 94.42.44.* / 2009-06-10 10:48
Przyłączam się do opinii, głównie negatywnych, o tym banku. Mój przykład jest w zasadzie podobny do większości przypadków ale ostatnio przeszli samych siebie. Ostatnio postanowiłem rozwiązać z nimi współpracę i pozbyć się wspaniałej kk. Zalogowałem się do serwisu, sprawdziłem swoje saldo i wpłaciłem całość kwoty sprowadzając nasze rozliczenia do zera. I oczywiście, w pełni przekonany o czystym rachunku i sumieniu żyłem sobie nieświadomie że mam z nimi spokój. Dzisiaj rano zalogowałem się do serwisu, intuicja kobieca pewnie. Na wstępie otrzymałem wiadomość że: przekroczono termin spłaty kolejnej kwoty wymaganej i oczywiście naliczono też karę. Tego banku nie można się pozbyć, są jak zły sen z dzieciństwa. Zastanawiam się tylko, czy jak wpłacę na dzień dzisiejszy kwotę jakiej się domagają (podobno odsetki za wykorzystane środki naliczone zostały po mojej wpłacie) to znowu nie dostanę odsetek od odsetek, bo tak można w nieskończoność. Nie piszcie mi o umowie, mam konto w innym banku i saldo zobowiązań pokazane jest ze wszystkimi opłatami na dzień dzisiejszy. Generalnie, ge świadomie manipuluje informacją bo z tego żyją. I tyle.
Taddei / 83.4.205.* / 2009-07-18 09:08
No to jak ja mam to zrobić żebym miał spłacona ta całą kartę i żeby mi dali świety spokój!!?? odp szybko!!
JacekKR35 / 62.111.245.* / 2009-07-23 17:27
Czytam i jestem zaskoczony. Wziąłem karte w MediaMarkt jako kredyt, w grudniu 2008, na 24 miesiace, po 4 ratach splacilem calosc. Od kwietnia nie mam do zaplaty nic, co miesiac wyciag na 0 PLN. Fakt, że karty nigdy nie aktywowalem.
vbnvnb nm / 62.61.35.* / 2009-11-25 23:23
jeśli ją aktywujesz bedziesz iał inne opłaty, a póki podpisałeś umowę o nia bank wysyłac ci bedzie zestaweienie 0 zł
ccarola86 / 213.158.199.* / 2009-08-05 23:09
mnie tez wcisnieto karte ale podobnie jak autor poprzedniego postu NIE ZAMIERZAM AKTYWOWAC. babka w banku powiedziala ze jezeli nie aktywuje nie poniose zadnej oplaty z tytulu jej posiadania i innych oplat, wiec w sumie splace tylko raty tak jak wlasciwie powinno byc. Karte chowam wiec gleboko do szafy.
carolkaa / 213.158.199.* / 2009-08-05 23:05
ja też zamierzam NIE AKTYWOWAć.wciskanie kart jest naprawdę niezgodne z prawem, ale cóź. Babka w banku powiedziała mi, że jeżeli jej nie aktywuje moje opłaty za karte wyniosą 0 zł... i mam nadzieje, że faktycznie tak będzie
onononnono / 79.184.227.* / 2009-08-07 11:13
jak ja splacicie to odeslijcie do banku prosbe o rozwiazanie umowy o karte, karty uzyliscie biorac juz sprzet do ktorego zostala wydana...
eddddi1 / 94.78.187.* / 2009-09-03 19:20
a w banku pracują całe rodziny, kierownikami zostaje się tylko po znajmości,kompetencje nie mają znaczenia , jak małzonek,siostra lub inny bliski tam mają ciepłej posadki to awansujesz nawet jak nic nie umiesz, wszysko to lichwa i znajomosci!!!!brak słów!!!a karty i tak dostaniesie opłaty.
hghj / 62.61.35.* / 2009-11-25 23:24
fajnie by było jakby to była prawda, ech
buzka867 / 79.189.7.* / 2009-10-19 20:24
a powidzcie jak wypłaca sie kase z tekiej kary to co wtedy ??? bo dzis ja aktywowałam i wypłaciłam 1000 zł !!! jakie sa raty ktos wie??? powidzcie prosze !!!! bo jak tak czytam to sie boje ze zle zrobiałam
alphav / 95.160.177.* / 2009-10-21 20:24
jeszcze powiedz, że wypłaciłaś z bankomatu to już wogóle będą niezłe opłaty z tego tytułu
1 2
na koniec starsze

Najnowsze wpisy

Karta kredytowa - najlepsza oferta: