Forum Forum finansoweKredyty

uwaga na Multibank !

uwaga na Multibank !

niezadowolony klient / 83.7.223.* / 2006-08-25 17:13
jestem kolejnym "cennym" klientem Multibanku, spłacam w nim już drugi kredyt i po raz drugi Bank nie zrobił przelewu w wyznaczonym terminie - tym razem na konto osoby od której kupuję działkę. Naraziło mnie to na bardzo nieprzyjemną rozmowe z osobą która mi działkę spzredała -z groźbami o egzekucji komorniczej włącznie. Na prawdę nie polecam tegobanku, jestem w trakcie zmiany banku
Wyświetlaj:
Joanna 2 / 91.142.202.* / 2011-01-29 13:03
Wypłacając euro w jednej z palcówek Multibanku w Krakowie zostałem oszukany na 30 euro. Jakaś stażystka pomyliła się w wypłacie, zauważyłem to dopiero po przyjściu do domu i przeliczeniu pieniędzy. Oczywiście o zwrocie nie mogło być mowy.
Filip1 / 83.19.206.* / 2009-09-08 09:57
Zostałem oszukany przez Multibank!!!!
Przedstawiciel Multibanku w kwietniu 2008 poprosił o spotkanie i zaproponował mi " Złotą kartę kredytową" ze względu na pełnione przez zemnie stanowisko. Dał mi do podpisania formularz o wydanie karty, zapewniał mnie, że to jest dokument niezobowiązujący.Byłem niezdecydowany i chciałem ten temat przedyskutować z żoną. Miałem wtedy spotkanie a Pan strasznie nalegał, więc wyszedłem ze spotkania i dałem mu niezbędne dane do wydania karty. Trochę było mi go szkoda, był naprawdę sympatyczny a pomyślałem, to przecież jego praca i pewni ma jakąś prowizję od tych kart, a że to niezobowiązujące dokumenty, więc podpisałem. Twierdził, że aktywowanie karty i odesłanie umowy będzie zobowiązujące. Karty nie aktywowałem, bo ustaliliśmy z żoną, że nie chcemy karty, bo mamy już kredyt i poradzimy sobie. Otrzymywałem telefony od konsultanta, dlaczego nie aktywowałem karty i nie odesłałem umowy, wytłumaczyłem Panu, że nie zdecydowaliśmy się na kartę, on nie dawał za wygraną i prosił o zastanowienie.
Po roku czasu dostałem zawiadomienie, że jestem winien 160 zł dla firmy, Multibank za nie korzystanie z karty kredytowej???
Po uciążliwych telefonach i tłumaczeniu wszystkim, że nie jestem klientem Multibanku i nie mogę być zadłużony. Trzy miesiące załatwiania likwidacji karty, setki telefonów pisanie oświadczeń i wiele innych nieprzyjemnych spraw – koszmar!! Obecnie jestem ścigany przez firmę windykacyjną, która nie daj mi żyć wydzwaniając o każdej porze dnia i nocy!!!
Jestem załamany postępowaniem konsultantów firmy Multibank i ludzi tam pracujących, którzy na wszystkie moje prośby o zlikwidowanie karty i zadłużenia są obojętni.
Zastanawiam się czy nie założyć firmie Multibank sprawy o oszustwo i naciąganie klientów. Kilkoro moich znajomych zapłaciło tę należność, ale ja postanowiłem nie poddać się takim oszustom, bo najwygodniej jest zapłacić a chamstwo szerzy się wszędzie!!!
Proszę o podpowiedź w tej sprawie lub o podobne naciągnięcia innych osób i może wspólnie coś zrobimy.
Pozdrawiam i wszystkim stanowczo odradzam firmę Multibank!!!!!!!!! (minibank)
już prawie były klient MultiBanku / 213.192.65.* / 2008-04-28 20:14
Oj, Multi Bank jest rzeczywiście do d...y! Mają procedury, tylko że sami ich nie przestrzegają!

Walczę już trzeci miesiąc z MultiBankiem o wydanie podstawowych dokumentów pozwalajacych mi na zamknięcie u nich kredytu i zwolnienie zabezpieczeń!
Napisałam już jedną reklamację i skargę do Arbitrażu, ale okazuje się, że w momenice, w którym potrzebuję kolejnego papierka (standard : zamknięcie konta i zwolnienie zabezpieczeń) bank przeciąga sprawę tak, aby zamiast 30 dni zajęło to 60 dni. Więc będzie kolejna reklamacja i skarga - i tym razem chyba wyliczę moje koszty, które obejmują takze stracony czas na bezproduktywne wycieczki do Oddziału i bezensowne rozmowy z tzw. "konsultantami" MultiLinii.

Aha, nie jestem pracownikiem żadnego banku, mam własną firmę - i niniejszym doradzam: nie dajcie się nabrać na "przyjazny" Multi Bank! Pracuje tam wiele młodych, niekompetentnych i niefrasobliwych osób. A standardowa odpowiedź na reklamację rzeczywiście brzmi: że "takie są procedury". To nic, że bank sam ich nie przestrzega...
(P.S.: nie dajcie się nabrać na jakikolwiek inny "przyjazny bank" :-)
KIZI2 / 81.219.254.* / 2011-06-16 19:39
Ja natomiast starałem się o kredyt,rozpatrywali mój wniosek przez 48 dni,od 2 lutego do 23 marca 2011r.Co tydzień brakowało im mapki,nazwy drogi itp,przedstawiciel banku jeździł robił zdjęcia wszystko miało być ok.Ale decyzja przyszła odmowna-nie bo nie,zero wyjaśnień.
Oczywiście zrozumiałbym taką decyzję po dwóch tygodniach,ale nie po dwóch miesiącach. Prace na budoowie ruszyły w tym samym czasie co złożony wniosek,brak decyzji postawił mnie w bardzo niezręcznej sytuacji w stosunku do wykonawcy,który cierpliwie czekał na uregulowanie należytych kwot za wykonane już prace,dwa brak decyzji wstrzymywał mnie przed zwróceniem się do banków wstępnie rozpatrujących tą samą dokumentację.Napisałem skargę i złożyłem ją na ręce Pani Dyrektor MultiBanku Oddział Z.Góra ul.Kazimierza Wielkiego ,23 czerwca upłyną 3 miesiące jak nie otrzymałem odpowiedzi.Najlepsze jest to że poprosiłem o niezwłoczny zwrot dokumentów,aby szybko złożyć wnioski w innych bankach i do dzisiaj(16.06.2011r.) mimo wielokrotnych monitów u zastępcy dyrektora nie otrzymałem operatu szacunkowego ,a przecież zapłaciłem za niego kilkaset złotych. Kredyt otrzymałem w GetinBanku i został mi wypłacony 8 kwietnia,czyli w 16 dni po złożeniu wniosku.Na dzień dzisiejszy budowa jest na etapie końcowym ,a ja stanowczo radzę omijać szerokim łukiem MultiBank.
jola.z / 81.190.146.* / 2012-02-21 12:05
Multibank to był nasz największy błąd ! Mamy rozpoczętą inwestycję ,chcieliśmy dobrać trochę pieniędzy -ależ oczywiście !?:)Wniosek kredytowy zarejestrowano jeszcze w zeszłym roku żeby było po staremu .Miało być szybko i bez problemu! Dzisiaj tj.21.02.2012 dostaliśmy wiadomość że się rozmyślili i niestety opinia jest negatywna ! śmiech na sali czekać dwa miesiące , donosić sterty kosztownych papierków i dowiedzieć się ,że to niestety jest tylko makulatura ! Jesteśmy klientami tego banku krótko bo od 2010 roku ale to najgorszy bank z jakim mieliśmy do czynienia.
Marcin.W / 82.160.30.* / 2010-07-29 12:56
Miałem podobny problem.
Brałem kredyt hipoteczny CHF w marcu.
W umowie Kredytowej nie ma zdania na temat czasu oczekiwania na decyzje od momentu dostarczenia prawomocnego odpisu z księgi wieczystej. Nikt nie potrafił mi wyjaśnić dlaczego niezapisane reguły stają się nagle faktem za który ja mam płacić.
Bank przez 3 miesiące bawił się ze mną w kotka i myszkę. Teraz w dodatku podniósł nagle opłaty za prowadzenie konta. W sumie za samo prowadzenie konta będzie mnie wynosiło rocznie ponad 200zł. SZOK. Jestem już ponad 11 lat klientem Banku BZ WBK i nigdy czegoś podobnego nie widziałem. KAŻDY MIESIĄC W MULTIBANKU TO NIEUSTANNA PRÓBA DORWANIA SIĘ DO MOJEJ KIESZENI. OMIJANIE PRZEPISÓW I CIĄGŁE PODNOSZENIE OPROCENTOWANIA. A TERAZ PODNOSZENIE KOSZTÓW ZA PROWADZENIE KONTA. ABSURD GONI ABSURD.
olipb / 89.79.244.* / 2010-09-01 21:49
ale na jaką decyzję czekasz w związku z dostarczeniem odpisu ? nie jest zrozumiały ten post, poza wiadrem pomyj, które wylałeś ;)
dziobaczek / 2010-03-05 10:36
ja mam inny problem z multibankiem, spłacam kredyt hipoteczny w CHF, wybrałem opcję rat malejących, natomiast w harmonogramie spłaty kredytu, mam raty "wahające się" tzn. np. w marcu rata wyniesie 285 franków a w kwietniu 304, natomiast w maju znów mniej tzn. 295, nic z tego nie rozumiem, czy ktoś może mi to wytłumaczyć bo pracownicy banku nie potrafili? rozważam możliwość złożenia zawiadomienia o przestępstwie oszustwa na moją szkodę? proszę o pomoc
pakom / 200.23.91.* / 2006-08-28 22:49
a jaki inny "lepszy" polecasz? Przerabialem to tez i nie podejmuj pochponych decyzji. Inne to ten sam shit.
Pozdro
ZIBI2013 / 2013-07-04 01:52
WSZYSTKICH KLIENTÓW TEGO BANKU ZAPRASZAM DO ZAPOZNANIA SIĘ Z ZAWARTOŚCIĄ TEGO LINKU I O EWENTUALNY KONTAKT POZDRAWIAM http://samcik.blox.pl/2013/03/Nabici-traca-argumenty-w-wojnie-z-BRE-Bank.html
danek5555 / 89.77.156.* / 2009-02-26 17:40
Mój problem z MultiBankiem polega na , jego ostatniej awarii ..... od 2 miesięcy mam zablokowane konto z moimi pieniędzmi i nijak do nich się dostać ... jeśli macie taki sam problem to piszcie na tym forum :((((
mfundusz.pl / 79.163.41.* / 2009-02-27 00:45
Jeśli macie problem z kredytem w Multibanku lub mBanku zapraszam do nas. Znajdziemy lepsze rozwiązanie.

Dodatkowe pytania proszę kierować na adres kontakt@mfundusz.pl
Znichęcony do Multianku / 91.212.165.* / 2010-03-02 09:00
Multibank to co najmniej naciągacze, procedury najgorsze z 6 banków z których korzystałem. Potwierdzam i radzę z daleka omijać.

MBank i Multibank to ta sama własność i ten sam ból.
krzysztof4567 / 83.20.192.* / 2009-05-12 13:44
Multibank to podli oszuści!!!!!! Po złożeniu wymaganych przez nich dokumentów przez 1,5 miesiąca dostawaliśmy od banku co kilka dni telefony,że JESZCZE TRZEBA COŚ JEDNAK DOSTARCZYĆ. Wymyślali takie rzeczy,że w głowie człowiekowi się nie mieści! Pomijając podstawowe dokumenty,które bank określił razem ze złożeniem wniosku,doszło jeszcze 7!!!!!! Łączny koszt papierów urzędowych wniósł:rzeczoznawca:500zł,starostwo 50zł,sąd 25zł,plus kilkanaście podróży do miasta w którym mamy urzędy (30km), ponieważ nie można było dać znać,że bank potrzebuje takie dokumenty i koniec. Tydzień po tygodniu proszono nas o kolejne.Kiedy minęło już 1,5 miesiąca analityk i prawnik wszystko wyjaśnili i miała "już" być umowa,bank odmówił przyznania kredytu i odmówił podania powodu!!!!!!!! Nie bierzcie kredytu w MULTIBANKU!
oliwia_Irlandia / 86.41.195.* / 2011-01-21 14:02
podobna sytuacja, z tym że biore kredyt dla osób pracujących za granicą i nie mam możliwości latać co 3 dni i dostarczać im jakiś bzdurnych (czesto ponownie tych samych) dokumentów. Kredyt został "niby " przyznany,ale teraz z musze dostarczyć kolejne siedem dokumentów jako warunki do sporządzenia umowy ,załamka
Mfrajer / 87.205.179.* / 2009-05-18 16:57
Potwierdzam

Stop Bankozaurom z BRE
Darek 63 / 82.160.104.* / 2009-06-26 12:03
Juş 3 lata Multibank n�ka mnie za to şe nie potrafi�em uruchomi� u nich konta internetowego ,w ko�cu zrezygnowa�em i bez problemu uruchomi�em je w PKO BP .
Konta uruchomi� si� nie da�o tak jak teraz nie mog� si� uwolni� od ich ş�da� zap�aty za co�
tylko nie wiem za co .
Zdecydowanie odradzam Multi u*********** .
iga_precz z multibankiem / 79.139.42.* / 2010-02-01 20:50
Ja zamknęłam w multibanku konto... znaczy się, myślałam,że zamknęłam, dostałam dokument- wniosek o zamknięcie konta, tyle,że od tego czasu ciągle mi naliczali koszt prowadzenia, mimo zlikwidowanej karty przy zamknieciu, to zamknięte konto nagle zmieniło się z bezpłatnego w konto biznesowe i naliczano mi po 15zł! za jego prowadzenie!!!teraz idę złożyć reklamację- ręce opadają- czy Multibank robi to z głupoty, czy po prostu kradnie?
ol / 193.41.230.* / 2013-03-18 09:45
hehe ale przecież z tego co piszesz to ty chcesz naciągnąć bank a nie on Ciebie:) przeciez to jest logiczne że jak sie składa wniosek o zamknięcie konta to jest ono aktywne przez 30 dni, i jesli cokolwiek będzie 30-tego dnia na minusie to konto się nie zamknie.. a bank w kazdej chwili ma prawo do zmiany tabeli opłat... przeraża mnie takie postepowanie-najlepiej na inncyh zrzucić a nie zobaczyć że samemu się jest winnym niewiedzy -trzeba czytac umowy
xx23gdser / 94.42.41.* / 2010-02-13 16:16
kradnie, mialem cos podobnego, lepiej od razu ladnie cala sytuacje opisz i wyslij skarge do KNFu. multibank to niezle zlodziejaszki.
lukka2k / 93.105.235.* / 2010-11-01 12:16
Ja dorzucę coś od siebie:

1. Próbowałem zamknąć konto biznesowe, które przekształciło się z bezpłatnego w płatne, przez kilka miesięcy byłem zbywany przez pracowników, którzy twierdzili, że zamknięcie jest niemożliwe. Po kilku miesiącach walk z totalną niekompetencją pracowników (od szeregowych po zastępce dyrektora placówki), okazało się to jednak wykonalne. Przez ten czas naliczono mi opłat na ponad 160zł.

Po skardze do Komisji Nadzoru Finansowego, otrzymałem zwrot i przeprosiny.

2. Za otrzymany uruchomiony kredyt ratalny pobrano mi prowizję, o której pracownik nie raczył wspomnieć podczas zawierania telefonicznie umowy. Po reklamacji otrzymałem zwrot 80zł

3. Wielokrotnie spotkałem się z niekompetencją pracowników multilinii, wielokrotnie to ja informowałem pracownika jakie mają procedury, po czym on po konsultacji z przełożonym z radością oznajmiał mi, że "rzeczywiści ma Pan rację"

To jest totalna kpina, ludzie nie obawiajcie się pisać skarg do wszelkich możliwych instytucji nadzorujących działania banków.

Gdyby nie moja czujność i determinacja, zostałbym "orżnięty" na prawie 250zł. Ilu jest takich ludzi, którzy w natłoku pracy nie zauważają, jak to tu to tam znika im z konta 10zł, 20zł czy nawet 100zł?

A teraz deser, na dzień dzisiejszy nie mogę się doliczyć kilkuset złotych na karcie kredytowej, ale na razie wstrzymam się z komentarzem dopóki sprawa się nie wyjaśni.

p.s.
Istnieje jeszcze wysokie prawdopodobieństwo, że Multibank podał moją osobę do Biku za zaległe opłaty za konto biznesowe(naliczane de facto przez uniemożliwienie mi zamknięcia konta) . Sprawa w trakcie wyjaśnień...
basik551 / 188.33.139.* / 2010-12-13 16:18
po 2latach lokaty inwestycyjnej na 10.000 zamiast zysku musiałem jeszcze dopłacić za prowadzenie rachunku 10zł i nic z tej lokaty nieprzyszło a obiecywano gruszki na wierzbie;;teraz zamknąłem konto jak chcesz mieć strsty wpłać do multibanku
niepolecammm / 95.168.183.* / 2011-11-18 14:06
Tez przestrzegam przed tym bankiem:
http://www.forum-bankowe.pl/tematy1/multibank-uwaga-vt2633.htm
MIKA / 87.105.40.* / 2011-10-13 12:02
Ja mam podobny problem, chcę złożyć skargę na Multi Bank proszę mi podać jakieś namiary gdzie to mogę dokonać. Ja niestety podpisałam umowę w Sądzie mam już założoną hipotekę niestety do dnia dzisiejszego nie mam pieniędzy co więcej nie wypłacą mi ponieważ według nich nie spełniłam wszystkich wymagać po prostu parodia.
1 2
na koniec starsze

Najnowsze wpisy

Kredyty samochodowe - najlepsza oferta: