Forum Forum finansoweKredyty

Uwagi o Sygma Bank

Uwagi o Sygma Bank

cyberskin / 83.145.160.* / 2007-05-25 00:10
Napewno nie polecam !!!
Żalą się w sklepie klienci
sam nim jestem i oto co mnie spotkało

Sygma Bank zdziera z klientów!!! Opinia klienta czyli moja.
Pierwszy raz w mojej historii kredytów potraktowany zostałem jak szmata.

1: czytajcie regulamin zanim weźmieniecie raty. na końcu jest tabela opłat (kar) . możecie być pewni że jeżeli niechcący zalegniecie ze spłatą choćby 4 dni (a
liczy się ich księgowanie, nie data przelewu czy wpłaty) zostaniecie ukarani kara 45zł. Jeżeli niestety zadzwoni do was pani i przypomni o spłacie po paru dniach to
odrazu 15zł dopłaty razem 60zł. jeśli dojdzie do was list po 10 dniach zapłacicie już ponad 70zł. Jeżeli zapłacicie już rate a na liście napiszą wam, że trzeba
zapłacić z bierzącą ratą wyliczoną karę to dowalą wam ok 100zł za to, że zapłaciliście z bierzącą ratą ale nie z tą co trzeba -czyli wg nich bierzacą.

2: email na stronie to fikcja. wogóle nikt tam na nic nie odpowiada. Praktycznie kontaktu z nimi niema. Dzwonisz na infolinie to cie przełączają gdzieś i rozłączają się
połączenia. Płacisz oczywiście ty za to że raz tam raz tu dzwonisz.

3: w umowie przewidziane są także odsetki za zwłokę .

Ktoś powie "trzeba płacić przed czasem i terminowo" ok. A co jeśli komuś zdarzy się poprostu zapomnieć lub nie może tego zrobić z przyczyn zawodowych lub chwilowej
utraty płynności finansowej?

Miałem kredyt w wielu bankach i nadal mam w PKOBP. na sumy nieporównywalnie większe.i raty rzędu 500zł nie miałem tam takich problemów nigdy. W SYGMABANKU mam ratę
ok 70zł a za 10dni mojej nieuwagi zapłaciłem karę blisko 160zł.

Trzeba zaznbaczyć że rat nie bierze bogaty tylko biedny lub poprostu zwykły przeciętny człowiek. Zaufałem bankowi bo do tej pory się nie zawiodłem na żadnym, szczerze powiem nawet nie czytałem regulaminu.

Zaufanie to dzisiaj głupota bo bank SYGMA zrobi z ciebie źródełko swojego dochodu.

Umieszcze ten artykuł w każdym możliwym miejscu ponieważ warto ostrzegać ludzi niech uczą się na cudzych błędach.
Wyświetlaj:
Krokiew / 178.43.115.* / 2014-04-28 19:18
Ja jestem w sygma bank i jestem zadowolona. Co do banków to w każdym jest tak samo, trzeba cYtac umowy, trzymac sie terminow. Nie mam żadnych powodów do niezadowolenia z sygma bank.
Tajler / 89.74.13.* / 2015-11-12 21:12
Dobrze powiedziane ,czytanie umów przedewszystkim dokładne ze zrozumieniem i dopilnowanie terminów zapłaty i nie ma problemów. Zawsze się tego przestrzegam i jeszcze nigdy nie miałam problemu. CO do samego banku to nie mam uwag ,sama obsługa jest miła a w usługach każdy znajdzie coś dla siebie. Ja korzystam z karty i ubezpieczenia już od jakiegoś roku.
marylka56 / 217.28.153.* / 2014-02-19 12:32
Witam. A ja właśnie otrzymałam Kartę Kredytową EURO MasterCard z Sygma Bank.
(Z okazji zakupu na raty :)
Chciałabym się dowiedzieć jakie są opłaty za korzystanie z karty? Kiedy karta jest zwolniona z opłat?
Jeśli nie aktywuję karty czy nie mam żadnych opłat?
Czekam na odpowiedź. Pozdrawiam.
Martys19 / 2014-03-25 13:49
ja jeszcze nie aktywowałam i nic mi na razie nie przychodzi :)
222255555555 / 89.77.206.* / 2014-02-20 18:45
Zapewne dostałaś tabelę opłat i prowizji. Ja za kartę Reala płacę 12 złotych rocznie i nie narzekam jak na razie :)
rzeczniksbp / 2014-02-20 12:09
Proszę o kontakt ze mną pod adresem mailowym. Chętnie odpowiem na wszystkie pytania

pozdrawiam
Magdalena Kosior
Rzecznik Klientów SBP
rzecznik.klientow@sygmabank.pl
Orzel_79579 / 195.205.37.* / 2013-08-29 12:50
Tez chciałem wziąć u nich kredyt na lapka,dostalem nawet wstępną decyzje kredytową mailem,ale po przeczytaniu opinii to jak przyjechał kurier po umowy odesłałem go z kwitkiem
sroczka / 79.184.93.* / 2012-05-21 23:18
witam
Chcialabym polecić wszystkim ,którzy mają jakikolwiek problem z Sygma Bank zwrocić sie o pomoc do Pana Damiana z Sygma Bank .
Miałam problem z BIK dwa kredyty nie splacane terminowo.Poprosiłam Bank o usuniecie danych z bik.Otrzymalam list zwrotny po około 4dniach,ze bank sie zgadza.
Zeby jednak przyspieszyc procedury poprosilam o pomoc Pana Damiana.Goraco polecam Pan kompetentny,uprzejmy przekazal moją sprawe Pani Ewie.Której rowniez bardzo dziekuje za zajecie sie moja sprawa.Zbiku moje dane usunieto w ciagu 2,5 tygodnia.
Serdecznie Państwu dziekuje za pomoc profesjonalizm.Pozdrawiam
Damian_Ziaber_SygmaBank / 2012-09-25 15:48 / Sygma Bank
Witam,
Proszę uprzejmie, do usług!
Jeśli ktokolwiek z Państwa ma do załatwienia ważną i pilną sprawę, to zapraszamy do kontaktu, zarówno Ewa, jak i ja.
Z pozdrowieniami,
Damian Ziąber
Sygma Bank

Adresy e-mail do kontaktu:
klienci_forum@sygmabank.pl
d.ziaber@sygmabank.pl
anita805 / 83.2.47.* / 2012-07-25 16:18
Zgadzam się całkowicie tylko, ze ja polecam kontakt z panią Ewa. Kompetencja i odpowiedź na czas.
Jacek* / 195.225.120.* / 2012-05-19 19:58
tak Sigma robi z klientów zródło swoich dochodów. zrezygnowałem z karty kredytowej po 10 latach bo miałem oprocentowanie 27%. nie chcieli mi zmniejszyć. rozliczyli rachunek i zapłaciłęm tyle ile napisali myśląć ze to koniec współpracy. niestety po kilku miesiącach przysłąli mi monit ze mam do zapłaty niespłaconą ratę około 240 zł plus odsetki karne. nadmieniam ze nikt nie informował mnie o tym ani listem, ani sms, ani mailem. żadne wyjaśnienia ze to pracownik banku popełnił błąd i żel rozliczył rachunek i nie informował mnie póżniej o zadłużeniu nie dały skutku. ODRADZAM
rikoplus / 93.154.137.* / 2012-03-21 14:15
Witam
Pani Ewa Jakubiak jest po prostu fenomenalna.
Nie wiem jak to robi, ale natychmiast reaguje na wszystkie nieprawidłowości zgłoszone na forum sigma banku. Ja poinformowałem panią Ewę, że w mojej opinii bankowej jest błąd. Pani Ewa oddzwoniła jeszcze tego samego dnia przeprosiła za popełniony błąd i wysłała sprostowną nowa opinię bankową z potwierdzeniem zamknięcia konta po zakończeniu UMOWY.
Dziękuję i pozdrawiam
rikoplus
rikoplus / 93.154.177.* / 2012-03-16 10:10
Ja zakończyłem umowę 10-02-2012.
Spłacałem poprzez ustawiony przelew z banku z 10-cio dniowym wyprzedzeniem.Czytając niepochlebne wpisy na forum, trochę przestraszony jeszcze przed zakończeniem UMOWY napisałem do Pani Ewy Jakubiak z Sigma banku z prośbą, aby przesłała mi dokumenty o zamknięciu rachunku kredytu i braku zobowiązań finansowych. Otrzymałem ten dokument oraz opinię bankową w ciągu 7 dni po zakończeniu kredytu. Teraz czekam na sprostowaną opinię bankową, bo w pierwszej opinii znalazł się błąd.
Pani Ewa reaguje natychmiast na wszelkie e-maile. Wzór osoby kompetentnej.
do rikoplus / 94.42.5.* / 2012-03-22 07:41
nie przesadzaj, bo ci wytryśnie. ja czekałem prawie 3 miesiące na pismo o zamknięciu kredytu. wiec wcale tak różowo nie jest. pozdrawiam.
Damian_Ziaber_SygmaBank / 2012-09-25 15:46 / Sygma Bank
Witam,
Zapewniam, że takie pismo jesteśmy w stanie przesłać w ciagu 1-2 dni na adres e-mail, a 3-7 na adres pocztowy. Większość banków honoruje zaświadczenia przesyłane drogą mailową, zatem zapraszamy do kontaktu, jeśli trzeba.
Z poważaniem,
Damian Ziąber
Sygma Bank
d.ziaber@sygmabank.pl
bez_powazania / 83.7.121.* / 2012-03-15 12:31
tan bank to czyste wizjonerstwo.

dzialanosc obliczona na jednorazowy strzal i wyszukanie jak najwiekszej ilosci hakow na upolowanego jelenia.

im wiecej z niego wycisna - to ich.

nikt normalny drugi raz sie zlodziejom nie da nabic w butelke.
szkoda ze polak mądr po szkodzie i ludzie nie zagladaja na to forum prawdy o tej spółce "drucik".
bez_poważania / 83.7.121.* / 2012-03-15 12:29
tan bank to czyste wizjonerstwo.

dzialanosc obliczona na jednorazowy strzal i wyszukanie jak najwiekszej ilosci hakow na upolowanego jelenia.

im wiecej z niego wycisna - to ich.

nikt normalny drugi raz sie zlodziejom nie da nabic w butelke.
martutka84 / 89.78.182.* / 2012-02-21 21:54
NIE POLECAM!
a ja spłaciłam kredyt w ubiegłym tygodniu w punkcie w realu i do tej pory w sygmie nie sa one zaksięgowane, ponieważ, jak mi powiedziała pani na infolini to oni księgują co 3 dni o północy!HAHa śmiechu warty bank.a rozmowy sa nagrywane po...??aby zapewnić najwyższą jakosc usług? jak tu mówic o jakości, kiedy co konsultant to inna odpowiedź na to samo pytanie...?
andrbar / 213.238.74.* / 2012-02-21 21:26
moja sprawa dotyczyła tego, że nie został rozliczony kredyt ze wzgledu na to ze pogubili moje wpłaty. I teraz najciekawsze:
1. Dzwonienie na infolinie - proszę przesłać dowód wpłaty. Przesłałem zero reakcji.
2.Dzownie ponownie, otrzymuje informacje prosze napisać reklamacje. Pytam po co skoro dpowody wpłat przesłałem - otrzymuje informacje, ze takie są zsady.
3.Pisze reklamacje i wysyłam - czekam 30 dni nie ma reakcji, dzwonie na infolinie otrzymuje informacje Prosimy Czekać jest w trakcie rozpatrywania. Przychodzi list z informacja o tym, ze jeszcze rozpatruja mam czekać. Mijaja kolejne tygodnie przychodza pisma windykacyjne. Dzwonienie na infolinie Prosze czekac. Wysylam maila zero reakcji i dopiero tutaj przeczytałem by pisać na klienci_forum do Pani Ewy - napisałem nie licząc na odzew. Kontakt telefoniczy Pani Ewy dnia następnego. Płatności się znalazły -Pani Ewa potwierdziła wszystko, mało tego oddzwoniła i wysłała pismo. Potrafiła również przeprosić za to co mnie spotkało.
Kontak z infolinią żaden. Kontak z osobami które rozpatrują reklamacje kilka tygodni żaden. Kontakt z Panią Ewą natychmiastowy. Tylko dzięki szczerej rozmowie z tą Panią, przeprosin telefonicznych i pisemnych z podpisem tej Pani jakie otrzymałem nie zostały wyciągnięte konsekwencje wobec tego banku. Przekonała mnie ta Pani swoją życzliwością i tym, że nie pozostawiła mojej sprawy obojętnej jako jedyna z osób z tego banku z którymi była próba kontaktu.Jest to dowód na to, że pracuje tam jeszcze ktoś kto słucha, nie jest obojątny i potrafi sprawę rozwiązać i pomóc. Warto próbować kontaktu poprzez osoby chcące i potrafiące pomóc a wszystko na to wskazuje, że taką osobą jest Pani Ewa z Sygma Banku.
andrbar / 83.238.3.* / 2012-05-15 21:47
Witajcie,mam problem z Sygma.Spłaciłam wcześniej kredyt,a oni żądają teraz dopłaty-prawie jednej raty.Wcześnijsza spłata wynikła z bałaganu jaki panuje w tym banku-znikneła moja wpłata,potem druga i dopiero trzecia się znalazła.Więc zapłaciłam trzy w jednym miesiącu z ich winy,a teraz to ja mam dopłacac.Podajcie proszę kontakt do p.Ewy może mi pomoże
paularyb / 83.21.84.* / 2012-02-23 16:34
witam!! Mam także proble, z tym bankiem, spłaciłm raty w sierpniu i od sierpnia czekam za potwierdzeniem spłaty. Nioe mogę sie doprosic takiego pisma, wysyłałam maile i faxy i niec, cisza. teraz mówią żeżadnego pisma nie otrzymali a dzwoniłam zaraz po wysłaniu faxu czy doszedł, odpowiedzieli ze tak i mam czekac 2 tyodnie, minęły 3 miesiące. nie mam juz cierpliwości z nimi romawiac a to pismo potzrebuje do innego banku. Czy andrbar masz może jakis numer do tej pani Ewy, może z nia coś załatwie bp juz mam dość tych.... "Bankowców".
EwaJ_SygmaBank / 2012-02-23 16:39 / Sygma Bank
Szanowna Pani,
Uprzejmie proszę o przesłanie swoich danych i numeru telefonu na adres e-mail:
klienci_forum@sygmabank.pl
Pomogę w rozwiązaniu sprawy.
Z poważaniem,
Ewa Jakubiak
Sygma Bank
klienci_forum@sygmabank.pl
kasia krantz / 83.238.3.* / 2012-05-28 22:35
Witam,Pani Ewa Jakubiak naprawdę pomoże.Gdyby wszyscy w tym banku mieli takie podejście do klientów,byłby to mój ulubiony bank-ale jest jak jest......Bardzo polecam i pozdrawiam.Moja sprawa została załatwiona już następnego po mailu.Dziękuję
Robert Urbanowicz / 89.70.181.* / 2013-09-17 01:26
Ja również tą drogą chciałabym podziękować Pani Ewie Jakubiak za pomoc w pozytywnym rozpatrzeniu mojej reklamacji, szybką reakcję i sprawne działanie . Przychylam się do poprzedniej opinii "...Gdyby wszyscy w tym banku mieli takie podejście do klientów,byłby to mój ulubiony bank.." Ale Niestety. Kontaktujący się ze mną konsultanci nie byli tacy chętni do pomocy. Pozdrawiam Panią Ewę.
rozżalona (już zadowolona) / 178.37.63.* / 2012-02-24 22:41
Tą drogą chciałabym podziękować za pozytywne rozpatrzenie mojej reklamacji. Mój problem został rozwiązany nad wyraz uczciwie przez Sygma Bank. Dostałam zwrot pieniędzy oraz pismo potwierdzające zamknięcie kredytu. Było trochę nerwowo ale wszystko poszło tak jak powinno. Dziękuję.
ania gdańsk / 80.52.197.* / 2012-02-21 14:54
ODRADZAM !!!!!!!!!!!!
kupiłam na raty małe AGD termin płatności 20. Przelew poszedł 20 o 6 rano więc daję sobie głowę uciąć, że 20 mieli kasę na koncie. Jakaś laleczka nie zaksięgowała wpłaty i już 21 telefon z banku, że rata nie zapłacona.Nie ma z kim rozmawiać za każdym razem na infolinii odbiera ktoś inny i trzeba opowiadać historię swojego życia, żeby pani mogła nas "zweryfikować". Żałosne jak dajemy się robić w trąbę. Nikt nas w sklepie nie uprzedził, że mamy do wyboru kilka banków. Nie jest to mój pierwszy zakup ratalny, ale nigdy z żadnym bankiem nie miałam takich jaj. Pytajcie w sklepie o możliwość wyboru banku i wybierajcie każdy tylko nie ten.
rikoplus / 93.154.143.* / 2012-02-25 08:32
Witaj
Ja tez spłacam raty w tym banku, ale doczytałem w regulaminie, że bank ma 3 dni robocze na zaksięgowanie wpłaty. Ja robię przelewy z wyprzedzeniem 10-dni. Przecież to te same pieniądze do wydania. Lepiej wysłać wcześniej i byc pewnym , że doszły
qrwa_19-wiek / 94.42.17.* / 2012-02-25 08:45
szkoda, ze nie napisali, ze maja 90 dni na zaksięgowanie. 21 wiek, a u nich lata 80te. nic dziwnego, bo to super system z 19 wieku z Francji ;)
luxi / 77.115.38.* / 2012-02-19 22:39
Szczerze odradzam Sygma Bank. Kupiłam na raty skuszona ofertą tego banku rzeczywiście korzystnych warunków zakupu. Przez niedopatrzenie ostatnia rata nie została wysłana, o czym bank poinformował mnie po roku niemal. Uzupełniłam wymaganą ratę, ale bank zażądał dopłaty 200 zł , informując mnie, że nie musieli mnie powiadamiac wcześnej o niedopłacie, w wyniku której automatycznie zmieniły się warunki przyznanego kredytu. Rzeczywiście, nie musieli.
llllllllll / 95.160.47.* / 2012-02-20 22:10
ODRADZAM!!! wzięłam kredyt na zakup małego AGD. Wszystko niby ok. Nikt mnie nie zapytał o adres do korespondencji, bo i po co, gdzieś druki przyjdą. Oczywiście przyszły nie na ten adres na który powinny, z terminem 10 dni po wskazanej pierwszej wpłacie. W międzyczasie miałam ze trzy telefony z banku z powiadomieniem o niewpłaceniu raty kredytu. Oczywiście wpłacę, pod warunkiem otrzymania odpowiednich druków. Oczywiście banku to nie interesuje, że się nie wywiązuje ze swojego obowiązku, przesłania druków spłat rat. Ich interesuje to aby oni mieli wpłatę. Coś chyba jest nie tak jak można żądać spłaty raty w terminie, skoro druki rat wysyła się 10 dni po terminie zaksięgowania I wpłaty. Dodatkowo bank ten zarabia na swoich telefonach. dzwonią do człowieka że się nei wywiązał z umowy, rat nie spłaca, obciążając za to klienta, a sam ma to gdzieś. Jest na to odpowiednie określenie...
miii / 212.122.218.* / 2012-02-19 16:24
przeczytałem może z 20 % tych wszstkich wypowiedzi.. i jestem w szoku, ża tylu ludzi jest oszukanych.. sam wzialewm kredyt u nich 3 tyś zł na 36 miesiecy z ratą ok 110 zł.. jakie było moje zdziwienie że po 33 miesiącach mam do spłaty jeszcze 1000 zł .... brak słów może moje niedoczytanie jakiegoś zawiłego regulaminu nie wiem... a jak rozmawałem z jakim panem w infolinie to powiedział że wiekszośc pieniedzy w moich ratach była za odsetki a kapitał był spałacany w niewielkim stopniu... szok lichwa..

PS uwaga dla ludzi bioracych na "atrakcyjne raty!" po spłacie tzeba zamkną swój rachunek!! kolega nie zamknął po spłacie wszystkich rat i przyszło polecenia zapłaty w wysokości 360 zł za prowadzenie konta!! zeby było śmieszniej zaznaczone było że opłóata jest juz pobrana z góry za przyszły rok.. bo nie wypowiedział w porę
próbujcie / 178.73.50.* / 2012-02-16 19:52
czytając te wszystkie opinie i ja się przestraszyłem czy z moimi kredytami jest wszystko wporządku. Zadzwoniłem na infolinie ale tam byłem tylko przłączany z jednego numeru na drugi numer lub odsyłany bym sobie sam dzwonił - parodia,osoby, które odbierały telefon nie były chyba na tyle kompetentne by ze mną porozmawiać. Znalazłem właśnie tutaj wypowiedzi o Panu Damianie i Pani Ewie.napisałem do Pana Damiana prośbę o kontakt z Panią Ewą potem znalazłem tutaj wpisy pani Ewy że prosi kogoś o kontakt, chętnie pomoże. Zatem i ja z tej propozycji skorzystałem. Zaskoczyłam się bardzo szybką reakcją, pozytywnie się zaskoczyłem kontaktem pani Ewy. wszystko mi wyjaśniła, wszystko potwierdziła. Według mnie nieprawdą jest to, że się nie da załatwić nic w tym banku. Może nie da się załatwić na infolinii bo ja przynajmniej tam nic nie załatwiłem ale za posrednictwem Pani Ewy załatwiłem wszystko. Dlatego też jeśli na infolinii przełączają lub nie chcą rozmawiać to nie poddawajcie się ale też nie piszcie takich opinii dopóki nie spróbujecie skorzystać z każdej możliwości skontaktowania się z bankiem. Ja po przeczytanych tutaj opiniach spróbowałem ostatniego udostępnionego kontaktu poprzez ten bank i nie żałuję dlatego dzięki temu, że mi pomogła Pani Ewa mogę napisać że współpraca z tym bankiem nie była zła. Zależało mi na piśmie, zależało mi też na informacji o jednym moim kredycie który spłacam jeszcze - to wszystko się udało dzięki uprzejmości tym dwóch osobom.ten bank nie jest taki zły jak tutaj o tym piszecie. To jakie ma się nastawienie do banku zależy od nas. Same kredyty są ok,pozostaje infolinia która widocznie nie jest na tyle kompetentna by ze wszystkimi rozmawiać. Ale skoro ten bank udostępnia kontakt do Pani Ewy czy Pana Damiana to warto próbować a nie straszyć ludzi na forach.
zdegustowany / 79.163.114.* / 2012-02-17 01:59
Jakim trzeba być niedorajdą, żeby ot tak dawać się przełączać a potem jeszcze się pożalić !!!
Czasami warto zadać sobie zadać pytanie o własną płeć i wynikające z niej pewne powinności. Nie chodzi o Twoją ( zapewne nieciekawą) sprawę, tylko o to, że szukasz okazji do wyżalenia się i już sobie wyobrażam, jak tej swojej Pani Ewie trułeś dupę i co ona musi przeżywać mając do czynienia z ludźmi zbyt nieporadnymi żeby załatwić coś na infolinii! Pomyślałeś kiedyś o tym w ten sposób? ,
Ale Ty pewnie tego nie zrozumiesz, tylko stwierdzisz, że czepiam się z niewiadomych przyczyn, Fakt, nie mam interesu w pisaniu tego, ale czasem już ciężko zdzierżyć w tych czasach pełnych pseudo-mężczyzn.
Hanka7 / 37.31.144.* / 2012-11-09 11:31
A co płeć ma tutaj za znaczenie???Co niby pan by zrobił??? Paranoja!!! Pana zdaniem mężczyzna powinien przez telefon "chwycić za gardło" przełączających i odsyłających pod inne numery niekompetentnych konsultantów banku?!Miałam do czynienia z tym bankiem i również próbowano mnie odsyłać pod różne numery, za co ci konsultanci Infolinii biorą pensję?! Na zwrot nadpłaty czekałam ok.rok!!!
Dobrze,że jest Pani Ewa i Pan Damian,którzy w profesjonalny sposób skutecznie pomagają, ale ja o ich istnieniu dowiedziałam się dopiero przed chwilą tu na forum.
klientka tego banku / 95.160.37.* / 2012-12-05 22:27
ja też dowiedziałam się z forum o istnieniu Pani Ewy i Pana Damiana.
Wcześniej nie wiedząc o istnieniu tych Państwa dzwoniłam i pisałam ale to nie przyniosło żadnych rezultatów. Pisałam też do mediatora ale doczekałam się jakiejś formułki i po jej otrzymaniu szukałam dalej oraz doczytałam się na stronie tego banku, że mediator nie zajmuje się każdą sprawą tylko, że nie ma tam doprecyzowanej informacji jak ja jako osoba składająca reklamację mam wiedzieć czy mediator tego banku zechce się tym zająć i zostałam odesłana z kwitkiem.
Skontaktowałam się z Panem Damianem, który dał kontakt to Pani Ewy i to czego nikt mi nie wyjaśnił przez ponad 14 dni,Pani Ewa wyjaśniła dnia następnego. To wszystko prawda co tutaj o tym Państwu piszą. Pani Ewa w sposób tak szybki i prosty wyjaśniła moją reklamację, że przyjęłam nawet przeprosiny za to co mnie spotkało.Szkoda, że tylko na tym forum jest informacja o takich osobach, które w sposób profesjonalny pomagają.
Chciałam również zaznaczyć, że moja reklamacja dotyczyła zaległości za które ten bank mnie nękał a których nie powinno być - starałam się to wyjaśnić i dopiero udało się dzięki tym Państwu.Dziękuję Pani Ewie za chęć zajęcia się moją sprawą , pozytywne jej zakończenie i bardzo miły kontakt. W przyszłości jeśli kto kolwiek powie, że ma jakiś problem odeślę do kontaktu z Panią Ewą jest to jedyna osoba, która chciała do mnie zadzwonić i mi pomóc.
do początku nowsze
1 2 3 4 5 +25

Najnowsze wpisy

Kredyty gotówkowe - najlepsza oferta: