Forum Forum finansoweKredyty

Uwagi o Sygma Bank

Uwagi o Sygma Bank

cyberskin / 83.145.160.* / 2007-05-25 00:10
Napewno nie polecam !!!
Żalą się w sklepie klienci
sam nim jestem i oto co mnie spotkało

Sygma Bank zdziera z klientów!!! Opinia klienta czyli moja.
Pierwszy raz w mojej historii kredytów potraktowany zostałem jak szmata.

1: czytajcie regulamin zanim weźmieniecie raty. na końcu jest tabela opłat (kar) . możecie być pewni że jeżeli niechcący zalegniecie ze spłatą choćby 4 dni (a
liczy się ich księgowanie, nie data przelewu czy wpłaty) zostaniecie ukarani kara 45zł. Jeżeli niestety zadzwoni do was pani i przypomni o spłacie po paru dniach to
odrazu 15zł dopłaty razem 60zł. jeśli dojdzie do was list po 10 dniach zapłacicie już ponad 70zł. Jeżeli zapłacicie już rate a na liście napiszą wam, że trzeba
zapłacić z bierzącą ratą wyliczoną karę to dowalą wam ok 100zł za to, że zapłaciliście z bierzącą ratą ale nie z tą co trzeba -czyli wg nich bierzacą.

2: email na stronie to fikcja. wogóle nikt tam na nic nie odpowiada. Praktycznie kontaktu z nimi niema. Dzwonisz na infolinie to cie przełączają gdzieś i rozłączają się
połączenia. Płacisz oczywiście ty za to że raz tam raz tu dzwonisz.

3: w umowie przewidziane są także odsetki za zwłokę .

Ktoś powie "trzeba płacić przed czasem i terminowo" ok. A co jeśli komuś zdarzy się poprostu zapomnieć lub nie może tego zrobić z przyczyn zawodowych lub chwilowej
utraty płynności finansowej?

Miałem kredyt w wielu bankach i nadal mam w PKOBP. na sumy nieporównywalnie większe.i raty rzędu 500zł nie miałem tam takich problemów nigdy. W SYGMABANKU mam ratę
ok 70zł a za 10dni mojej nieuwagi zapłaciłem karę blisko 160zł.

Trzeba zaznbaczyć że rat nie bierze bogaty tylko biedny lub poprostu zwykły przeciętny człowiek. Zaufałem bankowi bo do tej pory się nie zawiodłem na żadnym, szczerze powiem nawet nie czytałem regulaminu.

Zaufanie to dzisiaj głupota bo bank SYGMA zrobi z ciebie źródełko swojego dochodu.

Umieszcze ten artykuł w każdym możliwym miejscu ponieważ warto ostrzegać ludzi niech uczą się na cudzych błędach.
Wyświetlaj:
ASDFFAASFEWF / 178.19.180.* / 2012-02-15 23:37
Moja matka będąc starszą kobietą która była księgową, brała kilka kredytów w tym banku. Pomijając koszty itd. była zadowolona, płaciła regularnie itp. Kilka dni temu ni stąd ni z owąd dostała pocztą karte kredytową. W tej chwili nie ma żadnego kredytu w tej firmie. Nie dość tego, jeszcze nie zdążyła im odesłać niezamawianej karty, to zaczął do niej wielokrotnie wydzwaniać automat z niezrozumiałym dla niej komunikatem, zrozumiała tylko, że ma koniecznie zadzwonić do tej firmy. Zadzwoniłem na infolinię i się dowiedziałem, że matka ma teraz pisać pisma, że rezygnuje z karty. Oczywiście, zrezygnuje, jednocześnie powołując się na ochronę danych osobowych, wgląd do nich i prawo do zmiany i usunięcia, zażądamy jednocześnie usunięcia wszelkich danych z tej firmy, aby zapobiec dalszym kontaktom, wybrykom i niepokojeniu starszych ludzi. Kazdy kolejny kontakt z tej firmy zostanie zgłoszony do prokuratury jako stalking.

Kochany banku, tak się traci klientów.
luzak / 94.251.145.* / 2012-02-16 17:17
Trzeba czytać dokładnie umowy.Na pewno w papierach, które podpisała Pańska matka był punkt mówiący o karcie MasterCard z limitem.
iiaa / 62.141.228.* / 2012-02-17 17:52
ta daja umowy do domu zeby sie z nimi zapoznac a potem czekają az przyjdziesz człowieku co ty piszesz w sklepie nie da sie przeczytac dokładnie ze zrozumieniem i wytypowanioem wszystkich kruczków

Trzeba czytać dokładnie umowy.Na pewno w papierach, które podpisała Pańska matka był punkt mówiący o karcie MasterCard z limitem.
nowa telewizornia / 46.204.92.* / 2012-07-25 23:11
Kruczkow? Czlowieku, mam w Euro kredyt, umowa to trzy (SLOWNIE: TRZY!!!) strony, masz problem, zeby ze zrozumieniem je przeczytac? Nie rozumiesz, to boisz sie spytac sprzedawcy? Wspolczuje...
anciaha / 80.239.243.* / 2012-09-24 21:26
no cóż sprzedawcę pytać można niestety nie zawsze jest w stanie odpowiedzić na nasze pytania.UMOWA jest pisana taką czcionką,że chociaż wzrok mam świetny miałam lekkie problemy z jej odczytaniem
luzak / 94.251.147.* / 2012-02-19 09:41
ta daja umowy do domu zeby sie z nimi zapoznac a potem czekają az przyjdziesz człowieku co ty piszesz w sklepie nie da sie przeczytac dokładnie ze zrozumieniem i wytypowanioem wszystkich kruczków

Mimo rozgorączkowania pracownika w punkcie EURORTVAGD ja spokojnie przeczytałem całą umowę i swiadomie ja podpisałem.
Zadowolony________ / 89.68.139.* / 2012-02-16 07:01
Też dostałem właśnie od nich kartę. Zapomniałem całkowicie o tym, że miałem coś u nich, a miałem kartę której konta nie zamknąłem:)Przysłali mi teraz kartę chip'ową i akurat jestem z tego bardzo zadowolony. Zapomniałem całkowicie o ich karcie, a nie dość że mi o niej przypomnieli to dodatkowo przyda mi się teraz bardzo te 6tysięcy. Nie ma co się denerwować takimi szczegółami. Ja akurat jestem bardzo zadowolony.
luzak / 94.251.145.* / 2012-02-16 17:20
Też otrzymałem tą kartę i jestem zadowolony.W przypadku nagłej potrzeby nie muszę biegać po bankach prosząc o kredyt.
niezadowlony_po_byku / 83.7.121.* / 2012-03-15 12:24
akurat ktos zadowolony z banku wchodzi na strone "opinie o banku"...
nie dosc ze zalosna hałastra, to jeszcze podstawiaja takich prostych nieukow do pisania pozytywnych commentow :)
aagaa / 95.49.114.* / 2012-02-09 20:00
Moim zdaniem wasze wypowiedzi nie są do końca sprawiedliwe miałam w Sygma banku 3 kredyty nie spotkałam się z niczym nie etycznym ze strony banku wręcz przeciwnie jestem zadowolona ze współpracy.Po prostu trzeba czytać umowy kredytowe a nie pochopnie podpisywać co popadnie .
zdegustowany / 79.163.114.* / 2012-02-17 02:06
Ależ Ty nie rozumiesz idei tego forum, przecież tu nie piszą ludzie, którzy chcą wspólnie rozwiązywać problemy, tylko w większości niedorajdy, które odczuwają potrzebę wyżalenia się. Są zbyt tępi lub leniwi, żeby przeczytać ze zrozumieniem umowę, a przecież do tego się nie przyznają!
ASDFFAASFEWF / 178.19.180.* / 2012-02-18 09:59
Wszystko ok, tylko dlaczego od trzech dni wydzwania automat do mojej matki, i nie można tego odwołać telefonicznie tylko trzeba pisać pisma?? To jest wkurzające, szczególnie dka starszej osoby. Ciekawe co byś cwaniaczku zrobił, jak by ci atomat wydzwaniał 10 razy dziennie..
luzak / 94.251.147.* / 2012-02-19 09:52
Co za automat, czy matula zalega z płatnosciami?
Powiem tak:jeśli płacisz w terminie to nie ma żadnych problemów, jeśli Masz problem z płatnoscią to należy zadzwonić do banku i uwierz mi, że sa w stanie przełożyć termin o kilka dni( pod warunkiem, że Im nie podpadłeś przy wcześniejszych kredytach).
Pozdrawiam serdecznie
Klient Sygmy
daro526 / 31.61.1.* / 2012-04-28 14:06
Płacąc w terminie tz sa problemy a mianowicie pierwsza rate kredytu zaplacilem 25 dni przed terminem platnosci i mimo to 15 dni po terminie platnosci dostlem pismo z polubownej windykacji ale jak zadzwonilem na infolinie i poinformowalem ze rozmowe nagrywam zeby miec dowod ktroy przedstawie w komisji nadzoru finansowego to juz po dwoch godzinach mialem od nich telefon ze przepraszaja za pomylke a moja rata juz sie znalazla!!!! czyz nie banda kre.............??
niezadowolony_po_byku / 83.7.121.* / 2012-03-15 12:26
drogi kliencie sygmy...

jak zapewne wiekszosc zadowolnych klientow nie masz nic do roboty tylko warujesz na forum z negatywnymi komentami i sie udzielasz :)
sygma bank to nie tylko banda złodziei, to w dodatku kupa nieudacznikow podstawionych do zaslaniania negatywow :)
angela 1816 / 62.141.228.* / 2012-02-17 17:55
ty jestes niedorajda
Ależ Ty nie rozumiesz idei tego forum, przecież tu nie piszą ludzie, którzy chcą wspólnie rozwiązywać problemy, tylko w większości niedorajdy, które odczuwają potrzebę wyżalenia się. Są zbyt tępi lub leniwi, żeby przeczytać ze zrozumieniem umowę, a przecież do tego się nie przyznają!
zdegustowany / 46.204.39.* / 2012-03-19 00:45
Skąd wnosisz?
rozżalona (już zadowolona) / 213.186.93.* / 2012-02-08 21:54
Witam. 20.12.2011 r opisałam na forum mój problem dotyczący problemów z zakupem sprzętu AGD na 6 rat. Popełniłam wtedy błąd i wpłaciłam ostatnią ratę o 45 gr. mniej niż wysokość ostatniej raty w sierpniu 2011 r. Bank upomniał się w grudniu o dalsze raty, bo kredyt się nie zamknął. Wpłaciłam na wszelki wypadek do Banku kwotę 400 zł i wystosowałam do nich REKLAMACJĘ, w której dokładnie opisałam o co mi chodzi. Dzisiaj tj. 08.02.2012 r. otrzymałam pismo z Banku, że moja reklamacja została UZNANA! Zwrócą mi 399,55 zł. Myślę, że gdy ktoś płaci w terminie i jest solidnym klientem to i problemy da się wyjaśnić bez sięgania po drastyczne rozwiązania. Bardzo dziękuję tym pracownikom Banku, którzy przyczynili się do takiego rozwiązania i uznali moją reklamację.
Hanka7 / 37.31.144.* / 2012-11-09 11:12
A dlaczego wpłaciła Pani 400,-zł zamiast 45 gr i czekała na zwrot 399,55 zł 2 miesiące??? I uważa to Pani za pozytywne załatwienie i jeszcze dziękuje???Totalna głupota!!!
klient65432 / 93.176.227.* / 2012-02-08 21:57
Otóż to! :)
Kruszyna3838 / 81.190.39.* / 2012-02-08 21:17
witam wszystkich wykręconych przez sygma bank ja również mam niemile skojarzenia z tym bankiem. Spłacalam raty w tym banku i zupełnie przez przypadek zrobiłam nadpłatę dwóch rat.
Zwróciłam sie do banku z prośbą o zwrot nadpłaconego kredytu ale do tej pory tj. od 4 miesięcy żadnej odpowiedzi nie dostałam. Najzwyczajniej w świecie mnie zignorowali. SZOK!!!!! nigdy więcej z TYM bankiem nie chcę miec nic wspólnego.Radzę wszystkim mądrym ludziom --UWAŻAJCIE na ten bank bo możecie się bardzo gorzko rozczarowac. Pozdrawiam.
Michał (klient sygma) / 93.176.227.* / 2012-02-08 20:20
A ja jestem bardzo zadowolony. Spłacam już 3 kredyty na przestrzeni 3 lat i nie mam żadnych zastrzeżeń. Raz tylko spóźniłem się z ratą, ale Pani z banku zadzwoniła z przypomnieniem, nie było żadnych odsetek, kredyt został zamknięty. Mam też kartę kredytową i również sobie chwalę. Oprocentowanie 0%, nie najgorsza obsługa w BOK. Ocena ogólna 9/10.
ja001 / 46.113.207.* / 2012-02-06 11:33
Posiadam u nich dwie karty kredytowe Real i Praktiker oraz kredyt konsumpcyjny w jednym ze sklepów meblowych i jestem zadowolona. Zrezygnowałam z wszelkich ubezpieczeń i każdy z tych kredytów spłacam w ratach 0%. Pilnuję terminu wpłaty, karty spłacam o kresie bezodsetkowym z kilkudniowym wyprzedzeniem i nie mam żadnych problemów. Wystarczy skontaktowac sie z BOK i spokojnie zapytac konsultanta o warunki umowy, a napewno pomogą Wam rozwiązać problem. Skoro nie czytacie umów, które podpisujecie i nie wpłacacie rat w terminie, to musicie mieć pretensje tylko do sibie. Wiadomo, każdy bank musi na czymś zarabiać, zarabia na Waszej nieuwadze.
B27 / 85.89.175.* / 2012-02-03 11:48
LUDZIE STO RAZY ZASTANÓWCIE SIE ZANIM COKOLWIEK PODPISZECIE Z TYM BANKIEM!!! Za sprzęt wzięty na raty na kwotę 1500zł zapłaciliśmy 4000!!! To jakaś MASAKRA!!!!
zdegustowany / 46.204.39.* / 2012-03-19 00:38
O poziomie udzielających się tu osób świadczą takie określenia jak powyższa "masakra" :) Myślałem, że używają ich tylko tępe dwunastolatki, a tu proszę - osoba, której przyznano kredyt, czyli pełnoletnia. Nie na tyle, co prawda, dorosła, aby zapoznać się z umową, no i tego mamy przykre konsekwencje :(
Dario69 / 89.228.136.* / 2012-02-03 11:59
Tak kolego,zgadzam się z tobą,Parę dni temu wziołem TV na raty.TV za 1999 zeta,oddaje 4000 zeta.
diokolpi / 94.42.17.* / 2012-02-03 12:40
to gdzie ty brałeś ten tv? w neonecie? bo tam chyba wala takie odsetki i ubezpieczenia do kredytu, ze masakra. ale zawsze masz 14 dni na rezygnacje z kredytu w tym banku.
Dario69 / 89.228.157.* / 2012-02-07 20:47
Telewizor,kupiony w EUROAGD.Taką kwotę podniosło NIEOBOWIĄZKOWE UBEZPIECZENIE które i tak te przydupasy wcisneli.
zdegustowany / 79.163.114.* / 2012-02-17 02:09
Jak wyczuli jelenia to wcisnęli. Kto inny by odmówił, ale Ty wziąłeś, to co mieli nie wciskać? Nie codziennie trafia im się taki okaz, więc muszą korzystać z okazji.
tysięczna osoba oszukana / 178.73.49.* / 2012-02-02 22:44
Niestey ja również padłam ofiarą tego pseudo banku. Wzięłam komputer na raty- ponieważ blankieciki do spłaty są na inną kwotę ( kwota jak przy kredycie na 12-miesięcy)mój był na 6- miesięcy- trzeba było sobie wyliczac zdarzyło się, że rata nie została nie zaksięgowana w terminie- więc doliczyli sobie odsetki, których ja nie uwzględniłam przy spłacaniu.Więc spłaciłam 2500zł nie dodałam tych 32,60zł odsetek. Koniec jest najlepszy komputer 2500zł- odsetki naliczone 759,92zł.
Tak wyglądają zakupy z sigma bankiem- najwięksi złodzieje i oszuści. A ludzie, którzy tam pracują? Niech nikt nie oczekuje od nich rady ani pomocy- bo nie dostanie.
NIGDY WIĘCEJ NIE W TYN banku.
dorka64 / 91.193.160.* / 2012-02-02 20:14
To największe zdzierstwo w kraju!!! Wziełam kanapę na raty, spałacam regularnie, ale przyszedł taki dzień,że skorzystałam jeszcze z karty, którą od nich dostałam. I to był mój największy błąd!! Wpłaciłąm ostatnio 179 zł i okazało się, ze 105 poszło na kanapę a ...74 zł na odsetki, jakies ich koszty!!W tym jakies ubezpieczeie zycie, którego nie chciałam. Pozyczę od znajomych, spłacę wszystko i nigdy więcej nie skorzystam z tego banku!! Odradzam wszystkim !!!
ewwwaaa / 93.154.157.* / 2012-02-03 12:36
A ja mam takie pytanie. Niestety też mam wzięty kredyt ratalny, który wlaśnie mi się kończy. Zadzwoniłam więc do nich by sprawdzić jaką dokładnie sumę muszę wpłacić. Tak dla pewności. Pierwsza pani powiedziała, że mam zaległość w kwocie ok 45 zł ale przełączy mnie do innej osoby, zajmującej się zaległościami. A tam okazało się, że niby tej zaległości nie mam. Tak więc... PŁACIĆ CZY NIE?
trrryktyk / 178.56.108.* / 2012-02-08 12:59
Moja teściowa na układ ratalny zakupiła sprzęt domowy , tak się stało że na czas nie dotarł przelew . Oczywiście zaraz na drugi dzień telefon z banku informujący o zaległosci i konsekwencji z tego tytułu , z racji tego że teściowa jest osobą wiekową , przestraszyła się ,kazała mi zadzwonić i wydowiedzieć się czy pieniądze dotarły na konto banku z tą myślą że gdyby nie zrobi kolejną wpłatę . Niestety gdy zadzwoniłam i przedstawiłam sprawę , pan skwitował krótko "nie jest pani upoważniona do konta " -po części nie dziwię się zabezpieczenia banku itd. Ale uważam że taka informacja powinna być udzielona tym bardziej ze podałam dane osobowe ,nr umowy kredytowej i poprosiłam tylko o potwierdzenie wpłaty nic więcej.
mw1 / 83.6.244.* / 2012-02-02 00:08
Niestety ja też padłam ofiarą sygma banku. Jak tylko zorientowalam się jak nieuczciwy jest ten bank spłaciłam całość pozostałego do spłaty kredytu. Wtedy zaczęto obciążaćmnie kosztami ubezpieczenia (UWAGA od rat które już spłaciłam !!!!!!!!!!) Niby niedużo 14,70 ale jednak to teżpieniądze. Pomimo wyjaśnień na infolinii i potwierdzenia że kredyt został spłacony w całości obciążenia w dalszym ciągu przychodzą. W tej chwili uruchomiłam postępowanie w Komisji Nadzoru Finansowego oraz w UOKiK. Sugerujęrobićto samo. Im więcej będzie skrg może doprowadzi to kontroli działalnosci banku i ukrócenia nieuczciwego potepowania wobec klientów.
avax / 31.62.20.* / 2012-01-31 11:06
witam mam podobny problem, również mam wzięty sprzęt na raty, wszystko zawsze było na czas regulowane i o to nie spodzianka, w czerwcu 2011dostaje pierwsze wezwanie o zapłate zaległej raty, dzwonię na infolinie i pan prosi o wysłanie potwierdzeń wpłaty. wysłałem i spokój był. po kilu miesiącach otrzymuje ponownie wezwanie do zapłaty, tej samej raty z naliczonymi odsetkami. znowu dzwonie i mówię że zostały przesłane fax potwierdenia wpłat. podałem swój nr. tel z prośbą gdzyby miała ta panie z banku jakieś pytania zeby zadzwoniła, pani stwierdza że w razie wątpliwości zadzwoni a jeśli nie to da spokój. oczywiście nie zadzwoniła. a dziś dostaję pismo że sprawa jest u firmy windykacyjnej "kruk". co teraz mam zrobic? czy jeśli ta firma windykacyjna zacznie przychodzic o spłate to wystarczy im pokazac potwierdzenia wpłaty i dadzą spokój zostanę wyreślony z bazy danych BIK?
proszę o pomoc
wartoprobowac / 178.56.55.* / 2012-01-31 22:34
witam,miałem podobny problem. Wpłaciłem we wrzesniu rate na konto z umowy bo druki nie dotarły ale kolejne regulowałem juz na numer przypisany do mnie. Wysyłalem potwierdzenia wplat bo windykacja dzwonila ze zalegam. Z taką znieczulicą jaka jest w tym banku nigdy się nie spotkałem. Ludzie na infolinii kłamią i nie są wiarygodni a ci z windykacji nie chcą sluchac. Koszmar trwal az do stycznia br. gdzie znalazłem kontakt do pani Ewy Jakubiak,Eksperta ds spraw obsługi klienta. Napisałem z prośbą o ostateczną pomoc i się zaskoczyłem przesympatycznym kontaktem a co najważniejsze załatwieniem. Rozmawiałem z 17 pracownikami. 8 razy wysłałem potwierdzenia wplat każdy obiecywał pomoc ale tegraz juz wiem ze to są puste słowa bez pokrycia. Pomocną osobą,ktora w jeden dzien znalazla moją wplate z wrzesnia 2011 r okazala sie pani Ewa. Gdyby nie kontakt do tej pani,ktory znalazlem tutaj i jej błyskawiczna pomoc to bylbym skłonny napisac do telewizji o tym jak przez 4 mce bylem traktowany. Proponuję spróbować napisac do Pani Ewy na adres klienci_forum@sygmabank.pl mi ta pani pomogła.warto spróbować. Ja nie żałuję. To jest jedyna szczera,prawdomówna,nie lekceważąca mojego problemu i konkretna osoba z sygma banku z jaką miałem przyjemność rozmawiać.
i. / 87.239.219.* / 2012-02-02 13:37
witam,

miałam podobną sytuację, na dodatek wydzwania do mnie babka z windykacji na telefon służbowy, pewnie znalazła w internecie. okrzyczałam ją, że nie życze sobie telefonow do pracy, tylko na tel. kom. po godz. 17, kiedy wychodze z pracy. poprosilam o jej nazwisko, w zwiazku z tym zloze zazalenie i obsmaruje ja. nie bedzie mi babsztyl dzwonil do pracy! dzieki za kontakt, skorzystam z niego, napisze do tej p. Ewy.
pozdrawiam.

nie polecam banku!
K. Szczepaniak / 178.73.44.* / 2012-01-20 11:00
Najgorszy z pseudobanków. Radzę dobrze się zastanowić przed nawiązaniem jakiejkolwiek współpracy z Sygma Bankiem. Gubią pieniądze ludzi, po czym straszą windykacją. Kupowałam w lipcu sprzęt na raty. Niestety kredytu udzielał w tym sklepie Sygma bank.Oczywiście blankiety do spłat nie przyszły przed datą I-szej spłaty, więc wpłaciłam ratę na rachunek podany na Umowie kredytowej .Kolejne 2 raty również. 3 miesiące czekałam na blankiety do spłat i po moich interwencjach telefonicznym wreszcie doszły. Po 5 miesiącach dostaję wezwanie do zapłaty z działu windykacji, nie mają moich 2 pierwszych wpłat. No to zaczęłam dzwonić, rozmawiałam z jedną panią, kazała mi wysłać potwierdzenie wpłat mailem. Zrobiłam. Dzwonię na drugi dzień, inna pani tym razem odbiera, więc mówię kolejnej pani o co chodzi. Pani prosi bym wysłała potwierdzenie wpłat. Mówię, że dzień wcześniej tak zrobiłam. Okazuje się że adres e-mail podany przez babę dnia poprzedniego jest od dawna nie aktualny. Zatrzęsło mnie. Wysłałam na drugi podany adres potwierdzenie. Dziś dzwonię , znów inna kobieta odbiera, sprawdza co z moją sprawą. Podobno w księgowości szukają moich 2 rat. Zaznaczyła sobie że proszę o info zwrotne, jak sprawa się wyjaśni. Dziwi mnie fakt zaginięcia 2 rat, skoro na podany na umowie rachunek wpłaciłam 3 raty. Konkluzja moja taka: W tym syfie mają totalny bałagan a ich nadrzędnym celem jest próba oszukania klienta. Nigdy więcej nie kupię nic na raty jeśli kredytodawcą będzie ten bank.Napisałam wczoraj skargę do Komisji Nadzoru Finansowego opisując cała sytuację. Żenada.
europejczyk / 77.11.245.* / 2012-01-25 16:15
Ludzie trzeba się skrzyknąć z całej Polski i podać ten pseudo bank do prokuratury.Oni chcą wyłudzić ode mnie pieniądze za kredyt,który został spłacony w całości 2 lata i 8 m-cy temu.To jest skandal.Nie może tak być a bank był państwo w państwie.Nie brać żadnych kredytów w tym banku!!!!!!!!!!!!!!!!!!
fly123 / 83.185.22.* / 2012-01-26 16:56
witam mam podobny problem z tym bankiem! kilka miesiecy temu splacilam zaciągniete u nich kredyty - kwoty pozostale do calkowitej splaty kredytów podala mi kolsuntantka ich banku. Teraz dostaje pisma o niedokonaniu wplat na ich rachunek za te dwa kredyty jeden ok 60 zl a drugi ok 80 zl, dzwonie do nich i okazuje sie ze kobieta z która rozmawialam nie odnotowala, że udzielila mi takich informacji i albo to zaplace albo wystosuje reklamacje i wtedy oni sprawdza rozmowy telefoniczne. Zastanawiam sie tylko czy ta kobieta faktycznie nie odnotowala tej rozmowy czy w ten sposob odpowiadaja kazdemu klientowi. posiadam wszystkie rachunki ktore oplacilam i nie rozumiem co to za kwoty ktore mam uregulowac skoro wszystko jest uregulowane! wysle im ta reklamacje i zobaczymy jaka bedzie odpowiedz o ile w ogole jakas otrzymam. Jeśli nie dostane od nich informacji o całkowitej spłacie kredytu podpisanej przez dyrektora, zgłoszę tą sprawę do odpowiednich instytucji i wyjaśnimy to w sądzie. Nie są to wysokie kwoty ale nie pozwolę sie oszuka bo to nigdy sie nie skończy i będą wyciaga pieniadze od wielu ludzi!
obrobiony przez sygme / 188.33.30.* / 2012-01-18 20:06
chciałem was prosić o podanie mi linka do tej słynnej budzącej grozę Tabeli opłat, jednak żeby zawierała opłaty związane z kredytem odnawialnym, niestety mamy taki u nich i czeka nas opłata za przedłużenie konta (o rok!!) bo się zagapiliśmy z miesięcznym terminem wypowiedzenia.. prosiłbym też o radę jak się skutecznie wyplątać z tego kredytu raz na zawsze (samo zadłużenie właśnie zostało spłacone)
pozdrawiam
dzozef24 / 79.175.253.* / 2012-01-17 21:53
Witam. Czy ktoś jest jeszcze w posiadaniu regulaminu z 2007roku, regulamin udzielania przez Cetelem Bank S.A. kredytów konsumpcyjnych, kredytów odnawialnych oraz wydania i korzystania z kart kredytowych Aura.?
Bardzo pilne .. byłabym wdzięczna za pomoc.
Moja siostra ma po 2 latach naliczone za niezapłacenie dwóch ostatnich rat 20 000zł ?! Ale jak dzwonila zeby sie upewnic czy wszystko spłacone oczywiscie było ...
kamilore / 95.49.10.* / 2012-01-16 01:39
A ja wziąłem kredyt na 36 rat - ostatnia rata była do zapłacenia w grudniu 2011 roku....i dzwonią do mnie, generują mi ratę kolejną, mimo że nawet na wyciągu wychodzi 36 rat...Na infolinii odpowiedzieli mi że bank się pomylił przeliczając mi ilość rat i przeliczył mi na więcej rat niż 36!...Paranoja...
Przecież przez to koszta mojego kredytu się zwiększyły...Co mam najlepiej zrobić poradźcie...

Najnowsze wpisy

Kredyty samochodowe - najlepsza oferta: