ASDFFAASFEWF
/ 178.19.180.* / 2012-02-15 23:37
Moja matka będąc starszą kobietą która była księgową, brała kilka kredytów w tym banku. Pomijając koszty itd. była zadowolona, płaciła regularnie itp. Kilka dni temu ni stąd ni z owąd dostała pocztą karte kredytową. W tej chwili nie ma żadnego kredytu w tej firmie. Nie dość tego, jeszcze nie zdążyła im odesłać niezamawianej karty, to zaczął do niej wielokrotnie wydzwaniać automat z niezrozumiałym dla niej komunikatem, zrozumiała tylko, że ma koniecznie zadzwonić do tej firmy. Zadzwoniłem na infolinię i się dowiedziałem, że matka ma teraz pisać pisma, że rezygnuje z karty. Oczywiście, zrezygnuje, jednocześnie powołując się na ochronę danych osobowych, wgląd do nich i prawo do zmiany i usunięcia, zażądamy jednocześnie usunięcia wszelkich danych z tej firmy, aby zapobiec dalszym kontaktom, wybrykom i niepokojeniu starszych ludzi. Kazdy kolejny kontakt z tej firmy zostanie zgłoszony do prokuratury jako stalking.
Kochany banku, tak się traci klientów.