Monika M.
/ 82.210.181.* / 2011-07-30 11:14
to, co Ludzie piszecie jest naprawdę godne...pożałowania. wystarczy CZYTAĆ UMOWĘ. jeżeli się z nią nie zgadzasz - odmów. w KAŻDEJ CHWILI można powiedzieć sprzedawcy w sklepie, że chcesz taką i taką umowę. wiem, bo sama miałam taką przygodę i już nie ufam sprzedawcom. poza tym - NAGŁÓWEK UMOWY - TAM JEST WSZYSTKO NAPISANE, jaka to umowa, na co itd.
poszłam kiedyś do Euro, chciałam kupić telewizor, ok. powiedziałam, że NIE CHCĘ UMOWY O KARTĘ TYLKO UMOWĘ O KREDYT RATALNY, "kochany" pan sprzedawca dopiero za 3cim razem podał mi odpowiednią umowę. i to nie ludzie z Sygmy są winni, tylko w większości sprzedawcy, którzy, UWAGA - MAJĄ PROWIZJĘ OD WYDANYCH KART Z UMOWAMI. co najlepsze przy kolejnej umowie podpisywanej, fakt "na wariata" dostałam kartę, z czego później idąc do Abry, Pani powiedziała mi, że MUSZĘ mieć tą kartę i w żadnym wypadku nie mogę z niej zrezygnować, a była to normaln brakowało jeszcze tego, żeby powiedziała "bo mam za to prowizję". śmieszne! powtarzam - TO SPRZEDAWCY POWINNI PRZEDE WSZYSTKIM INFORMOWAĆ NAS O CZYM JEST UMOWA, JEŻELI KTOŚ MA ŚWIADOMOŚĆ I WYBIERA SOBIE UMOWĘ n.p. bez karty, POWINNI TAKĄ UMOWĘ DAWAĆ OD RAZU! Sygma swoją drogą, ale tam ludzie są po to żeby nam pomagać, a nie szkodzić. poza tym kwestia "rozłączania się przez konsultantów", wiem, bo moja córka pracuje w innej instytucji finansowej na call center, ONI NIE MAJĄ PRAWA SIĘ ROZŁĄCZYĆ Z KLIENTEM PIERWSI! ZAPAMIĘTAJCIE TO LUDZIE! mi osobiście nie zdarzyło się jeszcze, aby konsultant się rozłączył. poza tym tam też pracują ludzie! zrozumcie to! każdy ma swoje lepsze i gorsze dni. niektórzy być może zaczęli dopiero pracę i nie wiedzą wszystkiego, dlatego nie chcąc wprowadzić nas w błąd szukają odpowiedzi bądź kogoś, kto im pomoże. powtarzam - wiem, bo moja córka przeżywała to samo i to samo przechodziła. pierwsze jej dni w pracy, mnóstwo pytań, ale klienci byli wyrozumiali, a kiedy dzwonią ludzie tacy jak Wy, to ja się nie dziwie, jeżeli taka osoba z obsługi klienta ma popsutą resztę dnia.