klient_cetelem
/ 89.174.120.* / 2011-06-30 17:05
po prostu kocham sygma bank. wszystkich byłych klientów Cetelem z migrowali do systemy sygma on line. i ok.
ale wczoraj się loguje, nic z tego. wypisuje, ze błędny login lub hasło. dzwonie do konsultanta (odebrano po 4 minutach, wiec nie kłamcie, ze nie odbierają) i gościu mi mówi, ze to jeszcze nie działa. to po co można się zalogować? hehe, no...
loguje się dzisiaj, super, poszło. jednak system każe mi zmienić hasło na nowe. wpisuje kombinacje 1 raz, drugi, 5ty.. szukam na ich stronie www czegoś o nowym haśle, nie ma...
drugi telefon do BOK Sygmy, tym razem po 6 minutach miła panienka mnie informuje, iż hasło to co najmniej 8 znaków, gdzie pierwsza litera musi być koniecznie duża. oświecenie, przy niej wpisuje, dalej nic nie przyjmuje.
pytam się, czy można ustanowić nowe hasło, oczywiście... (jakby od razu tak nie mogła), w końcu muszę się zalogować bo za parę dni mam płatność raty, a wyciągu jak nie było, tak nie ma.
oki, panienka mnie przełącza na jakiś automat, gdzie wpisuję 8 wybranych przez siebie cyfr. po 15 minutach znów łącze się przez Sygma on line, wpisuje swoje 8 cyferek, system każe mi znowu zmienić hasło na moje. nareszcie się udaje, hasło zmienione. sprawdzam wysokość raty. luzik, można zapłacić.
po 3 godzinach dostaje smsa, ze moja rata wynosi tyle i tyle (tu taka męczarnia, a oni powiadomienia smsem wprowadzili).
podsumowując: migracja z e-cetelem na sygma on line udała się średnio. co by nie było, moje poprzednie hasło działało parę miesiecy ;)