Forum Forum finansoweKredyty

Uwagi o Sygma Bank

Uwagi o Sygma Bank

cyberskin / 83.145.160.* / 2007-05-25 00:10
Napewno nie polecam !!!
Żalą się w sklepie klienci
sam nim jestem i oto co mnie spotkało

Sygma Bank zdziera z klientów!!! Opinia klienta czyli moja.
Pierwszy raz w mojej historii kredytów potraktowany zostałem jak szmata.

1: czytajcie regulamin zanim weźmieniecie raty. na końcu jest tabela opłat (kar) . możecie być pewni że jeżeli niechcący zalegniecie ze spłatą choćby 4 dni (a
liczy się ich księgowanie, nie data przelewu czy wpłaty) zostaniecie ukarani kara 45zł. Jeżeli niestety zadzwoni do was pani i przypomni o spłacie po paru dniach to
odrazu 15zł dopłaty razem 60zł. jeśli dojdzie do was list po 10 dniach zapłacicie już ponad 70zł. Jeżeli zapłacicie już rate a na liście napiszą wam, że trzeba
zapłacić z bierzącą ratą wyliczoną karę to dowalą wam ok 100zł za to, że zapłaciliście z bierzącą ratą ale nie z tą co trzeba -czyli wg nich bierzacą.

2: email na stronie to fikcja. wogóle nikt tam na nic nie odpowiada. Praktycznie kontaktu z nimi niema. Dzwonisz na infolinie to cie przełączają gdzieś i rozłączają się
połączenia. Płacisz oczywiście ty za to że raz tam raz tu dzwonisz.

3: w umowie przewidziane są także odsetki za zwłokę .

Ktoś powie "trzeba płacić przed czasem i terminowo" ok. A co jeśli komuś zdarzy się poprostu zapomnieć lub nie może tego zrobić z przyczyn zawodowych lub chwilowej
utraty płynności finansowej?

Miałem kredyt w wielu bankach i nadal mam w PKOBP. na sumy nieporównywalnie większe.i raty rzędu 500zł nie miałem tam takich problemów nigdy. W SYGMABANKU mam ratę
ok 70zł a za 10dni mojej nieuwagi zapłaciłem karę blisko 160zł.

Trzeba zaznbaczyć że rat nie bierze bogaty tylko biedny lub poprostu zwykły przeciętny człowiek. Zaufałem bankowi bo do tej pory się nie zawiodłem na żadnym, szczerze powiem nawet nie czytałem regulaminu.

Zaufanie to dzisiaj głupota bo bank SYGMA zrobi z ciebie źródełko swojego dochodu.

Umieszcze ten artykuł w każdym możliwym miejscu ponieważ warto ostrzegać ludzi niech uczą się na cudzych błędach.
Wyświetlaj:
wytrącony z równowagi / 83.18.183.* / 2011-05-23 15:23
Nie przypuszczałem że biorąc kanapę na raty będę musiał się zmierzyć z taką porcją irytacji. Kilka dni spóźnienia wystarczyły ( plus kilka dodatkowych ze względu na dłuższy transfer danych po wpłacie na poczcie ) żeby dwa razy dziennie dostawać telefon zarówno na komórkę i w pracy! Każdy oczywiście za 5 zł. Zostałem obciążony również listownymi ponagleniami, które nigdy do mnie nie dotarły. Zgroza. Powinni tego zabronić
Damian_Ziaber_SygmaBank / 2011-05-23 15:40 / Sygma Bank
Szanowny Panie,

Będę wdzięczny za kontakt pod d.ziaber@sygmabank.pl
Jeśli rzeczywiście zdarzyła się sytuacja, o której Pan pisze, to chciałbym sprawdzić zarówno ilość telefonów skierowanych do Pana, jak i wysokość obciążeń z tytułu połączeń monitujących i listownych ponagleń. W przypadku stwierdzenia błędu podejmiemy decyzję odnośnie anulowania obciążeń.

Z poważaniem,
Damian Ziąber
PR Manager
Sygma Bank
d.ziaber@sygmabank.pl
Paweł z małopolski / 87.205.219.* / 2011-05-24 10:46
Jest Pan chyba jedynym tego typu kompetentnym doradcą, który w ten sposób podchodzi do sprawy. Wiekszość pozostałych lub raczej 99% to wulgarni, wrzeszczący na klientów pracownicy. Żenada :(
Damian_Ziaber_SygmaBank / 2011-05-24 13:24 / Sygma Bank
Dziękuję za te słowa. Zapewniam Pana jednak, że jest nas więcej i zmieniamy oblicze naszego banku.
Jak pisałem - mój adres jest dostępny dla Klientów, zapraszam zatem do przesyłania uwag/skarg/próśb.
Z poważaniem,
Damian Ziąber
PR Manager
Sygma Bank
d.ziaber@sygmabank.pl
Paweł z Małopolski / 193.239.63.* / 2011-05-20 08:29
Drodzy Internauci!!! Ja zamknąłem definitywnie wszelkie moje finansowe kontakty z Sygma bankiem w październiku 2010. Teraz, kiedy oglądam reklamę o wejściu w/w Banku do sieci sklepów to oddycham z ulgą, że nie mam z nimi już nic wspólnego. Namawiam wszystkich Szanownych Czytelników tej strony do pójścia w moje ślady i zerwania z nimi. Pozdrawiam. Paweł
Jerzy S / 83.31.195.* / 2011-05-18 22:56
Kupilem lodowke na raty , zlecilem swojemu bankowi splate w 6 ratach.pracownica mojego banku pomylila sie i przelala trzecia i piata rate w nizszej wysokosci.gdyby bank sygma zareagowal zgodnie z umowa (13) wszystko by sie wyjasnilo, ale naganiacz SYGMY tylko nato czekaja aby skorzystac z warunkow dodatkowych umowy i obciazyc kredytobiorc odsetkami i karami (telefony , nigdy nie przyslane ponaglenia i inne wczesniej opisywane przez kredytobiorcow ) co lacznie wynosi 33% wartosci kredytu. pYTAM Przylacze sie rowniez do pozwu zbiorowego. posiadam wszystkie dowody
adam misztal / 89.76.176.* / 2011-05-16 20:00
witam wszystkich
oczywiscie wszystko co tu piszecie to prawda , za 10 dni zwloki 25 zl odsetek. problem w tym ze mialem pieniadze ale nie mialem czasu przelac kasy bo jestem w trakcie zalatwiania imprezy komunijnej corki. dzis zadzwonila do mnie jakas ksiezniczka z sygma-zlodzieji i kazala mi wplacic 25 zl mimo ze kase juz przelalem.
w odpowiedzi napisalem im ze za 25zl stracili juz klienta.
syg / 83.6.229.* / 2011-05-28 18:13
Ciekawe jak by pani powiedziala o pracodawcy ktory spoznilby sie z pani wyplata 10 dni
anowik / 213.17.234.* / 2011-06-01 10:10
Korzystając z doświadczeń z SYGMA BANKIEM zapewne powiedziałabym PRACODAWCO... blokuję ci konto na kilka miesięcy... Tobie i wszystkim firmom z tobą współpracującym...

Wiadomym jest jednak, że każdy cierpliwie jakiś czas czeka, a nawet grzecznie przypomina. Każdemu może zdarzyć się zapomnieć lub też zwyczajnie może nie mieć możliwości wpłaty (np. pobyt w szpitalu).
BANKOWI POWINNO ZALEŻEĆ NA ZADOWOLONYM KLIENCIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
flipeRRR / 89.174.121.* / 2011-05-19 07:08
nie miałaś czasu przelać? dobrze, ze działalności gospodarczej nie prowadzisz, bo zobaczyłabyś (zobaczyłbyś), co by z tobą zus czy us zrobił, za takie roztargnienie czasem... ;)
a komunia ważna, oczywiście... ;)

po prostu żal, jak takie rzeczy czytam, nie można się zalogować na konto w banku i zlecić przelewu, bo ma się imprezę komunijną... ;))))
mkbm / 109.197.190.* / 2011-05-11 20:23
również nie polecam obsługa telefoniczna fatalna ,współpracuję z pkobp i obsługa nie porównywalna
szuwarszuwarek / 178.73.50.* / 2011-05-19 19:53
obslugi telefonicznej i całej infolinii rownież nie polecam.Polecam wyslanie maila do rzecznika tego banku Pana Damiana,z informacja by ktoś kompetentny się skontaktował (najlepiej Pani Ewa J) bo o tej Pani sie na forach naczytałem. Pan rzecznik przekazał moją prośbę do sympatycznej Pani i sprawa została załatwiona właśnie przez tą Panią.Potwierdzam, że jest to bardzo miła i sympatyczna Pani i bardzo szczera bo na sam koniec powiedziałem tej Pani, że ma ciężką pracę bo musi dzwonić do takich klientów jak ja - podejście tej Pani i rozmowa z tą Panią przekonały mnie, że warto próbować.Proponuję kontakt z Panem rzecznikiem i informacją by kompetentna Pani Ewa się skontaktowała.
Rozczarowany / 178.37.162.* / 2011-05-13 18:15
Zgadza się,to Bank bardzo nieuczciwy,bezprawnie naciągający na dodatkowe koszty szczególnie drobnych i biednych klientów(np emerytów). Moja siostra była kasowana za jakieś listy których nie było po 10 zł lub za telefony których nie odebrała po 5 zł za jedno niby połączenie- wiele,wiele razy!Zdarzyło się jej dwukrotnie spóźnić o kilka dni ze spłatą - katastrofa. Dla przykładu:"przychodzi" kwit na którym rata wynosi 37 zł natomiast koszty tzw listów których nie było i rozmów których też nie było wyniosły ponad 50 zł!!!Pytanie jest też od kiedy w Polsce jeden list kosztuje 10 zł lub 5 zł opłata za telefon!!
Kredyt - to co pozostało (Ok.750zł), spłaciłem z nadpłatą, czekamy na certyfikat o zakończeniu kredytu.Czekamy też co polscy urzędnicy Banku wymyślą dalej,by zadowolić francuskiego właściciela.Ci tzw zatrudnieni Polacy z reguły nie wiedzą co znaczy ETYKA i gotowi są na każde ohydne szachrajstwo by tylko zadowolić swoich pryncypałów.
Na prośbę siostry, poproszę Bank o wyjaśnienie i podanie podstawy prawnej pozwalającej na tak ohydne i paskudne praktyki.Myślę że sprawa wyląduje w Sądzie oraz w Nadzorze Bankowym.Trzeba starać się by tak wredne i złodziejskie bankowe praktyki wyeliminować,by banki tego typu nie rozwijały się w Polsce.SYGMA Bank jest to bank francuski, znam trochę Francję i wiem że żaden Francuz ( bogatszy od typowego polaka na wiele razy) nie da się nabijać w butelkę. Bank SYGMA szuka naiwnych, bezbronnych i biednych w ubogich krajach - bogaci mają prawników i pieniądze i to SYGMA będzie zabiegać by ci bogacze zwracali pożyczone pieniądze.Wstydzę się za stosowane praktyki Banku , który najlepiej co potrafi to wyciągać nienależne zyski z kieszeni swoich klientów - pół biedy gdy trafi na osobę dobrze sytuowaną , gorzej gdy na osobę w trudnej finansowej sytuacji lub emeryta!Siostra doznała rozstroju nerwowego - jest to dodatkowy efekt ohydnej praktyki SYGMY banku!!Dokumentacja tego zdarzenia jest pełna i postaram się ją wykorzystać.
OBYWATELU Tego Kraju uważaj Na Bank SYGMA !! nic dobrego cię nie czeka a tylko kłopoty i rozczarowanie. Nie ufaj nachalnej głupiej kłamliwej reklamie w TV, stacjach radiowych i prasie.Przyłącz się do Hasła:Bankowi Sygma w Polsce .. już dziękujemy !!!
Monika77 / 83.14.46.* / 2011-05-14 13:20
1) "Zdarzyło się jej dwukrotnie spóźnić o kilka
dni ze spłatą" - Bank nie jest instytucją charytatywną i w przypadku braku wywiązania z umowy pobiera od Klienta odsetki
2)"Pytanie jest też od kiedy w Polsce jeden list kosztuje 10
zł lub 5 zł opłata za telefon" - Opłata 5 i 10 PLN zgodna jest z tabelą opłat i prowizji dołączoną do Karty/Kredytu który był podpisywany(trzeba czytać co się podpisuje)
Paweł z Małopolski / 193.239.63.* / 2011-05-17 17:32
Droga Moniko77. Masz racje, że trzeba czytać to, co się podpisuje, ale ja np brałem ich kartę kredytową w Realu (dokładne stanowisko to Real Finanse) i tam nie podają żadnej tabeli opłat!!!). POza tym nieraz faktycznie sklepy mają podpisane umowy z Sygma Bakiem i biorąc coś na raty, w grę wchodzi tylko i wyłącznie Sygma Bank. Pozostałe moje doświadzcenia opisałem kilka razy już wcześniej, związane ze spłatami, straszeniem i uniemożliwianiem, wydłużaniem w czasie zamknięcia karty. Pozdrawiam! Paweł
Damian_Ziaber_SygmaBank / 2011-05-26 14:55 / Sygma Bank
Szanowny Panie,

Tabela Opłat i Prowizji oraz inne przewidziane prawem dokumenty można łatwo znaleźć na stronie banku:
http://sygmabank.pl/o-banku,informacje-prawne.html

Pozostałe Pana opisy przeanalizuję i zgłoszę swoim kolegom w banku celem wyeliminowania w przyszłości.

Z poważaniem,
Damian Ziąber
PR Manager
Sygma Bank
rozczarowany / 88.199.36.* / 2011-06-13 10:12
Jest to najbardziej utrudniający życie klientom bank z jakim można się spotkać. Odradzam branie jakich kolwiek pożyczek bo aby uzyskać informację lud otrzymać odpowiedz na maila trzeba czekać 21 dni. Natomiast konsultanci odpowiadają na pytania jak roboty. Może tam pracują roboty a nie ludzie?
sylwekns / 81.190.188.* / 2011-05-11 08:42
Również nie polecam tego banku.Dosłowne zdzierstwo z człowieka robią spóznisz się o dzień z zapłatą a już zdzwonią do ciebie a traktują cię jak szmatę lub gorzej.
Rozczarowanyyy / 88.156.113.* / 2011-06-10 14:20
Też uważam że to jest bank któremu nie można zaufać. Raty księgują kiedy im się żywnie podoba a potem naliczają odsetki za nieterminową wpłatę (jakby kredyt był zawarty na okres 24 mieśiecy a raty były płacone przez 6 miesięcy. Po upływie 8 miesięcy przysłali wezwanie do zapłaty w ciągu dwóch dni. A jak się nie zapłaci to grożą windykacją. NIE POLECAM TEGO BANKU nich inni sobie dopowiedzą resztę
Licovasos / 92.63.32.* / 2011-04-28 18:04
Ja wybralem kredyt w zlotowkach (nie bede pisal jakiego banku,
zeby nie byc posadzonym o komercje ;) ), ktory faktycznie byl
korzystniejszy od innych. Rata byla nizsza o ok. 100 zl od
standardowej oferty. Co wiecej po rozmowie z przedstawicielem
banku, udalo mi sie uzyskac bardziej elastyczne warunki w
przypadku wczesniejszej splaty kredytu.
Nie ponosi sie zadnych kosztow, zarowno przed, w trakcie i po
zakonczeniu aukcji :)
Nordea Bank Polska / 193.111.236.* / 2011-04-28 17:24
Witam
Zawsze można przenieść kredyt do Banku, któremu sieufa i chce sie z nim związać na część swojego życia. Zapraszam na zapoznanie sie z oferta kredytu mieszkaniowego przy dobrej kawie:).
slawekkkk / 95.40.151.* / 2011-04-26 19:49
jesli jest choc minimalna szansa by sprawe zalatwic to ja proponuje kontakt z Panem Damianem i Pania Ewa od tego Pana.
Moja sprawe po 3 reklamacjach zreszta nieudanych rozwiazali Ci Panstwo.
Pani Ewa bardzo konkretna i sympatyczna osoba i szczerze powiedziawszy polecam wszystkim kontakt z ta Pania. tez mialem negatywne wrazenie do momentu do kiedy nie skontaktowala sie ze mna ta Pani. zycze wiecej tak zyczliwych uprzejmych i usmiechnietych ludzi a przede wszystkim konkretnych i potrafiacych kulturalnie i grzecznie rozmawiac.
Damian_Ziaber_SygmaBank / 2011-05-19 14:46 / Sygma Bank
Zapraszam do kontaktu, postaram się pomóc.
Pozdrawiam,
Damian Ziąber
PR manager
Sygma Bank
d.ziaber@sygmabank.pl
oszukana 44 / 77.113.247.* / 2011-05-04 14:21
Jak można sie skontaktować z Panią Ewą?
Gzie moge znalezc numer telefonu ?
Damian Ziąber / 193.36.183.* / 2011-05-05 13:44
Witam,
Proszę o przesłanie wiadomości na mój adres, zajmę się sprawą.
Z poważaniem,
Damian Ziąber
PR Manager
Sygma Bank
Adres: d.ziaber@sygmabank.pl
WOLFIK25 / 85.14.80.* / 2011-04-22 01:23
JA TEZ TAK UWAZAM KUPUJĄC MIKROFALÓWKE NA 6 RAT W RTV EURO AGD PRZYZNANO KREDYT PRZEZ SYGMA BANK 1 RATA BYŁA W LUTYM DRUGA W MARCU A 4 KOLEJNE SPŁACIŁAM DO KONCA W KWIETNIU .PO OKOŁO MIESIACU ONI WYSYŁAJAPONAGLENIE ZE MAM DO ZAPŁATY 57 ZŁ NIEWIADOMO SKAD SKORO WSZYSTKO SPŁACONE . DZWONIE NA INFOLONIE I TAM W BESZCZELNY SPOSÓB MOWI MI PANI ZE NIEMAM WPŁACONEJ RATY I MAM TO ZAPŁACIĆ I KONIEC,DZWONIE DRUGI RAZ ODZYWA SIE INNY KONSYLTANT ON MÓWI ŻE NIEMA WPŁATY I TRZEBA ZAPŁACIC A JA MÓWIE ZE MAM WSZYSTKIE DRUKI Z KONTA O PRZELEWACH I WSZYSTKO JEST OK NO TO ON ODPOWIADA ZE MAM TO PRZESŁAC EMAILEM I ONI TO ROZPATRZA. OK WYSYŁAM EMAILA Z POTWIERDZENIAMI A PO 2 DNIACH ONI ODSYŁAJA ŻE TAKICH SPRAW NIE ZAŁATWIAJA PRZEZ EMAILA -NO NIE TO JUZ CISNIENIE MI PODSKOCZYŁO I MYSLE CO ZA MATOŁY TAM PRACUJA KAZDY MÓWI CO INNEGO. PO TEJ INFORMACJI DZWONIE DO SYGMA BANKU I NIE PRZEBIERAM W SŁOWACH A ONI MI NA TO ZE PODOBNO JA WYSŁAŁAM PIENIADZE NA ZŁY NUMER KONTA (FAJNA SCIEMA SKORO NA SZYSTKICH POTWIERDZENIACH JEST WSZYSTKO POPRAWNIE) I ONI MI TA KWOTE ZA RATE ODESŁALI POCZTA -JA TEGO NIE ROZUMIEM JAK MOZNA ODESŁAC PIENIADZE KTÓRE BYŁY WPŁACONE NA RATE WSZYSTKO SIE ZGADZAŁO NUMER UMOWY KONTO NADAWCA (BO WIEDZA GDZIE ODESŁAĆ) PRZEZ ICH BURDEL W PAPIERACH JA MUSZE TRACIC NA TELEFONY WKURZAC SIE. W DODATKU PŁACAC RATE 33,20 ZŁ TERAZ MUSZE WPŁACIC 44,80 PYTAM Z JAKIEJ RACJI SKORO JA PIENIADZE WPŁACIŁAM.NIGDY WIECEJ SYGMA BANKU
niezadowolona z usług / 84.38.160.* / 2011-04-18 11:17
w momencie próby zerwania umowy, likwidacji karty robią wszystko żeby utrzymać klienta, wysłałam do nich 3 e-maile z rezygnacją. Twierdzą że dotarł 1, który potwierdziłam telefonicznie 15 min po wysłaniu. Nawet pisma z innych banków do nich, o dziwo, nie trafiają. Nie znam gorszych oszustów
wenta / 91.192.204.* / 2011-04-18 09:12
ja takze mam bardzo zle zdanie o tym banku.Ludzie tam pracujacy sa aroganccy i robia z ludzi szmaty.Nie da sie z nimi nic zalatwic.A jezeli chodzi o nekanie telefonami,to jest zabronione i mamy prawo nawet podac ich do Sadu, uzasadniajac ze przez nich zyjemy w stresie.Nie wiem czy najlepszym wyjsciem z bojkotowac ten bank i opisac cala sytuacje ao rzacznika praw klienta lub zmobilzowac sie i rzucic temat do telewizji.
Nękana przez bank sygma / 188.33.79.* / 2011-04-15 12:45
W listopadzie 2010 roku wzięłam kredyt na telewizor w sklepie Real w Częstochowie. W grudniu wplaciłam pierwszą ratę , potem doszłam do wniosku , że spłacę wcześniej i zazełam spłacać po dwie raty. W styczniu zaczeły sie represje i wymuszenia ze strony pracowników tego banku. Telefonowano do mnie pare razy w miesiącu żądając podania przez telefon moich danych osobowych, za każdym razem odmawiałam wyjaśniając , że naruszają prawo o ochronie danych osobowych. Histeryczne zachowanie pracowników doszło do zenitu , dostaję pisma , smsy , telefony o TYM ŻE ZALEGAM Z PłATNOŚCIAMI- nadmieniam , że płacę po dwie raty w sumie mam splacone już do czerwca br. Aż przysłali mi pismo , że zrywają ze mną umowę. Zastanawiam się czy mam do czynienia z ludzmi chorymi psychicznie czy też ze zwykłymi bandytami bo innej opcji nie widzę. Oczywiście wysłałam do banku sygma potwierdzenia wpłat i historie przelewów, zamierzam też powiadomić sieć sklepów Real aby zastanowili się kogo wybrali na bank działający u nich, wysłałam również pismo do siedziby głównej w Paryżu ale mam również ochotę założyc proces zbiorowy - teraz jest taka możliwość - o nękanie i naruszenie prawa . Proszę o wypowiedzi w tej sprawie i ewentualnych chętnych do dalszych działań.
Paweł z Małopolski / 193.239.63.* / 2011-04-27 08:28
zgadzam się w 100% z Pani opinią. Zapraszam do przeczytania moich wpisów, a jest ich chyba 4 na temat ich metod. Nawet samo zamknięcie karty trwało 3 miesiące....
dreadlord / 91.150.223.* / 2011-04-26 18:49
bardzo chetnie przylacze sie do tego-mam kredyt w tym banku.sa na tyle bezczelni ze "przez" przypadek zadzwonili do tesciow!!! popieram vojkot banku i inne pomysly piszcie jak co
wolfik25 / 85.14.80.* / 2011-04-22 01:25
JA TEZ TAK UWAZAM KUPUJĄC MIKROFALÓWKE NA 6 RAT W RTV EURO AGD PRZYZNANO KREDYT PRZEZ
SYGMA BANK 1 RATA BYŁA W LUTYM DRUGA W MARCU A 4 KOLEJNE SPŁACIŁAM DO KONCA W KWIETNIU
.PO OKOŁO MIESIACU ONI WYSYŁAJAPONAGLENIE ZE MAM DO ZAPŁATY 57 ZŁ NIEWIADOMO SKAD SKORO
WSZYSTKO SPŁACONE . DZWONIE NA INFOLONIE I TAM W BESZCZELNY SPOSÓB MOWI MI PANI ZE NIEMAM
WPŁACONEJ RATY I MAM TO ZAPŁACIĆ I KONIEC,DZWONIE DRUGI RAZ ODZYWA SIE INNY KONSYLTANT
ON MÓWI ŻE NIEMA WPŁATY I TRZEBA ZAPŁACIC A JA MÓWIE ZE MAM WSZYSTKIE DRUKI Z KONTA O
PRZELEWACH I WSZYSTKO JEST OK NO TO ON ODPOWIADA ZE MAM TO PRZESŁAC EMAILEM I ONI TO
ROZPATRZA. OK WYSYŁAM EMAILA Z POTWIERDZENIAMI A PO 2 DNIACH ONI ODSYŁAJA ŻE TAKICH SPRAW
NIE ZAŁATWIAJA PRZEZ EMAILA -NO NIE TO JUZ CISNIENIE MI PODSKOCZYŁO I MYSLE CO ZA MATOŁY
TAM PRACUJA KAZDY MÓWI CO INNEGO. PO TEJ INFORMACJI DZWONIE DO SYGMA BANKU I NIE
PRZEBIERAM W SŁOWACH A ONI MI NA TO ZE PODOBNO JA WYSŁAŁAM PIENIADZE NA ZŁY NUMER KONTA
(FAJNA SCIEMA SKORO NA SZYSTKICH POTWIERDZENIACH JEST WSZYSTKO POPRAWNIE) I ONI MI TA
KWOTE ZA RATE ODESŁALI POCZTA -JA TEGO NIE ROZUMIEM JAK MOZNA ODESŁAC PIENIADZE KTÓRE
BYŁY WPŁACONE NA RATE WSZYSTKO SIE ZGADZAŁO NUMER UMOWY KONTO NADAWCA (BO WIEDZA GDZIE
ODESŁAĆ) PRZEZ ICH BURDEL W PAPIERACH JA MUSZE TRACIC NA TELEFONY WKURZAC SIE. W DODATKU
PŁACAC RATE 33,20 ZŁ TERAZ MUSZE WPŁACIC 44,80 PYTAM Z JAKIEJ RACJI SKORO JA PIENIADZE
WPŁACIŁAM.NIGDY WIECEJ SYGMA BANKU
bapbap / 212.244.210.* / 2011-04-12 18:13
uwaga na nich!
luk770 / 93.105.168.* / 2011-04-07 16:55
JEŚLI WEŹMIESZ KREDYT W TYM BANKU ZOSTANIESZ POTRAKTOWANY JAK ZŁODZIEJ, wiem o czym mówię bo mam tam kredyt 35000zł. odsetki 10000zł OBSŁUGA kredytu 7000.
a jak dzwonie do nich zapytać o kwotę do spłaty to jeśli zadzwonię 10 razy dostane 10 rożnych kwot . dział reklamacji przysłał mi pismo z wyjaśnieniem to jak poszedłem do pkobp prosić o wyjaśnienie co pismo zawiera to myślały nad nim dwie zaprzyjaźnione panie i nie umiały mi powiedzieć o co chodzi. czyli ogólnie NIE powtarzam NIE bierzcie tam żadnych kredytów
alllannn / 178.73.50.* / 2011-04-09 18:52
ja zawsze wszystkim będę proponował kontakt z Panią Ewą . Właściwa osoba na właściwym miejscu. Do tej Pani dotarłem przez rzecznika tego banku.
Proponuję spróbować. Pani ta dzwoni i wyjaśnia - przede wszystkim jest bardzo mila, usmiechnieta, szczera i konkretna a to jest wazne bo rozmowy moga byc tylko telefoniczne a obsluga tego banku jest jedna z gorszych. Co osoba to inna teoria, wiec proponuje kontakt z ta Pania lub tym Panem. Warto probowac mi sie udalo.
klientka sygma banku / 77.113.247.* / 2011-05-04 14:25
Jak mozna sie skontaktowac z Panią Ewa ?
Damian Ziąber / 193.36.183.* / 2011-05-05 13:45
Witam,
Wystarczy skontaktować się ze mną.
Zajmę się sprawą.
Pozdrawiam,
Damian Ziąber
PR Manager
Sygma Bank
Adres: d.ziaber@sygmabank.pl

Najnowsze wpisy

Kredyty samochodowe - najlepsza oferta: