Forum Forum finansoweKredyty

Uwagi o Sygma Bank

Uwagi o Sygma Bank

cyberskin / 83.145.160.* / 2007-05-25 00:10
Napewno nie polecam !!!
Żalą się w sklepie klienci
sam nim jestem i oto co mnie spotkało

Sygma Bank zdziera z klientów!!! Opinia klienta czyli moja.
Pierwszy raz w mojej historii kredytów potraktowany zostałem jak szmata.

1: czytajcie regulamin zanim weźmieniecie raty. na końcu jest tabela opłat (kar) . możecie być pewni że jeżeli niechcący zalegniecie ze spłatą choćby 4 dni (a
liczy się ich księgowanie, nie data przelewu czy wpłaty) zostaniecie ukarani kara 45zł. Jeżeli niestety zadzwoni do was pani i przypomni o spłacie po paru dniach to
odrazu 15zł dopłaty razem 60zł. jeśli dojdzie do was list po 10 dniach zapłacicie już ponad 70zł. Jeżeli zapłacicie już rate a na liście napiszą wam, że trzeba
zapłacić z bierzącą ratą wyliczoną karę to dowalą wam ok 100zł za to, że zapłaciliście z bierzącą ratą ale nie z tą co trzeba -czyli wg nich bierzacą.

2: email na stronie to fikcja. wogóle nikt tam na nic nie odpowiada. Praktycznie kontaktu z nimi niema. Dzwonisz na infolinie to cie przełączają gdzieś i rozłączają się
połączenia. Płacisz oczywiście ty za to że raz tam raz tu dzwonisz.

3: w umowie przewidziane są także odsetki za zwłokę .

Ktoś powie "trzeba płacić przed czasem i terminowo" ok. A co jeśli komuś zdarzy się poprostu zapomnieć lub nie może tego zrobić z przyczyn zawodowych lub chwilowej
utraty płynności finansowej?

Miałem kredyt w wielu bankach i nadal mam w PKOBP. na sumy nieporównywalnie większe.i raty rzędu 500zł nie miałem tam takich problemów nigdy. W SYGMABANKU mam ratę
ok 70zł a za 10dni mojej nieuwagi zapłaciłem karę blisko 160zł.

Trzeba zaznbaczyć że rat nie bierze bogaty tylko biedny lub poprostu zwykły przeciętny człowiek. Zaufałem bankowi bo do tej pory się nie zawiodłem na żadnym, szczerze powiem nawet nie czytałem regulaminu.

Zaufanie to dzisiaj głupota bo bank SYGMA zrobi z ciebie źródełko swojego dochodu.

Umieszcze ten artykuł w każdym możliwym miejscu ponieważ warto ostrzegać ludzi niech uczą się na cudzych błędach.
Wyświetlaj:
klijent banku / 78.154.92.* / 2011-01-21 07:41
Pan ma racje i mówi prawde dział windykacji w tym banku ma wiele do życzenia pracują tam młodzi ludzie bez ogłady i zero kultury osobistej dzwoniac do ludzi zachowują sie jak conajmiej bogowie to jest żenujące że taki bank wogule istnieje czy drekcja tego banku nie sprawdza swoich pracowników!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.
Eda00553 / 83.23.246.* / 2011-02-16 13:32
Byłam pracownikiem tego banku, wtedy jeszcze nazywał się cetelem ale został połączony z sigmą. Pracowałam w jednym z marketów i wiem że ludzie nie chcą kart, ubezpieczeń a są mamieni kredytem 0%. Kredyty 0% mają obowiązkowe ubezpieczenie, przy innych kredytach ubezpieczenie i karta są dobrowolne. Jednak punkt ma wymogi od kierowników regionalnych 75% ubezpieczeń i ok 80 % kart przy kredytach.Z każdego kredytu bez ubezpieczenia lub karty trzeba się tłumaczyć. Jak się nie dostosujesz to wylecisz bo nie realizujesz założeń! ubezpieczenia też są większe i mniejsze ale dla pracownika to tylko 2 zł za większe ubezpieczenie. Pracuje się na umowę zlecenie za marne 5-6 zł brutto za godzinę. Myślicie że taki student chce się wysilać za marne grosze kiedy ma egzaminy i naukę na karku, a jak już zapozna się z pracą i jest profesjonalista na stanowisku to musi odejść bo potzrebują tylko studentów aby jak najmniej zapłacić. Ludzie oszczedzajcie i kupujcie, po co wam kredyty, odsetki i nerwy!
586452 / 62.21.56.* / 2011-02-20 08:18
W każdym banku i w każdym punkcie sprzedażowym ze sklepami odzieżowymi włącznie są jakieś progi do realizacji, czy to coś dziwnego?
anonimowa / 188.33.144.* / 2011-01-10 14:37
ten bank to złodzieje i tyle.ostatnio przysłali nam blankiet do zapłaty po terminie do zapłaty.kazdy tel.ktory kieruja w nasza strone jest naliczany,wszystko co moge o nim powiedziec jest niemiłe.juz nie moge doczekac sie kiedy skonczy sie ta pozyczka.
rozczarowana naszym społeczeństwem / 195.116.20.* / 2011-01-22 13:16
O ile sie orientuję to poczta jest odpowiedzialna za doręczanie blankietów i często z winy tej instytucji pojawiaja się opóźnienia. Na każdej umowie kredytowej jest numer rachunku do spłat (indywidualny dla każdego klienta) i wysokośc raty więc tutaj wystarczy trochę własnej inicjatywy i pilnowanie terminów spłat kredytu, który się zaciągnęło.
Gdynianin / 195.205.153.* / 2011-02-14 10:29
@rozczarowana naszym społeczeństwem .

Nieprawda. Na umowie, którą podpisuje się w sklepie (jedna umowa na raty i na kartę)nie ma nawet numeru umowy, jest tylko nr autoryzacji. Numer kredytu i osobny numer limitu (na kartę) mieli wg umowy przysyłać niezwłocznie, ale czekam już tydzień i nic nie dostałem. Nie ma też w umowie indywidualnego numeru konta. Ten mają przysyłać dopiero na blankiecie. Jest podany ogólny numer konta na wypadek gdygby blankiet nie doszedł. Wszystko sprawia wrażenie specjalnie zagmatwanego, żeby naciągać ludzi.
jaaaaaaaa / 62.21.56.* / 2011-02-20 08:20

. Jest podany ogólny numer konta na wypadek
gdygby blankiet nie doszedł.


Czytałeś co napisałeś? Skoro jest to jaki masz problem?
klient reala / 188.33.226.* / 2011-01-17 11:44
Zauważyliście w jaki sposób pozyskiwani są klienci karty Real z Sygma Banku banku? Mam tu na myśli jeden ze sklepów sieci real'- na Śląsku. Nie zdziwiłbym się jakby taka praktyka była stosowana także i na terenie innych marketów. Dałem się nabrać, starsza kobieta zaczepiła mnie przy kasie i powiedziała, że mam odebrać w Real Finanse jakieś bony, podszedłem, kazali mi wyjąć dowód. Okazało się, że odbiorę jak podpiszę. Panie twierdziły, że to tylko karta na punkty, ale jak zadały mi masę podejrzanych pytań o moja sytuację finansową. Potem chciały mi podsunąć coś do podpisania. Zdążyłem odczytać na górze strony, że jest to wniosek o kartę kredytową, zdenerwowałem się, gdyż miała być to karta Payback na punkty. Panie zebrały się nade mną i dajej próbowały wciskać, że to karta na punkty, jak na punkty jak moja sąsiadka podpisała przed świetami to co mi te panie wsiskały i ma umowę o kartę z kredytem na 800 z i coś musi juz od rauz zapłacić za jakies ubespieczenie, po co ubezpieczac kartę na punkty, w paybacku nic nie wiedzą na ten temat. Czemu takie nieuczciwe praktyki stosuje się wobec starszych ludzi prosząc o dowód i wciskając że to tylko karta do zbierania punktów i że kredyt dopiero tam jest jak się zadzwoni do banku
pracownik S B / 87.207.237.* / 2011-01-17 14:29
Jestem pracownikiem banku i moge zapewnić że w naszej placówce nie stosuje sie takich praktyk. Jeżeli spotkacie się Państwo z takim traktowaniem ze strony pracowników Sygma Bank pracujących w placówkach znajdujących się w marketach real, proszę to zgłaszać do centrali banku. Kontakt na www.sygmabank.pl
ajn2222 / 46.112.24.* / 2011-02-06 00:33
a co centrala z tym zrobi? przecież to zysk dla niej
Jujka / 89.78.65.* / 2011-02-02 22:19
Prosze Pana Pracownika Banku.... Podana przez Pana strona nie działa!!!
Czyżby to były kolejne nietypowe działania tego banku???
do KLIENT REALA / 94.42.5.* / 2011-01-18 10:57
dziwny jest Pan, należy takie coś zgłosić do prokuratury:
Art. 286. § 1. kodeksu karnego:

Kto, w celu osiągnięcia korzyści majątkowej, doprowadza inną osobę do niekorzystnego rozporządzenia własnym lub cudzym mieniem za pomocą wprowadzenia jej w błąd albo wyzyskania błędu lub niezdolności do należytego pojmowania przedsiębranego działania, podlega karze pozbawienia wolności od 6 miesięcy do lat 8.
ŻYCZLIWY / 89.228.195.* / 2011-01-07 19:17
dokładnie się z tym zgadzam już mam dosyć tych problemów z tym bankiem co miesiąc przychodzą raty do zapłaty n chociaż kredyt już się skończył . Też wogóle nie mogę się do banku dodzwonić , a jak cudem mi się to raz udało to powiedzieli że to są doliczane odsetki czy ubezpieczenie . banda złodzieji i tyle . A z nimi nie wygrasz ,bo przecież oni zawsze znajdą jakiś paragraf . CZYTAJCIE UMOWY JAK PODPISUJECIE!!!!!
herman79 / 81.190.90.* / 2011-01-07 12:38
a zapomnialem dodac, potwierdzam fakt ze syfmabank (mimo iz wplacilem rate kredytu w terminie) ksieguje wplaty conaimniej z dwu tygodniowym opoznieniem. to istne chamstwo.
vick / 89.75.117.* / 2011-06-12 03:08
To chyba przy wpłacie dokonanej na poczcie. przelew bankowy jest księgowany w ciągu maksymalnie 3 dni roboczych na koncie umowy kredytowej.
irk11 / 78.8.122.* / 2011-01-05 17:17
siła jest w wielkości, tylko pozew zbiorowy, przy tylu niezadowolonych i sygma się nauczy.. a ja dołączam do bardzo niezadowolonych i oszukanych klientów, nic nie chce mi się więcej na ten temat pisać, a jak czytam.. to tylko powyższe przychodzi mi do głowy
bdvwVBKJS / 78.8.3.* / 2010-12-29 20:23
Płać człowieku w terminie to nie będziesz miał problemu. Czy bank miał problem z kupnem sprzętu dla Ciebie?? Skoro bank potrafi ze swojej części umowy się wywiązać to teraz czas na to żebyś ty to zrobił, a zanim się na kredyt zdecydujesz to przeczytaj umowę. Z tej właśnie umowy dowiesz się, że nie ma powodu który cię zwalnia z dokonania wpłaty w wyznaczonym terminie, a już zwłaszcza bez konsultacji z odpowiednim pracownikiem. A jeśli masz problemy z zapamiętaniem to sobie zapisz, ze masz płacić, a jeżeli chodzi o płynność finansową to jak jej nie masz to po co po kredyt się pchasz? Zacznij brać odpowiedzialność za swoje decyzje i nie bluzgaj na co drugim forum, że bank jest do niczego, bo upomina się o swoje pieniądze. Umowa nie jest po to żeby zmarnować papier tylko żeby jej przestrzegać. żal.pl :I
Jujka / 89.78.65.* / 2011-02-02 22:26
Nawet jesli komus zdarzy sie nie wywiazać z terminu, to bank ma określone procedury takim przypadku. Wyzej opisane działania sa niedopuszczalne!!! to samowolka!!!
kasiad9999 / 89.74.50.* / 2011-01-27 16:54
I tu się mylisz koleś. Ja I ratę spłaciłam dużo przed czasem, problemów finansowych nie mam ale nie mam nic przeciwko kupowaniu na raty. Po 20 dniach dostaję wezwanie do zapłaty, wyższe o 30 zł od raty. Zdziwiona dzwonię do windykacji i pytam o co chodzi. Na to bezmózgowa panienka odpowiada że to nieaktualne. Pytam dlaczego? Poprostu nieaktualne. To pytam czy moja wpłata do nich dotarła i kiedy, bo wpłaciłam 3.01, a wezwanie z datą 12 stycznia. Ona mi na to , że mają problemy wewnętrzne. Pytam więc jakim prawem skoro mają problemy wewnętrzne (chyba pogubili mózgi w drodze do pracy) wysyłają mi wezwanie. A ten prymityw mi na to, że nie będzie ze mną rozmawiać. I takim sposobem dalej nie wiem skąd to wezwanie i czy moje pieniądze do nich dotarły. Szkoda słów.
do kadiad9999 / 195.116.20.* / 2011-02-05 13:24
do kadiad9999:
"A ten prymityw"... jeżeli pracowałabym w centrali telefonicznej i zadzwoniłaby jakaś "uprzejma" klientka posługujaca sie takim ładnym słownictwem potraktowałabym ją jeszcze gorzej. Jak można sie tak wypowiadać o ludziach, których sie na oczy nie widziało?? Aha, przecież anonimowość wpisów na forum daje moc i energię! Życzę żeby Panią kasiad9999 też ktoś obsmarował gdzie się da.
dorcia 23 / 178.37.246.* / 2011-01-16 10:56
a ty to pracownik SYGMA BANKU? Czy naiwny któremu nigdy w życiu nie zdażył się poślizg w spłacie raty? ( TO GRATULOWAC I JEDNEGO I DRUGIEGO ) taki żart ;)
Współczuję braku wyrozumiałości - jesteś naiwyraźniej NIEŻYCIOWYM CZŁOWIEKIEM .
bogumiaumiau / 95.49.57.* / 2011-01-11 23:18


2
2010-12-29 20:23:10 | 78.8.3.* | bdvwVBKJS
Re: UWAGA NA SYGMA BANK !!! [0]
Płać człowieku w terminie to nie będziesz miał problemu. Czy bank miał problem z kupnem
sprzętu dla Ciebie?? Skoro bank potrafi ze swojej części umowy się wywiązać to teraz czas
na to żebyś ty to zrobił, a zanim się na kredyt zdecydujesz to przeczytaj umowę. Z tej
właśnie umowy dowiesz się, że nie ma powodu który cię zwalnia z dokonania wpłaty w
wyznaczonym terminie, a już zwłaszcza bez konsultacji z odpowiednim pracownikiem. A jeśli
masz problemy z zapamiętaniem to sobie zapisz, ze masz płacić, a jeżeli chodzi o płynność
finansową to jak jej nie masz to po co po kredyt się pchasz? Zacznij brać
odpowiedzialność za swoje decyzje i nie bluzgaj na co drugim forum, że bank jest do
niczego, bo upomina się o swoje pieniądze. Umowa nie jest po to żeby zmarnować papier
tylko żeby jej przestrzegać. żal.pl :I

Po przeczytaniu wpisów na Forum, muszę z przykrością stwierdzić że tego typu impertynenckie i obraźliwe wypowiedzi kilkakrotnie się pojawiają, co oczywiście natychmiast zdradza zainteresowanego pracownika banku. Zapewniam zarówno Pana jak i bank że każdy kredytobiorca pragnie jak najlepiej wywiązać się z umowy. Tylko że oni też nieraz nie otrzymują pieniędzy w terminie. Oni tego nie drukują. Żeby wpłacić - najpierw muszą otrzymać. Nawet pracownik banku powinien zrozumieć tę prostą zależność. A przy okazji - proszę nie czarować. Ani nie jesteście uprzejmi, ani uczciwi. Wystarczy przyjrzeć się bliżej językowi jakim pisane są umowy - przecież to jest bełkot w którym niejednokrotnie gubią się nawet doświadczeni prawnicy, a co dopiero ludzie spoza branży. Natomiast system kar i opłat nadzwyczajnych sugeruje że główny dochód upatrujecie w błędach popełnionych przez klienta, zamiast go przed nimi przestrzec. To właśnie potocznie jest nazywane naciągactwem, czyli wyłudzeniem, ponieważ chodzi o pieniądze nie uwzględnione w umowie jako dobro klienta , tylko jako kara. Jak widać na tym Forum, całkiem sporo ludzi, według banku, zasługuje na ukaranie. Może to oznaczać tylko że społeczeństwo nie dorosło jeszcze do tak wspaniałej instytucji, albo że czas najwyższy by działalności banku przyjrzał się bliżej prokurator.
anowik / 213.17.234.* / 2011-05-31 14:38
Witam
Moja opinia na temat Sygma Banku jest również NEGATYWNA!!!!
A oto moja jak najbardziej aktualna sytuacja. Oboje z mężem mamy kredyty w SYGMA BANKU. Tak się złożyło, że o 4 dni spóźniłam się z zapłatą raty dotyczącej kredytu męża i o zgrozo!!!! Konto męża zostało zablokowane na kilka miesięcy!!! Jednak to pracownikom banku nie wystarczyło … Moje konto również zostało na kilka miesięcy zablokowane.!!!! Dodam, że wszystkie płatności dokonane miałam w terminie (bez jednego dnia zwłoki!!!), dostałam nawet już kolejną kartę kredytową z banku i chcąc ją aktywować dowiedziałam się od miłej pracownicy SYGMA BANKU, że moje konto w związku ze spóźnieniem spłaty raty przez męża zostaje również zablokowane. Na pytanie, DLACZEGO???? Dowiedziałam się, że obowiązuje nas wspólnota majątkowa!!!!???? Tutaj wtrącę mały żarcik… Rozumiem, że w związku z tymi 4 dniami opóźnienia w spłacie raty, do piątego pokolenia moja rodzina miałaby problemy z SYGMA BANKIEM. Napisałam „miałaby”, bo oczywiście moja rodzina z pomocy tego banku już nie skorzysta. Postaram się oczywiście, aby znajomi również niego nie korzystali!!!! Spłacę nasze zadłużenie i SYGMA BANKOWI z wielkim zadowoleniem powiem ŻEGNAM :-)
bbmonik52 / 78.8.108.* / 2011-02-08 16:38
Witam!Popieram wszystkie negatywne opinie o Sygma Banku-maja balagan,nieprzyjażni dla klienta,po całkowitej spłacie kredytu/wcześniejszej!!!/nie mogę sie od nich odczepić!!!
poszkodowana2 / 78.131.137.* / 2011-01-19 12:53
Należę do ludzi oszukanych przez ten bank.Kredyt spłaciłam w terminie ,a mimo to prowadzono przeciwko mnie windykację.Po miesiącach walki oraz pomocy rzecznika praw konsumentów ,zawiadomieniu Nadzoru Bankowego usłyszałam słowo przepraszamy za niedogodności i przysłano mi ,o ironio,długopisy z reklamówką SIGMA. Pytam się co z tymi ,którzy nie mają siły walki? Z DALEKA OD TEGO BANKU!!!!!!!
1leszek / 194.29.180.* / 2010-12-28 15:18
potwierdzam w całej rozciągłości zzrzuty przedstwione w tym liście mnie też to spotkało i teraz bokusuję sie ztym bankiem odradzam jakichkolwiek kontaktów ztym bankiem to jest jakaś lichwa chyba ciekawe gdzie jest komisja nadzoru bankowgo
pozdrawiam
Oszukany przez Sygma Bank / 83.142.222.* / 2010-12-22 18:44
Kupowałem towar na raty w sklepie Euro RTV AGD w Dąbrowie Górniczej C.H. Pogoria. Pani w sprzedaży ratalnej poinformowała mnie, że muszę wyrazić zgodę na ubezpieczenie kredytu. Od początku mi się to nie podobało, ale się zgodziłem, ponieważ Pani twierdziła, że bez problemu
można z tego zrezygnować.
Okazuje się, że rezygnacja nie jest taka prosta. Na drugi dzień po podpisaniu umowy wysłałem priorytet polecony z wypowiedzeniem, po trzech tygodniach zadzwoniłem do banku, aby się dowiedzieć czy dotarł, okazuje się, że jeszcze nie został zarajestrowany w systemie, jest miesięczny okres wypowiedzenia itp. Czyli póki co muszę miesięcznie dopłacać 50zł do raty!!!
Bardzo niekulturalna i chamska pani z infolinii SYGMA BANK poinformowała mnie, że bank nie wymaga ubezpieczenia, czyli albo EURO oszukuje klientów, albo SYGMA Bank - radzę uważać!!! Na infolinii EURO Pan przyznał, że jeżeli Panie w sprzedaży ratalnej przedstawiła mi to w taki sposób, to faktycznie wprowadziła mnie w błąd. Będę tą sprawę jeszcze wyjaśniał!!!
do "oszukanego" / 195.116.20.* / 2011-01-22 15:19
I tu popieram chęć dalszego wyjaśniania. Tutaj oszustwa dopuściła sie pracownica. Ubezpieczenie nie jest obowiązkowe i "Pani" udzielająca innej informacji powinna ponieść konsekwencję tego. Proponuję zapoznać się dokładnie z treścia umowy, dokładnie części o ubezpieczeniu i wyegzekwować odpowiednie pismo do zwierzchnika "Pani". Jej personalia powinny być na umowie więc nie powinno być z tym problemu.
Maniek1976 / 212.160.172.* / 2011-01-18 12:31
Również dokonałem zakupu korzystając z umowy ratalenj SygmaBank. Kupując towar otrzymałem informację, że ubezpieczenie muszę wziąść, ale będę mógł z niego zrezygnować. Opinie na forum tez mnie przeraziły, pomyślałem, że to już mój koniec :). Również miałem problem z dostarczeniem listem poleconym oświadczenia, ze rezygnuję z ubezpieczenia i karty kredytowe (też była w umowie). Dwa tygodnie od wysłania nadal nie mieli go zaewidencjonowanego. Z infolini słyszałem o możliwości rezygnacji z ubezpieczenia po 2 tygodniach, miesięcu, 2 miesiącach - rózne były opinie. Przesłałem skan pisma, bo jest konsultant powiedział, że może być taka forma - inni powiedzieli, ze musi być list polecony. W końcu jeden z konsultantów powiedział, ze mogę dostarczyć pismo osobiście do ich placówki. Mieszkam w Wa-wie, więc udzłąem sie na Kijowską. Miał pani, miła obsługa, bez kolejek. Od razu ootrzymałem potwierdzenie rezygnacji z karty kredytowej, pani wprowadziła do systemu oświadczenie o rezygnacji z ubezpieczenia. Pierwszą ratę zapłąciłem na podstawie przesłanych blankietów bez ubezpieczenia. Potwierdziałem przez infolinię otrzymania przez nich mojej wpłaty tego samego dnia co wysłałem. Zatem narazie jest ok, zobaczymy jak dalej... W większości bankach jest problem, jak przestanie sie płacić raty. Problemem mogą tu być błędy związane z niekompetencją pracowników infolinii...to są często pracownicy najmowanych firm, którzy pracują krótko na wych stanowiskach. Pozdrawiam i życzę powodzenia w zmaganiach życiowych na tej ziemi. W niebie będzie lżej... :)
eXtra / 94.42.23.* / 2010-12-22 18:58
Oszukany przez Sygma Bank,
napisz dokładniej jak juz uda się Tobie uwolnić od tego ubezpieczenia, co i jak, po kolei, innym tez to się przyda!!!!!
ortodoksyjny / 89.72.70.* / 2010-12-22 23:04
To stała praktyka pracowników Euro. Oszukują tak ludzi niezależnie czy bierzesz kredyt w Sygmie czy Lukasie. Mnie również tak oszukali w Warszawie na Puławskiej, dołączając do kredytu ubezpieczenie z tymże kredyt miałem w Lukasie, a z rezygnacją dokładnie taki sam kłopot jak u ciebie w Sygmie. Tu wina(oszustwo)leży ewidentnie po stronie Euro!!! Radzę omijać EURO W WARSZAWIE NA PUŁAWSKIEJ!!!!
spook1976 / 178.73.49.* / 2010-12-16 17:03
Jeśli korzystaliście z usług Cetelem, to Sygma będzie miała wasze dane do korespondencji.
Wyjąłem kilka dni temu ze skrzynki kopertę z materiałami reklamowymi Sygma Bank zaadresowanymi na moje nazwisko i głowiłem się skąd oni mają mój adres. Musiałem sprawdzić w necie bo wcześniej nigdy o nich nie słyszałem.
Francuskie banki są najbardziej pazerne na kasę, żadnej etyki nie stosują.
spook1977 / 195.116.20.* / 2011-01-22 15:10
zaskakujące!!! :O Może dlatego, że Sygma przejął dawny Cetelem i teraz jest to jedna instytucja...
bylypracownik / 195.182.52.* / 2010-12-22 14:26
Sygma połączył się z Cetelem.. Dlatego mają twoje dane. Jestes teraz ich klientem ;)
Ale potwierdzam, że lepiej skorzystac z usług innego Banku..
zaniepokojony / 83.8.10.* / 2010-12-15 10:05
Dostałem informację o tym że mam temu bankowi zapłacić kwotę , a ja nie wiem co to za bank i nie mogę się z nim skontaktować. Nie podpisywałem z nim zadnej umowy.
tom193 / 213.192.83.* / 2010-12-10 11:40
DO WSZYSTKICH !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! PISZCIE W TYCH SPRAWACH DO URZĘDU KOMISJI NADZORU FINANSOWEGO !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
`kasia / 89.72.169.* / 2010-12-09 10:16
Wypowiedź popieram wpełni sygma jest jednyną zaraz po prowidencie chyba najgorszą instytucją finanasową w Polsce.
Potwierdzi wam to nie jedna osoba mająca do czynienia z sektorem finansowym w naszym kraju
Niestety mam wątpliwą przyjemność kontaktować się często z tm bankiem.
Od ponad roku usiłuję doprosić się o faktury elektroniczne proszę się na wszystkie możliwe sposoby ( pisma,telefony na infolinię, wizyta w siedzibie bez skutecznie) tak samo jeśli chodzi o telefony.
Za każdy telefon kontaktowy SYGMA dolicza sobie koszty do kredytu.Wielokrotnie miałam takie telefony pomimo że w umowie kredytu są odpowiednie zapisy co do tego kiedy taki telefon może zostać wykonany.
Co jeszcze brak jakiejkolwiek profesjonalnej rozmowy z infolinią- Pani potrafiła żucić mi słuchawką ze stwierdzeniem że nie będzie zemną rozmawiać bo mam nie odpowiedni głos do swojego wieku.
Można zarzucić im bardzo wiele można było by tak wymieniać bardzo długo.Moje rozczarowanie tą instytucją jest bardzo duże spodziewałam się bardziej poważnych ludzi i instytucji. Osoby które mówią na tym forum że są zadowolone z tego banku uważam że są to osoby których zadaniem jest wypisywanie tego typu wiadomości na forach.
NA SAM KONIEC RAZ JESZCZE NIE POLECAM BANKU BO NA NASZYM RYNKU JEST WIELE INSTYTUCJI KTÓRE ZAOFERUJĄ NAM DOBRE WARUNKI KREDYTU I UCZCIWE PODEJŚCIE DO KLIENTA.
jacek_klemens / 77.254.173.* / 2010-12-06 10:12
Od niemal 10 lat korzystam z cetelem a teraz sygma. Cenie ich za dostepność, szybkosc w przygotowaniu umowy no i nie pytaja o zarobki itd. Moim najbardziej ulubionym kredytem jest kredyt 4-6 ratowy na kilka tysiecy, bo wtedy prawie nic nie nadpłacam a mam co chce. A dla wszystkich tych jekał co narzekaja ze to syf bank powiem krotko - "Pacta sunt servanda".
Pozdrawiam wszystkich klientów Sygmy.
m123456 / 77.254.173.* / 2010-12-06 10:05
To nie zapominaj albo ustaw stale zlecenie!! A jak nie masz plynnosci to nie bierz kredytow lub licz sie z tego konsekwencjami. Bo najpierw podpisujesz umow a potem jęczysz ze ktos egzekwuje swoje wynikajace z niej prawa!!
Precz z sygma / 87.99.60.* / 2010-12-06 15:32
Zobaczymy jak będziesz gadał jak cię z roboty wyp....... albo zachorujesz.
m123456 / 77.253.109.* / 2010-12-06 16:46
Po pierwsze nie pracuje. A dla takich jak ty jest ubezpieczenie kredytu n/w podobnych zdarzen. No tak ale to jeszcze trzeba umiec czytac zeby to wiedziec. Pzdr
arek77 / 94.42.52.* / 2010-12-06 02:09
Strzeżcie się przed tym bankiem. Ostatnimi reklamami w TV próbują naprawić popsuty wizerunek ale prawda jest taka, że nic się nie zmieniło: zero kontaktu z klientem, niekompetentni ludzie na infolinii, bałagan w systemie informatycznym, nie można nic załatwić, nie odpowiadają na pisma. Stanowczo odradzam.

Najnowsze wpisy

Kredyty hipoteczne - najlepsza oferta: