Forum Forum finansoweKredyty

Uwagi o Sygma Bank

Uwagi o Sygma Bank

cyberskin / 83.145.160.* / 2007-05-25 00:10
Napewno nie polecam !!!
Żalą się w sklepie klienci
sam nim jestem i oto co mnie spotkało

Sygma Bank zdziera z klientów!!! Opinia klienta czyli moja.
Pierwszy raz w mojej historii kredytów potraktowany zostałem jak szmata.

1: czytajcie regulamin zanim weźmieniecie raty. na końcu jest tabela opłat (kar) . możecie być pewni że jeżeli niechcący zalegniecie ze spłatą choćby 4 dni (a
liczy się ich księgowanie, nie data przelewu czy wpłaty) zostaniecie ukarani kara 45zł. Jeżeli niestety zadzwoni do was pani i przypomni o spłacie po paru dniach to
odrazu 15zł dopłaty razem 60zł. jeśli dojdzie do was list po 10 dniach zapłacicie już ponad 70zł. Jeżeli zapłacicie już rate a na liście napiszą wam, że trzeba
zapłacić z bierzącą ratą wyliczoną karę to dowalą wam ok 100zł za to, że zapłaciliście z bierzącą ratą ale nie z tą co trzeba -czyli wg nich bierzacą.

2: email na stronie to fikcja. wogóle nikt tam na nic nie odpowiada. Praktycznie kontaktu z nimi niema. Dzwonisz na infolinie to cie przełączają gdzieś i rozłączają się
połączenia. Płacisz oczywiście ty za to że raz tam raz tu dzwonisz.

3: w umowie przewidziane są także odsetki za zwłokę .

Ktoś powie "trzeba płacić przed czasem i terminowo" ok. A co jeśli komuś zdarzy się poprostu zapomnieć lub nie może tego zrobić z przyczyn zawodowych lub chwilowej
utraty płynności finansowej?

Miałem kredyt w wielu bankach i nadal mam w PKOBP. na sumy nieporównywalnie większe.i raty rzędu 500zł nie miałem tam takich problemów nigdy. W SYGMABANKU mam ratę
ok 70zł a za 10dni mojej nieuwagi zapłaciłem karę blisko 160zł.

Trzeba zaznbaczyć że rat nie bierze bogaty tylko biedny lub poprostu zwykły przeciętny człowiek. Zaufałem bankowi bo do tej pory się nie zawiodłem na żadnym, szczerze powiem nawet nie czytałem regulaminu.

Zaufanie to dzisiaj głupota bo bank SYGMA zrobi z ciebie źródełko swojego dochodu.

Umieszcze ten artykuł w każdym możliwym miejscu ponieważ warto ostrzegać ludzi niech uczą się na cudzych błędach.
Wyświetlaj:
KREDYTOBIORCA J / 78.28.5.* / 2010-09-09 18:22
Tak to prawda UWAGA na bank SYGMA to oszusci i wyzyskiwacze /placilam reguralnie kredyt a obciazano mnie dodatkowymi kosztami i nikt nie potrafil mi wytumaczc za CO?
Paweł z małopollski / 83.22.31.* / 2010-09-08 15:30
Drodzy Internauci!!! Gorąco ODRADZAM korzystanie z usług Sygma Banku!!! Ostatnio udało mi się spłacić ich kartę kredytową, ale żeby ją zamknąć wymagane były 3 wizyty w Realu (Real Finanse), bo:
- raz to pani miała wysokość kredytu w systemie, a ponoć nie była to własciwa kwota;
- za drugim razem byłem w sobotę ok. 14.00 i pani stwierdziła, że w Warszawie już nikogo o tej porze nie zastaniemy (a ponoć konsultanci pracują do godz. 17.00 w soboty)
- udało się zlikwidować kartę za 3-cim razem!!!!!
Oczywiście za każdym razem dziesiątki pytań, a dlaczego pan chce zrezygnować, a jakie miał pan raty, a może zostawić itp. Dzięki Bogu udało mi się kredyt spłacić przed czasem, a kartę zlikwidować:) I Wam tego z całego serca życzę!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Paweł
Kicia-s / 85.219.143.* / 2010-09-09 08:57
Witam.
Gratuluje spłaty.
Dla wiedzy innych. Sygma Bank nie oddaje spraw do windykacji tylko idzie od razu do sadu.
Miał ktos moze taką sytuację?
Moja naiwna mama jest w takiej sytuacji.
Podali ją do sadu i teraz z nimi negocjuje.
Ciekawe co z tego wyjdzie.
Brr / 80.51.142.* / 2010-09-07 20:58
Niewątpliwie Sygma Bank jest trudnym partnerem do negocjacji, jeśli coś się przytrafi niedobrego z płatnością (pomijam opłaty, które są barbarzyńskie). Posiada wyjątkowo nieuprzejmych konsultantów (z nielicznymi wyjątkami) często zapominających o podstawowych formach grzecznościowych. Może nie zostałam nigdy zwyzywana, ale po każdej rozmowie czułam się jak oszust i złodziej. Problemy przytrafiły się w ostatnim kwartale spłaty kredytu 11 tys, zł. GORĄCO ODRADZAM SYGMĘ.
Moje problemy finansowe rykoszetem odbiły się też po innych bankach (i odbijają) ale z takim chamstwem i brakiem wyrozumiałości nigdzie się nie spotkałam. Szczególnie pozdrawiam jednego Pana Konsultanta z fatalną dykcją!
ziuta75 / 193.59.72.* / 2010-08-22 11:45
Bzdura!
wystarczy terminowo spłacać swoje zaległości i nie będzie problemów! mam karte od ponad roku i zawsze jestem dobrze traktowana i obsługa miła.
M_Q_M_C / 212.76.32.* / 2010-09-10 20:32
Poczekamy - zobaczymy.
karkra / 79.185.7.* / 2010-09-06 20:23
jestem pracownikiem Sygma Banku, mianowicie: działu
windykacji. A i owszem, mozemy "naskoczyć". Osoba
pisząca taki komentarz wykazuje się brakiem
jakiejkolwiek wiedzy na temat windykacji, roszczeń,
prawa bankowego. Jestesmy oddziałem francuskiej grupy
LASER, a konta swoje mamy w banku ING dla jasnosci :)
CZYTAJCIE UMOWY-nie pożyczacie pieniedzy od kolegi, bank
nie spoznia sie z wyplata kasy dla was, a wy co?
zobowiazujecie sie do terminowych wplat a pozniej placze
i lamenty :)
rzetelny kredytobiorca / 78.28.5.* / 2010-09-30 15:30
PRACOWNIKU SYGMA BANKU/bzdura ,osoby ktore pisza komentarze maja SWIETA racje.Moj maz zamkna konto i otrzymal pismo inforujace o zamknieciu,ale nie wiadomo o co chodzi tak jest sformulowane , W tym banku pracuja ludzie ,ktorzy nie maja pojecia o pisaniu pism.Ciekawe jakie maja wyksztalcenia,chyba przeczkolne?Ja rowniez splacilam kredyt z terminem i mialam problemy.Czekam na dalsze pisma i jaki bedzie efekt zakonczenia.Obciazono mnie jakimis dodatkowymi kosztami nie wiem za Co?Byla to kwota okolo 600.00zl. Zbiore cala dokumentacje ,trzeba bedzie oddac sprawe do sadu.
nierzetelny kredytobiorca / 89.72.70.* / 2010-09-30 22:50
"...chyba przeczkolne" i wszystko jasne rzetelny kredytobiorco...hahaha, widzę że ty umiesz pisać. Hahaha, co za żenujący człowieczek z ciebie :)Widzę, że tu jak i w Eurobanku wszyscy mają same problemy. Dziwne, że 99,9% osób z windykacją... taka to rzetelność :)
Paweł z Małopolski / 83.22.12.* / 2010-09-10 10:55
Drogi Pracowniku Sygma Banku!!!
Mnie akurat (NA SZCZĘŚCIE!!!!) udało się wcześniej spłacić kredyt i zlikwidować kartę (po trzykrotnej interwencji w realu, o czym pisałem w komentarzu wyżej), ale......
1. Może warto byłoby ujednolicić system informowania klientów, bo kiedy rozmawia sie z konsultantem przez tel to podaje inną kwotę, a np osoba pracująca w Real Finase w tym samym czasie podaje inną kwotą różną nawet o 10 - 15 zl. Rozumiem, ze różnice mogą wynikać z dnia zaksięgowania odsetek, które rosną w cholendarnym tempie!!!
2. jakimś nieporozumieniem w ogóle jest sposób informacji ONLINE: w innych bankach jest tak, że każda zmiana salda zadłużenia skutkuje zmianą w systemie ONLINE, natomiast kiedy kiedyś zadzwoniłem do onsultanta, dlaczego na moim koncie nie widnieją zmiany w zadłużeniu, to stwierdziła Pani, ze Sygma Bank ma na to TYDZIEŃ!!!!
3. Sam Pracownik Szanowny wie o tym, że dzień spłatay nie jest tożsamy z dniem zaksięgowania, a kto z nas ma o tym wiedzieć, ze ta różnica w terminach jest już karane karnymi odsetkami...???
4. Moze nie będzie to skargą, ale pobożnym życzeniem: ZACZNIJCIE PRZEZ TELEFON TRAKTOWAĆ KLIENTÓW ROZMÓWCÓW JAK LUDZI A NIE JAK POTENCJALNYCH ZŁODZIEI, a w większości do takich nie należymy
flipeRRR / 94.42.54.* / 2010-08-22 12:12
pani ziuta75 - zaległości nie można spłacić terminowo, bo zawsze jest ona przeterminowana. hehe.
także luzik ziuta75, rzadziej odwiedzaj sklepy z dopalaczami, kobiecino!
poza tym masz racje, płacone terminowo - jest spokój.
to buziole!
kradytobiorca / 83.5.25.* / 2010-08-18 13:10
Masz racje jeszcze dzwonią do ciebie z banku i każą się skontaktować z inspektorem działu windykacji i niestety ten Pan nie odbiera telefonu ,albo go przerywa tylko po to chyba ,aby przyjechać do ciebie i zabrać coś dla siebie.To jest nienormalne.Zalegam z ratą od 6-tego ,a już nie dają człowiekowi spokoju.Można czasami się spóźnić z przyczyn losowych te dwa tygodnie.Przecież nikt za mnie tego nie zapłaci.Panie inspektorze i wy szanowny banku ratę zapłacę pojutrze nawet dwie naraz tylko nie gnębijcie już mnie.
niezadowolony / 83.30.108.* / 2010-09-22 14:38
O Chryste - jak tu nie dodać czegoś od siebie,czytając wszystko to co j.w.To wszystko prawda,niezwykla bezczelność w rozmowach tamtejszych pracowników "banku "z klientami a szczególnie z tymi klientami,którzy nie zawsze z wlasnej woli zalegają ze splatą kolejnej raty kredytu.Każdy traktowany jest arbitralnie jako potencjalny zlodziej dóbr najważniejszego na świecie " banku " z kapitalem francuskim.Wiele by można pisać na ten temat i temat tego " banku " ale proszę mi wierzyć,wolalbym dokonać bliskiego kontaktu z diablem,jak odebrać chociaż jedną rozmowę telefoniczną od tzw. "konsultanta bankowego Sygma".To wszystko o czym piszecie to prawda:chamstwo,bezczelność i dalece posunięta deprawacja godności ludzkiej wobec klienta,z którego i tak przecież ten bank" żyje ...............Wierzcie mi ,dostaję obstrukcji w trakcie pisania na temat tego banku i chyba będzie najlepiej,jak dam sobie spokój.............. Pozdrawiam wszystkich poniżanych,nie polecam absolutnie nikomu uslug tego banku,itd,itd.
Niezadowolony
jzp / 188.147.82.* / 2010-08-14 09:51
Czytając was mam wrażenie, że jesteście bandą gamoni.
Nie interesujecie się swoimi sprawami a później pretensje do banku że coś jest nie tak.
Klienci nie mają świadomości kredytowej i myślą że kredyt to tak jak pożyczanie od mamy.
Anisia / 79.186.122.* / 2010-09-18 21:00
A ty z pewnością jesteś pracownikiem tego milusińskiego banku i najlepszym potwierdzeniem tego jak zwracają się do klientów i traktują ludzi. Ciekawe czy w oczy też taka jesteś odważna w obrażaniu ludzi?
pikachu / 94.254.169.* / 2010-08-04 18:51
Masakra!!!!!!!!czy może jest jakaś instytucja która dobrała by im się do du....y za ton jakim rozmawiają z klientem? za obrażanie, za grożenie? Jakim prawem się pytam?! Jak poprosiłem raz o nazwisko przełożonego jednej durnej baby która kazała mi zapisać numer faxu w momencie kiedy prowadziłem auto, to powiedziała że nie ma prawa podawać takich informacji.
Najlepsza rada...nie spłacać ich,niech oddadzą sprawę dalej. W innych firmach windykacyjnych ludzie rozmawiają z kulturą! Ja nie płace już trzeciej raty. I nie odbieram już od nich telefonu.
Pozdrawiam
kozaczek85 / 195.116.20.* / 2010-08-16 11:55
To nie jest rozwiazanie bo narobisz sobie problemów i nie dość, ze bedziesz musiał spłacic karne odsetki, to jeszcze firmę windykacyjną i podadzą Cie do BIK-u i nie dostaniesz kredytu w żadnym innym banku!!!! lepiej spłacic wszystko i mieć święty spokój
gawra1 / 83.11.174.* / 2010-08-04 17:01
Dziadostwo -zakupiłem w firmie wysyłkowej urządzenie domowe 485 zł na kredyt przez ten bank ,Nie informowano mnie, że kredyt jest ubezpieczony ok 60 zł + prowizja + odsetki 20 %.
Dowiedziałem się o tym po otrzymaniu urządzenia z dokumentacją kredytową , rezygnując z takiego kredytu musiałabym zapłacić za odesłanie urządzenia.
Zdecydowanie nie polecam
Ślązak / 217.153.82.* / 2010-07-28 16:08
Ma Pan absolutną rację, ja mam dodatkowo inne doświadczenia. Otóż, nawet dzień po terminie spłaty dzwonili, pani nieprzyjemna itp, odsetki rosną w piorunującym tempie. Kiedy zadzwonic na infolinię i zapytać o wysokość zadłużenia, pani tam siedząca pyta o numer karty (a na niej jest chyba ze 3 numery i nie wiesz o który chodzi), to pani odpowiada z wrodzonym impetem: a co mi pan tu podaje... Ja po prostu tylko spłacę w możliwym szybkim tempie 2500 zł kredytu i w sekundzie od nich uciekam. Pozdrawiam wszystkich
fafiX / 94.42.37.* / 2010-07-21 19:51
pracuje w jednej z sieci handlowych i powiem wam, ze pierwszy raz wzialem kredyt w banku cetelem/sygma. na 10 rat i jak beda jakies szopki, to niech tylko przedstawiciel sie pojawi tego banku u nas w sklepie. te umowy to beda kurierem odbierac, o ile cos jeszcze im bedziemy klientow podsuwac. jestem sumienny i jak jakies numery beda odwalac, to juz na pewno bedziemy sporzadzac dla nich umowy. takze niech sie pilnuja!!!!
na koniec :moja siostra miala u nich karte i bylo bez problemow, uzytkowanie, potem rezygnacja, jakies 5 pln z groszami miala niedoplaty, to telefonicznie poinformowali, ze tego nie musi placic. i loozik ;)
za to w Żaglu miala 3 pln niedoplaty i dekle wpisali ja do BIKu i teraz ma blokade na kredyty, bo w koncu historia kredytowa jest negatywna. to jest zidiowacialy podmiot razem z tym Kredyt Bankiem!
m22 / 212.109.156.* / 2010-07-15 08:46
Ja tez nie mam dobrego zdania na temat tego banku. Pracownicy agresywni i nieuprzejmi. Nigdy więcej nie chcę z nimi współpracować. Odradzam każdemu.
antek333 / 178.42.191.* / 2010-07-27 14:37
Witam!! Ja spłaciłam predzej o pół roku raty a oni mi ciągle przysyłaja wyciagi z dalszymi ratami i odsetkami. Wysłalam juz 2 pisma o zakonzcenie kredytu i nic z tego dalej te same wyciągi. Jak dzwonie to kaza czekac na wyciag zerowy bo jest nawet nadpłata spłaty ale nic wiecej sie nie dzieje. Nie mam juz sił na to. Ludzie jak bierzecie coś na raty to pytajcie w sklepie z jakim bankiem maja umowe!! TYLKO nie z SYGMA BANK.!!!
MARZENAANDRZEJ / 89.74.206.* / 2010-09-10 10:25
Witam!!!!!!!! Uwaga na pseudo BanQe, DRODZY PAŃSTWO TRZYMAJCIE SIĘ Z DALEKA OD POWYŻSZEGO PODOBNO BANKU .CHCIAŁAM POŁĄCZYĆ SIĘ TELEFONICZINIE Z OSOBĄ ,KTÓRA UDZIELI MI INFORMACJI JAKĄ KWOTĘ MAM WPŁACIĆ ABY SPŁACIĆ WCZEŚNIEJ MOJE RATY .NIESTEY PO 5-CIU PRZEŁĄCZENIACH NA LINII OD JEDNEGO KONSULTANTA DO DRUGIEGO NA KONIEC DOWIEDZIAŁAM SIĘ Z KOMUNIKATU NAGRANEGO ,ŻE WSZYSCY KONSULTANCI SĄ ZAJĘCI WIĘC ROZŁĄCZYŁAM SIĘ .PRÓBÓJĘ DRUGI RAZ PANI MNIE ŁĄCZY I SERWUJE MI 3-MINUTY MUZYKI ZAZNACZAM DZWONIĘ Z TELEFONU KOMÓRKOWEGO!!!! WIĘC ROZŁĄCZYŁAM SIĘ I DZWONIĘ KOLEJNY RAZ MAJĄC ŚWIADOMOŚĆ ,ŻE MUZYKI MOGĘ SŁUCHAĆ JESZCZE BARDZO DŁUGO ,NIE WYTRZYMAŁĄM DZWONIĘ KOLEJNY RAZ I MÓWIĘ PANI CO O TYM MYŚLĘ ,A PANI INFORMUJEMNIE ŻE MUZYKA BĘDZIE WŁĄCZONA TAK DŁUGO AŻ BĘDZIE WOLNY KONSULTANT ,WIĘC MYŚLĘ ŻE MOŻE TO TRWAC OD RANA DO WIECZORA .SUMUJĄC NIE WIEM ILE MAM DO SPŁATY NATOMIAST MAM 10 ZŁ MNIEJ NA TELEFONIE ZA WYSŁUCHANIE MUZYKI I GŁOSÓW KILKU OSÓB KTÓRE MNIE GDZIEŚ PRZEŁĄCZAŁY .OTRZEGAM WSZYSTKICH PRZED TYMI PLACÓWKAMI ,JA NIE SKORZYSTAM Z ICH USŁUG JUŻ NAPEWNO !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
moniiiiii / 77.253.182.* / 2010-07-13 14:52
To jeden z najgorszych bankow!!!! Robia problemy na kazdym kroku, nawet jak juz splacilem limit kredytowy, to zeby karte zamknac to trzeba wydac majatek na telefony i faksy!!!!! kOSZMAR! I dalej nie mam zamknietej! Szok!!!!!!!!!!!!!!!
Slawek 76 / 212.123.3.* / 2010-09-09 12:15
Zgadzam sie calkowice z poprzednikami..
Splacilem kredyt przed czasem, jednorazowa splata, potrzebny mi byl dokument o splacie kredytu. zamykanie konta ( jakiegokolwiek ) to operacja ktroego nikt chyba w tym banku nie ogarnia, nikt nic nie wie, totalny burdel, kazdy konsultant ma swoje wlasne koncepcje, wiec ile trelefonow, tyle odpowiedzi..
ODRADZAM WSZYSTKIM
obiektywny 13 / 79.189.213.* / 2010-07-06 14:04
hej,
wszystko pieknie, ale pewnie nikt nie przeczytal umowy, a tam jak byk: w razie nie otrzymania drukow nalezy samodzielnie wplacic zaleglosc na podany nr konta ehh
Lili75 / 2010-07-28 13:47
Ale co mam płacic samodzielnie skoro nie mam żadnej katy, nie mam kredytu z niczego nie korzystałam to za co mam płacić?
Nawet umowy nie mam żadnej!
Lili75 / 2010-07-05 14:26
Proszę o pomoc w sprawie Sygma Bank czy udało się komukolwiek wyjść z opresji z tym bankiem. Mąż został poinformaowany, że może taką kartę sobie wyrobić za pośrednictwem Husqwarna - to było rok temu. Karty nie dostaliśmy do dnia dzisiejszego tylko naliczoną opłatę roczną. Czy pisać jakieś pisma do banku czy gdzieś to zgłaszać?
czapnik / 109.243.150.* / 2010-09-10 22:12
UWAGA!!!!!!!NAJGORSZY BANK TO SYGMA!!!!.Posiadam też kartę kredytową w tym złodziejskim banku, rzeczywiście opóźnienie się ze spłatą o 1 dzień trzeba się spodziewać telefonu z windykacji .Z końcem lipca skończyła mi się ważność karty nowej nie otrzymałam więc zadzwoniłam i co się dowiaduję : Podobno karta została wysłana w październiku 2009 ja jej jednak nie otrzymałam więc powiedziała mi pani że zwrotu karty nie otrzymali a za nową będę musiała zapłacić.Zgodziłam się bo znalazłam się w dołku finansowym.Kartę otrzymałam po 10 dniach zadzwoniłam aby ją aktywować odbyło się to bez żadnych trudności.Od tej chwili rozoczeły się trudności ,chciałam wypłacić gotówkę z bankomatu i wtedy zablokowałam kartę dlaczego - bo do tej karty będzie inny PIN o czym mnie nie poinformowano a na ulotce którą otrzymałam z kartą wyrażnie pisze " Jeśli do twojej karty był nadany numer PIN pozostaje on niezmieniony " aby odbokowć kartę trzeba czekać 7 dni więc w sumie jest to miesiąc i już nie potrzeuję wtedy tej pomocy i też spłacam jedorazowo całość co mi pozostała i rezygnuję z tych usług
otylia / 188.47.239.* / 2010-07-02 22:34
kochani totalne bagnooooooo,,,,,,,,,,,,,,,dzis przeszlam z nimi gehenne ,,,pewnie napisalabym wypracowanie o hamstwie w tej sygmie...00000000 powtarzam zerrrooooo kultury i zrozumienia niektorzy pracownicy powinni przejsc lanie dupska zeby zrozumiec przecietnego polaka Nowaka,ratyyy oprocentowanie ubezpieczenia masakra mam kredyt na 6000 a okazuje sie ze splace 11000 pomyslcie zanim zaplaczecie
aza / 195.116.20.* / 2010-09-15 15:25
zanim napiszesz to wypracowanie to zaopatrz się w słownik ortograficzny:))))))

Najnowsze wpisy

Kredyty samochodowe - najlepsza oferta: