kapuch
/ 91.197.155.* / 2011-11-23 15:05
@mail jaki wysłałem do tegoż "Banku":
Witam Państwa bez odrobiny jakiegokolwiek szacunku,
W związku z kredytem na zakup pralki, jaki niewątpliwie po raz ostatni wziąłem przez Państwa instytucję (to i tak wybujane określenie, bo na pewno nie jesteście Bankiem), proszę o przedstawienie całego harmonogramu spłat wraz z datami, których powinienem dotrzymać i przedstawienie rozliczenia konta (dat obciążeń i wpłat), do daty otrzymania tego @maila, na adres …..
Powodem mojej prośby jest, jak zapewnie wiecie, „wyłudzenie” przez Państwa instytucję moich pieniędzy.
Pokrótce:
Kupowałem w sklepie pralkę, chciałem zapłacić gotówką, ale przemiły Pan sprzedawca polecił mi nieoprocentowany kredyt ratalny, że niby będzie pięknie, nie muszę wydawać gotówki, że wszyscy będą szczęśliwi itd., itp., … na co ja (niestety teraz wiem, idiota) się zgodziłem.
Ustawiłem w banku zlecenie stałe na sześć (jak dobrze pamiętam) transzy. Niestety, z jakiegoś powodu, nie wnikałem teraz, z jakiego (może nie doszedł przelew od mojego pracodawcy na czas, może pomyliłem ilość rat – nie jest to teraz istotne), ostatnia rata do Państwa nie została przelana.
Żyłem w błogiej nieświadomości przez, bodajże siedem miesięcy, i nagle srrrrrru. Dzwoni do mnie jakaś nieprzyjemna „baba” (nie obrażam nikogo presonalnie), z Waszej windykacji i informuje mnie i jakiejś zaległości z kosmosu. Długo dochodziliśmy się (z ową babą), o co chodzi, … że to niby jedna umowa przeszła na drugą, że nie dotrzymałem zapisanych warunków itd., itp., Co zapewne zgodne jest z umową, którą podpisałem – nie przeczę.
I teraz, dzwonicie Państwo do mnie regularnie, od co najmniej pół roku, ściągając 48zł/mc, wydajecie pieniądze na Tele-windykatorów, telefony i inne bzdety, zamiast RAZ wykonać telefon i w cywilizowany sposób poinformować, że ostatnia rata nie wpłynęła i mam czas do dnia, … bo w innym przypadku … itd.
Pragnę również Was poinformować, ze podobną informację prześlę do sieci sprzedażowych, z którymi macie Państwo podpisane umowy – mam nadzieję, że jest ich coraz mniej.
… z tak błahego powodu straciliście Państwo dobrego klienta, nie polecę Waszej instytucji nikomu, a do tej pory skutecznie Was odradzam.
PS proszę o przekazanie powyższej informacji przełożonym, bo światłemu menadżerowi zapewne będzie pomocna.
PSS Służę również kontaktami do firm szkolących telemarketerów, sprzedawców usług różnych jak również kadrę zarządzającą.
PSSS gwoli informacji: pracuje w ogólnopolskiej firmie świadczącej usługi, na stanowisku menadżerskim, codziennie mam kontakt z moimi klientami i nie wyobrażam sobie podobnego podejścia w czasach, w których obecnie żyjemy
PS straciłem na rzecz tejże instytucji koło 600zł ...