Forum Polityka, aktualnościGospodarka

Vectra: internet, kablówka i telefon

Vectra: internet, kablówka i telefon

Money.pl / 2009-08-11 11:25
Komentarze do wiadomości: Vectra: internet, kablówka i telefon.
Wyświetlaj:
jur689 / 95.160.196.* / 2012-06-19 11:53
Podpisałem miesiąc temu i już żałuję. Podobno mam zaległą należność. Ani infolinia, ani biuro miejscowe nie potrafią nic wyjaśnić, tylko straszą windykacją. Po podpisaniu umowy nie ma z kim rozmawiać. Płać albo sąd. Przestrzegam nie dajcie się robić w konia. Omijajcie tę firmę z daleka.
RoRa / 82.139.19.* / 2012-07-02 10:25
Podpisałem także miesiąc temu umowę z tą firmą. Nikomu jej nie polecam! Firma wg mojej opinii, nie zasługuje na uwagę ze strony potencjalnych klientów. Obsługa fatalna, niekompetentna, ale to pewnie zasługa polityki prowadzenia biznesu przez Zarząd Vectry. Swojej sprawy nie odpuszczę. Szkoda tylko, że w Kraju mamy takie kiepskie prawo i dochodzenie swoich racji będzie długotrwałe!
Ryszard861 / 88.156.128.* / 2015-06-29 22:35
A gdzie są władze nasze dlaczego nas obywateli nie bronią przed takimi złodziejami i firmami jak Vektra pytam się.
adzior / 178.235.234.* / 2012-01-13 14:29
Vectra to nie firma tylko najgorszego gatunku KURESTWO.Oszusci i naciagacze.Zlozylem wniosek do Sadu o uniewaznieniwe umowy.Jestem z Warszawy i pragne uczulic wszystkich na ich pseudo przedstawiciela stanislawa niemczewskiego(pisze jego NAZWE z malej litery)bo taki maly bedzie kiedy go dorwe.Obsluguje on rejon TARGOWKA.LUDZIE.NIE DAJCIE SIE OMAMIC.To SUKINSYNY.NIE daruje im tego co mi wcisneli mimo zapewnien tego czterookiego PATALACHA ktory sprzedal nam oferte.Teraz nie mozna sie z nim skontaktowac gdyz nie wpisal swojego nr.telefonu na umowie.NIE ZAKLADAJCIE NICZEGO CO PROPONUJE vectra.TO SZMACIARZE.Zaplaca mi zato wszystko.OBIECUJE.
Kiciek / 95.160.107.* / 2012-03-27 21:29
Racja 100%. Kolego, a może i ja podłączę się do
tego procesu sądowego? Kilka osób składających pozew to już pozew grupowy.Jestem z Mokotowa.
toja900 / 178.235.52.* / 2013-01-08 23:55
jeśli pozew zbiorowy jest korzystniejszy,a zamierzałam iść w pojedynkę, to wchodzę w to.
Jestem z Woli.
twa / 31.11.218.* / 2012-05-11 00:07
Z CHĘCIĄ PRZYŁĄCZĘ SIĘ DO POZWU ZBIOROWEGO. TA FIRMA TO BANDA WSZARZY, TOTALNA CHAMSKA GRANDA. TEŻ MIESZKAM NA MOKOTOWIE
Ligia / 37.8.225.* / 2013-01-25 00:53
Przez caly okres trwania umowy/2lata/z Vectra mam problemy glownie telefoniczne.Wysylane reklamacje i odpowiedzi na nie dowodzily, ze redagujaceje osoby nie mialy czasu na ich wyjasnienie a najprawdopodobniej mialy gdzies i stosowaly szablon nie odnoszacy sie do tresci reklamacji.Ciagle problemy to informowanie telefonujacych do mnie. ze nie moge odebrac telefonu mimo iz telefon wogole nie sygnalizowal,ze ktos usiluje sie polaczyc.Ciagle wlaczanie sie poczty glosowej /mimo prosby o jej wylaczenie/ bez sygnalizowania, ze mam wiadomosc i brak mozliwosci uzyskania polaczenia z rozmowca zagranicznym.
Wieslaw1111 / 93.105.44.* / 2012-01-05 15:47
Vectra, jak każda firma, działa dla zysku. A my abonenci gwarantujemy jej osiągać krociowe zyski, wiążąc się umowami DWU lub TRZYyletnimi (zwabieni oczywiście "niższą" ceną promocyjną) Gdy pierwsze usterki lub zaniżanie transferu wystąpią- a w Vectrze wychodzą już po miesiącu czy dwóch - czar pryska. I wtedy po rozum do głowy, ale już za późno.
MONITORUJMY I SKŁADAJMY ZA KAŻDYM RAZEM REKLAMACJĘ - SŁOWO REKLAMACJA MUSI BYĆ!!!
W umowie Vectra niczego nie gwarantuje, kilka pozornych, a przez to nieskutecznych zapisów i koniec. Polityka Vectry jest prosta:
Spowodować abyśmy w W NAJGORSZYM WYPADKU myśleli, że dostajemy za niskie pieniądze usługę o "trochę niższej" jakości (transfer). Wówczas w naszej świadomości bilansuje się umowa na zero i nie będziemy z nimi walczyć. Niby na zero..., ponieważ przez dwa lub trzy lata Vectra ma gwarancję wpłat i nabija sobie kieszenie, a innych klientów w butelkę oraz rośnie w rankingach...

Co zatem zrobić, aby nie wpakować się w trzyletni kanał, za własne pieniądze, z Vectrą lub jakakolwiek inną firmą?
Proponuję wszystkim potencjalnym abonentom aby zaczęli liczyć pieniądze i dokładnie przeanalizowali oferty innych dostawców (na początek wejdźcie na internet i porównajcie sobie jaki, i za ile jest internet w Czechach, czy też na Zachodzie. Co? Włos się jeży z wściekłości? Dlaczego w Polsce jest gorzej i drożej?
ZACZNIJMY WIĘC DZIAŁAĆ. Weźmy pod uwagę ofertę konkurencji, szczególnie firmy lokalne, które często mają dobrą ofertę na internet, w umowach rocznych oraz w większości jeszcze im zależy na klientach.
NIE PODPISUJCIE UMÓW DWU LUB TRZYLETNICH W UZALEŻNIAJĄCYCH PAKIETACH!
Jeżeli wszyscy będziemy tak działali szybko oferta się poprawi. W wielu dużych miastach już się poprawia, ale w mniejszych miastach Vectra jest często najgorszym monopolistą...
LICZMY SWOJE PIENIĄDZE W RELACJI DO JAKOŚCI I CZASU UZALEŻNIENIA... TO NAJSKUTECZNIEJSZY SPOSÓB RYNKOWY!!!
WojtekOświecim / 93.105.44.* / 2012-01-05 14:30
Jestem abonentem Vectra w Oświęcimiu.
Oferta dla mieszkańców Oświęcimia jest dużo gorsza niż dla mieszkańców innych miast - dotyczy to szczególnie telewizji. W porównaniu z innymi miastami mamy dużo mniej kanałów w tych samych pakietach za większe pieniądze. To skandal abyśmy płacili więcej niż mieszkańcy Warszawy. Dlaczego? Ponieważ nie ma w Oświęcimiu konkurencji kablowej dla Vectry!!!!
Dziś wypowiedziałem umowę Vectrze.
Biorę na rok internet w prywatnej firmie - 16Mbs za 35 zł i cyfrowy polsat za 40 zł razem 75 zł. W vectra porównywalny pakiet kosztuje: telewizja - 60zł + internet 65 zł, razem 120 zł. Różnica która Vectra kradnie to 45 zł...
Oświęcimianie zacznijcie liczyć WASZE PIENIĄDZE i żegnajcie się z Vectrą!!!
Błatniak / 2012-01-05 14:42
Ale czy w ogóle opłaca sie korzystać z ich usług?
Cichy komentator / 95.160.192.* / 2011-07-08 19:00
Otóż w tejże chwili internet od Vectry oceniam od 0.0 do 10,0 na 1,0.Czemu?otuż mam internet z telewizją i w umowie mam napisane jak byk że powinienem mieć 8mb po jakiś 2-3 miesiącach od podpisania umowy net mi zmalał do niecałego 1mb mozna powiedzieć że mam nawet mniej niż połowa mega iż kumpel ma pół mega i mu lepiej śmiga internet niż mi mając 8mb i teraz po złożeniu reklamacji juz czekam z 2-3 tygodnie jak nie więcej na rozpatrzenie sprawy i nic cicho jak makiem zasiał ani me ani be więc nie wiem co teraz mam mysleć o tej sprawie w ogóle i nie wiem jak dalej ta sprawa się potoczy.
PABLO ESKOBAR / 178.235.140.* / 2011-11-29 07:46
W centrum telefonicznym tej całej gówno wartej vectry siedzi banda przemądrzałych gówniarzy którzy spławiają ludzi dzwoniących z reklamacjami..!!!!!!!!!!! TO JEST SKANDAL OD 3 TYGODNI DZWONIĄC CODZIENNIE TRACĄC NIE MAŁE KWOTY NA TELEFON NIE ZAŁAtwiłem dalej należnego mi transferu dalej zamiast 8mb/sek mam 0.5..Skandal i tyle
vectra-forum.info / 178.235.1.* / 2011-05-08 18:50
Zapraszam na nowe forum Vectra www.vectra-forum.pl
Didaro / 82.210.147.* / 2011-01-19 16:24
Witam, Mam vectrę w Warszawie łącze 8Mb/s z pakietem złotym wszystko ładnie śmiga, umowę podpisałem z PH Vectry i płace 49pln.
Polecam Przedstawiciela i firmę, jakby ktos potrzebował info na temat promocji podaję nr 722 227 289
czerda / 178.42.80.* / 2013-01-03 12:40
Tiaaaa tylko że to jest numer telefonu do ciebie
nrobert / 2011-06-26 22:58
Zdecydowanie ODRADZAM! Nie przesłali mi dwóch faktur, więc nie zapłaciłem, gdyż nie prowadzę tabelek z fakturami do zapłacenia i płacę wtedy, gdy dostaję fakturę.
Wyłączyli. Bywa. Zapłaciłem. Przesłałem potwierdzenie wykonania przelewu z prośbą o przyłączenie. Zadzwoniłem. Obiecywali, że lada chwila zacznie działać. I nic. Miesiąc nie mam telewizji.
Pisałem więc maile. COK Vectry to beton. Jak w Tepsie 10 lat temu.
Zygmuntf / 78.88.196.* / 2010-03-04 20:25
Jestem abonentem Vectry w Oświęcimiu kilka lat, korzystam z telewizji i netu. Telewizja jako-tako, natomiast net gorzej niż tragicznie. Według mojej oceny w skali 1-10 najwyżej 2. Od września 2009 kilka razy w miesiącu wydzwaniam na ich infolinie a oni nabierają wody w usta i udają, że sprawy nie ma. Net działa dobrze na ranem w czasie gdy "normalni" ludzie śpią. Po południu i wieczorem z 8mega jak mam 2mega to się cieszę. Mam już trochę lat miałem wiele kontaktów z firmami obsługującymi klientów w różnych branżach nigdy i nigdzie nie spotkałem się z takim lekceważącym podejściem do klienta.
iwcia1 / 93.105.160.* / 2010-02-23 19:06
Drugi rok jestem w Vectrze, mam 3w1. Tamten rok jakoś minął bez większych powikłań z ich strony .Ten natomiast zaczął się fatalnie. Obsługa zarówno telefoniczna jak i w biurze klienta jest mało kompetentna.Zbywają klientów mówiąc to co chcą usłyszeć a sprawa dalej nie jest załatwiana (wypowiadam się zarówno w swoim imieniu jaki petentów spotkanych w biurze obsługi. Ostatnio nie mogę wyegzekwować od nich bilingów telefonicznych,rachunki przkraczają znacznie swoje wartości.Pisałam podania,odwiedzałam biuro jak i wydzwaniam na infolinie. Czuję się oszukana i wymęczona długą walką z nimi.Skoro nie mają nic do ukrycia to dlaczego nie chcą mi ich udostępnić?????????
xEn / 93.105.196.* / 2009-12-01 13:04
http://vectra.xenocide.pl/
Gladki1 / 78.88.234.* / 2010-01-26 10:59
witam serdecznie.
mam zapytanie czy w jakiś sposób można znaleźć informację o skargach na "Vectrę" i gdzie można się zwrócić. mam ciągłe problemy z modemem (resetowanie itd) natomiast od 16.01.2010 nie miałe internetu chociaż wszyscy w około mieli. dzwoniąc do kablówki otrzymałem informacje o zmianie numeru na 08 .... itd. kilkadziesiąt razy miałem zajętą linię. udałem się więc do biura tam otzrymałem informację o awarii kabla, awaria miała potrwać do dwóch dni ( i jeszcze otrzymałem informację aby w tych sprawach dzwonić na na wyżej podany numer). dnia 21 udałem się znowu do biura gdzie otzrymałem informację do końca tygodnia - na numer brak możliwości połączenia. 23.01.2010 otrzymałem numer komórkowy Pani z którą podpisywałem umowę gdzie otrzymałem wszystkie informację jakie chciałem uzyskać (super kontakt w porównaniu do Pani która jest w biurze - skargi na Tą osobę słyszałem od wielu znajomych. 26.01.2010 znowu zadzwoniłem ale już w ten sposób który mi podała Pani od umowy - udało się ale poinformowano mnie że zgłoszenia nie było i nic nie wiedzą o kablu. po sprawdzeniu modem -działał. Pan z Gdańska stwierdził ze wina jest po stronie komputera co naprawdę miało miejsce. prosze o jakiś adres na skargi ponieważ 12 dni to jest bardzo długi okres. do biura nie chcę iść bo nerwy mnie zabiją
misia1_1970 / 93.105.146.* / 2011-03-29 11:14
Skargi należy wysyłać na ten adres: reklamacje@vectra.pl
Nadmieniam, iż zgłoszenie awarii powinno zawierać informacje określone w Regulaminie Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych przez Vectra S.A. § 8.9. „W celu świadczenia czynności obsługi serwisowej Abonent obowiązany jest udzielić Dostawcy Usług w niezbędnym zakresie informacji dotyczących np. numeru klienta(numeru umowy),numeru Karty Dostępu Warunkowego, numeru seryjnego numeru oprogramowania i rodzaju Dekodera Telewizji Cyfrowej, MAC adresu Modemu i karty sieciowej, rodzaju systemu operacyjnego, oprogramowania zainstalowanego na komputerze Abonenta.”. W przypadku, gdy nie jest spełniony którykolwiek z powyższych warunków, wiadomość nie jest taktowana jako zgłoszenie występowania utrudnień.
qqryk / 95.160.97.* / 2010-01-16 16:36
No to moja opinia....

Więc ogólnie jestem abonentem Vectry od ok. 2,5 miesiąca. W tym czasie miałem 5 awarii. Nikt nic nie wie, cały czas jestem przesyłany do innego "dedykowanego konsultanta". Do tej port wszystko jakoś łatali, ale dla mnie, pracującego online nawet pół dnia bez netu to mała katastrofa odbijająca się na mojej kieszeni i rzetelności świadczonych przeze mnie usług.

Dzisiaj doszło do tego, że w czasie omawiania mojego pakietu - konsultant wprowadził mnie w błąd. Bardzo wyraźnie zaznaczyłem, że potrzebuję podłączenia 3-4 komputerów (obojętnie czy przewodowo czy nie). Dzisiaj w momencie prób podłączenia trzeciego - okazało się, że mój modem jest skonfigurowany na 2, a za kolejne IP muszę płacić. Niby p*******, bo to jakieś 5 złotych miesięcznie, i nie w tym rzecz zupełnie, ale w tym, że muszę udać się do salonu i podpisać dodatkową umowę. Dla mnie to po prostu wprowadzenie w błąd.

Ostatnio (czyli jakiś tydzień temu, to nie żart, co chwila wychodzi "coś") - straciłem ok. 70 minut na telefonie, żeby w końcu dostac się do osoby, która jest mi w stanie pomóc. Szkoda, że musiałem dzwonić do zarządu firmy (telefon znajdzcie sobie w necie jeszcze przed podpisaniem umowy, bo się przyda - wystarczy ichniejszy KRS znaleźć, to spółka z o.o.). Ostatnio p******* była równie wielka: podając mi klucz ktoś zrobił błąd, nikt na infolinii "technicznej" (nie bez powodu w cudzysłowiu) nie wpadł na pomysł, żeby go zmienić, co rozwiązywałoby problem. Czekałem 2 dni od zgłoszenia na pojawienie się pana, który ogólnie wyśmiał infolinię, i jednym telefonem poprosił o zmianę klucza. Problem do rozwiązania w 5 minut.

W ciągu ostatnich lat to mój trzeci dostawca netu ze względu na przeprowadzki. Wierzcie mi, w mojej ocenie Aster na 4+, TPSA na 3+, Vectra na 1+ (plus za TVHD, właściwie bez zarzutu, nie licząc licznych przerw po kilka minut gdzie nagle nie ma jakiegoś programu albo głosu, ale to naprawdę p******* do której czepiać się nie można).

Niestety nie opłaca mi się zerwać umowy (bo koszty za duże), ale za 9 i pół miesiąca "przesiadam" się na cokolwiek innego. A w ramach protestu NIE dokupię za 5 złotych dodatkowego IP tylko zakupię net mobilny u operatora komórkowego - jestem w trakcie sprawdzania ofert (dobre rady mile widziane). Na taki "głupawy" (na zasadzie na złość babci odmrożę sobie uszy) protest mnie stać. Nie chcę mieć absolutnie nic do czynienia z "przedstawicielami" Vectry, ani telefonicznie ani, tym bardziej, osobiście.

Tyle w ramach ostudzenia zapałów tych, którzy jeszcze nie podpisali umowy. A tym, którzy umowę już mają - życzę braku kontaktów z "call center" i szybjiego netu :]

Qqryq
3maciejj / 85.222.109.* / 2009-08-11 11:25
Witam. Jestem zainteresowany oferta vectry 3 w 1. Czy jest moze jakis uzytkownik ktory wyrazilby opinie na ich temat?
Łukasz W. / 88.156.64.* / 2010-07-21 14:04
Opiszę pokrótce moje perypetie z Vectrą . Na początku maja zamówiłem łącze do Internetu. Miały być 2 IP - jedno stałe. Okazało się przy montażu, że IP jest... wewnętrzne. Zewnętrzne jest jedno na całe miasto. Sprzedali mi coś, czego nie mogli dostarczyć... Ale ok, obiecali mi że do 20 czerwca wszystko będzie ustawione, więc umowę podpisałem. No i zaczęło się. 20 czerwca pytam jak wieści - nie wiedzą w lokalnym BOK-u, na infolinii jak mantrę słyszę "nie posiadamy niestety takiej informacji", i jestem przełączany z działu technicznego do obsługi klienta, do działu sprzedaży, ponownie do technicznego itp. czterokrotnie obiecywano mi że do mnie ktoś oddzwoni - ani razu nie oddzwoniono. 1 lipca dowiedziałem się w BOK-u lokalnym, że "w ciągu dwóch tygodni" będzie wszystko założoneOpiszę pokrótce moje perypetie z Vectrą . Na początku maja zamówiłem łącze do Internetu. Miały być 2 IP - jedno stałe. Okazało się przy montażu, że IP jest... wewnętrzne. Zewnętrzne jest jedno na całe miasto. Sprzedali mi coś, czego nie mogli dostarczyć... Ale ok, obiecali mi że do 20 czerwca wszystko będzie ustawione, więc umowę podpisałem. No i zaczęło się. 20 czerwca pytam jak wieści - nie wiedzą w lokalnym BOK-u, na infolinii jak mantrę słyszę "nie posiadamy niestety takiej informacji", i jestem przełączany z działu technicznego do obsługi klienta, do działu sprzedaży, ponownie do technicznego itp. czterokrotnie obiecywano mi że do mnie ktoś oddzwoni - ani razu nie oddzwoniono. 1 lipca dowiedziałem się w BOK-u lokalnym, że "w ciągu dwóch tygodni" będzie wszystko uruchomione. No i jak się okazało, obiecanki cacanki a głupiemu radość... dziś dostałem kolejną wiadomość że "na początku sierpnia POWINNY być uruchomione publiczne adresy IP".

Krótko mówiąc - obieca wszystko by podpisał Pan umowę a potem oleją ciepłym moczem.
si / 78.88.156.* / 2009-09-29 13:53
jestem użytkownikim vectry 3 w 1 i jestem bardzo zadowolona. opłata za 3 usługi to 107 zł (złoty pakiet tv)
bowl / 85.222.109.* / 2009-08-23 20:50
hej, sprawdzałem na ich stronie oferty i równiez jestem zainteresowany. Słyszałem ze szykuja jakieś promocje dla nowych klientów.
Nurion / 95.160.164.* / 2010-01-22 21:17
Nie oplaca zawierac z nimi jakokolwiek umowe poniewaz oszukuja z predkościa. Płace za 8 mega a mam 2 ... i nie dosc OGRMONE PINGI od 300 do 1000 !! Vectra moim zdaniem to jedno wielkie gow... nikomu jej nie polecam i sam zaluje ze tam jestem...
Anna 1953s / 87.99.33.* / 2010-05-27 14:01
Popieram!
Umowa podpisana 26 marca a net był w tym czasie zaledwie kilkanaście dni. Już brak sił, za co ja placę????czy można z nimi w związku z tym rozwiązac umowę.
1 2 3
na koniec starsze

Najnowsze wpisy