VWmaniak
/ 83.23.253.* / 2015-04-06 12:44
Marka jak marka, każda w swoim gronie jest z jakiś powodów kultowa. Ale nie to jest istotne. Zwróćcie uwagę drodzy czytelnicy jak w przeciągu kilku lat Volvo wyszło z zapaści? Czy to nie hamerykański koncern, poprzedni właściciel marki Volvo omal nie doprowadził jej do bankructwa?Brak rozwoju, stagnacja, i powolne znikanie z rynku tak było na rzecz BMW, Audi i Mercedesa. Pamiętacie Saaba? Niegdyś marka architektów i lekarzy przejęta przez hamerykanów i dziś jej nie ma. Co teraz mają do powiedzenia wszyscy opluwacze wykupienia marki samochodowej Volvo przez chiński koncern?
Czy jakość spadła? Czy produkują chińską tandetę ze znaczkiem Volvo i wysyłają na cały świat? No jakby nie spojrzeć to nie. Koncern dostał zastrzyk gotówki, odświeżono design,ofertę modelową, zainwestowano w technologie-głównie bezpieczeństwo, co od dawna przyświeca i kojarzone jest z tą marką, a najistotniejsze marketing. Zaczęto wykorzystywać potencjał marki. Volvo-nowe Volvo to nie jest już taki rzadki widok. Na rynku aut leasingowych spory kawałek tortu obecnie należy do w/w marki. Jeśli chodzi o kulturę kierowców zasiadających za kierownicą , z tą marką kojarzona jest specyficzna grupa kierowców, co nie znaczy, że stereotypowy kierowca golfa3 nie ma prawa przenieść stylu jazdy do następnego auta którym jeździ.Opluwanie kogokolwiek świadczy o poziomie inteligencji plującego. Kultury moi drodzy nauczmy się sami, a potem zwracajmy uwagę innym. Surowe mandaty, brak tolerancji dla piratów drogowych i problem rozwiąże się sam. Oczywiście zaraz pojawią się głosy że na zachodzie policja poucza a nie "pałuje" jak u nas, ale moi drodzy, tam patologiczne zachowania, agresja, i chamstwo na drodze są rzadkością- takich można pouczać, u nas te proporcje są niestety odwrotne.