Forum Forum inwestycyjnePierwsze kroki

W co inwestować z zyskiem ?

W co inwestować z zyskiem ?

Emil.k / 156.17.118.* / 2013-07-29 13:04
Witam, chciałbym wysłuchać Państwa opinii na temat inwestycji. Otóż mam wolnej gotówki 27.000 zł i chciałbym ją zainwestować, tak aby po roku/ półroku zgarnąć dodatkowe pieniądze. W co warto zainwestować? Z góry powiem, że jestem zupełnie zielony w temacie.
Wyświetlaj:
Mieszko691 / 149.156.124.* / 2019-03-06 09:23
tak jak powyżej ktoś już napisał: Future Capital zdecydowanie! Bardzo na czasie i rzetelny portal, mogę polecić
borys_90 / 95.155.85.* / 2019-02-25 21:25
Polecam sprawdzić aukcje na portalu Future Capital, ja zainwestowałem i zgodnie z umową co miesiąc raty wpływają mi na konto. A nie powiem, zysk ładny ;)
Już Niedarczyńca / 37.47.111.* / 2019-03-08 19:05
Zdecydowanie stanowczo i szczerze odradzam,daleko od Future Capital i Capital Club, pozbędziecie się pieniędzy, pożyczkobiorcy to zdesperowani bankowi recydywiści, mający nóż na gardle, zrobią wszystko żeby zdobyć pożyczkę, później nie spłacają, nie mają pieniędzy,.Ja też byłem zielony i dałem się naciągnąć,na 11 udzielonych pożyczek tylko 2 są spłacane, robią taki wałek,że jak nie mogą sprzedać swojej nieruchomości na wolnym rynku jest nieatrakcyjna, pozbywają się nieruchomości jako hipoteki zabezpieczenie pożyczki,i kasę zdobywają, naiwnych ludzi nie sieją, rodzą się sami,.Przestrzegam wszystko to jest duże BAGNO, mają długi z rzędu 70 tyś zł,do miliona dwieście tyś zł,nie bądźcie frajerami!żadne banki im nie dadzą,nie mają zdolności kredytowej, zadłużeni w urzędach skarbowych ZUS wszędzie,to jest ich ostatnia deska ratunku.posrednik z góry kasuje pożyczkobiorcow na 10 do15% od udzielonej pożyczki i resztę ma wszystko w nosie.
Już Niedarczyńca / 37.47.111.* / 2019-03-08 19:13
Poczytajcie opinii na Capital Club-lichwiarze i Future Capital,DOWIECIE SIĘ PRAWDY.
Kika135 / 37.30.19.* / 2019-03-22 20:44