Forum Polityka, aktualnościKraj

W południe okrągły stół w sprawie służby zdrowia

W południe okrągły stół w sprawie służby zdrowia

Wyświetlaj:
wos / 83.31.152.* / 2010-06-23 13:25
Prosty przykład jestem chory idę do lekarza rodzinnego lekarz rodzinny daje wybłagane skierowanie do ortopedy a tam kolejka 4 miesiące karzą czekać to pytam się poco mi to skierowanie . o jakim leczeniu mówi pani kopacz myślę że o takim jak o pomocy dla powodzian .............................
stajniowy / 77.255.125.* / 2010-06-23 12:57
Kilka lat temu Komorowski wmowil polskim lotnikom, ze potrafia latac nawet na wrotach od stodoly a
oni w to uwierzyli i praktycznie dokonali samozaglady.
Ostatnio Komorowski na szczescie zostal powstrzymany ale chcial aby Polska wystapila z NATO.

Prezydent RP jest zwierzchnikiem wojska: a jak mu strzeli cos do glowy i nakaze np. zaatakowac Chiny
albo tez zechce Polske wprowadzic do WNP.
Oszołomowaty / 89.229.95.* / 2010-06-23 12:31
A co nocnik-Komorowski na takiej debacie może powiedzieć..? Przecież on sie zna na tym jak gazie łupkowym albo składzie UE ... Donek dobrze wie czemu go do szafy wcisnął - podejrzewam, ze poziom wiedzy tych dwóch panów razem nie dorównuje poziomowi wiedzy Kaczyńskiego. Fakt bolesny ale nie do obalenia.
****** / 84.38.95.* / 2010-06-23 13:10
Jasne! I dzięki tej wiedzy ogromnej nie da sobie wmówić, że białe jest białe a czarne jest czarne!
;-))))))
Oszołomowaty / 212.14.45.* / 2010-06-23 15:27
Nie odróżniasz przejęzyczenia od braków w wiedzy? No to bardzo mi przykro ...
dgen / 2010-06-23 12:22 / Tysiącznik na forum
sąd ma rację....
PO nie chce prywatyzować szpitali tylko odda je samorządom. Samorzady nie mają kasy a ze składek z NFZ wypłacanych z opóźnieniem żaden szpital nie wyżyje. Efekt ? Szpitale sprzeda samorząd a nie rząd !
GENIUSZ JAK BOGA KOCHAM / 83.9.164.* / 2010-06-23 12:13
JESZCZE TYLKO PRZEMIANA WYBORCÓW Z PISU :

1. RUSCY TO DOBRY NARÓD
2. NIEMCY TO WZÓR I PRZYJACIEL